Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kroni1 Creative Commons License 2019.01.08 0 0 10867

Köszi, ez nagy segitség! Próbáltam a gugliban de nem sikerült ilyen összeszedetten megtalálni! A fresh már jó választásnak tűnik, az ABS-t ettől felfelé irja csak. Bár én mintha trend-nél is láttam volna ABS-est.. A sötétitett ablakot a mostani kocsin szeretem, de az utólag is megoldható és plus nem is túl sok van a neten..

Előzmény: _ZE (10866)
_ZE Creative Commons License 2019.01.08 0 0 10866

Az Ambiente után jön a Trend, a Fresh/Style az a "ráncfelvart" Fruzsinál volt, keresgélni kell régi brossúrát, pl: http://www.autohaztapolca.hu/ford/fusion_katalog.pdf és azt átnézni. A legfontosabb különbséget szerintem a klíma jelenti.

 

 

 

Előzmény: kroni1 (10864)
fák, juh, madár2 Creative Commons License 2019.01.07 0 0 10865

Nekünk van egy 11 éves több mint 300 ezer km-rel és ami komolyabb csere volt az a váltószerkezet amit 35 ezerért vettem bontóból. Persze az indexkar meg a hátsóajtó nyitó szerkezet is cserére szorult (táviránytású nyitású). Nomeg a kipufogó dob.

Ezt mi vettük újonnan és minimum 4-5 ember vezeti mert ez az egyik céges autó.

Tehát szerintem a fusion az tutibb.

Előzmény: kroni1 (10862)
kroni1 Creative Commons License 2019.01.07 0 0 10864

Köszi! A fenyszóró nekem is feltűnt pár hirdetésben! Nagyon tetszik az autó, egyenlöre ez tűnik befutónak! 

 

A style fresh trend ambiente elegance felszereltsegi szintek ebben a sorrendben követik egymást?! Vagy hogy kell elképzelni? Nem nagyon ismerem a ford jelöléseit..

Előzmény: _ZE (10863)
_ZE Creative Commons License 2019.01.07 0 0 10863

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=148906199&t=9086932 - írtam nem is olyan rég, és most is tartom, hogy még tizenévesen is jó kis autó, annak ellenére, hogy egyelőre mozgásképtelen a motorvezérlő javítása/cseréje miatt. Bő tizennégy év (meg ~200E km) alatt ez az első, hogy cserbenhagyott, ami szerintem egészen jó arány. Ignisben ültemmég párszor - inkább nem hasonlítanám össze a kettőt, mert még túl elfogultnak tartanának... :)

 

Előzmény: kroni1 (10862)
kroni1 Creative Commons License 2019.01.07 0 0 10862

Sziasztok!

 

1 millió forintig magasabb építésű benzines kisautó vásárlását tervezzük édesanyámnak, városi rohangálásra. A Meriva-Fusion-Ignis hármas egyenlőre a kiszemeltek. Egy komfortosabb, biztonságosabb autót szeretnénk venni klímával, ABS-el. A Fusion mennyire jó választás? Vannak olyan típushibái amit vásárlás előtti átvizsgáláskor érdemes lenne lecsekkolni?

 

Esetleg valakinek van tapasztalata, hogy a másik kettőhöz képest mik az előnyei-hátrányai?

 

Köszönöm előre is!

_ZE Creative Commons License 2018.12.19 0 0 10861

Motorvezérlő beadta a kulcsot... :-/ Szervíz persze nem telefonált napközben, hogy a gyújtótrafó nem kap feszültséget, és lehet, hogy komplett vezérlőt kell cserélni, így aztán csak holnap tudok bontókat körbekérdezni, hogy hol tudnak ASAP adni egyet, hogy még pénteken talán bekerüljön Fruzsiba :-(

 

hugoneni Creative Commons License 2018.11.17 0 0 10860

Akkor maradok az eredeti távirányítónál.

De menet közben is amiatt csinálja?

Előzmény: vinettu (10859)
vinettu Creative Commons License 2018.11.17 0 0 10859

A zárás-villogás a távirányító elektronika hibája. Cseréltettem mikrokapcsolót, nem segített. Bontóból kell elektronikát kukázni és idomítani. Új kulcs 50+25 ezer márkaszervizből.

Előzmény: hugoneni (10852)
kroni1 Creative Commons License 2018.09.04 0 0 10858

Köszönöm a részletes leirást, sokat segített..

