Audiotuning! Hozzáállás, mint érdeklődőhöz, rendelt high end csati fizetve, kapva kommersz túlárazva, majd kéz széttárva; nem garis általuk forgalmazott terméknél segítség nyújtás 0! (tőlük származott, nem közv tőlük vett, amúgy világgari 6-10év, termék max 3-4éves:-(, de hallomásból a garis problémák kezelése is elkeserítő.
peter murphy válasz erre | adatok | e-mail 2003-03-10 10:41:06 (10961)
" robi77 is hamarabb abbahagyta volna a nyavajgást, ha nem ha tüzeljük"
Jaj, köszönöm. Ti bölcs hájendisták, annyira már nem voltatok előre látók, hogy a nyavalygásomba egy kicsit is belegondoljatok, megpróbáljuk megérteni egymást, a szándékokat, véleményeket, stb. Nem. Ehelyett maradt a személyeskedés, az olaj a tűzre. Mint a dedóban...
Olvasd el a beírásaidat (már a mi maradt) és láthatod, hogy eleinte válaszolgattunk, tanácsokad adogattunk - ami lehet, hogy nem tetszett. Szóval kettőn áll a vásár. Te sem vagy szent.
Onkyo integra erősítőben asszem nagyot, és CD játszóban. hihetetlenül zeneietlen hangon bírt múzikolni. Visított, szúrt,mindent csinált de nem szólt a CD, az erőlködő pedig csimbumcirkusz volt, nagy teljesítménnyel...
Egyszerűen eszembe jutott, hogy ebből sokat lehetne tanulni. Más kárán. Időben. Esetleg. Aki akar.
Tehát aki úgy gondolja írja ide, mely
- gyártóban
- termékben
- előadóban
- műfajban
- filozófiában
- zenei irányzatban
- műszaki megoldásban
- forgalmazóban (csak finoman!) :o)
- etc.
csalódott ezideig a legnagyobbat. (Meg ami "körítést" még odavalónak érez.)
Tehát jöhet bárminemű audió-kötödésű csalódás, kivéve a személyeskedést. (Nem szeretném, ha már rögtön az elején az jönne le, "csalódtam ebben a topicban" v. "csalódtam XY tasztaltársban"...)