Szükségem lenne egy pár régi, már nem használt Ikarus (260 vagy 280 típusú) autóbuszból kiszerelt, vagy leselejtezett, de sérülésmentes (első, azaz alul-felül üvegezett) kétszárnyú harmónika (ránc) ajtóra, plusz ha van, akkor az ajtó feletti "doboz" is kellene, leszállásjelzővel és lámpával együtt.
Ha van valaki köztetek, aki tudna segíteni ebben, kérem, jelezze, a részleteket és az árat megbeszéljük.
Sziasztok Nemrégiben hozzájutottam egy Ikarus javtási utasításhoz, alkatrészjegyzékhez, és minden földi jóhoz így már az utolsó csavarról is tudnám, hogy mi a feladata, ha egy MUKKOT IS értenék az ott leírtakból :)
Szeretnék kérni műszaki előképzettségű embereket, hogy tegyenek engem is műszaki előképzettségűvé :)
Megkérdezhetem, hogy a mindannyiunk által imádott RÁBA motor működési elvét lefordítsa nekem magyarra?
"Négyütemű Diesel, közvetlen sugárbefecskendezéssel, a dogattyúban kialakított középgömb égéstérrel /HM eljárás/"
Illetve mik a szelepházagok, és a Szívószelep miért pont 7° FHE kor nyit?
Elsőre ennyi, de még millió kérdés lakozik bennem :)
5 féle IK 66-os közlekedett a fővárosban. Mindig fejlesztették, a MÁVAUT-nál amik jártak az volt a végső alakjuk. Szinte minden 20. darabnál módosítottak.
Helló! Azt szeretném kérdezni hogy valaki nem e tud valami tippet hogy honnan tudnék szerezni egy Ikarus 260 buszt nagyon fontos lenne!!!! Nagyony szépen köszönöm!!! bkwfanatik@freemail.hu
Kedves Takács László, kedves fórumomat olvasó buszkedvelök!
Meggondolatlanságom és fiatal korom és nem utolsó sorban tudatlanságom "gyümölcse", eredménye ez a fórum. Mivel eme fórum nyitásakor nem voltam tudatában a számos a témával foglalkozó fórumnak létével ezért nyitottam meg e helyet. Ezért a nagyobb fórumok nyitóitól és töletek is elnézést kérek és javaslom a beszélgetést folytassátok az IKARUS FAN CLUB-ban (http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9043237) , ahogy azt Takács László Úr is javasolta!
Ja, az, ahová már beírtam, két óra múlva visszanéztem, és két oldallal hátrébb volt a hozzászólás a képek és hozzászólásoktól, amelyek közül egyik sem volt válasz a kérdésre? Nem bánom, megpróbálhatom mégegyszer.
Egész jó, ma lehullt az ezüsteső Hidegkútra... :-)
Úgy látszik egyre inkább egybeolvad a 20, 49 és az 57, 157, 257 buszok kiadása. Míg ma a (2)57-esen a helyi 06-57 és a 06-66 lavírozott, a 157-es ma a 49-esről kapta a nem először erre járó 03-06-ot, és az erre egyszer-kétszer szintén megfordult 03-32-t. Egész jó kis repertoár. A gond csak ott van, hogy az utóbbi kettőben hiába van műtyúk, és hiába a matrica a kocsik oldalán a vezetők szarnak rá. :-(
alapitóinak, hogy rövid időn belül egymás közötti egyeztetést UTÁN, közös levéllel forduljanak az Index illetékeseihez, hogy Autobuszok gyűjtő név/cim alatt egyesitsék az emlitett topicokat.
Ezeken FELÜL még úgyis marad kb. 40 autóbuszos fórum és másik 6-7 Ikarusos fórum, specialistáknak.
Ez a 7 topic viszont teljesen egymásba simúlt/olvadt már.
Eredeti cimüktől eltérően - ez NEM baj - már a hazai és részben az europiai autóbusz gyártás és közlekedés szinte valamennyi kérdésvel foglalkozik mind a 7 topic.
Tudom nehezet kérek.
Tudom ezt könnyű lenne kérnem egy skandináv államban, ahol az ész erősebb mint a hiuság.
Tudom magyarok vagyunk és az én kertem szemléletének a mi területünk szemléletre váltásához még sok idő kell.
Mégis bizom az alapitók fiatal korában, az ebből fakadó racionálisabb gondolkodásába, a tekintély, a nevem fennmaradjon feudális gondolkodásának hiányában.
Kérem az urakat fontolják meg kérésem, mert egyre nehezebb a 7 topicot követni, azonos tartalmuk miatt észben tartani, hogy melyikben melyik hozzászólást milyen témát érintett.
Viszlai Gábor vagyok, a Borsod Volán webmestere.
Néhány napja üzemeltük be második honlapunkat, a BV Magazint (a www.borsodvolan.hu fejlécére kattintva is el lehet jutni ide).
Ez az oldal az autóbusz-közlekedésért rajongók, a kirándulók, a játékos kedvűek számára lett kialakítva, és jelenleg is fejlesztés alatt áll.
Minden további önreklám helyett kérem az érdeklődőket, hogy nézzék meg, és a BV fórumába írják meg véleményüket!