Ez épp 500as,de szinte minden méretben ven, és általában van derékszögű is.Én ezt még a fehér légpárnásba kértem, amikor még 2 emelőventit akartam beleépíteni, de amikor rájötte, hogy ez nem megy 5 Le-s motorral, akkor kimaradt az eszközlistából.
Azért szerintem a 90fok nagy ellenállást keltene,vagyis a hatásfoka a törés miatt szerintem rosszabb, mégha azt belevesszük hogy haladás közben a torlónyomás sokat segít a töltésen, ezért én ebben gondolkodtam.
Bár már mint 1 nap telt el, de itt a kép az általam javasolt gyűrűről.Ez tökéletes méret nem nehéz és nem kell gyantázni órákig,nem ovális,erős a fala.Szerintem csak ilyen csővel szabad foglalkozni.Ha kell tudok belőle kérni neked, de kicsit napszívta, ez ugyan nem befolyásolja a hajóbaépíthetőséget.
1, Szerintem az övé is előbb az elejét emeli aztán a hátúját. (nem sokkal ugyan)
2, A légpárnás előtt egy párna van, amint elkezdi emelni az elejét az övé is elindul, párnában az eleje kiékelődik, nem tudja teljesen felemelni ezért tökéletesen zár az eleje, ezért a hátulja hamarabb emelkedik. Ha nem lenne előtte semmi akkor elöl kifújna és sokkal nagyobb lenne a késés..
3, biztos nem áldoznék fel egy 4 személyes légpárnásban 1 helyet, hogy a lelkemnek jó legyen, hogy egyszerre emel.
4, Ki mondta, hogy egyszerre kell emelni. Amikor lépsz egyet akkor először az egyik lábad utána a másikat teszed előre. Nem kell ezzel foglalkozni. Integrált hajtás 4 személyes légpárnás előbb az elejét utána a hátulját emeli.
1, Szerintem az övé is előbb az elejét emeli aztán a hátúját. (nem sokkal ugyan)
2, A légpárnás előtt egy párna van, amint elkezdi emelni az elejét az övé is elindul, párnában az eleje kiékelődik, nem tudja teljesen felemelni ezért tökéletesen zár az eleje, ezért a hátulja hamarabb emelkedik. Ha nem lenne előtte semmi akkor elöl kifújna és sokkal nagyobb lenne a késés..
3, biztos nem áldoznék fel egy 4 személyes légpárnásban 1 helyet, hogy a lelkemnek jó legyen, hogy egyszerre emel.
4, Ki mondta, hogy egyszerre kell emelni. Amikor lépsz egyet akkor először az egyik lábad utána a másikat teszed előre. Nem kell ezzel foglalkozni. Integrált hajtás 4 személyes légpárnás előbb az elejét utána a hátulját emeli.
Az ilyen dolgok mindíg fejtörést okoznak.Ugyan olyan súlyú motor mint az enyém és neki mégis egyensúlyban emelkedik nekem pedig először az eleje azután hátul de akkor már akkora a tolóerő hogy indul.Lehet ha nekem is 40 cmmel előrébb lenne a motorom mint neki akkor egységesebben emelne.
kellene valamelyik oldalára feltenni valami kisebb állványos gépfegyvert. Ha már hangosan száguldozó akkor nehogy valaki kötözködni merjen, hogy mit zajongasz.
Egyébként szerintem jól néz ki. Most már csak valahogy a tolóerőt kell feltornászni.
sziasztok! feri-ha ijesmit akarsz csinálni vannak korábbi képek és nézd meg. volt, olyan mikor én is benne álltam és 2-3 cm- t. hajlott de nem ugy nézett ki mind ha tul lenne terhelve. Van kérdésed irjál. nekem /bevált)
és még egyszerűbb ha teszel egy lapot a futóra meg csinálsz egy feljáró lapot és felmész a légpárnással a futóra.... :) nekem van egy ilyen eladó futom, nem kell valakinek? (Csónakszállító + alu lapok) kb 4,5x2m-es a lap.
szia.Feri az emelő szerkezet "gerendája" 5/4 -es rozsdamentes+benne egy beleillő másik cső. sok sikert! Nem egyszerüblenne a futot ugy alakitani, hogy rá lehessen csuszva csörlözni? Az ami képeken egyszerübbnek látom. Nem kell szenvedni a szállitással.
A "légpárnásdaru"-nak (azaz emelő amivel leemeli a gépet a futóról) a keresztben lévő csöve milyen átmérőjű? (Amiről lelóg a kötél.) Építek én is egy emelőt.
OOOOO bbbbb......Ma reggel kiraktam a fényképezőt mert nem emlékeztem miért készítettem be a táskámba.Holnap biztos fent lesz.Azért ma megpróbálom telefonnal és ha jó lesz akkor azt teszem fel.
Életmentés???Pontosan mi is csinálsz?Mintha plasztikáznál valamit a testen.