Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

danidoki Creative Commons License 2012.01.12 0 0 10731

Szia Jankó!

 

Amit néztem az mind első tulajdonostól volt, bár kettő banki, így az előző tulajokkal beszélni nem tudtam.

nekem is pozitív volt a benyomásom, bár vannak olyan - pont minőségi dolgok - amin változtatnék. Pld. a belső ajtófogantyún lévő nagyon finom gumiszerű borítás minősége kétes, sajnos lemálik a használattól... a hátsó lámpáknak pld. nem hiszem, hogy a ráncfelvarrást követően sem tudtak beázás elleni megoldást találni. A műszerfal sokkal szebb, mint az első szériásoknak!  

Az első ajtók kédergumijai az egyik autón amit néztem  iszonyat kimorzsolódtak, ezt nem tudom, hogy 100e km alatt mi okozza? ahogy beszáll az ember, s hozzáér? Neked nincs ilyen kopásod pld?

 

Furcsa továbbá, hogy minden Fusionnak nyelestengely-csapágy hangját hallom. Mikor visszaengedem üresben a kuplungot... még a 80e km-es autóban is...

 

Az 1.4 -es motor meglepően jól gyorsít, bár ereje hamar elfogy...

 

Üdv, 

Dani

Előzmény: precizjanko (10730)
precizjanko Creative Commons License 2012.01.12 0 0 10730

Csak ajánlani tudom. Megszerettem a Fordot - mivel a mindennapokra gyártja az autóit, és nekem külön tetszik az , hogy semmi fölösleges csili-vili nincs az autóban, viszont odafigyelnek a minőségre, van tapasztatatuk az autogyártásban. (Szerintem az Open is hasonlóan gondolkozik.) A Fusiont 6 hónapos gondolkodás után vettem meg, nagyon sok autót kipróbaltam, Kis fogyasztás, dinamikus, megbízható, hosszú uatkon is jól működik, de városi közlekedésre is ok. Remélhetőleg a facelift után az apróbb bosszuságokat is kijavították. Sok szerencsét. 100ekm nem sok, és az amortizáció nagy része is az előző tulajdonosnál keletkezett :-) Biztos vagyok benna -bár nem figyelem a piacot- hogy az ár/érték aránya is jó. Azért arra figyelj, hogy ne legyen törött, meg hogy lehetőleg első tulajdonostól vásárold meg.

Előzmény: danidoki (10729)
danidoki Creative Commons License 2012.01.11 0 0 10729

Köszi. Most nézek meg két autót, ugyan nem dieselesek, hanem 1.4 benzinesek. Mindkettő már faceliftes, 100e km-hez közel, egyik alatta, a másik felette, elviekben vezetett szervizkönyvesek.

Előzmény: precizjanko (10728)
precizjanko Creative Commons License 2012.01.11 0 0 10728

Kb. 2 éves korban jött elő, nem odaillő zajok jöttek a motor felől. igy garanciában prolasztócsúcsot cseréltek benne. Utána a probléma megszünt, azóta sem jött elő. Sajnos a költségekről nincs infom, mivel nekem nem került semmibe, igy nem feszegettem.

Előzmény: danidoki (10727)
danidoki Creative Commons License 2012.01.02 0 0 10727

Köszi Jankó!

 

"garanciális időszakban volt motorikus probléma, ami kisebb alkatrészcserével végződött". 

 

Arra emlékszel még hogy mi volt a probléma és milyen alkatrészcserélvel orvosolták kb. mennyiért? Köszi!

Előzmény: precizjanko (10726)
precizjanko Creative Commons License 2012.01.02 0 0 10726

2005 1.4 TDCi - 145e km. Facelift előtti. Első tulajdonos vagyok, kedvező tapasztalatokkal.

Mai napig szervizelt az autó Ford márkaszervízben, garanciális időszakban volt motorikus probléma, ami kisebb alkatrészcserével végződött. Bal első kéder gumi csere, már a második is megsérült. Müszerfalon található tárolórekesz zár probléma, ezt nem sikerült tökéletesen orvosoni a mai napig sem. Gyári Tungsram izzók kb. 3x 4x megtréfáltak már, de ezt el lehet nézni neki.

Egyéb probléma nem volt, az autóval teljesen meg vagyok elégedve. Legkisebb mért fogyasztása 4,7 liter - de extrém körülmények között (130 autópálya, 4 bicikli a tetején , légkondi stb.) sem volt több 6 liternél.

Csak ajánlani tudom.

