Keresés

Részletes keresés

zsomi.vac Creative Commons License 2010.01.09 0 0 2441
Ez történt ma
zsomi.vac Creative Commons License 2010.01.09 0 0 2440
Megköszönöm ha leméred mert most csak hasra állítom.Az egyetlen szakirodalom azt mondja 30-60 fok között azért ez elég nagy szórás.Ráadásul a 60 fok már nagyon durva.
Előzmény: csonakszerviz (2439)
csonakszerviz Creative Commons License 2010.01.08 0 0 2439

Üdv mindenkinek!

 

Zsomi ha gondolod lemérem neked az enyémen a szögeket,stb,most nincs benne motor könnyen hozzáférek,ez legalább gyári,de az áramlás rendezönek van más célja is,azért van megcsavarva,hogy ellensúlyozza a forgatónyamatékot,de lehet rosszul tudom,az biztos ,hogy az enyém is megdöl teljes gázon egy kicsit akár vizen akár szárazon.

.lajosba Creative Commons License 2010.01.08 0 0 2438
szia zsomi!mikor jössz errefelé? baltekra gondoltam.
zsomi.vac Creative Commons License 2010.01.07 0 0 2437
A harmadik kép egy harmadik megoldás.Itt nincs tőrés csak szárnyprofil.Ezt csak úgy feltettem
zsomi.vac Creative Commons License 2010.01.07 0 0 2436
Na de akkor még egy kis elmélet.
Az áramlásrendezőt csavarni vagy hajtani kell??
Mert ha csavarom mondjuk az agytól kifelé akkor az agynál még egyenes a terelő és itt is nyom a lapát levegőt és itt is csavert a venti itt akkor nem kéne ugyan abban a szögben lennie a rendezőnek mint a végén??(Medz angol légpárnásán láttam így ezért ezt csináltam.
Vagy az ésszerű megoldás kell a lapát mindenhot azonos szögben hajlított??
Mint itt
zsomi.vac Creative Commons License 2010.01.07 0 0 2435
Na akkor BUÉK nektek.

Baltech

Az hogy te hogy csinálnád az azt jelenti hogy idén összerakod a gépedet??A ventid már vagy 6 hónapja nyomja a raktárkészletemet, csak lusta disznó vagyok és a dolog is sok.De egy szavadra azonnal indulok.

Emelőmotor az elejében sztem halott ügy.Egyrészt mert nincs mit odatenni (min 10-15Le) ,a másik pedig hogy nincs hova.Nagyon sokat néztem én azt a nagy lukat a hajó elején mielött bedugaszoltam.Ez a hajó nem így van tervezve.A venti nem tudná a levegőt benyomni mert nincs eleje a hajónak,ezért túl sok a veszteség,stem húózná a seggét.A döntött moci meg nem egyszerű, mert a karbi egyiken sem áll úgy ahogy kéne.A másik szívocsonk pedig (ami ugye hosszabb lenne)elveszi a motortól az erőt.
Így kell hogy maradjon, csak a lerekesztést kell kiöntenem gyantából.

Ma tettem 1 próbát a havon.Ne próbálja ki senki ha csak nem az a célja hogy hóember legyen.Kb 10 mp alatt mig megfordultam a hajóval teli lett a hajó porhóval, engem meg 5 cm vastagon takart be.A légszűrő egy labda nagyságú golyóvá változott.Ráadásul elsűlyedt a gép a hóban és toltam magam elött egy 5cmes kupacot.

Ezalatt már nem tudtam megnézni hogy a kiáramló levegő forog e vagy jó lett a rendező.Ami biztos hogy jobban fordul, és a jégen egész jól ment.

Amin viszont gondolkodom az az, hogy lehet túl sok levegő megy alulra ezért lomha kicsit a gép indulásnál, és ezért nyom ki annyi havat- levegőt maga alól fordulásnál.
Bár indulni csak 2/3 ad gáznál lehet vagy felette.
Sajnos ma nem volt fordszámmérőm így nem tudom mekkora volt a max fordulat, de úgy éreztem a 6 hónap állás azért megtette a hatását, mert nem igazán pőrgött ki a moci.

