A reklámpszichológusok szerint egy 12 éves gyerek szellemi színvonalán kell megfogalmazni a mondanivalót, mert elmélyült, alapos vitákra az emberek többsége nem kíváncsi. Sajnos. :-)
Már megszokhattuk azokat a bárgyú EU-csatlakozás párti reklámokat, melyek jobban hangsúlyozzák belső megosztottságunkat, mint a közösnek látszó külpolitikai szándékot.
Mindezek mellett megindító Anettka csetlése-botlása a Budapest TV nevű öntömjénezésben.
A legújabb ’gyöngyszem’ a Törőcsik Mari-Győzi páros. A reklám ’mondanivalója’ mellett rejtett üzenetet is tartalmaznak az ilyen álompárok összeboronálása. Tűz és a víz....értelem(T.M.) és érzelem(Gy.). Mintha csak azt akarnák belénksúlykolni, hogy ebben az idilli EU-ban milyen jól megférnek egymás mellett a különböző társadalmi rétegek, etnikumok, stílusok, sőőőőőt ellenfelek. Ott mindenki boldog és összetartó!!:)) Szánalmasak ezek a gagyi reklámok....és mennyi pénzt belefeccöltek, melynek kicsúcsosodása volt a március 15. ünnepség kiaknázása.
A poén, hogy e szánalmas, hülyítő EU kampány szócsöve, azaz Pharmavit úr még büszkén bele is mosolygott az arcunkba a tv-k hathatós támogatása mellett, hogy milyen szép így ez a kettős ünnep.
Fordított esetben hányszor hallottuk a balos média rimánkozását az „ünnep, kokárda kisajátítása” szlogenekkel, most pedig hallgatnak a ’médiamogulok’, mint a sír....
ezzel mi a bajod? egy párt általában a saját szimpatizánsait tudja a leghatásosabban megszólítani, mivel azok szokásait ismeri a legjobban. ezek szerint a szadesz szavazók köpködnek, zsidóznak, lopnak, verik a feleségüket (lásd wekler) stb... :)
Igazán nem értem mi a bajotok - most olvastam, hogy a TNS szerint a kampány hatására fél hónap alatt 6%-kal nőtt a támogatottság.
Lehet, hogy gagyi de a népnek tetszik. És ami a népnek tetszik az függetlenül minden egyéb szemponttól JÓ reklám.
elküldtem neked az itteni méledre a képeket.
Megtennéd, h megcsinálod ezt a tar-os dolgot (nekem fogalmam sincs, hogy köll...)
Persze csak ha időd engedi, meg van kedved...
én jót szórakoztam rajtuk...
GG
Minden egyes akció után azt hiszem, hogy mostmár csak elkezdenek valami értelmes dolgot csinálni, amiből úgy tűnik, mintha komolyan vennének, de nem, csak egyre mélyebbre süllyednek a gagyiba.
Bele kell nyugodnom, nem én vagyok a reklámok célközönsége, őzike szemű háziasszonyoknak sem hittem el, hogy egy mosópor intelligens és nem is vásároltam...
Vajon ilyen emberek szájából, mint Dopeman -alias: Szívd a kokaint, baby! De előtte menjünk lopni!-
és Kozsó -alias: Mindenkit és mindent szeretek, de legjobban feldolgozásokra tátogni!-,
mennyire tűnik vonzónak az EU-csatlakozásra való felszólítás?
...1990 óta tartó erőfeszítések elérik eredményüket
Milyen erőfeszítések?
Tán az ország kirablására gondolt?
Demszky Gábor kitért arra is, hogy másfél éven belül a Nagykörúton megjelennek az új európai színvonalú villamosok, amelyeknek beszerzééshez éppen az unió bankja ad majd hitelt.
Szerdán Demszky Gábor indította útnak az EU-villamost, amely a 4-es vonalán népszerűsíti a csatlakozást.
A program három millió forintba került, amiből a Nagykörúton közlekedő villamost kék színű fóliával burkolták és „Egyenesen Európába” feliratokkal, valamint a kontinens nagyvárosainak neveivel látták el.
A főpolgármester a szerelvény debütálásakor kijelentette, hogy az április 12-én esedékes népszavazással az 1990 óta tartó erőfeszítések elérik eredményüket.
Demszky Gábor kitért arra is, hogy másfél éven belül a Nagykörúton megjelennek az új európai színvonalú villamosok, amelyeknek beszerzééshez éppen az unió bankja ad majd hitelt."
Azt mondja a hülyéje: egyenesen. A Nagykörúton. Egyenesen!!!!
Magyarország kis ország. Jószerivel semmink sincs azon kívül, amit tudunk s amit tanulhatunk. Ezért nagy gonddal kell ügyelnünk arra, hogy közpénzt, különösen direkt módon, néphülyítésre ne lehessen fölhasználni.
Az EUKK a kereskedelmi tévék kukkoldáinak
„sztárjaival” agitál – óriásplakátokon – a csatlakozás mellett.
Igyekszem úriember maradni: menjenek a πcsába!!
bár én igen párti vagyok, de ezek az 1-bites igen-nem reklámok nekem sem teccenek, igaz, a televíziós felületen 30 másodpercben kell összesűríteni minél több információt, és ez igen nagy fejtörést okozhat a reklámok alkotóinak. Számukra egy kis segítség :))
nahát ennyi. de ismét hangsúlyozom, h igenpárti vagyok, mielőtt még vki az én hozzászólásaimat használná fel szélsőséges propaganda céljaira.
A fentiek csak a humort, és a jókedélyt szolgálják.
Üdv:
GG
Mert a hiradónak korrektül tájékoztatnia kell, és nem kampányeszközként szolgálnia.
Csináljanak egy külön műsort ennek főműsoridőben (és ne hajnali egykor, mint most van). Akkor semmi gond nem lenne vele.
Azért a csajnak jó melle volt, ahogy rázkódott. (Közeli snitt egy ciciről) :)
Ennek a reklámnak az lehet a mondandója, hogy ha belépünk az EU-ba, megépítik az MSZP helyett a 800km autópályát, ráadásul 2x3 sávosat. De lehet, hogy minden tanya között autópálya lesz.
hu vazze, tegnap szo szerint fogtam a kanape szelet, es belesuppedtem. kb. 5 percig annak a nemistomminek a hatasa alatt voltam, amit nyomas az eu -ba jelmondat alatt csinaltak.
valami agressziv gitarzene, ez vegigkiseri a filmet, es egy csavo, amint a fejet razza.
aztan ugyanez egy csajjal, meg megegyel, meg meg egy csavoval. ez megy (szamomra legalabbis ugy tunt) hosszu perceken keresztul, nem erted mi van.
egyszercsak mutatnak egy autopalyat, majd ugyanezt a 4 embert, mikent "mosolygos" arccal alszanak, es a zene is lelassult. (valami massive attack lehetett). es erre: JOBB UTAK!
nyomas az eu -ba.