Előzmény: _ZE (10857)
_ZE Creative Commons License 2018.09.04 0 0 10857

 Röviden: meg szabad venni :-) Bővebben... 2004-es kiadású 1.4-es benzines Fruzsi első tulajdonosa vagyok, olyan 175E km van a kocsiban, tehát futásteljesítménye aránylag nem túl sok eddig.

Amire érdemes figyelni, illetve előjön cserélendőként... Első spirálrugók vége szokott letörni - ez illendően "viszi magával" a tironycsapágy+szilent kombót is (árban természetesen), meg ha nem sikerül a lengéscsillapító tetejénél levenni a csavart,akkor komplett gólyaláb cserével jár. Nekem ez pár hete jött össze, azért ezt írtam előre.

A kuplung, féktárcsa/fékbetét cseréje is kérdés, hogy volt-e és mikor, de ezt egy vásárlás előtti szakszervízben megejtett átnézés úgyis kihozza, ha kell.

Vezérlés, szíjak, vízpumpa cseréje is bejátszik ilyen korban/futásteljesítmény táján - ha az éves átnézés/olajcsere szakszervízben történt, akkor ott e-TIS alapján ezeket mindenképp cserére jelzik a megfelelő évben. Gyújtótrafó döglött meg még eddig, azt kellett "soron kívül" cserélni, illetve vizsgán jelezték, hogy kipufogó meg hátsó lengéscsillapító is csereérett - de ez egy 14 éves autó, fiatalabbnál ezek még csak jövőbeli javítandók lehetnek.


Éves szervíz 40-60E Ft körül lehet, olajjal, szűrőkkel, tok-vonó.

 

Fogyasztásban vegyes üzemben (város, főút 80-90km/ó-ig) hét literen belül elvan, autópályán 130-140-es tempónál, főleg több személy+csomag terheléssel 8 litert is meg tud enni százon.

 

Mindenképp javasolt az utolsó pár év szervízszámláit, illetve az eTIS-t (elektronikus szervízkönyv, márkaszervíz tudja megnézni)  átnézni, klímát bekapcsolni és megnézni, hogy kellően hideget fúj-e rövid időn belül - aztán a ventillátort tovább járatva klíma off, és megszaglászni, hogy a befújt levegő mennyire áporodott.

 

Az első fényszóró szokott még bemattulni - ez polírozással javítható.

 

Előzmény: kroni1 (10855)
kbetti84 Creative Commons License 2018.09.04 0 0 10856

Sziasztok!

Eladóvá vált a 2008-as 1,4-es dízel Fusionunk.

154.000 km, vezérléscsere és időszakos szervizek az előírt intervallumokban.

Megkímélt állapotban, vonóhoroggal, alvázvédelemmel, felnire szerelt téli gumikkal eladó.

Budapesten vagy Veszprém, esetleg Pápa környékén lehet megtekinteni.

Tel:70/294-6204.

kroni1 Creative Commons License 2018.09.03 0 0 10855

Sziasztok!

 

Szüleimnek szeretnénk egy megbízható kisautót, hétvégi közlekedésre. A Fusion nagyon tetszik, a kicsit magasabb kaszni nagyon szimpatikus, a rossz térdek szempontjából elég fontosnak tartom. 2006-2008 körüli, klímás kocsikat néztünk max 1M ársávban. Kérdésem, hogy az 1.4 benzinest meg szabad venni? Mennyire megbízható? Ahogy látom vannak fent 2-300e km-es példányok elég rendesen, tehát nem lehet nagyon rossz konstukció gondolom?! Van esetleg valami amire érdemes odafigyelni vásárláskor?

 

A felszereltségi szintek amúgy hogy vannak sorban? a hirdetésekből nem sikerült rájönnöm. Köszönöm előre is!

_ZE Creative Commons License 2018.07.26 0 0 10854

Meg az első lengéscsillapító felső csavarjának a berohadása is :-/

Előzmény: hugoneni (10852)
Gábor Kárpáti Creative Commons License 2018.07.26 0 0 10853

Sziasztok ! Itt szabad hirdetnem a fusion-öm leszerelt / :-( /  hátsó ajtóját?

hugoneni Creative Commons License 2018.07.20 0 0 10852

Hali!

A rugótörés Fusi betegség.

Olyant is produkál,hogy menet közben mintha lezárna a központi zár és még az indexek is villognak.

Szerintem is csak akkor tudunk kis fogyasztást produkálni,ha elfelejtjük a 90 feletti sebességet.

