Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zsoltmester Creative Commons License 5 órája 0 0 25151

köszi a válaszokat!valóban nem ez a fő baj.a szelepet nem tudja/akarja működtetni a vezérlő,testek tápok rendben.lehúzott csatlakozónál is lát EGR áramlást és nem jelez áramköri hibát.

Előzmény: cam aro (25150)
cam aro Creative Commons License 2 napja 0 0 25150

kat. nem okoz torlonyomast. 

ha igen, az katalizator hiba. 

Előzmény: zsoltmester (25148)
409 Creative Commons License 2 napja 0 0 25149

Nem.

Előzmény: zsoltmester (25148)
zsoltmester Creative Commons License 2 napja 0 0 25148

Sziasztok!

Csak a gondolatmenetemet szeretném megosztani.Suzuki Liana 1.6 benzin.P0400 hibakód.Cseréltek 1 bontott és egy új EGR szelepet.Hibakód maradt.Átnéztem az autót szelep működik,tiszta,rávezető cső,elmenő cső tiszta.Viszont nincs benne katalizátor.Lehet ez a hiba oka?Nincs katalizátor kicsi a folytás ezért nincs akkora EGR áramlás.

cobra46 Creative Commons License 2021.01.11 0 0 25147

Értem--- köszi!!!

Előzmény: 409 (25146)
409 Creative Commons License 2021.01.10 0 0 25146

 

 Nem. Használja a teljes VAG paletta. Minden UDS protokollt használó vezérlő ilyen.

Előzmény: cobra46 (25145)
cobra46 Creative Commons License 2021.01.09 0 0 25145

Köszi....

 

Akkor nem Audi specifikus az USD protokoll????  Ott már jó régen is láttam...

Előzmény: atuc (25144)
atuc Creative Commons License 2021.01.09 0 0 25144

Pontosabban jelen esetben mind a négy márkánál a konszernen belül.

Előzmény: atuc (25143)
atuc Creative Commons License 2021.01.09 0 1 25143

UDS protokollnál normális hogy csak kijelölt mért értékek vannak. Mindegyik márkánál.

Előzmény: cobra46 (25142)
cobra46 Creative Commons License 2021.01.08 0 0 25142

Ez lett a nóta vége..,meghozták a Fábiát

 

Egyértelmüen ., már ha van ilyesmi..,az  ablaktörlő kapcsoló  volt a hibás :

 

           Most állandóra beirta a 228360 Törlő/Mosó kapcsoló hibát . (Az eddigi végálláskapcsoló hibát érdekes módón .

viszont nem...)

           Uj kapcsoló fölpróbálásával rögtön megállt az eddigi  szakaszosüzemmód   hiba  a Kikapcsolt állapotban.

           Ráutaláskénnt láttam hogy már valaki berhelgette az ablaktörlő kapcsolót...

 

Az normális hogy a vcds-ben csak a kibővitett mérérésblokban látni az ablaktörlő  kapcsoló állásokat ., és a sima mérőblok passziv  ez esetben.

 

Esetleg azért mert clone verzió? esetleg Fábiáék a hunyok? esetleg én bénázok?

 

Egyébbként az ablakrelék a BCM-bd vannak belül integrálva.

 

köszi a segitséget!!

Előzmény: cobra46 (25139)
cobra46 Creative Commons License 2021.01.07 0 0 25141

értem.., vagy legalább is ugy csinálok  mintha érteném.., nagyon ritkán használom a VCDS-t....

 

Ilyesmire gondolsz : 09 es vezérlő---mérőbblokk vagy kibővitett mérőblokk--- ha ide sikerülne eljutnom és ablaktörlöt találni, akkor kapcsolgatom a kart.,és kikapcsolt állsban "0" -t látok akkor jó a kapcsoló???

 

Abl.motor hagyományos három kefés és mechanikus végállásérintkezők???  

 

köszönöm!!!

Előzmény: atuc (25140)
atuc Creative Commons License 2021.01.07 0 0 25140

A kapcsolókar állásokat láthatod mért értékekben. Ha nulla állásnál nulla, akkor nincs miről beszélni.

 

Az ablaktörlőmotor végállás kapcsolóját mérd ki.

Előzmény: cobra46 (25139)
cobra46 Creative Commons License 2021.01.07 0 0 25139

Szia!

 

lehet hogy revideállnom kell az ablaktörlő kapcsoló csere forszirozását???Irásod után  mégegyszer utána olvastam....,amin elegánsan átsiklottam...

 

"limit switch"-hez nem kell oxfordi angol...,beletetted a bogarat a fülembe....,     Egy csomó kapcsolóhibás video -. meg forum beirás lehet hogy tulsulyba került  és bevitt az erdőbe????

