Keresés

Részletes keresés

toto92 Creative Commons License 45 perce 0 0 57763

Ha úgy nézzük, a katalógusban elfér. A képre fordított idő minimálisnak tűnik, cserébe plusz két oldal a katalógusban.

Előzmény: prOBIgy95 (57762)
prOBIgy95 Creative Commons License 2 órája 0 0 57762

Kiváncsi lennék arra a piaci szegmensre, ahova ezt szánják (legalábbis itt Európában), létezik-e egyáltalán ilyenre igény

Merthogy nemigen van itt ilyen, franciáknál és olaszoknál vannak gumikerekű, 1 sínes "villamosok", meg talán 1-2 BRT rendszer nyugaton ahol esetleg hasonlót el tudok képzelni, de a villamosos-trolis irányon ha nézem Európába ez halva született ötlet

Előzmény: Ikarus 120e (57759)
7-es troli Creative Commons License 3 órája 0 1 57761

Hiányzott, mintegy falat kenyér… 

Ja, nem!

Előzmény: Ikarus 120e (57759)
kristoof Creative Commons License 4 órája 0 0 57760

Nem sikerült valami jól az Ikarus logó ráphotoshoppolása.

Előzmény: Ikarus 120e (57759)
Ikarus 120e Creative Commons License 4 órája 0 0 57759

Az Ikarus elkezdte forgalmazni a CRRC ART-t

https://www.ikarus.hu/city-buses/art

kristoof Creative Commons License 1 napja 0 0 57758

Annyit tudok, hogy a kaszni, de ott több probléma is van.

Előzmény: vitéz Ebőváry Nyüglönc (57757)
vitéz Ebőváry Nyüglönc Creative Commons License 1 napja 0 0 57757

Mivel van probléma? Váz, vagy erőátvitel, vagy integráció?

Előzmény: kristoof (57756)
kristoof Creative Commons License 1 napja 0 0 57756

Nagyon-nagyon messze vannak azoktól a céloktól, amelyek ki lettek jelölve, mindezt súlyosbítják a sorozatos garanciális problémák.

Előzmény: Dante001 (57754)
kristoof Creative Commons License 1 napja 0 0 57755

Igen. A pletykák szerint a két új kiszemelt egyike sem vállalta a feladatot.

Előzmény: trizs77 (57753)
Dante001 Creative Commons License 2 napja 0 0 57754

Aztán mitől ilyen hevesen? Itthon a tender ami volt behúzták, kint is indulgatnak/tesztelgetnek.

Előzmény: kristoof (57752)
trizs77 Creative Commons License 2 napja 0 0 57753

Realista hozzáértőt találni mikor a hatalmi trend a nagyot mondás.........................?

 

 

Előzmény: kristoof (57752)
kristoof Creative Commons License 2 napja 0 0 57752

Az Ikarus megvált Fehér Rolandtól. Olyan hirtelen váltak meg a vezérigazgató úrtól, hogy jelenleg nincs utódja és a tulajdonosi körnek lövése sincs ki lesz az. Tehát most vezérigazgató- és helyettes nélkül működik a cég.

7-es troli Creative Commons License 2025.01.08 0 0 57751

Köszönöm. Kar értük.

Előzmény: kristoof (57750)
kristoof Creative Commons License 2025.01.08 0 0 57750

Az a két busz ott áll az üzemben még mindig félkészen. Akkor nyilatkozták azt, hogy nem Volános kocsik elsznek, amikor kiderült számukra, hogy a száz darabos tender egészét nem ők nyerték.

Előzmény: 7-es troli (57749)
7-es troli Creative Commons License 2025.01.08 0 0 57749

Azt lehet tudni, hogy a korábbi képeken szereplő 2db sárga színű Ikarus elkészült-e, és ha igen, akkor hol üzemelnek? Emlékeim szerint már akkor azt nyilatkozták, hogy nem demo buszok lesznek, és nem is a volán számára készülnek.

Előzmény: kristoof (57748)
kristoof Creative Commons License 2025.01.07 0 1 57748

Ez egy 2019-es fotó.

Előzmény: Ikarus 120e (57737)
torqmatic Creative Commons License 2025.01.07 0 0 57747

Én úgy tudom, hogy bérlik őket, az Ikarusnak meg valószínűleg kapóra jött, hogy valahova el tudják végre sózni (höhö) az évekkel korábban legyártott buszokat.

Előzmény: JOM-413 (57743)
torqmatic Creative Commons License 2025.01.07 0 0 57746

Igen, egyértelmű, de ha csak ilyen tőmondatokat írsz, akkor elég nehéz kitalálni, hogy mit is akarsz megtudni vagy közölni...

Az újakat amúgy nem itthon fogják már gyártani tudtommal, csak egy ITE féle "végszerelést" csinálnak rajtuk.

Előzmény: TorzónBorzAlom (57740)
7-es troli Creative Commons License 2025.01.06 0 1 57745

Köszönöm.