Na ez történt ma.Ha szombaton nem esik, újra kiviszem a gépet, de egy pár dolgot elötte még változtatok.
baltech Creative Commons License 2010.01.01 0 0 2434
Zsomi!

Én visszatenném az elejébe az emelőmotort, hátul meg hagy nyomja telibe ki a levegőt a venti.
Előzmény: zsomi.vac (2432)
baltech Creative Commons License 2010.01.01 0 0 2433
BUÉK mindenkinek!

Remélem az idén többet légpárnásozunk mint tavaj:-)
zsomi.vac Creative Commons License 2009.12.27 0 0 2432

Na igen azt hiszem már én is rájöttem az áramlásrendező lényegére.Nem baj ha a lapát mögötte van hiszen ez nem akadályozza a levegő útját hanem irányítja azt.Mivel nem ebből a szempontból vizsgáltam ezért átestem a ló másik oldaláre, és erre baltech válaszát végiggondolva jöttem rá.Ha kevés a rendezó akkor lesznek olyan szakaszok ahol a lapát forgatja a levegőt, és ezzel veszítek a lehetséges hatásfokból,én pedig abbó az irányból közelítettem,hogy letakarom a kilépő levegő útját a rendezőkkel.

 

Sajnos a hóban nem tudtam kipróbálni a hajót mert a nagy hidegben nemindult az emelőgép, a műhelybe pedig nem tudtam bejutni hogy leemeljem a masinát a futóról.A szokáros probláma a hajóval.Egyedül nem használható.

 

Nem baj most jön az árvíz,tuti leviszem a kicsikét.

Jan 4től dolgozom,pár du-t rászánok a futóra is, felteszek pár görgőt meg 1 csörlőt és mozgatható lesz 2 embernek.

A lerekesztést megpróbálom kiszerkeszteni és megcsináltatni szakemberrel,aztán csak be kell csavarozni.Ha jó lesz akkor az áramlásrendezőket is ráragasztom.

 

 

MedZ Creative Commons License 2009.12.21 0 0 2431
2426 hozzászólásban szerintem már jók az áramlás rendezők. Azzal a csúnya emeléssel kellene valamit csinálni.

Javaslatom: :)




MedZ Creative Commons License 2009.12.21 0 0 2430
Zsomi lehet, hogy félreértettél. Nem azt mondtam, hogy 1nél többnél nem lehet egyszerre átfedés. Hanem, hogy nem szabad ugyanúgy kiosztani a lapátot és az áramlásrendezőt, mert nem lehet olyan pont, hogy az összes lapát és az összes áramlás rendező fedi egymást egy időben. Ez pedig csak akkor lehet, ha a darabszámok eltérnek.

De hagyjuk az elméletet, kérjük a videót mit csinál gyakorlatban. Most a hónál meg tudod nézni, ha forgatja a havat akkor nem jók a szögek, ha nyíl egyenesen dobja ki a havat akkor jól csináltad :)

baltech Creative Commons License 2009.12.18 0 0 2429
Fölösleges ezt ennyire túlmisztifikálni!
az, hogy egyszerre csak egy lapát lehet takarásban, annak egyedül a zajnál van jelentőssége (persze ez sem elhanyagolható).
Én inkább az áramlásrendezők állásszögére figyelnék oda, az fontosabb működés/hatásfok szempontjából.
áramlásrendezőből egyel kevesebbet kell betenni, mint a ventilátor lapátszáma, ha integrált hajtás van, akkor a lerekesztés alatti rész elhagyható.
Előzmény: zsomi.vac (2428)
zsomi.vac Creative Commons License 2009.12.16 0 0 2428

Az ábrákat a következők miatt tettem fel.Azt mondják hogy az áramlásrendezőnek  prím darabszámúnak kell lennie mert így nem lehet hogy 1nél több lapát van fedésben az elhaladáskor,csak a lerekesztést kell beállítani és a többit arányosan elosztani.

Na én ennek bedőltem,megcsináltam a kiosztást és borzasztó lett az eredmény.

