Tippet kérnék vw 2.0 motor 8szelepes álló karbit szeretne kapni hengerenként egy torokkal :) tudna valaki adni tippet hely kevés t4 ben van :D köszi elöre is norbi-fest@freemail.hu
Utólag cáfonám önmagam. A DCOM, a DCOE továbbfejlesztett változata, mely a 80as évek közepén leváltotta a DCOE-t. Más a gyorsító rendszer (ahogy alább olvasható), pumpa helyett membrán, illetve hengerenként csatlakozási lehetőség van szinkron rendszerrel. Az alkatrészek általában megegyeznek, de a DCOM pontosabb és jobban hangolható.
Egy angol szakoldal szerint a DCOM a dupla Weberek csúcsa, aki tud ilyet szerezzen be. Ennyit tudtam meg. Üdv: Tamás
Igaz, ezt észre sem vettem. Az alapjárati kevevér beállítása is máshogy történik (csak képen láttam dcoe-t). A dcom kicsit közelebb áll a Dellortokhoz, nem?
Sziasztok! Aktív még ez a fórum? Lennne egy-két kérdésem a témával kapcsolatban. Így a tél közeledtével nekiálltam a téli szögelésnek. Felszereltem egy pár 40es Weber karburátort egy 1.3as (favoritmotoros) 120as skodára. Elsősorban nem is a beállítással kapcsolatban van kérdésem, hanem hogy mi a különbség a DCOE és a DCOM karburátor között. Az enyém DCOM, de mindenhol csak a másikról találok robbantott ábrát és leírást. Nekem egy leírásra lenne szükségem, h mégis miféle karburátor ez, mit miért csinál, mit hova érdemes állítani(pl. mekkora szívócső depresszió szükséges alapjáraton).
Solex 32 BIS-hez keresek 42-es alapjárati fúvókát. Esetleg tippet arra,hogy ha most 43-as van benn, de minden más gyári,az mennyi többletfogyasztásért lehet felelős?
Akkor ajánlott inkább nagyobb karbit feltenni,ha van már benne nagyobb tengely is. Mert fennáll a lehetősége ,hogy a nagyobb karbival túleteted,és így romlik a hatásfok is.
Ha valakit érdekel mechanikai tuning,keressen bátran.