Eddig nem, mivel egy cseh cég csinálta alvázát a kocsiknak. Ha jól emlékszem 1400 akárhány darab van megrendelve a kocsikból, de az Ikarustól csak 200 alvázat rendeltek. Tehát vagy rendelnek még 200-at, vagy a maradékot megint más cég csinál.
Mondjuk a hazai buszpiacnak, pont egy Sprinter alapú minibusz hiányzott! Komolyan én nem tudom mi jár a magyar buszgyártók fejében, amikor a legszükségtelenebb típusokat fejlesztik ki.
"Szép" ez az ITK által épített Sprinter,amit a VB-nak adtak tesztelésre. Az utasok mind azon röhögnek, hogy olyan alapvető dolgokat nem sikerült megugorniuk, hogy a sofőr mondjuk lásson is valamit a tükörből,mert sikerült a nyitható ajtóra tenni és ugye annak kinyitása után a sofőr már nem lát belőle semmit,csak az elöl levő utasok.
A most Romániban meghirdetett példány a PKM-914 ex KPZ-664 ex FLR-767, nem? Az volt ventonás, és a hirdetés ajtós oldali képén tisztán olvasható a Ventona Trans matricája.