Előzmény: danidoki (10725)
danidoki Creative Commons License 2011.12.29 0 0 10725

Köszi a tapasztalatokat. Egyébként a dieseleknek van valami jellemző nyűgjük, amit vásárláskor érdemes figyelni? 

Előzmény: Szaszi i (10724)
Szaszi i Creative Commons License 2011.12.28 0 0 10724

Az enyém most 4 éves 1.4tdci , 66500km van benne, és kb mostanra térült meg a benzineshez képest a  felár. A motorral még nem volt  gond ( csak a jelentkező   hiba miatt vizsgálták át többször, füst szag az utastérben) , más egyébb fusion betegségek viszont előjöttek. Használtan biztos rizikósabb egy dieselt venni, ha nem ismeri az autó előéletét az ember.

Előzmény: danidoki (10719)
vinettu Creative Commons License 2011.12.21 0 0 10723

A gyári 5w-30- eléggé híg, de hát ez van. Mondjuk más márkáknál ennél jóval nagyobb gyári értékeket adnak meg maximális fogyasztásnak...

Egyébként tömítés volt a gond. Érdekes módon csak álló helyzetben jött be a szellőzőn keresztül, menet közben nem lehetett érezni. A 3. henger volt hibás, de mindet lecserélték.

Előzmény: Szaszi i (10718)
vinettu Creative Commons License 2011.12.21 0 0 10722

99750 km, márciusban lesz 6 éves. Nálunk 4 év után térült meg a felár. Átlag 1.5-2 literes fogyasztáskülönbséggel számolj. Ha kevesebb a város akkor 1.5, ha több akkor 2.

Előzmény: danidoki (10719)
vinettu Creative Commons License 2011.12.21 0 0 10721

Köszi, közben megoldódott. A kluboldalon is megtaláltam a problémát, injektortömítéscsere lett a vége. 39 ezer a számla, azóta patent.

Előzmény: danidoki (10717)
_ZE Creative Commons License 2011.12.20 0 0 10720

Márkatárs volt :-( Nyugodjon békében.


Halálos baleset a Parlamenttel szemben

Autómentővel ütközött a személyautó a Bem rakparton. Tovább »

forrás: Index.hu



danidoki Creative Commons License 2011.12.19 0 0 10719

Szaszi, Vinettou,

 

hány km van az autótokban? Csak hogy tájékozódni tudjak, ha vásárolok egy tdcit. Bár, hezitálok a benzin-diesel között,

gázolajárakat és hibalehetőséget ismerve. Gondolom az 1.4 kevésbé igényes.

Előzmény: Szaszi i (10718)
Szaszi i Creative Commons License 2011.12.19 0 0 10718

Nálam is megesz annyi olajat 1.4tdci . Sőt azt veszen észre , hogy a gyári ford olajból még többet is .  Tűzkarika esetleg, a porlasztócsúcs  alatti tömítések hibája is okozhatja ( de azt érezni kéne folyamatosan menet közben is ).Próbáld ki , hogy lehajtott első ablaknál bejön e a szag.  Az én kocsimat már sokadjára vizsgálták át . Nálam menetközben leengedett ablaknál , az ablakon jön be jön be a kipufogógáz szag. A szellőző rendszeren nem , még az  aktívszenes pollenszűrő is ki lett véve  próbára, akkor sem érződött. Vonóhorog van az autón , és ha van akkor milyen ? Nálam már azzal hozzák kapcsolatba, hogy nem gyári vonóhorog van a kocsin (Bosal) , és a löghárítóból kiszereltek egy alkatrészt , ami által megváltozik a karosszériánál  a levegő áramlás , és visszaszívja a kipufogó gázokat

Előzmény: vinettu (10716)
danidoki Creative Commons License 2011.12.15 0 0 10717

Vagy a kipufogócsőrendszerben van a hiba, de ott fújóhangnak kéne lennie avagy kartergázvisszavezető-csövet kéne megnézni. Ventónál utóbbi volt a ludas, alattomos módon :) 

Előzmény: vinettu (10716)
vinettu Creative Commons License 2011.11.10 0 0 10716

Üdv!

 

10e km alatt 7 dl olajat töltöttem utána (1.4 TDCi) a minap. Másvalakinek hasonló tapasztalat?

 

Kérdés: álló helyzetben a szellőzőventi behordja az utastérbe a kipufogógázt. Katalizátor előtti "ifaszag", kezeletlen gázról van tehát szó. Tippek esetleg a problémára?