Az 5.sebességben az előzés simán és a 150-160 is megy.

Előzmény: Lady fantasy (10851)
Lady fantasy Creative Commons License 2018.07.20 0 0 10851

Csövi!

Nekem a rugóval még nem volt bajom, remélem engem elkerül a dolog. ;-)

Mostanában megküldtem autópályán >140km/h, és akkor bekebelezte a 6litert, de ha sima 100-130között megyek, akkor 5-5,5l környékén van a fogyasztásom.

90 alatt meg 4,3-4,7 között.

Nekem az 5.-ben előzés az nem az igazi, de lendületből persze ok, bár a német agresszivitiző autósok azok a seggemtől három centire szinte letolnak ilyenkor az útról. :-)

 

Előzmény: hugoneni (10850)
hugoneni Creative Commons License 2018.07.19 0 0 10850

Szevasz!

Nekem is 1,4-es TDCI -s van.

Meg vagyok vele elégedve,

Tavaly volt egy jobb első rugó törésem.Szerencsére akkor,mikor a garázsban söröztünk és hallottunk egy nagy durranást.

Fogyasztás 5,3-5,5 l/100km

Nyugodtan merek előzni még 5.-ben is.

55 paci helyett 88 paci van benne,

Üdv.:Gabi

Előzmény: Lady fantasy (10844)
emeltyűkonusz Creative Commons License 2018.07.19 0 0 10849

műszerfal tároló rekesz fedele nekem is kuka.

keresem bontóban de mint fehér holló :D

 

Valami megoldást kell rá találni!!!

Előzmény: _ZE (10845)
emeltyűkonusz Creative Commons License 2018.07.19 0 0 10848

Igen igen néztem.Nem lazák a csavarok.

Most rendeltem egy zárnyevet a cromaxban 3800 ft.

Kicserélem és meglátom hogy lesz e utána csörgés csattogás :D

Előzmény: kukucs33 (10847)
kukucs33 Creative Commons License 2018.07.17 0 0 10847

A zárat beállítani próbáltad? Lehet, hogy annak a csavarjai lazultak ki.

Előzmény: emeltyűkonusz (10846)
emeltyűkonusz Creative Commons License 2018.07.16 0 0 10846

Sziasztok!

2005 fusion 1.4 tdci autóról lenne szó.

Zörög a hátsó ajtó, de istentelenül!

Tudnátok valami tippet trükköt adni, mit kezdjek vele?

Próbáltam szigszallaggal betekerni a zár részt. Ideig óráig jó.

Utána a bal és jobb oldalon található gumi ütközőkre ragasztani szivacsokat.  Hasztalan!

Előre is köszönöm a segítségeteket!

Üdv.!

_ZE Creative Commons License 2018.07.01 0 0 10845

1.4-es benzinessel járok, még facelift előtti, évente a kötelezőket normális szervízben csináltattam minden alkalommal (e-tis megmondja, hogy melzik évben mit kell csináltatni), sárga pilács kétszer volt - egyszer egy repedt szigetelésű gyújtógyertya, egyszer meg a hajszálrepedés miatt kukaéretté vált trafó miatt. Utóbbinál trafó+kábelek+gyertya is cserélve lett.

Cserélve lett még a kuplung, féktárcsa+fékbetét, komplett kipufogó (ezzel megizzadtak a szerelők, mert az egyik tőcsavar megadta magát, úgyhogy némi furkálás is bejátszott), illetve most esedékes a két hátsó lengéscsillapító cseréje is.

Ja, ha már futómű, akkor cserélve lett (az anno szériahiba volt) a két első spirálrugó is, mert az egyiknek letört egy darab a végéből. Volt,

Volt akinek "nyöszörgött" az ajtózár - szigetelőszalag a kasznin lévő elem hengeres részére, oszt' jól van.

A műszerfal közepén lévő tároló fedele, illetve a hátsó ülés egyik oldalán a rögzítés adta még meg magát (ez ülés egyik fele nem hajtható le) - ezeket nem cseréltem, mert relative kicsi probléma, ellenben horror áron van alkatrész. Apropo, műanyag alkatrész: az ajtókon lévő (B-oszlopnál) műanyag takaróelem... Nekem négyből három "elszállt" (gondolom a ragasztó a napsütéstől felmelegedve nem tartott), az újonnan vett darabol szerintm 10+ éve a helyükön vannak, úgyhogy ez a probléma vélhetően téged már nem fog érinteni.