Előzmény: Ikarus 120e (57742)
LSU 106 Creative Commons License 2025.01.06 0 1 57744

Ezek mellett én azt sem értem, hogy a szólók hogy jók oda? Amikor én voltam ott, akkor a csuklós NG ki volt tömve

Előzmény: JOM-413 (57743)
JOM-413 Creative Commons License 2025.01.06 0 1 57743

Teljes megdöbbenéssel fogadtam annak idején, amikor kiderült, hogy eIkarusok kerülnek oda. Többször jártam a sóbányában az utóbbi években, rettentően lelakott, katasztrofális állapotú ex. német buszok voltak járaton akkor, még az eredeti német Bauhaus reklámmal az oldalukon. Vastagon állt a só minden illesztésükben, körbetört karosszériaelemek, berepedt ablakok, egyszóval igazi roncsderbi. 

Padlógáz-satufék vezetési stílus, nem is való oda más. Ennek ellenére gyári új 0 km-es, százmillió forintos elektromos buszt vettek, ki kell építeni hozzá a töltőket, el nem tudom képzelni, hogy kinek éri ez meg. Mindenesetre kiváló teszt, hogy ilyen pokoli felhasználás mellett meddig bírják (mondjuk ha fehérváron,  síkon, aszfalt úton két év után váztöröttek lesznek, nem sok jóra számíthat).

Előzmény: Ikarus 120e (57742)
Ikarus 120e Creative Commons License 2025.01.06 0 4 57742

Romániába dolgozik a Parajdi sóbányába egy V3-as változattal együtt 

https://www.facebook.com/SalromSA/posts/pfbid0347FLnNdz2sdbJbpG9MmjEv64ViU25PW8wZ9LuJL4oLDgNDTyMCG9nNvDqMQdmdt3l

Előzmény: 7-es troli (57741)
7-es troli Creative Commons License 2025.01.06 0 0 57741

A felemelt ikaruson látható valami Trans(xy) felirat. Ez a régi generacios busz most van élesztés alatt, és már rajta van kihez fog kerülni, vagy Németországban üzemel annál a cégnél, es garanciális javitason van újra a gyárban?

Előzmény: Ikarus 120e (57737)
TorzónBorzAlom Creative Commons License 2025.01.06 0 1 57740

Akkor eléggé jó sikerült az az imitáció:
https://totalcar.hu/galeria/totalcar/magazin/2024/09/27/berlinben_mutatkoztak_be_az_uj_kinai_ikarusok/5

Avagy mivel hiányzik a hátsó szélvédő, ezért egyértelmű, hogy ezek a raktáron maradt, "elavult" vázak. 

Előzmény: torqmatic (57739)
torqmatic Creative Commons License 2025.01.06 -1 0 57739

Az már a korábbiakon se volt, csak imitáció.

Előzmény: TorzónBorzAlom (57738)
TorzónBorzAlom Creative Commons License 2025.01.06 0 1 57738

Hiányzik a hátsó szélvédő? 

Előzmény: Ikarus 120e (57737)
Ikarus 120e Creative Commons License 2025.01.06 0 0 57737

Elkezdtek buszalvázakat gyártani megint az Ikarusban, vagy ez még mindig az a 60 db amit előregyártottak ? 

https://www.facebook.com/gabor.szeles1/posts/pfbid01JkAg1kZeBostSpjxxTaexwsejdc4FeNjkzn5js9nvRggLgnyHet4MSfxfLudqWwl

7-es troli Creative Commons License 2024.12.21 0 0 57736

Ha már LE kialakítás, akkor itt egy pár évvel ezelőtt gyártott Solaris metrostyle trollino 18,75m hosszban, ami szintén LE kialakítású, es a 3.ajtó után 2db hagyományos méretű lépcsőfok van.

 

https://youtu.be/pUaPa1FS6so?si=mUfisioEC7Jzm5_y

Előzmény: Csak egy Volános (57724)
torqmatic Creative Commons License 2024.12.20 0 2 57735

Na igen, a marketingesnek az a feladata, hogy meggyőzze a potenciális vevőket, nem az, hogy edukáljon vagy vallomásokat közöljön :P

Az egyébként se igaz így ebben a formában, hogy ami LE az olcsó, erre itt az elmúlt években sok-sok ellenpélda fel lett már hozva. Néhány országban (nem is a legcsóróbbakban) pedig a mai napig kimondottan ragaszkodnak ehhez a kialakításhoz.

Előzmény: Dante001 (57734)
Dante001 Creative Commons License 2024.12.19 0 2 57734

"Miért csak kettő, miért nem az összes? Akkor mégalacsonyabban lenne a súlypont és még stabilabb lenne a kocsi."

 

Szerintem elég egyszerű oka van, valszeg nem fért el..

 

"Miért nehéz még mindig elmondani az igazat, miszerint azért olcsó ez a busz, mert LE? "

 

Elég sz@r marketinges lennél, ha így akarnád eladni a saját terméked :D

Előzmény: kristoof (57732)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!