Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

409 Creative Commons License 4 napja 0 0 25016

"Esetleg van valakinek valami ötlete ?"

 

Én pl. a helyedben nem nézegetném azt a hibatárolót.......  ?

Előzmény: szabot3 (25012)
szabot3 Creative Commons License 4 napja 0 0 25015

Sajnos igen. 4mp2

 

Előzmény: FeZ_ (25014)
FeZ_ Creative Commons License 4 napja 0 0 25014

Ha jól emlékszem az a ritka ECU pont az elhalálozós fajtából való. (Talán Marelli rémlik)

 

Előzmény: szabot3 (25012)
cam aro Creative Commons License 4 napja 0 0 25013

 Az autó jól megy""

 

akkor minek ontitek bele a penzt ? 

18 eves felnott auto, azt csinal amit akar..es mar csak romalni fog.. :))

 

ha injektor cserere nem javul, ha drojtozas rendben van ( a csere nem ellenorzes ) .

akkor ..¯_(ツ)_/¯  ecu.

 

Előzmény: szabot3 (25012)
szabot3 Creative Commons License 4 napja 0 0 25012

Sziasztok !

 

Lenne egy 2002-es 2.0L benzines Citroen Xsara. Az autó jól megy , de a hibatárolójában a P0201 , P0202, P0203, P0204 ill. P0262, P0265, P0268, P0271-es hibakódokat írja be. Kicseréltem az ECU injektorok közti kábelezést, próbáltam másik BSM-el is. Injektorokat egy tartalékkal sorba kicseréltem, de semmi változás. Sajnos az ECU-t nem tudom cserélni, mert nagyon ritka. Esetleg van valakinek valami ötlete ?

Köszönöm !

pdx Creative Commons License 5 napja 0 0 25011

Bármelyik kínai tool drágább lesz, mint amit a gumis kér a regisztrációért.

Előzmény: sumsang_ (25010)
sumsang_ Creative Commons License 5 napja 0 0 25010

Sziasztok! Beszereltettem az Aliról vásárolt "utángyártott" TPMS szenzorokat a KIA Ceedem téli felnijeibe.. Pár km után ki is aludt a kontroll lámpa fénye, de a keréknyomás értékeket nem mutatta. Kiváncsi voltam arra, ha a keréknyomást csökkentem pár tized bárral, akkor jelez-e. Leeresztettem 2,2-ről 1,7-re és azonnal jelzett, kiírta, hogy alacsony a keréknyomás és világított a kontrollja is. De azt nem, hogy melyik kerékbe ment el a nyomás. Felnyomattam az előírt nyomás értékre, s megtettem kb. 8-10 km-t, s ekkor ismét elaludt a TPMS kontroll lámpa, azaz nem jelzett problémát, de a kerekek nyomásértékét továbbra sem mutatta. Nem mintha ez nagy baj lenne, h mennyi a kerekekbe a nyomás érték mert a lényeget így is tudja. Mindenesetre ráírtam az eladóra, hogy ezek a TPMS-ek alapból mind ilyenek, h nem mutatják a kerekek nyomásértékét? Mondta, hogy az OBD-n az ECU-ba be kell írni a TPMS-ek ID számát és akkor jó lesz! 

A következő lenne a kérdésem. Milyen OBD2-t, illetve szoftver lenne tanácsos beszerezzek ehhez a művelethez, ami anyagilag nem lenne megterhelő?  Egy ismerősömtől hallottam, (bár ő sem szakember ebben a témában) hogy azért nem tudja a ECU autómatikusan felismerni az új TPMS-t, mert a rendszerbe a nyári (gyári) felnik TPMS-ek vannak beregisztrálva. Viszont, ha az új téli kerekek TPMS-ét beregisztráltatom, akkor a nyári gumi váltáskor ismét be kell regisztrálni a nyári felnikbe lévő  TPMS ID számát, mert a téli gumié lesz (csak) az ECU-ba bent. 

Köszönettel várom a témában jártas szakik véleményét, ill a helyzet megoldására tett javaslataikat.:)

Steven 68 Creative Commons License 2020.11.20 0 0 25009

Semmi baj, ebből nem csinálunk problémát.

Előzmény: 409 (25008)
409 Creative Commons License 2020.11.19 0 0 25008

Bocs, félreérthetően írtam. "költői" volt a kérdés, nem személy szerint rád értve, hanem magára a problémára.

Előzmény: Steven 68 (25007)
Steven 68 Creative Commons License 2020.11.19 0 0 25007

Meg tudod mondani, hogy hogyan kell bekötni?? "   Ha tudnám hogyan kell bekötni, akkor nem kértem volna segítséget. De szerintem is a kukába fog landolni.

Előzmény: 409 (25006)
409 Creative Commons License 2020.11.18 0 0 25006

"Nem értem, a jót minek kidobni ?"

 

 Meg tudod mondani, hogy hogyan kell bekötni??  Mert amíg erre nincs igenlő válasz, az a riasztó egy hasznavehetetlen kacat, mégha elvileg működőképes is.

