Keresés

Részletes keresés

Hayloft Ezekiel Creative Commons License 2004.08.15 0 0 21

ez a duma ami ki van téve a pénztárnál a cora (bármi) saját véleménye (mármint a pénztártól való távozás után blabla) nem jelent semmit. Ha panaszod van akkor törvényes jogod panaszt tenni. Civilizált helyen ez elintéződik egy elnézéssel, de van akibe bele kell rúgni, ráküldeni a fogyvédelmet, stb.

 

A bót nem hatóság, hogy ha kiír valamit akkor az úgy is van! 

városlakó Creative Commons License 2004.08.14 0 0 20

Azt hallottam, hogy aki többet fizetet a Cora-ban és odamegy az információhoz reklamálni, és valóban igaza lesz akkor kap egy kupont amit 60 napig levásárolhat.

 

Velem még nem fordult elő, hogy többet fizettem volna, a Cora dolgozói pedig kedvesek, figyelmesek  vásárlókkal. Legalábbis 5 Cora-ba már voltam Magyarországon és ezt tapasztaltam.

 

apa légyszi ne Creative Commons License 2003.02.11 0 0 19
milyen érdekes történet volt ez, te, hihetetlen.
Előzmény: szellszabi (-)
stewes Creative Commons License 2003.02.10 0 0 18
Én nem haragszom, sőt! Meg egy szmájli is volt a végén, csak olyan szégyenlős, hogy nem lehet észrevenni.
Előzmény: szellszabi (17)
szellszabi Creative Commons License 2003.02.10 0 0 17
Ne haragudj, de úgy néz ki, hogy igen, mert elintéztem.... szerencsére!
Előzmény: stewes (15)
bárány Creative Commons License 2003.02.10 0 0 16
Csak át kell írni a címében a kérdőjelet felkiáltójelre :)
Előzmény: stewes (15)
stewes Creative Commons License 2003.02.10 0 0 15
Akkor ez a topic most megy a süllyesztôbe?
Előzmény: szellszabi (13)
Érzékeny Creative Commons License 2003.02.10 0 0 14
Én mondtam, hogy CORA !!!!
Előzmény: szellszabi (13)
szellszabi Creative Commons License 2003.02.10 0 0 13
Nos, a fejleményekről annyit, úgy néz ki, hogy sikerült végülis a többletköltségünket visszafizettetni. Beszéltek a pénztárossal, hátha emlékszik ránk alapon, ill. azt mondták, hogy ez a szokásos eljárás. Visszahívtak az imént, hogy az eredeti blokkal be lehet fáradni az elkövetkezendő napokban, és a vevőszolgálatnál visszatérítik a pénzt, és elnézést kértek a kellemetlenségekért.

Nagyon kellemes meglepetés volt, mert igazából már teljesen lemondtam a dologról, hiszen hogyan is tudom bebizonytani az igazamat hitelt érdemlően: elég nehéz!

Összesen két telefonomba került, és mindvégig nagyon korrekten bántak velem, ahogy ezt az ember elvárná.

