Ez a multhéten kélszült,de mp4et csinált a telem és a youtube nem engedte lejátszani.Erre ma belépek az oldalamra és működik.Tehát ez a videó egy általam hibrid ventivel készült 6 lapát 3x840 és 3x500as lapát.Ezt fogon szabadalmaztatni Medz bíztatására:-)
Üzletnek gondoltam lenne rá igény emberkéket szállitgatni,az enyémet is vitték volna állandóan,volt olyan fazon aki azért is fizetni akart ,hogy én menjek,csakhogy videozza és lássa,pár embert vittem is de ez kicsi hozzá,illetve a leirt okok miatt stresszes is volt a dolog mert nemlett volna jó reklám ha megfürdetem öket,vagy kikell húzni minket. A terv nagy jábol az,hogy egy pontiak transporter lumina kaszninak a külső héja mert az olcson van és müanyag,és ez alá építeni egy testet ami elviszi a hat embert,tudom nemkis dolog de elöbb utobb megcsinálom van képem is az elkébzelésről majd megkeresem.
A keresekedésben még nem voltam.Addan bízom,ha nem ugrok rá az érkezés első napon, talán nincs rá érdeklődő és akkor az ürge hajlandó lesz velem foglalkozni mégha csak érdeklődöm is.
Ezt a bonyolult szerkezetet arra alkottam hogy minden lapát egyforma méretű legyen.Ez a nap a ventik beszerelésének volt szentelve.
És TÁDÁÁÁÁÁM.
Kész.A venti a helyén és a szíj sem mászik le üzem közben.Bár ezt nem mertem megforgatni,megvárom míg az esztergályos elkészül a vezetővel.A lerekesztést dübon táblábol vágtam ki,de a beépítés csütörtökig várat magára.Azutána szombaton kormányzást csinálom meg és ha sikerül akkor még 1 kört is tudok majd vele csapatni.
Mai teszt elmaradt mert volt dolgom de holnap kimegyek,senki nem szólt egy szót sem pedig a vizirendörség ablakából pont ide lehet látni. Velem még nem voltak szigorúak,igaz nem egésznap mentünk vele,sőt felajánlottam ha jégről kell esetleg menteni horgászt,vagy rabsicot szóljanak mert ezzel biztonságosan belehet menni messze is. A másik része a dolognak mivel jön utánnam a hináron ,és nádason át?
Mert ez még csak lassulni sem lassul ott ahol csak a szúnyogok járnak. De nem provokáltam öket soha sem,illetve még rejtve sem volt a cucc mert a strandon van kölcsönzőm,és ez is a parton van nyáron végig. Igazából csak lekellene halkítanom némileg mégha gyengébb is lessz mert akkor föleg nem zavarna senkit,még hullámot sem csinál. Valahol Abádszalókon van egy nagy méretü gép amit nem tudtak rendesen beüzemelni majd megkeresem,állítólag nem volt elég tolóerö,de lehet nem jól informáltak. Mielött ezt megvettem néztem egy másikat is valahol Debrecen környékén egy idösebb emberé volt,sárga színű,és elég komoly darab,de azota a telefonom 9 méter mélyen van,és nemtudom a tel.számát. Abban egy nissan motor volt. Vannak képeim is!
csonakszerviztöl kérdezném atiszatonál még mindig basztatják a légpárnásokat mert korábban hallotam valakit nagyon meg b... vágtak pedig ezek a ladikok sport eszközöknek látszo tárgy na meg gondoljon mindenki amit akar!!!!!
Elöl a lukak oválisak,hátul kisseb kerek lukak vannak,elsök kb 50% nagyobbak így,lentebb képeken láttam hasonló kivitelt. Végül is elég kopottak a zsákok,de sajna nemtaláltam anyagot hozzá. A kinti forgalmazó pedig elég horror árat mondott rá,kb 1500 eu t. Gondoltam ennyiért én is megvarrom még kézzel is,ezeket is varrogattam már mert a gyári varrás elengedett mert gagyi cérnával csinálták,elsöket átvartam kevlár fonot zsinorral,még jó hogy horgászom is!
A te problémád az az, hogy a szoknyában, legalábbis az elülső zsákokban kicsi a nyomás. Nagy sebességnél a torlónyomás benyomja az első zsákokat, és alégpárnás "orraesik".
Nemtom a tested elején mekkorák a lyukak amin a levegő beletódul a szoknyába, de szerintem azon kellene bővíteni.
A másik megoldás még az lehet hogy a szoknyazsákok alján lévő nyílás túl nagy, ezt kellene valahogy leszűkíteni, hogy a nyomás keményebbre tudja fújni az első zsákokat, és így hátha nem esnek össze.