 A gyártót hiába kérdezed, azt mondják, az időszámítás előttről már nincsenek meg a dokumentumaik. (ha maga a gyártó még létezik. Egy 20. éves elektronikáról beszélünk)

Előzmény: Steven 68 (24997)
409 Creative Commons License 2020.11.18 0 0 25005

3. 

 

Nem is értem a logikájukat. Szétszedhetetlenre csinálja a bovdent/zárat, amit csak akkor lehet roncsolással megbontani, ha már nyitva a géptető...... Ha már nyitva a géptető, ki a f@szt érdekel a szétszedhetetlen bovden burkolat.  Mármint rajtunk szerelőkön kívül amikor le kell szedni az autó elejét.  Igazi barmok, pláne a hozzáállásuk. Működésképtelen autónak nem nyílik az eleje, vidd el hozzájuk az autót, 200km-ről, majd megnézik.... félmillióért ennyi jár. (meg 200ft-os villanyszerelő doboz ami nem vízmentes)

 

Múltkor félnapot szenvedtünk egy BMW dupla zárral, mert a kettős bovdent olyan balf@szul toldozták össze, hogy nem egyformán húzta a kettőt. Mivel ki lett nyitva, a garancia rögtön megszűnt......

Előzmény: atuc (25001)
vezeték Creative Commons License 2020.11.18 0 0 25004

Lehet venni olyant,ami csak a zárakat vezérli nem riaszt.

8-10e ft körül van,egyszerű bekötni.A riasztót feletsed el.

Sok riasztót szereltem már ki,ilyeneket raktam be helyettük.

Hummerből is flexeltem ki pajzsot,lemerült akkunál nem lehetett kinyitni akkuttölteni.Szakítósfejű csavarokstb...

Előzmény: Steven 68 (25003)
Steven 68 Creative Commons License 2020.11.18 0 0 25003

Nekem ez az 1000 éves kacat csak a központizár működtetéséhez kellene, semmi másra mert utálom az agyonkomplikált dolgokat, az általad említett felesleges dolgok miatt. 

Előzmény: atuc (25001)
Steven 68 Creative Commons License 2020.11.18 0 0 25002

Faékkel lehet fát is hasogatni, villástargoncával nem !

Előzmény: Paco155 (25000)
atuc Creative Commons License 2020.11.18 0 0 25001

1.  Ember külföldön dolgozik. Ott nem szeretik a riasztó riasztókat. A sárga angyal meg nem nyúl elektronikához.

2.  Nem képesek a pajzsot úgy bekötni, hogy egy darab távirányítóval működjön. Tehát van egy fasza szép Audi távod, de csak zársz vagy nyitsz vele, kell           egy másik paraszt táv, ha rossz sorrendben nyomod, összezavarodik és riaszt.

3.  Ha már Audinál tartunk. A szerelő paraszt nem tudja hogy hosszmotoros Audinál néha le kell venni az elejét. Öszehegeszti, összebassza bazzeg a                     nyitóbowdent egy hosszú rozsdamentes tuti acélcsőbe amit még hozzáhegeszt a motortér zárszerkezetéhez is. Szétszerelhetetlenül. Vezérléscseréhez szét       kellett vagdalnom az egészet. ??????????????

4.  Mivel a motortérben dolgozik a tuti rendszere, szétbarmolja a szépen gyárilag összebandázsolt vezetékköteget úgy, hogy rossz nézni.

5.  Az első motortérzárak beszerelése óta már eltelt annyi idő, hogy elkezdenek behalni. Nyitottál már fel ilyen trükkösen blokkolt géptetőt? Ilyenkor a tulaj           már nem szereti annyira a bombabiztos védelmet.

6.  Láttad már világítani a Blue16 logót szélvédőn? Egy egész garázst bevilágít. Egy kicsit ritkábban használt autón  hamar leszippantja az akkut.

 

Ez csak egy pár indok a teljesség igénye nélkül. Ja, nem találkoztam olyan emberrel, aki vesz egy ilyen p..zsos autót, és nem akarja AZONNAL kiszedetni belőle.

 

Előzmény: Steven 68 (24997)
Paco155 Creative Commons License 2020.11.18 0 0 25000

Jelen esetben ugyanarra a célra vannak. Tehát igen.

Előzmény: Steven 68 (24999)
Steven 68 Creative Commons License 2020.11.18 0 0 24999

Igen, csak a villástargonca nem helyettesíti a faéket !

Előzmény: Paco155 (24998)
Paco155 Creative Commons License 2020.11.18 0 0 24998

Mert az hogy működik, nem egyenlő azzal, hogy jó.   A faék is működik mégis feltalálták már a villástargoncát.

Előzmény: Steven 68 (24997)
Steven 68 Creative Commons License 2020.11.18 0 0 24997

Nem értem, a jót minek kidobni ?

Előzmény: atuc (24986)
cobra46 Creative Commons License 2020.11.18 0 0 24996

Sziasztok!

 

Citroen Jumper.2008.  3.0.  Hdi/116 Kw.   F1CE0481D.       VF7. YCD.MAC.114.154.17

 

Motor menetközben egyszer csak leállt----Azóta többé  nem indul---nincs kommunikáció a motorvezérlővel., semmilyen diaggal sem., Lexiával sem stb.