 

Köszi előre is.

byo Creative Commons License 2011.11.07 0 0 10715

Jó a mondeó felni is, majdnem ugyanez, az ET száma picit más (talán 50,5), de kb mindegy is. (nekem mondeo felnin van a téli gumi)

Előzmény: conrad (10714)
conrad Creative Commons License 2011.10.21 0 0 10714

Sziasztok, kellene nekem 6x15 4x108 ET 52,5 méretű lemezfelni (az eredeti fusion felni), nincs valakinek a sufniban egy készlet elfekvőben? :) Hátha váltott valaki alufelnire. :)

pitui Creative Commons License 2011.10.20 0 0 10713

Nem bilincsnél van a csavar. Jövő héten viszem szerelőhöz.

Előzmény: C20NE (10712)
C20NE Creative Commons License 2011.10.20 0 0 10712

Hol van az a csavar? Nem egy bilincs csavarja? Vagy csak odavezetődik és a csavarfejen cseppen el...?

 

( Nekem konkrétan kiszakadt a cső egyszer, olyan hasadás lett rajta , hogy befért a hüvelykujjam)

Előzmény: pitui (10711)
pitui Creative Commons License 2011.10.18 0 0 10711

Ford szalonban vettem koncentrátumot, feltöltöttem. Aláfeküdtem az autónak és megtaláltam a helyet ahol szökik az anyag. Az egyik csavarnál ereszt. Gondolom vmilyen tömítés fáradt el.

Előzmény: C20NE (10707)
pitui Creative Commons License 2011.10.18 0 0 10710

És mennyit akar rajta keresni a köcsög?

Előzmény: Triumphator (10708)
Chewwbacca Creative Commons License 2011.10.18 0 0 10709

aug.-tól garázsban tartott (amúgy szégyen!) fel fogom hívni őket hogy ismerem a volt tulajt, és a kocsi adatait

Előzmény: Triumphator (10708)
Triumphator Creative Commons License 2011.10.18 0 0 10708

augusztusban eladtam a kocsimat. akkor volt benne 150 000 km. soha nem állt garázsban. szervizkönyvét 100 000 km-ig vezették. és most megtörtént a csoda!

 

ennyiért ne vegyétek meg.

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/fusion/ford_fusion_1.4_tdci_fresh-5067622

C20NE Creative Commons License 2011.10.17 0 0 10707

Vegyél koncentrátumot és higítsd fel de akár töményen is betöltheted. A gyári Ford sem drága. A minimumig megy és lejjebb nem? A tágulási tartály nem repedt?

Előzmény: pitui (10706)
pitui Creative Commons License 2011.10.17 0 0 10706

Sziasztok!

 

Minimumig lecsökkent a hűttővíz az autóban. Ez általános probléma a Fusinoknál? 5 éves, 1.4 benzines.

Milyen hűttővízet önthetek bele?

 

byo Creative Commons License 2011.09.13 0 0 10705

A többi sem, ebbe az autóba nem drága az alkatrész de a hátsó gátló rugó móka annyiba kerül, hogy érdemesebb másik autót választani.

Előzmény: kristof-25 (10704)
kristof-25 Creative Commons License 2011.09.12 0 0 10704

Bocs, nem-nem. ez nem járható út!

Előzmény: byo (10702)
kristof-25 Creative Commons License 2011.09.12 0 0 10703

Autóztam hajdanán a nagy hóka-móka Renault 4-el. Na az volt az élmény meg a rókázás határának a próbája amikor a Mátrában és környékén  70 -  80-al eresztetük be a kanyarba. De csak az első, másodikba. A többi kanyart majdnem hátramenetben teljesítettük. 

Na nem ilyenre gondoltam. Ha veszem a jelenlegi állapotot alapnak és csak pár % lenne lágyítva rajta, de nem a dűlöngélés határáig.  De ez még bőven döntés előtti állapot. Ilyenkor nemcsak a rugó karakterisztikával kell számolni, a lengéscsillapítót is kalkulálni kell. De ez már lassan nem az a terület, amit egy hétköznapi és általános használatra szánt kocsinál meg lehet/szabad csinálni.

Megismerve az alap utazási komfortot, a fogyasztási valóságot, részemről ezek - pontok. A + pont a magasabb építés és hogy jól néz ki a kocsi.

Előzmény: C20NE (10700)
byo Creative Commons License 2011.09.12 0 0 10702

Csökkented a keréknyomást (2.4ről 2.1re) rögtön más lesz, persze a gyorsulás, fogyasztás is.

Előzmény: kristof-25 (10699)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!