Milyen hibát javított a csatlakozón? Ugye nem zárlatos volt? Mert akkor lehet, hogy az küldte haza a WDS-edet. (Ha van a WDS-en bármilyen soros kommunikációs szál, pl. K-Line, akassz rá egy szkópot, és nézd meg jön-e ki bármilyen jel egyáltalán mikor az autóval próbál kommunikálni, vagy teljesen halott.)
Az AM húsz évig a Ford család tagja volt, ahogy egy ideig a Jaguar is, ezért a GDS3500-hoz volt Jaguar és AM bővítmény is. Ott szerintem sokkal könnyebb beszerezni a vasat, de a szoftver kemény dió lesz. Azért sok sikert.
A wds van. Az autó abs-e nem működött, a wds, ami addig jó volt, behalt. A szerelő megtalálta a hibát, megjavította az abs csatiját, a wds-t is, de az autóval továbbra se kommunikál. Aztán az autó leállt, és nem indul. Most itt tartunk, egy electrotechnikushoz vittte az astont a szerelő, 5 hónapja az keresei a hibát.
Az OBD1 nem standardizált. Hogy milyen interfészre van szükséged, az leginkább attól függ, milyen gyártóhoz milyen szoftvert akarsz használni. De abban a korban az sem volt ritka, hogy célhardverrel ment a diagnosztika, és lehet, hogy semmiféle számítógépre dugható diagfej nincs az adott autóhoz.
2020 ford ranger, 4x4, automata valto, dupla turbo. eco'blue' engine.
egy mini morrisban tobb a hely mint ebbe a motorterbe. .
az hogy a fordnak mennyi esze van nem reszleteznem, de maradjunk annyiban hogy keves.
pl lehegesztett zarhid/radiator tarto, szvsz a motor csak felfele jon ki.
okosgyerek kivette a motort, es szetboritotta.
illetve be... mindent egy dobozba..
ez ugye reszben kasztni, reszben motor munka.
a teherautos 4 post lift mindketto emelolapja vegig van rakva random alkatreszekel/ csavarokal.
(valahol felsohajt egy pd motor egyszerusege. )
jott hozza gyari uj motor. (a regire nincs csere, felujitonak nem kell megy a szemetbe )
az okosgyereket kirugtak. (mas miatt)
a fonok hozta a kesztyut, hogy majd o ossze rakja..
ket napja az irodaban ull.
en ket napja a hajam tepem mert egy kurva daralthus pusle-t egyszerubb osszerakni ujra malacnak mint ezt a szetbombazott szart fordnak.. (addig sincs olajcsere. :))
ABS kocka cserénél kötelező, folyadékcserénél ajánlott a hidraulikus egység "bleeding" az ott van előtted. Ha te nem értesz ezzel egyet ""
nem ezzel nem ertek egyet.
ez nyilvanvalo.
azzal nem ertek egyet hogy ezt a folyamatot ket szakaszra bontottak. *
en nem latok ebben ertelmet.
nem is talakoztam meg ilyenel, esetleg osregi japoknal ** , pedig kts, meg meg par diag eszkoz azert megfordult a kezemben,. mint ahogy abs kocka csere is egy jo par.
* ott a leiras.
az egyikben (** ) legtelenito nyitas nelkul legteleniti a mastert, es az abs kockat ' visszaforgatva' a reservoirba a fluidot.
a masiknal pedig a legtelenitokon keresztul.
mindegya.
visszanezem a kepeid hatha kiderul milyen abs verziorol van szo.. de gyanitom nem mai darab.
Itt egy Bosch KTS és egy másik "nevezzük olaszspecifikus" Multiecuscan diag szoftver, nem egyféle ABS-hez hanem legalább háromfélét látsz a képeken.
Vitatkozhatsz a procedúrákkal ha akarsz de akkor ne velem hanem írj a Boschnak, hogy szerinted ez nem így van és faszságnak tartod.
Amit én írtam azaz, hogy ABS kocka cserénél kötelező, folyadékcserénél ajánlott a hidraulikus egység "bleeding" az ott van előtted. Ha te nem értesz ezzel egyet én akkor sem tudok mit tenni veled, belédverni nem tudom azt hogy elfogadd a gyártói előírást* maximum csökönyös vén szamárnak tudlak nevezni.
* tudod, beszélgetésindító kérdés, Bosch KTS a Bosch ABS egységhez....
De itt van egy régebbi autó szintén Bosch ABS-el 1997-ből, illetve egy másik 2017 ből aminek viszont Continental ABS-e van. 20 év fejlődés után is ugyanaz a procedúra.