Sziasztok segitseget tanácsot szeretnék kérni fiamnak vettünk egy Aprilia RX50 MOTORT KÉT NAPJA TUDNÁTOK TANÁCSOT ADNI légszüröt rá tesszük a motor nem megy dadog és meg áll esetleg mi lehet a baj ha tudnátok tippet adni nagyon köszönöm elöre is üdv Marcsi
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem. Egy imerősöm vett egy Aprilia RX50 motort. Már úgy vették, hogy egyik lámpa sem világított rajta. Néztem, ki voltak égve az égők. Kicseréltem őket, de utána megint kiégtek. Nem csodálom, max. fordulaton 27-30V jön ki. Vettem egy új szabályzót, kb. 1 percig müködött. Valószínű, hogy az új szabályzó is tönkrement. Letöltöttem a villamos kapcsolási rajzot is. Jól ban bekötve a fesz. szabályzó. Nem tudja valaki, hogy gyárilag elől milyen izzó kell? Már itt sem stimmel valami, mert a kormánykapcsolón van reflektor kapcsoló, azonban az izzó foglalat egy áramkörös. Van valakinek ötlete a problémára?
Szia. Nekem ez a jelenség akkor volt tapasztalható, amikor egy robogó cdi-t tettem fel az rx-emre (ducati másolat volt). A motor fordítva indult be. Ha átfordítottam a lendkerék külső részére a jeladót (az enyém belső jeladós) próba képpen, jó irányba forgott a motor. Szóval, ha nem lett piszkálva a motor, vagy a jeladó vagy a cdi a rossz.
Bocs hogy ide írok , de Gilera topikot nem találtam és ez a tipus esik legközelebb hozzá .
Rossz szokásomhoz hiven , tanácsot szeretnék kérni .
Van nálam 1 Gilera Zulu 50 (a fogyasztásán kívül , megelégedéssel használom )
Az előző gazdája , olyan szépen tönkrevágta az önindítóját , hogy én olyat még nem láttam .
Én csak berúgókarral indítom .
Vizes , membrán , 6g . Nagyban hasonlit az AM6 os blokkokhoz.
Fűthető garázsom nem lévén , még nem szedtem szét. De azt már láttam hogy a gyujtásegység tipikus Ducatti CDI.
Nos az a gondom vele hogy nehezen indul rugdosásra .
Viszont
HA beindul , HÁTRAFELE indul be . Azaz hátrafele van 6 sebességem .
Mostmár , majdnem minden alkalommal csinálja. Kénytelen vagyok állandóan betolni , nehogy meglepetést okozzon .
Mondanám hogy elállítódott a gyújtás , viszont , semmiféle rendellenes visszapofázást nem hallok. Se előre , se hátra .
Volt aki azt mondta , nem eléggé rúgom meg , és az alsó holtpontról visszafordul . Nade 10-böl , minimum 8x ?
Azonkívül , még 5.-ben is bele lehet kergetni a pirosba , 6. -ban is megy 90 et. mindenféle érdekes jelenség nélkül .
Tehát a gyújtása , nem lehet annyira rossz .
Nyáron volt felújításon, a hiba észrevétele elött közvetlenül szerelve nem lett .
Van valami tippetek , mi lehet a hiba ?
Szeretem , mert a mostani dugókba remekül ki lehet használni , de ez a hiba feszélyez , nem kicsit.
A másik: igaz , hajtom, de sokat eszik , nagyon . A főfúvókája sérült , nem tudom leolvasni . 60v 69-es . Cserélném kisebbre (a teljesítmény rovására is ) . Mekkorával kéne próbálkozni szerintetek ?
szia köszönöm a válaszodat a kuplungal kapcsolatba. idö közben boncolgattam a dolgokat, valahol olvastam hogy 2. valahány millimétert kel kiemeljen a kuplung, ez rendben is müködik de a lamellák összetapadva maradnak. nem tüntek kopotnak a lamellák nem vágom mért ilyen tapadós. milyen olajat használtok, vagy mi lehet még a megoldás.
alkatrészre nincs ötletem hogy meik fék lenne jo eddig simsonnal nyomtam nem ismerem ezeket a motorokat az enyémet is csak szokom. nem olcso a fék de ha gyári hátha kihúzz pár évet.
Sziasztok! RX 50-es '91 első főfékhenger dugattyújára való tömítések megegyeznek valamelyik robogó vagy más motor tömítéseivel? Motorosboltban érdeklődtem, de ott csak gyárit tudnak rendelni, a dugattyú tömítésekkel, rúgóval együtt 21 000 Ft :(
kérdezni szerettem volna az rx50 es kuplungját hol merre kell állitani, csattogósan veszi a sebességeket es az egyes kapcsolásakor le is fullad gázfröcs nélkül.
Sziasztok! Látom nem nagyon vagytok de hátha valakit idecsal a topik címe! Van egy enduró aprilia RX 50 önindítós ,tárcsás, fordított villa,vizes, 96-os,jó állapotú motor eladó a barátomnak. Felhatalmazott ,hogy meghagyjam a telszámát. 06 70 3 641 667 Dávid/Esztergom.
Hello, én szintén ez iránt szeretnék érdeklődni. Szerintem ez egy jó motor, tudom hogy icsit lekéstem de éppen ezért, én azt mondom jó motor ez az rx50. Ám nem csak ez na motor iránt kacsingatok. Mondok pár motor tipus és ha lehet segítsetek pls.
Malaguti XTM
Yamaha DT50 r
Gilera RCR
Aprilia RX50
Aprilia RX50 racing
GasGas Rookie EC 50
Kérlek ha lehet segítsetek szerintetek melyiket vállaszam.?!
Hali!
Dabre-val egyetértve én is a DT 80 at javaslom, mert megkapod segédmoci papírokkal, és egy jó motor. Megbízhatóbb, jobban is megy az Apriliánál (gondolom), meg japán minőség.
Na hello!
A DT-t én is inkább ajánlom. Olasz motrot csak akkor vegyél, ha van sok lóvéd, mert ha valami tönkremegy, a gatyád is rámegy. De Dt-be is inkább ajánlom a 80-ast vagy 125-öst. Mindkettő megszerezhető kismotoros papírokkal.
Van is Dt 80-hoz hiányos blokkom eladó.
Vegyél DT-t.
Olasz motort ne vegyél!!!! Főleg ne használtan....
Csak ajánlani tudom a Yamaha DT50-et, ez a legobb az 50 ccm enduro kategóriában. Megbízható, olcsó, alkatrészellátás megoldott. 600 rugó alatt van az ára a Yamaha kereskedőknél, ha ügyes vagy, alkudni is tudsz :-))
Sziasztok! Aprilia RX50 motort szeretnék venni, hobbi terepezés célra. Sajna elég keveset tudok róla. Ha tudnátok érveket - ellenérveket felsorakoztatni, esetleg kereskedőket, ahol nézelődhetnék, -hozzá árakat- az nagyon jó lenne. Persze, konkurens márkák is érdekelnek, meggyőzhető vagyok. Előre is köszi.