 

Minden müködik , Biztositékok mindenhol jók., motorcheck lámpa nem gyullad ki, sárga immo lakat szimbolum folymatosan ég.,de  immochip jó.

 

Feltételezem hogy ECU hiba vagy valami hiányzik az ECU-ról..., sajnos semmi dokksink  nincs ECU lábkiosztásról!!!

 

Teljesértékű kommunikáció csak BSM-el van.

 

Esetleg valami kábelszakadási  Jumper tipushiba helymegjelőléssel is örömmel fogadtatik.., továbba egy rajz az ECU kábelezésről.., privát mailban vagy valahová feltöltve.., persze  meg minden segitőkész hozzászólás.

 

Elözmény .., nemrég javitottak hengerfejet, de azóta mentek vele.., motortérben durva motormosás nyomai még most is látszanak, de állitólag azóta még mentek vele..., mondották volt....

 

Köszi!!!

cam aro Creative Commons License 2020.11.17 0 0 24995

 tegnap feltunt hogy inditozas utan neha elmegy a delej a DLC 16-osabol, 

..az meg ugye tobbnyire direkt B+..

nosza, leturtam az akku tetejen levo biztipanelt, teszt, 1-2  kontakthiba +/- oldalon.  

osszeraktam meg tegnap, de mar nem is indult el,  comm. sem volt a kiolvasoval. 

ottrohagyonmegaholvan.. majd holnap. 

 

reggel bele mertem a bizti panelbe, egy 40A-s bizti elsliccolt valamikor a teszt alatt. 

(szetvolt rohadva. )

kicsereltem.. orombodoccsag. 

se DF046, se motor leallasok.  

 

* lovesem se hova megy a drojt. 

arrol se hogy szkopon miert nem lattam semmi zavart a forele, es motor szenzorok kozt.

valoszinu ez valami kulon kor lehet.. 

mindegy,  most megy a dog azt ez a lenyeg.

=========================

Előzmény: cam aro (24988)
cam aro Creative Commons License 2020.11.17 0 0 24994

bazzeg... (mai postom, ) 

agusztusban meg ez ellen pofaztam, azt mikor itt van az arcomban nem tudok mit kezdeni vele..

 

mondjuk ennek hiaba nyomsz gazt, ez leall. 

melegedni meg nem volt ideje.. de majd teszek rola. 

@@

==============

 

 

 

 

Előzmény: lacipécs (24555)
Sasayaki Creative Commons License 2020.11.16 0 0 24993

Nem az.  GT 129 re hasonlít, de valamelyik másik GT..

Előzmény: csakhogymegmondjamII (24991)
Sasayaki Creative Commons License 2020.11.16 0 0 24992

Az lenne a neve?..

Előzmény: csakhogymegmondjamII (24991)
csakhogymegmondjamII Creative Commons License 2020.11.16 0 0 24991

Első ránézésre talán laserline. 

Előzmény: Sasayaki (24990)
Sasayaki Creative Commons License 2020.11.16 0 0 24990

Üdv.. Ért itt valaki régi autó riasztó-ajtónyitó egységhez?.. Működik, nyit-zár, de jó lenne egy pontos leírás hozzá..Nincs ráírva semmi típus, csak egy Ford embléma a hangszóróján, de valamelyik GT csoporthoz tartozik..1996 os Ford fiestában van benn..

cam aro Creative Commons License 2020.11.16 0 0 24989

bocs, az auto opel vivaro.. u.a.

Előzmény: cam aro (24988)
cam aro Creative Commons License 2020.11.16 0 0 24988

urak. 

 

2013 renault trafic. m9r 760,.90 loero. 

kulturalt, 100. 000 km alatt. 

 

jelenseg. 

nem indul, ha indul akkor poccre,de  1 secig jar, majd leall. 

ha kihuzom a forelet, vagy torlom a hibakodokat, < random, hol ez segit, hol az. >  beindul, jon megy egy darabig majd kezdi elorol. 

forele termeszetesen korbe merve, nincs hiba sem jel, sem power oldalrol.  

ami szenzorhoz, elektromossaghoz eddig hozzafertem nincs hiba, nem szakad a tap sehol.  

az injektor kivezerles szunik meg.

 

hiba amihez segitseg kellene. 

DF046. 

a szkenner szerint main relay circuit. 

az adatbazis szerint akku fesz hiba. 

a googli szerint vezerles szinkron hiba,  (es meg sok mas mer' ugye aze google.) 

vezerles szinkron eloadat szerint jo.

 

(elegsok idot belekeccsoltem, de az tobbnyire csak azonositas, mert meg a bizti tablarol sincs megfelelo info.)  

 

immoban nincs hiba. 

 

 

ha valakinek van tippe. azt koszonom. 

mica-r Creative Commons License 2020.11.16 0 0 24987

Nyilván létezik bekötési ábra, csak minek? 30 éves utángyártott akármi nem való autóba.

Előzmény: Steven 68 (24985)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!