A lomtalanítást évente ingatlanonként egy alkalommal (ingyenesen 2 m3-ig) házhoz menő rendszerrel végezzük el, amely folyamatosan igényelhető. A lomtalanítás e módon történő elvégzése a lakosság számára kényelmesebb, figyelembe véve, hogy nem kell egy meghatározott időponthoz igazodni. Elsősorban e-mailen (ugyfelszolgalat@multiszint.hu), de telefonon (+36 30 665-4021) is lehetőséget biztosítunk az időpont egyeztetésére. Lomtalanítás alkalmával a háztartásban feleslegessé vált használati tárgyakat, eszközöket, bútorokat szállítjuk el.
A nagydarabos lom (pl. bútor) kivételével a kisebb méretű anyagok a hatékonyabb elszállítás és szétszóródás megakadályozása érdekében kizárólag bezsákolva, kötegelve kerülnek elszállításra.
Nem tartoznak a lomtalanítás körébe, így nem kerülnek elszállításra:
- gally, salak, trágya, szalma, egyéb növényi és állati hulladék, építési hulladék, egyéb ipari hulladék;
- veszélyes elektromos, elektronikai készülékek (pl. TV-készülék, hűtőgép );
- veszélyes hulladékok, gumiabroncs;
- heti szállítás körébe tartozó háztartási, valamint termelési tevékenységből származó hulladék.
Azért az is durva lehet, hogy aki este arra megy és nem tud róla és úgy 90 km/h-val megküldi az egyik ilyen felmart részt, hát nem tudom mi lesz majd a gumi, felni párossal
Ma hazafelé 3 kor már nem voltak munkagépek. Ellenben bazi nagy sor a Cola felé igen. Holnap reggel dzsihád lesz. 8-ra kellene mennem az Üllői útra - nem is tudom mikor induljak :(
A T-nél alapvetően pozitivak a tapasztalataim. 2 esetben volt kisebb baki.
Az 1. esetben Tv-t rendeltünk speciális távirányítóval. A futár akkor telefonált, hogy megjött a cuccal, amikor nem voltunk otthon. Visszavitték a TV-t. Újra kellett rendelni, de akkor már nem volt akciós, 10.000-el többe került, illetve már nem volt hozzá speciális távirányító sem. A telefonos ügyfélszolgálaton jeleztem. Elnézést kértek, és a 10.000 Ft-ot valamint a távirányító értékét, további 10.000 Ft-ot jóváírtak a következő számlán.
A 2. esetben rendeltem bolti átvétellel egy mobilkiegészítőt. Nem kaptam értesítést, hogy átvehető-e, így rájuk írtam a chatjükön keresztül, hogy mi a helyzet. Kiderült, hogy már 2 napja átvehető volt, de az üzenet erről sajnos valóban elmaradt. Kérdésemre, hogy akkor az adott napon délután egy időpontra oda tudok-e érte menni és átvenni, igen volt a válasz. Odamentem (Köki Terminál), és az üzletben T egyenruhás emberek zárt ajtók mögött tárgyaltak valamit, az ajtó előtt ott állt egy T-s hosteslány, aki érdeklődésemre elmondta, hogy egész napos meetingjük van, ezért az üzlet zárva van. A telefonos ügyfélszolgálatot ismét hívtam, hogy nem tudom átvenni a cuccot, noha azt mondták, hogy átvehetem. Másnapra adtak egy soron kívüli időpontot, plusz a kellemetlenségek enyhítésére jóváírtak 5.000 Ft-ot a következő számlán.
Csúsznak be náluk is hibák az ügyfélszolgálaton, de a szolgáltatásuk jó, plusz azt látom, hogy igyekeznek minden kellemetlenséget kompenzálni.
Jelenleg a T-től van a Net és a PR-től TV szolgáltatás, már egy jó ideje gondolkodok, hogy összevonni a kettőt és a TV-hez szükséges STB-k miatt (Telekomnál) inkább a PR lenne a befutó. De azért a Net hozzáférés nem mindegy (főleg, hogy munkára is kellene), egyrészt lassabb lenne (ami önmagában még nem probléma 200-250 Mbpsen is bőven el lehet dolgozni), de ha ez még nem is megbízhatóan áll rendelkezésre, akkor azért az már nem annyira jó. Tapsztaltatok problémát vele?