Ha ezt betartottam volna akkor az 1ik ábrán ahol egy piros 9 ágú csillag van az a ventilátor alatta láthatatlan a fekete színű áramlásrendezők elhehyjezkedése.Tehát az arányos kiosztással azt lehet elérni hogy a fagyi visszanyal.30% lerekesztésnél 2 lapát a lerekesztésnél van, a maradék 7 pedig épp osztható héttel így 3 tuti takarásban van 2 pedig épp be vagy kilép mögülle

Na így hijünk el mindent a leírásoknak.

A többi ábra azt mutatja miként változik forgás közben a lapátok állása az áramlásrendezők elött.

Lehet inkább csak 6 rendezőt építek be,2 a lerekesztés fala lesz a maradék 4 pedig em takar ki 6 lapátot.

zsomi.vac Creative Commons License 2009.12.15 0 0 2427
Ahol most tartok másoknak segíthet, ha egyszer valaki építésre adja a fejét.Ezért feltöltök egy kis infót ami segíthet.Itt épp az látszik hogy ne csináljunk áramlásrendezőt, vagyis hogy ne állítsuk be.
zsomi.vac Creative Commons License 2009.12.12 0 0 2426

ebéd után már csak össze kellett rakni

 

Hát itt tartok most.

Ami nem maradhatott el az a próóóóba.

De sajnos csak a futón.De azért ez is jó volt valamire.Eddig ha futon próbáltam kb 3000körül kezdte ringatni a futót a hajó,de inkább 4000 kellett ha tolni akartam.Most alapjáraton már megfeszölt a futó és kicsivel alapjárat felett már gurult,kb 1500nál.Itt ha elengettem a gázt akkor sem állt meg a futó,majdnem nekimentem az ajtónak.Sajnos ezután kifogyott a benya a gépből és már csak szemre tudtam próbálni a gépet.

Na itt viszont bajba kerültem.Úgy látom hogy mindíg 2 lapát és a majdnem egyszerre ér a terelőhöz.Azt olvastam csak 1nek szabadna.Megpróbáltam átvariálni de nem sikerült.Ide valami számítást kell csinálnom hogy pontos legyen a kiosztás.

Jövő szombaton azért még kiviszem és megnézem mit csinál "lábon".Ja megaztán hogy van már áramlásrendezőm levágtam a ygűrűből is és átvariáltam a kormányzást is .Ez a vasszőparipám.Nagyon kíváncsi vagyok milyen lesz most a gép....

zsomi.vac Creative Commons License 2009.12.12 0 0 2425

Ma újra nekiálltam a légpárnásomnak.Egyszerűen nem tudom nézni hogy 1 karnyújtásnyira vagyok a késztől és nem csinálom.

Ezért 5 hónap és 5 nap után ma újra szerelgettem kicsit.

 

Először is leszereltem a kormánylapátokat.Majd fogtam egy 200as KGPVC csövet.

Kerestem hulladék 1es alulemezt, meghajlítottam és próba

 

 

Innentől kicsit lelassult a dolog

 

 

 

 

 

 

A kiosztással még lesznek gondok de a lényag hogy bentvan az áramlásrendező.

 

 

 

tomi10000 Creative Commons License 2009.12.07 0 0 2424

Ne tolongjatok!

Elkelt.....

tomi10000 Creative Commons License 2009.11.27 0 0 2423

Eladó egy 1000 cm3-es használt Peugeot benzines motor állómotorrá alakítva,
vas keret talppal, kipufogó rendszerrel, önindítóval, generátorral, hűtő nélkül.
Alkalmas lehet pl. hajó, légpárnás hajó meghajtására,
ill. egyéb erőforrást igénylő célokra.

Ár: 55.000.-

06-30-9-296-717

.lajosba Creative Commons License 2009.11.02 0 0 2422
Mivan , élmég itt valami???