A hengerfejburkolatot én cseréltem ki (az külön darabként készült olajbetöltő csonk mellett szivárgott az olaj), bontottat vettem, mert újonnan ez is iszonyatosan horror árban lett volna.

Két felnőtt+két gyerek meg némi csomag terheléssel német autópályán :) megkóstolta a 160-at - nem mondom, hogy szerette, de nem is erőlködött ez a kisebb motor sem. A "dobozos" kialakítás miatt persze ilyenkor már nagyra nyitja a torkát, de ez ilyen autó :-)
Ja, mégegy: a fényszórók elég randán be tudnak mattulni - nekem legutóbb a berceli szervízben polírozták fel, azóta egészen más fényben látom az éjszakai forgalmat :-)

 

Ha szervízbe viszed, érdemes olyan helyre, ahol a Ford-os e-szervízkönyvet meg tudják nézni, mert az azért sokat elmond az előéletről...

 

Előzmény: Joeey (10843)
Lady fantasy Creative Commons License 2018.06.22 0 0 10844

Nekem 1,4-es diesel-em van. 10évesen vettem, hat hónapja 133ezer kilométerrel, és most viszem a 10000km-es szervizére. Egyszer visított a hosszbordásszíj, cserélni kellett a tárcsával, feszítővel együtt. Más baja nem volt. Olajakat szűrőket cseréltettem vétel után, most is odaviszem, de most a vezérműszíjgarnitúra, vízszivattyú, és kipufogódobcsere is lesz. Amúgy nincs semmi baja. Nem rohad, indul, megy, teszi a dolgát. 4,5-el eljárok vele. De nem egy erőgép az már szent! Ha a klímát bekapcsolom, szegényke szenved érezhetően. :-)

Előzmény: Joeey (10843)
Joeey Creative Commons License 2018.06.20 0 0 10843

Sziasztok!

 

Tetszik az autó, és tervezem egy ilyen típus vásárlását a jövőben. Amit keresek, az mindenképpen 1.6 benzin, klímásat, már a facelift utáni verziót (ahol az irányjelző búra sárga).

Sajnos sem a típust, sem a márkát nem ismerem még személyesen, mit tudnátok javasolni, tanácsolni? :) Típushibák, mire kell figyelni? Mik az autó érzékeny pontjai? Vezérlés az adott motorba milyen?

Vásárlás utáni kötelező szerviz egyértelmű, valamint alvázvédelmet is raknék rá.

Ford tulaj Creative Commons License 2018.06.11 0 0 10842

Van fejlemény? Hasonló probléma...

Előzmény: my-lan80 (10838)
_ZE Creative Commons License 2018.06.08 0 0 10841

Én megnézetném az elektronikus szervízkönyvet, hogy mi az, amit megcsináltak, és mi az, amit nem. Persze ez csak akkor van meg, ha szakszervízben, és nem sufniszervízben tartották karban a kocsit. Vezérmű, vízpumpa, üzemanyagszűrő, fék- és hűtőfolyadék, fékbetét és tárcsa, stb. Érdemes átnézni az eTIS-ben azt, hogy melyik évben mit kell(ett volna) megcsinálni: https://www.etis.ford.com/fordservice/serviceScheduleForm.do

 

 

Előzmény: Zsolti670603 (10839)
Zsolti670603 Creative Commons License 2018.06.07 0 0 10840

:( Úgy látom ez a fórum halott....:P

Zsolti670603 Creative Commons License 2018.05.18 0 0 10839

Sziasztok! A jövő héttől űj tulajdonosai leszünk egy 1,6-os 2005-ös évjáratú autónak, alig 100 000 km-el. Mire figyeljek első körben? Kezdeni a motorolaj és a szűrők cseréjével fogom, milyen olajat ajánlotok bele?  

my-lan80 Creative Commons License 2018.02.16 0 0 10838

Sziasztok!

2006-os Ford Fusion automata váltós (robotizált) autóm nem indul. Indításkor a digit kijelzőbe nem ír ki fokozatot, csak villog és sípol, és a következő üzenetet írja ki: TRANSMISSION MALFUNCTION stb. vagy ezt: SELECT NEUTRAL és természetesen nem tudtam beindítani.
Úgy tűnik, hogy nem érzékeli, hogy N-ben van a váltó, holott abban van.
Találkozott már valaki ezzel a jelenséggel? Esetleg tud rá megoldást?
Segítségeteket előre is köszönöm.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!