Oh a a panaszkezelés miatt nem aggódom. Szerintem benne vagyok a TOP 10 emberben, akik elérték, hogy a UPC-s ügyintéző rájuk csapja a telefont: :D
Ugye azt nekik nem szabad, szóval sűrű bocsánatkérések közepette hívtak fel 3 perc múlva és intézték fénysebeséggel az amúgy 1,5 hete húzódó problémámat. Szóval versenyezhetnek a bűbájos stílusomért a kedves szolgáltatók.
Valószínű a T. lesz, igaz, hogy ők a legdrágábbak, de ők az egyetlenek akik nem vakond (10 meg 50 MB/sec) netet ajánlottak...
Én 9 éve csaptam az asztalra, amikor mondták, hogy az elöző tulaj tartozást hagyott maga után a házon és addig nem köthetek új tulajként szerződést, amíg nincs kifizetve.
Hajtsam be rajta!!!!
Na itt a mosolygós személyem kissé feszült lett és kb amit te is írtál az következett :)
Szóval az ügyfélszolgálat elég gáz....
De nem gondolnám, hogy a T jobb lenne ebből a szempontból :)
Mi a folyamatos kimaradások miatt átálltunk a Telekomra, amit úgy tettünk meg, hogy hivatkoztunk egy jogszabályra ami fel van tüntetve a szolgáltatói számlákon is, és amely szerint ha változik az ÁSZF, akkor hivatkozva arra, hogy az kedvezőtlen, kötbér nélkül felmondhatjuk a szerződést. Változott az ÁSZF (kikerült több amúgy általunk is nézett csati, azaz ténylegesen hátrányosan érintett), bementünk az ügyfélszolgálatra, és a hölgyike mondta, hogy szerinte ilyen nincsen. Erre jeleztük, hogy szóljon a vezetőjének, és beszéljük át ezt a történetet. Azt most nem lehet. Mondtuk erre, hogy ok, akkor vegyen fel egy jegyzőkönyvet arról, hogy le kívántuk mondani, rögzítse azt is, hogy ezt visszautasították, és kérünk belőle egy példányt, amivel a történetet jogi útra fogjuk terelni.
És hoppá, hirtelen tényleg eszébe jutott hogy van ilyen jogszabály, megvilágosodott a hölgy, mintegy isteni szikra érte őt. Megpróbált ügyfélmarasztaló lenni, szeretett volna a korábbinál kedvezőbb árú de bővebb tartalmú speciális nekünk szóló csomagot ajánlani. Ezzel nem kívántunk élni, helyette aláírtuk a szerződés megszüntetésére vonatkozó dokumentációkat.
Nekünk a PR-rel sok probléma volt. Többször nem volt net, mint volt. A hibabejelentés/hibaelhárítás kritikán aluli. A hibák és kimaradások több általunk megkérdezett PR-esnél is előfordultak. Továbbá a jogszabályok szerint történő lemondáskor még g.ciskedni is akartak, csak nem jött össze nekik. A T megjelenésekor és hálózatfejlesztésekor nem is csoda, hogy sorra léptek át az emberek.
Igen közben visszaolvastam, hát itt még nincs PR sem(telefonon rákérdeztem), de ki tud jönni a bácsi megnézni, hogy be lehet-e kötni... Jelen állás szerint a T-com tűnik nekem a legideálisabbnak még akkoris ha mobilnet. Már látom hogy ez is ilyen otthon ülős, szolgáltató versenyeztetős móka lesz. :D
1,5 hónap múlva költözünk Dunavarsányba, Nyugati lakópark, Tanítók útja. Az internet/tv szolgáltatóról érdeklődnék, hogy ki mit használ azon a környéken.