Csak nagy tempónál van gáz60-70 nem gond,holnap letesztelem havon,megnézem mennyit megy. Tel 06-70-526-0581,elmegyek szivesen veletek,föleg azért mert terveim vannak akarok egy igazi nagyot építeni,6-8 személyest v8 minimum! Már mentem v8 5700ccm essel! Szerintem itt nálam a strandon Kiskörén is lehetne összehozni egy találkát,gondolom megtudom oldani ,hogy vizirendöröktől kapjunk engedélyt! Eddig mindenkinek tetszett igaz csak délutánonként mentünk vele a strandon,két ember volt csak aki panaszkodott mert szerintük összeolajoztuk a vizet,igazából volt annyi alapja a dolognak ,hogy egy nagy motorcsónak meghalt,és abbol jött kevés olaj ki,de az nem a miénk volt. Ha holnap nincs videó akkor nemsikerült a teszt!!! Majd vigyázunk,eddigi legnagyobb esésem 267 nél volt,csak a börruhám lett amortizálva (Monza sbk vb edzésen.)
sziasztok! medz nemtudom milyenoldalt kinálsz megnézésre de nemtudtam megnézni inkább probálj segiteni a csonak szervizessen én a videon nem láttam semmit ami rosszul viselkedne aszoknya feszes a vizpermet a kiáramlo levegötöl van!!!! tökjonak látszik majd halessz tali a szalki tavon meghivjuk a csonak szervizt is ha ad eggy telcsi számot üdv addig is
Kiforog rendesen akár 5800 at is hircs motor van benne 65 loerös két karbis. Gondolom van veszteség mert a vizet is felszorja elöttem igaz csak permetet,van link róla (videó) igaz nem én vezetem magamról nem csináltam de holnap kiviszem a havon megnézem mit csinál!
Itt van 1 ember aki épített ilyen hajót,ő biztosan tud majd neked tanácsot adni,de szerintem kérdezni is fog.Az az érdekes hogy a gyártót említetted, tehát ez valszeg gyári test,és ha ez így van akkor náluk okosabbat nehéz lesz találni.Amire én gondolok talán nem forog ki rendesen a moci és elfogy a nyomás ami azért 100km/hnál már vagy 600 Pa kéne legyen.Nekem van pár ötletem,de mivel én inkább csak építgettem eddig és nem tapasztaltam sokat,megvárnám a nálam bölcsebb tanácsokat adó kolléga véleményét,és csak aztán kérdeznék és gondolkodnék veled együtt ezen a problémán.
Szevasztok személyem is csatlakozna a fórumhoz,talán tudok egy kettö dologban segíteni valakinek,illetve én is kérhetek segítséget innen légpárnással kapcsolatban.
Kicsit már volt alkalmam vezetni mert vettem egy mad légpárnást szintén fehérvárról ami hibátlanul müködik igaz kb csak 30 órát mehettem vele. Azért akadtak gondjaim nekem is mégpedig azzal,hogy töbször beleállt az orra a vízbe amit bevallok nem nagy élmény 100 körül,gond egyszersem lett csak az önbizalom vesztett csorbát kicsit,azóta nem engedem felgyorsulni a gépet,ennyire. Fordulat megvolt a motoron minden esetben,gázt nem vettem el,söt próbálkoztam azzal is hogy teljes gázon forgattam amikor elkezdett alattomosan sülyedni az eleje,illetve hátra ültem,eredmény ugyanaz mintha falnak menne az ember,olyat lassul,egykét szoknya leszakadt de más nem történt. A kinti gyártó azt mondta képek alapján az a gond ,hogy amikor fellettek fogatva a szoknyák akkor messzire kerültek egymástól,és sok a veszteség,de ezt elég macerás lenne izlésesen,ujra furkálni mert a régi lukakat meg elkellene tüntetni. Talán van ötlete valakinek mielőtt sajtot csinálok belőle. Minden tanácsot meghalgatok,de lehet velem van a hiba.
A fenti képen a piros vonal a progi szerinti 30 %os lerekesztést mutatja.ez a vonal lehet valós?Ez inkább 45 %körül van .De akkor a progi nem jól számol.Utánanéznétek ennek?Egy pontos szám, vonalhossz vagy távolság a középponttól lenne a segítség.
Tudod............... mondasz valamit.Lehet hogy így is hagyom amíg nem lesz meg a lerekesztés.Aztán ha megvan akkor lerakom a földre és újra beröffentem:-).
A héten áttörésre számítok, bár még nagyon sok a dolog.
A beépítőkeretet átvariálom, mert a vas ami a testhez van (volt) ragasztva és csavarozva, az felszakadt,és azért tud a moci illegni-billegni.Az a tervem hogy 4 új rögzítési pontot kialakítok a hajón.A terv az hogy átfúrom a testet 1 db 8as 10.9es csavart besűlyesztek1 10x10es kazánlemezbe,felülről pedig kap 1 30x30x5ös 10 cmes zártszelvényt.Erre fog támaszkodni a motor.Így a felfogatás a 40cmes fesztávról 1,2méterre szélesedik ki ami biztosan tartja majd a motort.Még azt nem tudom hogy a régi felfogatást is alatta hagyjam -e és az új csak a billenést akadályozza meg ,vagy csak az új szerkezet maradjon.
Ez a terven a csütörtöki napra.Pénteken a leválasztást teszem be, és levágom a ventit a kellő méretre.Szombat pedig a kormánylapátok beépítése- beállítása után,gázbowden és szivató bekötése, és a szárazföldi próba napja lesz.
Ha pedig valami lassabban megy mint gondoltam akkor a felsorolt időrend mondjuk jövő szombatig eltolódhat minden gond nélkül.