A más egyébként nem rád vonatkozott, hanem azokra akik az istvántelki kazángyártásról beszélnek. Mert ők nem gyártottak kazánt. Egyik topiktársunk viszont igen.
>>de attól még Jugoszlávia polgárháborúban hullott darabiokra
1990. dec. 21. A helyi szerbek kikiáltják a Krajinai Szerb Autonóm Körzetet. 1990. dec. 22. Horvát önállóság kihírdetése 1990. dec. 23. Szlovén függetlenségi népszavazás 1991. jan. 20. A horvát és a szlovén fegyveres erők szervezésének kezdete 1991. febr. 20. Szlovén önállóság kihírdetése 1991. máj. 2. A pakraci, plitvicei és Borovo Seló-i harcok során a "békéltető" szövetség gyakorlatilag szerb oldalon avatkozik be. 1991. máj. 12. A horvátországi szerbek népszavazáson Krajina Autonóm Régió néven a Szerbiához való csatlakozás mellett döntenek. 1991. máj. 19. Horvát függetlenségi népszavazás 1991. jún. 25. Horvátország és Szlovénia egyidejűleg egyoldalúan kinyilvánítja függetlenségét. Hivatalosan is felállítják a nemzeti gárdákat. Szlovénia egyidejűleg demonstratíve átveszi a határellenőrzést a szövetségi hatóságoktól. A két állam kölcsönösen elismeri egymást. 1991. jún. 27. A jugoszláv szövetségi hadsereg, támadást indítva a szlovéniai határellenőrzés visszaszerzéséért, megszállja Szlovéniát. Kezdetét veszi a 67 áldozatot követelő " tíznapos háború".
Szóval itt inkább független országok régóta esedékes háborújáról van szó szerintem.
>>Az említett típus nélkül kicsi esély lenne a nemzetközi piacon.
Az egri Ic - vel is kevés az esély a nemzetközi piacon. Sajnos a Taurus oda jó (nyugat-Törökország irány) ahol a legkönnyebben nyírják ki a MÁV - ot a németek és az osztrákok.
Tény, hogy Magyarországon alacsonyak a jövedelmek, de a kőbaltás dolog kicsit túlzás volt.
Nem a zseton kapcsán volt balta, hanem a minek fejlesszünk témakörben. Minek erőmű-jó a gyertya..... Az említett típus nélkül kicsi esély lenne a nemzetközi piacon.
>>Dehogynincsenek hülye főnökei! Úgy hívják őket, hogy megrendelő!!!!!!!
Na, jó, de azt kifizetik többnyire.
>>Ez meg mi a fene akar lenni azt mondod, hogy akik nem szúrják ki a kereket full extra fizetést kapnak?
>>Édesapám életében nem bökött ki kereket mégsem fizetik meg becsülettel!!!!
Ez nagyon rossz dolgo, és engem is kiröhögött 4 éve egy szerb sofőr, amikor megtudta, hogy mennyit kerestem akkor. Tény, hogy Magyarországon alacsonyak a jövedelmek, de a kőbaltás dolog kicsit túlzás volt. Mert az olaszoknál meg a franciák lenne pénz, hogy lecseréljék a kőbaltákat. Mégsem teszik egyelőre.
Nem. Azt mondom, hogy addig amíg ilyenek vannak a vasútnál nem lesz full extra fizetés.
>>Bizonyítékot, nem süket dumát.
Ez a kis történet néhány napja volt a fórumon.
>>Egyszer aztán kiderült, hogy nem ők, hanem civilek lopják!
Biztos volt ilyen is, de általában nem ez a jellemző, ebben biztos vagyok.
Akar a fene berúgni. Még nem tudom, hogy a 18.30-assal vagy a 21.30-assal megyünk-e (jó lesz átgyalogolni Nagybörzsönyből a Hamuházhoz...), de ha a későbbivel (amit nagyon nem remélek), akkor benézek a Lángba is, ha nem megy el tőle addig a kedvem.
Józsga, itt óbégatok, mer itt kő. Szóval csütörtökön szerintem nem megyek. mert megyünk évfolyamtársakkal a Hamuházba bulajozni. De ha csak a 21.30-assal megyünk, akkor megyek, de a jegy nem lesz nálam, mert az Jenőn van.
--------------------------------
A kisvasutakon most csak egy kisebb óbégatás van, volt már komolyabb is.
Azért hoztam létre ezt a topicot, mert eléggé elharapóztak az indulatok a Kisvasút topicon.
Úgyhogy, akinek üvöltözhetnékje van, vagy csak jól el akar küldeni valakit a jó édes anyjába, az ITT megteheti. Ne rontsuk máshol a színvonalat ezzel!
De kérem, komoly dolgokkal kapcsolatban itt senki se nyisson vitát!