.lajosba Creative Commons License 2009.09.14 0 0 2421
sziasztok!!!!!!!!!!!! baltch légyszi hivjál!!!!!!!!!!!!!
.lajosba Creative Commons License 2009.08.13 0 0 2420
köszi azért a tájékoztatásért, majd fontolora veszem ezt is.
zsomi.vac Creative Commons License 2009.08.13 0 0 2419

Ez épp 500as,de szinte minden méretben ven, és általában van derékszögű is.Én ezt még a fehér légpárnásba kértem, amikor még 2 emelőventit akartam beleépíteni, de amikor rájötte, hogy ez nem megy 5 Le-s motorral, akkor kimaradt az eszközlistából.

Azért szerintem a 90fok nagy ellenállást keltene,vagyis a hatásfoka a törés miatt szerintem rosszabb, mégha azt belevesszük hogy haladás közben a torlónyomás sokat segít a töltésen, ezért én ebben gondolkodtam. 

.lajosba Creative Commons License 2009.08.10 0 0 2418
szia zsomi! ugynézem érdemeslenne kezdeni valamit vele. derékszögü nincsbelölle?Mekkora az átmérő?
.lajosba Creative Commons License 2009.08.10 0 0 2417
szia zsomi! köszi a képet ugy nézem valamit érdemes lenne kezdeni. Nincs ebböl derékszögü? Mekkora az átmérő?
zsomi.vac Creative Commons License 2009.08.08 0 0 2416

Lajosbá

Bár már mint 1 nap telt el, de itt a kép az általam javasolt gyűrűről.Ez tökéletes méret nem nehéz és nem kell gyantázni órákig,nem ovális,erős a fala.Szerintem csak ilyen csővel szabad foglalkozni.Ha kell tudok belőle  kérni neked, de kicsit napszívta, ez ugyan nem befolyásolja a hajóbaépíthetőséget.

.lajosba Creative Commons License 2009.07.20 0 0 2415
BALTECH hivjál!!
.lajosba Creative Commons License 2009.07.20 0 0 2414
sziasztok!!!szabad légpárnást keresek a csemöi / jármüvek/ napjára, bemutató miatt!!!!!!
MedZ Creative Commons License 2009.07.05 0 0 2413
Hi!

Miért töröd a fej? :) itt vannak a válaszok:

1, Szerintem az övé is előbb az elejét emeli aztán a hátúját. (nem sokkal ugyan)

2, A légpárnás előtt egy párna van, amint elkezdi emelni az elejét az övé is elindul, párnában az eleje kiékelődik, nem tudja teljesen felemelni ezért tökéletesen zár az eleje, ezért a hátulja hamarabb emelkedik. Ha nem lenne előtte semmi akkor elöl kifújna és sokkal nagyobb lenne a késés..

3, biztos nem áldoznék fel egy 4 személyes légpárnásban 1 helyet, hogy a lelkemnek jó legyen, hogy egyszerre emel.

4, Ki mondta, hogy egyszerre kell emelni. Amikor lépsz egyet akkor először az egyik lábad utána a másikat teszed előre. Nem kell ezzel foglalkozni.
Integrált hajtás 4 személyes légpárnás előbb az elejét utána a hátulját emeli.

Képek a hétvégéről????????

üdv
Előzmény: zsomi.vac (2411)
MedZ Creative Commons License 2009.07.05 0 0 2412
Hi!

Miért töröd a fej? :) itt vannak a válaszok:

1, Szerintem az övé is előbb az elejét emeli aztán a hátúját. (nem sokkal ugyan)

2, A légpárnás előtt egy párna van, amint elkezdi emelni az elejét az övé is elindul, párnában az eleje kiékelődik, nem tudja teljesen felemelni ezért tökéletesen zár az eleje, ezért a hátulja hamarabb emelkedik. Ha nem lenne előtte semmi akkor elöl kifújna és sokkal nagyobb lenne a késés..

3, biztos nem áldoznék fel egy 4 személyes légpárnásban 1 helyet, hogy a lelkemnek jó legyen, hogy egyszerre emel.

4, Ki mondta, hogy egyszerre kell emelni. Amikor lépsz egyet akkor először az egyik lábad utána a másikat teszed előre. Nem kell ezzel foglalkozni.
Integrált hajtás 4 személyes légpárnás előbb az elejét utána a hátulját emeli.

Képek a hétvégéről????????

üdv
Előzmény: zsomi.vac (2411)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!