 

Most telefonáltak : Holnap jön az autó.., jelenleg megint nem lehet kikapcsolni ., mert ki állásban.,  valamelyik szakaszos állandóan megy..,és lesz új kapcsoló is kipróbálásra!!!

 

Holnap megirom hogy mi történt!!!!

 

üdv

 

 

 

 

Előzmény: atuc (25137)
cobra46 Creative Commons License 2021.01.07 0 0 25138

köszi...,

 

Nem ...,mert  alkalmilag csinálja.., de mindig visszajön.., de végállásba  mindenhonnét mindig visszamegy...,amikor rájön a hiba ,,.akkor kikapcsolt állásban is szépen müködik a beállitott intervallumnak megfelelően...,gyujtással kikapcs kell a leállitáshoz...

Vegyem le a motort??? 

 

Próbálok szerezni próbának egy uj kapcsolót.., az a bökkenő .,hogy akkor valószinüleg éppen gyárilag is jól fog müködni.., és ez a tutti donoros figura nem lesz perdöntő. 

 

üdv

Előzmény: atuc (25137)
atuc Creative Commons License 2021.01.07 0 0 25137

Aztán amiről a hibakód szól.

Az ablaktörlő motor végállás kapcsolóját.

Kimérted-e?

 

Előzmény: cobra46 (25136)
cobra46 Creative Commons License 2021.01.07 0 0 25136

 Fábia Mk3.  Ablaktörlő kikapcsolt állásban is müködik, nem folyamatos hanem szakaszos üzemódban!

 

 

Sziastok!

 

Szerintem itt van a kutya elásva.., már ezen a régebbi Fabia mk2-es autóablaktörlő rajzán is felmerül bennem a kérdés:

 

A "'10"-essel  jelölt "electronic controll modul"., (ahová az ablak.törlő kapcsoló vezetékei becsatlakoznak.,)  Fizikailag hol található? És mit értenek alatta : Egy sima relét vagy egy BCM-????

 

1.Egy különálló "hagyományos" kihuzható-cserélhető intervallum relében?

 

2. A relék már a BCM alaplapjára vannak fölforrasztva?

 

Az autó nincs itt megvizsgáláshoz a fentieknek.Alvázszámalapján az autosboltosok állandóan gyári számokat kérnek eldöntéshez., milyen is az a abkaktörlő relé...

Egyébbként ez a alvázszám:"TMBEM6J3FZD24974" Fabia 3. 1.2/66kw CJZ.

 

Összegezve: Ezen a Fabi III-oson van különálló -kihuzható-cserélhető Abkaktörlő ütemszabályzó relé vagy nincs?????

 

köszi mindem infót és ödv.

 

U.I: Sajnos nem tudtam feltölteni a Fébia II-es rajzot.

Előzmény: cobra46 (25135)
cobra46 Creative Commons License 2021.01.05 0 0 25135

Sziasztok!

 

Tapasztalt valaki már ilyesmit??? És mi lett a nóta vége???

 

Fabia III. 1.2  66Kw. 2015. CJZ24.

 

Ablaktörő mükődik normálisan .,mindkét folyamatos  és egy szakaszos üzemmódban is.., végállás is jó..,  Probléma hogy a kapcsoló leállitás "0" poziciójában is állandóan szakaszos üzemmódban megy az ablaktörlőmotor.., csak gyujtáslevétellel lehet leállitani!!!

 

köszi minden segitséget!!!

cam aro Creative Commons License 2020.12.27 0 0 25134

nem kell elnezes, es nem voltal pontatlan. 

a story point arrol szolt amirol irtal. 

fcuks..

unfortunately sucks.

amit nem tudsz szamlazni, de muszaj megcsinalni.. 

ilyen ez a pop szakma.

by ford fairlane.. 

==========

Előzmény: majkel (25133)
majkel Creative Commons License 2020.12.27 0 0 25133

Elnézést, pontatlan voltam csak így maradt meg a story :)

Előzmény: cam aro (25132)
cam aro Creative Commons License 2020.12.27 0 0 25132

pottyantotta a tokom, csak leesett a szuro aljarol a csecse. 

aztan addig akartam kivenni amig leesett oda, ahhonan mar csak a bontas volt a vissza ut. 

(+4 ora egy sima olajcsere. ) 

Előzmény: majkel (25130)
atuc Creative Commons License 2020.12.27 0 0 25131

Sok embertől hallottam, hogy egy tízest simán letagadhatnék. 

Úgyhogy tizenhét.

Előzmény: cam aro (25125)
majkel Creative Commons License 2020.12.27 0 0 25130

Addig jó, amíg van olyan, aki kifizeti. Akkor nincs gond.

 

Nyilván, vékony mezsgye.

 

Az, hogy odahoztak hozzád egy díszpéldányt amit folyamatosan pusztítottak/kókányoltak/elhanyagoltak egy másik történet.