desiga Creative Commons License 2003.02.10 0 0 12
Konkrétan a fóti CORA-ban történt velünk hasonló eset, ahol egy 8 eFt körüli blúzt vásároltunk és 100 km-rel messzebb, már otthon vettük észre, hogy kétszer húzta le a kódot a pénztáros. Másnap telefon, egy pénztármenedzser vagy valami hasonló beosztású és nevű férfi maximális udvariassággal fogadta a reklamációt, elnézést kért és abba is belegyezett, hogy csak egy héttel később megyünk vissza a pénzért. Se vita, se videófelvétel visszanézésre nem volt szükség. Meg kell mondjam, mostanában nem vagyok elájulva a CORA áraival kapcsolatban, ez mégis igen kellemes emlékként maradt meg bennem.
bárány Creative Commons License 2003.02.10 0 0 11
Tudom, hogy félig OFF, de csakazértisleírom! :)
Corában akartam venni valamiből 3 db-ot. Véletlenül 4 db-ot fogtam egybe, ez csak akkor derült ki, miután a pénztáros már benyomta. Fintorgás nélkül stornó 4 db, újra beüt 3 db. Csak a legvégén derült ki, hogy a stornózás helyett véletlenül még egyszer hozzáadta a 4 db-ot, tehát összesen már 11 db volt a blokkon :))
Elirányít kedvesen az infóhoz, hogy majd ott visszaadják. Mire odaérek, már telefonon lezsírozta az ügyletet, fintorgás nélkül zseton vissza, 3x elnézést kértek. Ez az elintézési mód lenne az elvárható mindenhol...
stewes Creative Commons License 2003.02.10 0 0 10
A Metróban úgy viselkednek az eladók, mintha direkt le akarnának beszéni a vásárlásról. Én már egy ideje feléjük sem megyek. Nem sok mindent találok ott, ami máshol nem lenne. Az árak sem nagyon indokolják a Metróban való vásárlást.
Erre a proszívós dologra:
Egy ismerôsöm mesélt valami, ami egy kicsit hasonlít erre. Németországban történt.
Vett kint valami barkácsgépet. Kisméretű, fínom munkákhoz való. Flexibilis fúrófej, kisméretű marófejek, köszörűk, meg még egy csomó cucc. Pl. makett és modell építôk hasznalnak ilyesmit. Úgy adódott, hogy valamiért szükség lett erre a cuccra még kint. akkor derült ki, hogy nincs hozzá motor.
Usgyi vissza az üzlebe. Elmondta a panaszát az eladónak. Ô mega azt válaszolta, hogy a 100 márkás árban csak az van benne, amit kapott, a motor külön 500 márka. Igen, mondja az ismerôsöm, de a kirakatban együtt van minden, így nem vett volna meg.
Az eladó szól a fônöknek. Megnézi a kirakatot és igazat ad a vevônek. Megtévesztô módon van kitéve az áru. Következmény? Nem, nem! Nem az történt, hogy visszavásárolták tôle a szerszámokat, hanem az, hogy kapott egy motort ajándékba. (Arról már nem szól a történet, hogy a kirakatrendezô mit kapot.)
Előzmény: Törölt nick (7)
GarneTT Creative Commons License 2003.02.10 0 0 9
mi egy nappal egy hetes külföldi út előtt voltunk a metroban, ahol vettünk egy sátrat, amelyet - mint egy nap múlva kiderült - kétszer "húztak le" így duplaárat fizettünk. nem reklamáltunk akkor, 2 hét múlva meg már nem gondoltuk, h megtérítenék. Lett volna rá még akkor esély?
Előzmény: Törölt nick (7)
Érzékeny Creative Commons License 2003.02.10 0 0 8
Pont így még nem jártam, de más problémám már volt, /árucsere , stb/ és állítom,hogy a Cora a legtisztességesebb az összes között.
Remélem visszakapod a pénzedet.
Feltétlen ird meg !
Előzmény: szellszabi (-)
Törölt nick Creative Commons License 2003.02.10 0 0 7
Metroban mi szivtunk egy jot. Vettunk egy siemens porszivot akciosan. Elore volt kirakva amolyan piramisba volt folpakolva es folotte logott egy tabla az arral. Neztem egesz jo ennyit meger megvesszuk. Persze vettunk egy csomo dolgot es emiatt nekem sem tunt fol a tobbletpenz. Otthon nezem hogy 4e-el tobb volt mint amit kiirtak. Felhittam oket es mint kiderult rossz tabla logott felette (egy masik olcsobb tipuse). Termeszetesen nem fizetik vissza a kulonbozetet, a keszulek arat meg csak akkor ha 3 napon belul elromli, stb. Szoval odafigyelni.
Egyebkent a metros cuccokkal nagyon kell vigyazni fokent a gepekkel, a penztar utan de meg a kijarat elott meg kell kerni hogy kapcsoljak be. Van nekik ott direkt erre a celra egy pult, es 220-as csatlakozo. Sok szivastol lehet igy megkimelni magunkat (tapasztalat).
Vettem en ott olyan zuhanyfulket (mikor epitkeztunk) amibol hianyzottak a gorgok es a magnescsik. Persze mivel nem bontottuk fel (ugy be volt foliazva hogy a beepiteseig nem akartuk szetcsomagolni) ezert csak joval kesobb vettuk eszre. Amikor meg visszavittem akkor vonogattak a valukat, de nagy nehezen kinyogtek a beszallito cimet. Ott sikerult visszakunyizni a hianyzo alkatreszeket (persze a vilagvegen volt es ott kellet pitizni).
stewes Creative Commons License 2003.02.09 0 0 6
a blabla amit írsz nem pont erre az esetre vonatkozik. Nem tudom a pontos szabályt, de egy példát mondok: Ha veszel X árút 800 Ft-ért és az ezresből csak százat kapsz vissza, azért nem szólhatsz utólag, de ha otthon veszed észre, hogy hoppá, de ez most akciós és csak 600-at kellett volna fizetni érte, akkor azz utólag is szóvá teheted.
Az itt leírt esetre nem tudom milyen szabály van, de ha bizonyítható a tévedés, akkor jó esély van a pénz visszatérítésre. Olyan már volt az én esetemben is, hogy azonnali rovancsot csináltak a pénztárban vagy Metróban utólag reklamáltam és utánna néztek a dolognak.(Megnézzük a szalagon, mondták)
Esetleg az is előfordúlhat, hogy olcsóbb, egyszerűbb igazat adni a vevőnek és simán visszaadják a pénzt. (Pl. ha nem túl gyakori az ilyen eset és egy rutinos főnök hipp-hopp kiszorozza, hogy jobban jár ha simán fizet, mintha vitatkozik vagy soron kívüli leltárt csinál.)
Előzmény: AgentOrange (0)
sz Creative Commons License 2003.02.09 0 0 5
szerintem csak a szerencsén múlik, hogy visszafizetik-e: ha jóindulatú eladóhoz/akárkihez fordulnak, akkor nyert ügyük lesz...
Előzmény: AgentOrange (4)
AgentOrange Creative Commons License 2003.02.09 0 0 4
tényleg, ez jó ötlet...úgyis csak az akciós sört kell leltárazni:-)))
Előzmény: sz (2)
AgentOrange Creative Commons License 2003.02.09 0 0 3
hát, amennyiben volt kamera, bizonyítható, hogy egy "rekesz" sör volt, nem hat....egyébként nehézkes...
Előzmény: DrRetro (1)
sz Creative Commons License 2003.02.09 0 0 2
ha meg nincs kamera, tartanak egy rendkívüli leltárt :)

