Amit néztem az mind első tulajdonostól volt, bár kettő banki, így az előző tulajokkal beszélni nem tudtam.
nekem is pozitív volt a benyomásom, bár vannak olyan - pont minőségi dolgok - amin változtatnék. Pld. a belső ajtófogantyún lévő nagyon finom gumiszerű borítás minősége kétes, sajnos lemálik a használattól... a hátsó lámpáknak pld. nem hiszem, hogy a ráncfelvarrást követően sem tudtak beázás elleni megoldást találni. A műszerfal sokkal szebb, mint az első szériásoknak!
Az első ajtók kédergumijai az egyik autón amit néztem iszonyat kimorzsolódtak, ezt nem tudom, hogy 100e km alatt mi okozza? ahogy beszáll az ember, s hozzáér? Neked nincs ilyen kopásod pld?
Furcsa továbbá, hogy minden Fusionnak nyelestengely-csapágy hangját hallom. Mikor visszaengedem üresben a kuplungot... még a 80e km-es autóban is...
Az 1.4 -es motor meglepően jól gyorsít, bár ereje hamar elfogy...
Csak ajánlani tudom. Megszerettem a Fordot - mivel a mindennapokra gyártja az autóit, és nekem külön tetszik az , hogy semmi fölösleges csili-vili nincs az autóban, viszont odafigyelnek a minőségre, van tapasztatatuk az autogyártásban. (Szerintem az Open is hasonlóan gondolkozik.) A Fusiont 6 hónapos gondolkodás után vettem meg, nagyon sok autót kipróbaltam, Kis fogyasztás, dinamikus, megbízható, hosszú uatkon is jól működik, de városi közlekedésre is ok. Remélhetőleg a facelift után az apróbb bosszuságokat is kijavították. Sok szerencsét. 100ekm nem sok, és az amortizáció nagy része is az előző tulajdonosnál keletkezett :-) Biztos vagyok benna -bár nem figyelem a piacot- hogy az ár/érték aránya is jó. Azért arra figyelj, hogy ne legyen törött, meg hogy lehetőleg első tulajdonostól vásárold meg.
Köszi. Most nézek meg két autót, ugyan nem dieselesek, hanem 1.4 benzinesek. Mindkettő már faceliftes, 100e km-hez közel, egyik alatta, a másik felette, elviekben vezetett szervizkönyvesek.
Kb. 2 éves korban jött elő, nem odaillő zajok jöttek a motor felől. igy garanciában prolasztócsúcsot cseréltek benne. Utána a probléma megszünt, azóta sem jött elő. Sajnos a költségekről nincs infom, mivel nekem nem került semmibe, igy nem feszegettem.
2005 1.4 TDCi - 145e km. Facelift előtti. Első tulajdonos vagyok, kedvező tapasztalatokkal.
Mai napig szervizelt az autó Ford márkaszervízben, garanciális időszakban volt motorikus probléma, ami kisebb alkatrészcserével végződött. Bal első kéder gumi csere, már a második is megsérült. Müszerfalon található tárolórekesz zár probléma, ezt nem sikerült tökéletesen orvosoni a mai napig sem. Gyári Tungsram izzók kb. 3x 4x megtréfáltak már, de ezt el lehet nézni neki.
Egyéb probléma nem volt, az autóval teljesen meg vagyok elégedve. Legkisebb mért fogyasztása 4,7 liter - de extrém körülmények között (130 autópálya, 4 bicikli a tetején , légkondi stb.) sem volt több 6 liternél.
Az enyém most 4 éves 1.4tdci , 66500km van benne, és kb mostanra térült meg a benzineshez képest a felár. A motorral még nem volt gond ( csak a jelentkező hiba miatt vizsgálták át többször, füst szag az utastérben) , más egyébb fusion betegségek viszont előjöttek. Használtan biztos rizikósabb egy dieselt venni, ha nem ismeri az autó előéletét az ember.