Gondolom a hibákat előadta az ügyfél és a te meglátásodra volt alapozva az elvállalom és mennyiért történet.

 

Még egy olajcserével is beszophatja az ember, elég ha ócska a menet a karterban, vagy belepottyant valamit, mint Cam nemrég valamibe :)

 

De szakmai tapasztalat, típus ismeret, meg fejlődés nem lesz másként.

 

Lehet ezt ragozni a végtelenségig de szerintem érti itt mindenki, miről van szó :)

Előzmény: Rrobi (25128)
pdx Creative Commons License 2020.12.27 0 1 25129

ABS pumpa motor hiba - kocka csere. Olcsóbb a bontott, mint a felújítása a motornak.

 

Ha Ate kocka van benne, a bontottat nyugodtan kukázhatod, mert ugyanolyan fos, mint ami benne volt.

Ez az autó pont abból a korszakból való, amikor gagyi szénkeféket raktak a motorba, egy idő után megbillentek a hüvelyben, és onnantól nuku ABS, mert kontakt sincs. Csak a szénkefék cseréje (felújítás) jelent tartós megoldást.

Ha Bosch, akkor lehet, hogy megúszod a bontottal is.

Előzmény: Rrobi (25128)
Rrobi Creative Commons License 2020.12.27 0 0 25128

Addig jó, amíg van olyan, aki kifizeti. Akkor nincs gond.

 

Vagy ér annyit a kocsi, hogy megérjen ennyi plusz munkát.

 

Most küldök egy lerakott 2004-es 4-es Espace-en. Több minden rossz rajta, mint jó...

ABS pumpa motor hiba - kocka csere. Olcsóbb a bontott, mint a felújítása a motornak.

Elektromos kézifék hiba.

A váltó néha belép vészüzembe, mikor N-D-be kerül. Fokozat kapcsolóra panaszkodik. A csatlakozója nem volt rendesen össze tolva, mert rojtos volt már benne a víztömítés. 1 láb kirohadt. Áthidaltam.

A másik váltó stekkernél szintén volt egy szinte teljesen eldörzsölődött kábel. Plusz az akksi alatt is találtam a csati sornál 3 vezetéket, ami ilyen volt.

A motor terhelésnél a nagy karter nyomás miatt (0,8-0,9 bar!) fröcsköli az olajat a szelepfedél tömítéseknél. A pálcát kitolja... Kapott egy másik, vastagabb karter visszavezető csövet. Megmértem a veszteségét, az alapján még használható állapotban van. Viszont a visszavezető csőbe bele fújva, sípolt, trombitált. Gondolom koksz lerakódás elvékonyította az amúgy sem vastag gége cső szerűséget.

A turbó, kipuff kifúj valahol. Ezek turbót cseréltek rajta 1 éve. De sehol egy új tömítés, rögzítő csavar, anya. Minden ment vissza eredetivel. Levettem volna neki a turbót, de a belső rögzítő anya az elmenő kipuff csőnél nem tudom levenni 6 lapú kulccsal, mert leforog róla a kulcs... Ez van a lerosszabb helyen... motor ki. Vagy ilyen marad.

A szívócsőben a swirl vákuum dob elereszti a vákuumot. Szívócsővel egybe van építve. lehet cserélni...

Ez miatt alacsony fordultról nehezebben szedi össze magát.

És még sorolhatnám...

 

Legjobb lett volna visszaadni, nem bele kezdeni...

Előzmény: majkel (25127)
majkel Creative Commons License 2020.12.27 0 0 25127

Osztom a véleményed a témával kapcsolatban.

Az a mérhetetlen mennyiségű szívás az, ami előre visz mert meg akarod oldani a problémát.

Van rá akarat, nyilván az időfaktor ilyenkor másodlagos szempont.

Ha ez nem fér bele (időfaktor) akkor elakad a folyamat.

Előzmény: cam aro (25117)
409 Creative Commons License 2020.12.26 0 0 25126
Előzmény: atuc (25124)
cam aro Creative Commons License 2020.12.26 0 0 25125

baxi.. rakellett wikiznem.. 

64-es a buxa.. :oo..az most 56...

ezt nem hiszem el.. 

 

a demolition man viszont nem 17 (2003) eves, hanem 93.. 

27 eves.. 

nem baja, 

Előzmény: Paco155 (25122)
atuc Creative Commons License 2020.12.26 0 0 25124

Szólhattál volna előbb is, már vége van.

Előzmény: mica-r (25123)
mica-r Creative Commons License 2020.12.26 0 0 25123

Itt meg Indul a bakterház! Én is jókat kacarászok.

Előzmény: cam aro (25119)
Paco155 Creative Commons License 2020.12.26 0 0 25122

Háááát...... Ha 17 éves lenne ;)

Előzmény: cam aro (25121)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!