kitöltenéd ezt? csak 2 perc :)

Előzmény: DrRetro (1)
DrRetro Creative Commons License 2003.02.09 0 0 1
Nem Cora, hanem Metro volt, ahol a szüleimmel hasonló történt. De ott nem félreütött a pénztáros, hanem rosszul olvasott a vonalkódolvasó. A lényeg hogy ?k is 6000 Ft-tal többet fizettek. Másnap reklamáltak, a blokk és az áruházban visszanézték a biztonsági kamerát (nem azonnal, hanem másnapra), majd visszafizették az összeget. Nagyon korrekt.

Ha szerencséd van, a Cora is az.

AgentOrange Creative Commons License 2003.02.09 0 0 0
hát, ezt sajnos neked az életben nem térítik vissza..."pénztártól való távozás után reklamációt nem fogadunk el...blabla,,"

de azthiszem mindenki figyel majd rá, ezek után.

Előzmény: szellszabi (-)
szellszabi Creative Commons License 2003.02.09 0 0 topiknyitó
Tanulságos.

A mai nap folyamán este zárás előtt voltunk családommal a szegedi CORA áruházban. kb. 19:10-kor fizettünk 58.000 és még néhányszáz Forintos összeget. Ez egy nagybevásárlás volt, rengeteg tétellel. A pénztáros hölgy félreütött egy tételt, mégpedig az Arany Ászok 6-os csomagot (6 db dobozos sör 0.5 liter), ami akciósan 749 Ft volt. Volt egy vonalkód a csomagon, ami a 6 doboz árát tartalmazta, vagyis a 749 Ft-ot. A pénztáros hölgy véletlenül ezt a kódot húzta le, és még meg is szorozta 6-tal (gondolom nem szándékosan) ami egy 4494-es tételt eredményezett, de ezt a helyszínen nem vettük észre, utána pedig nem ellenőriztük a blokkot, hiszen már zárás után voltunk bennt az áruházban, de az eltérés nem tűnt fel, mert meglehetősen nagy összeget fizettünk. Hazaérve derült fény a hibára, mivel többünk részére vásároltunk, és a családban elosztottuk a kiadásokat. Ekkor már természetesen telefonon nem tudtuk az áruházat elérni. Szolgálhat bizonyítékként a biztonsági kamera felvétele ezügyben? Van rá esély, hogy a CORA rendezi a dolgot, van valakinek hasonló tapasztalata? Ez nem az első (és nem is a második) eset, az ismerősök között jártak már így mások is, igaz ennél jóval kisebb összeggel.

Szabi.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!