A gyári 5w-30- eléggé híg, de hát ez van. Mondjuk más márkáknál ennél jóval nagyobb gyári értékeket adnak meg maximális fogyasztásnak...
Egyébként tömítés volt a gond. Érdekes módon csak álló helyzetben jött be a szellőzőn keresztül, menet közben nem lehetett érezni. A 3. henger volt hibás, de mindet lecserélték.
99750 km, márciusban lesz 6 éves. Nálunk 4 év után térült meg a felár. Átlag 1.5-2 literes fogyasztáskülönbséggel számolj. Ha kevesebb a város akkor 1.5, ha több akkor 2.
Nálam is megesz annyi olajat 1.4tdci . Sőt azt veszen észre , hogy a gyári ford olajból még többet is . Tűzkarika esetleg, a porlasztócsúcs alatti tömítések hibája is okozhatja ( de azt érezni kéne folyamatosan menet közben is ).Próbáld ki , hogy lehajtott első ablaknál bejön e a szag. Az én kocsimat már sokadjára vizsgálták át . Nálam menetközben leengedett ablaknál , az ablakon jön be jön be a kipufogógáz szag. A szellőző rendszeren nem , még az aktívszenes pollenszűrő is ki lett véve próbára, akkor sem érződött. Vonóhorog van az autón , és ha van akkor milyen ? Nálam már azzal hozzák kapcsolatba, hogy nem gyári vonóhorog van a kocsin (Bosal) , és a löghárítóból kiszereltek egy alkatrészt , ami által megváltozik a karosszériánál a levegő áramlás , és visszaszívja a kipufogó gázokat
Vagy a kipufogócsőrendszerben van a hiba, de ott fújóhangnak kéne lennie avagy kartergázvisszavezető-csövet kéne megnézni. Ventónál utóbbi volt a ludas, alattomos módon :)
10e km alatt 7 dl olajat töltöttem utána (1.4 TDCi) a minap. Másvalakinek hasonló tapasztalat?
Kérdés: álló helyzetben a szellőzőventi behordja az utastérbe a kipufogógázt. Katalizátor előtti "ifaszag", kezeletlen gázról van tehát szó. Tippek esetleg a problémára?
Sziasztok, kellene nekem 6x15 4x108 ET 52,5 méretű lemezfelni (az eredeti fusion felni), nincs valakinek a sufniban egy készlet elfekvőben? :) Hátha váltott valaki alufelnire. :)
Ford szalonban vettem koncentrátumot, feltöltöttem. Aláfeküdtem az autónak és megtaláltam a helyet ahol szökik az anyag. Az egyik csavarnál ereszt. Gondolom vmilyen tömítés fáradt el.
augusztusban eladtam a kocsimat. akkor volt benne 150 000 km. soha nem állt garázsban. szervizkönyvét 100 000 km-ig vezették. és most megtörtént a csoda!
Vegyél koncentrátumot és higítsd fel de akár töményen is betöltheted. A gyári Ford sem drága. A minimumig megy és lejjebb nem? A tágulási tartály nem repedt?
Autóztam hajdanán a nagy hóka-móka Renault 4-el. Na az volt az élmény meg a rókázás határának a próbája amikor a Mátrában és környékén 70 - 80-al eresztetük be a kanyarba. De csak az első, másodikba. A többi kanyart majdnem hátramenetben teljesítettük.
Na nem ilyenre gondoltam. Ha veszem a jelenlegi állapotot alapnak és csak pár % lenne lágyítva rajta, de nem a dűlöngélés határáig. De ez még bőven döntés előtti állapot. Ilyenkor nemcsak a rugó karakterisztikával kell számolni, a lengéscsillapítót is kalkulálni kell. De ez már lassan nem az a terület, amit egy hétköznapi és általános használatra szánt kocsinál meg lehet/szabad csinálni.
Megismerve az alap utazási komfortot, a fogyasztási valóságot, részemről ezek - pontok. A + pont a magasabb építés és hogy jól néz ki a kocsi.