Az invitel-ről hallottam, de a 10MP/S nekem viccnek is rossz, mert otthonról dolgozom, jelenleg 500MB/sec nettel, szóval nem opció. A telekom műholdas tv-t és valami korlátlan mobilnetet ajánlgatott, mert hogy más szolgáltatás nincs. UPC meg nuku?
Minden ötletet szívesen fogadok,mert jelenleg ott tartok hogy kiásom az utcában a kábel helyét..... :D
Az számít, hogy egy adott termék, szolgáltatás, de akár lakhely, mennyire jól szolgálja ki az illető igényeit, így nincs általános igazság, hisz mindenkinek mások az igényei, így más dolgok lesznek fontosak, és mások nem.
Az biztos, hogy az ingázás, főleg észak-Pestre, nagyon gyilkos tud lenni a nyomorult hajnali keléssel, annak, aki "bagoly". Aki olyan szerencsés, hogy "pacsirtának" született, az soha nem tudja meg.
Azért azt tegyük hozzá, hogy az oké, hogy te 15 perc alatt bent vagy/voltál a középiskolába, de ezzel nem minden budapesti van így. Dunavarsányból sokszor előbb el lehet érni egy célpontot Budapesten, mint a fővároson belül egy másik kerületből.
34 éves koromig panelben laktam Újpesten. Szerettem, nem volt gond.
2008-ban albérlet itt, 2010-ben házvétel itt, 2018-ban házépítés itt - 2 gyerekkel már :)
Fel sem merült hogy bárhová elmenjünk innen. Én Dunavarsány fanatikus lettem :D
Miért?
Se nem túl nagy, se nem túl kicsi. Az én és családom igényeinek tökéletesen megfelel.
Ismerek egy csomó mindenkit. Mindent (majdnem) el tudok intézni itt. Minden sokkal személyesebb a méretéből adódoan.
Óvoda? Teljesen jó.
Iskola? Még nem tudom, de azt is találtunk a közelben - és örülök, hogy nem pesti általános lesz. Szerintem minél inkább távolodunk Bptől, annál inkább találni épeszű osztályokat.
Középiskola? Na az még messze van, de biztos kitalálunk arra is valamit.
Munka? Na az majd a fiam és lányom dolga lesz, nem az enyém :D Én kocsival megoldom.
Mellesleg itt a busz az utca végén, a vonat 10 perc. Azzal meg 40 perc a Köki.
Kölyökként állandóan át kellett szálnom. Ott sem utaztam kevesebbet.
Szomszédok? Hát hacsak nem lesz muszáj én soha nem akarok társasházban lakni. Senkivel sem akarok közösködni, mert sajnos közös lónak túros a háta. KEvés kivételtől én csak rossz dolgokat hallok, látok, tapasztalok a lakóközösségekről. Mindenhol vannak kisigényű emberek.
Egyszóval én azt gondolom Dunavarsányban szuper élni. Örülök h a gyerekeim "bennszülöttek" már - én is annak érzem magam. :)
Nos. Ha neked Pest a megfelelő nem kívánlak meggyőzni, csak vázolom hogy mi van ott. És ezt tapasztalatból írom. A mocsok, szemét, kutyaszar a mai napig létezik.
Koránkelés nem cinikus. És 10 évig pestre jártam dolgozni 5.10-re. Az első vonattal. Hazaértem 2-3 órára. Ezután még tudtam dolgozni, szép lassan felépítettem a házam.
A portám előtt, most is aktuális, 7 óráig el kell lapátolni a havat. Szerinted ehhez mikor kell kelni? Itt nincs gondnok!
Amikor az emberek nappal keltek, és feküdtek éltek 80-90 évig. És nem tápot ettek, viszont kemény fizikai munkát végeztek. Mindezt jó levegőn.
Kertes házban mindig van munka. Mi (legalábbis aki igényes a környezetére) munka után nem ülünk le tévézni. Ez pont a pesti emberre jellemző. Meg is őrülnék a semmitevéstől. Nehogy nekem azt írd hogy minden nap munka után el lehet menni szórakozni.
Ja és nem ide születtem, egy sokkal nyüzsgőbb kisvárosból kerültem ide.