Az ábrákat a következők miatt tettem fel.Azt mondják hogy az áramlásrendezőnek prím darabszámúnak kell lennie mert így nem lehet hogy 1nél több lapát van fedésben az elhaladáskor,csak a lerekesztést kell beállítani és a többit arányosan elosztani.
Na én ennek bedőltem,megcsináltam a kiosztást és borzasztó lett az eredmény.
Ha ezt betartottam volna akkor az 1ik ábrán ahol egy piros 9 ágú csillag van az a ventilátor alatta láthatatlan a fekete színű áramlásrendezők elhehyjezkedése.Tehát az arányos kiosztással azt lehet elérni hogy a fagyi visszanyal.30% lerekesztésnél 2 lapát a lerekesztésnél van, a maradék 7 pedig épp osztható héttel így 3 tuti takarásban van 2 pedig épp be vagy kilép mögülle
Na így hijünk el mindent a leírásoknak.
A többi ábra azt mutatja miként változik forgás közben a lapátok állása az áramlásrendezők elött.
Lehet inkább csak 6 rendezőt építek be,2 a lerekesztés fala lesz a maradék 4 pedig em takar ki 6 lapátot.
Ahol most tartok másoknak segíthet, ha egyszer valaki építésre adja a fejét.Ezért feltöltök egy kis infót ami segíthet.Itt épp az látszik hogy ne csináljunk áramlásrendezőt, vagyis hogy ne állítsuk be.
De sajnos csak a futón.De azért ez is jó volt valamire.Eddig ha futon próbáltam kb 3000körül kezdte ringatni a futót a hajó,de inkább 4000 kellett ha tolni akartam.Most alapjáraton már megfeszölt a futó és kicsivel alapjárat felett már gurult,kb 1500nál.Itt ha elengettem a gázt akkor sem állt meg a futó,majdnem nekimentem az ajtónak.Sajnos ezután kifogyott a benya a gépből és már csak szemre tudtam próbálni a gépet.
Na itt viszont bajba kerültem.Úgy látom hogy mindíg 2 lapát és a majdnem egyszerre ér a terelőhöz.Azt olvastam csak 1nek szabadna.Megpróbáltam átvariálni de nem sikerült.Ide valami számítást kell csinálnom hogy pontos legyen a kiosztás.
Jövő szombaton azért még kiviszem és megnézem mit csinál "lábon".Ja megaztán hogy van már áramlásrendezőm levágtam a ygűrűből is és átvariáltam a kormányzást is .Ez a vasszőparipám.Nagyon kíváncsi vagyok milyen lesz most a gép....
Eladó egy 1000 cm3-es használt Peugeot benzines motor állómotorrá alakítva, vas keret talppal, kipufogó rendszerrel, önindítóval, generátorral, hűtő nélkül. Alkalmas lehet pl. hajó, légpárnás hajó meghajtására, ill. egyéb erőforrást igénylő célokra.
Ez épp 500as,de szinte minden méretben ven, és általában van derékszögű is.Én ezt még a fehér légpárnásba kértem, amikor még 2 emelőventit akartam beleépíteni, de amikor rájötte, hogy ez nem megy 5 Le-s motorral, akkor kimaradt az eszközlistából.
Azért szerintem a 90fok nagy ellenállást keltene,vagyis a hatásfoka a törés miatt szerintem rosszabb, mégha azt belevesszük hogy haladás közben a torlónyomás sokat segít a töltésen, ezért én ebben gondolkodtam.
Bár már mint 1 nap telt el, de itt a kép az általam javasolt gyűrűről.Ez tökéletes méret nem nehéz és nem kell gyantázni órákig,nem ovális,erős a fala.Szerintem csak ilyen csővel szabad foglalkozni.Ha kell tudok belőle kérni neked, de kicsit napszívta, ez ugyan nem befolyásolja a hajóbaépíthetőséget.
1, Szerintem az övé is előbb az elejét emeli aztán a hátúját. (nem sokkal ugyan)
2, A légpárnás előtt egy párna van, amint elkezdi emelni az elejét az övé is elindul, párnában az eleje kiékelődik, nem tudja teljesen felemelni ezért tökéletesen zár az eleje, ezért a hátulja hamarabb emelkedik. Ha nem lenne előtte semmi akkor elöl kifújna és sokkal nagyobb lenne a késés..
3, biztos nem áldoznék fel egy 4 személyes légpárnásban 1 helyet, hogy a lelkemnek jó legyen, hogy egyszerre emel.
4, Ki mondta, hogy egyszerre kell emelni. Amikor lépsz egyet akkor először az egyik lábad utána a másikat teszed előre. Nem kell ezzel foglalkozni. Integrált hajtás 4 személyes légpárnás előbb az elejét utána a hátulját emeli.
1, Szerintem az övé is előbb az elejét emeli aztán a hátúját. (nem sokkal ugyan)
2, A légpárnás előtt egy párna van, amint elkezdi emelni az elejét az övé is elindul, párnában az eleje kiékelődik, nem tudja teljesen felemelni ezért tökéletesen zár az eleje, ezért a hátulja hamarabb emelkedik. Ha nem lenne előtte semmi akkor elöl kifújna és sokkal nagyobb lenne a késés..
3, biztos nem áldoznék fel egy 4 személyes légpárnásban 1 helyet, hogy a lelkemnek jó legyen, hogy egyszerre emel.
4, Ki mondta, hogy egyszerre kell emelni. Amikor lépsz egyet akkor először az egyik lábad utána a másikat teszed előre. Nem kell ezzel foglalkozni. Integrált hajtás 4 személyes légpárnás előbb az elejét utána a hátulját emeli.
Az ilyen dolgok mindíg fejtörést okoznak.Ugyan olyan súlyú motor mint az enyém és neki mégis egyensúlyban emelkedik nekem pedig először az eleje azután hátul de akkor már akkora a tolóerő hogy indul.Lehet ha nekem is 40 cmmel előrébb lenne a motorom mint neki akkor egységesebben emelne.
kellene valamelyik oldalára feltenni valami kisebb állványos gépfegyvert. Ha már hangosan száguldozó akkor nehogy valaki kötözködni merjen, hogy mit zajongasz.
Egyébként szerintem jól néz ki. Most már csak valahogy a tolóerőt kell feltornászni.
sziasztok! feri-ha ijesmit akarsz csinálni vannak korábbi képek és nézd meg. volt, olyan mikor én is benne álltam és 2-3 cm- t. hajlott de nem ugy nézett ki mind ha tul lenne terhelve. Van kérdésed irjál. nekem /bevált)