Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

byo Creative Commons License 2011.09.08 0 0 10688

Ha én ragaszkodnék az 1.6os motor teljesítményéhez, kicsit off, de merivából jóval nagyobb a kínálat, és nem hiszem hogy az is ennyire iszákos lenne (hibája pedig van mindkét tipusnak, de talán 1.6 benzinesbe inkább meriva).

 

Azt nem tudom a fusion 1.6 hdivel milyen lehet.

Előzmény: kristof-25 (10686)
kristof-25 Creative Commons License 2011.09.08 0 0 10687

Bocs csak kérdezem: ezt hogy ítéled meg? (jó - elfogadható- talán egy kissé iszákos)  Hány személy, csomagsúly...?

Előzmény: turablog (10685)
kristof-25 Creative Commons License 2011.09.08 0 0 10686

Úgy jöttek ezek az infók mint a mostani hétvégi lehülés. Az 1,6-os fogyasztás/teljesítmény arányáról/viszonyításáról szóbeszédet hallottam, de jobban hiszek a leírtaknak. Nem végső cél az 1,6-os, de távoli családom tagjának van 1,4-e (csak nem ért hozzá, nem érdekli  és nem foglalkozk az autóval)  Néha az autóba ülve eléggé csodálkoztam, többet vártam tőle. Az 1,6-os csupán az esetleges futózás miatt jött képbe, de akkor azzal mit produkálhat úgy menetben és fogyasztásban? Át kell ezt gondolni mégegyszer, kétszer. De  jó erről itt beszélni, tisztul a kép és ezért köszönet mindenkinek.

turablog Creative Commons License 2011.09.08 0 0 10685

OMV normál benya, Auchan benya, cca. 400km M3-as (130+pici) meg némi lakott terület (vidék, tehát <50) és 7.5-7.8l/100km. 1.4-es, Hankook Optimo nyári papucsokkal.

Előzmény: byo (10680)
byo Creative Commons License 2011.09.08 0 0 10684

Egyébként ez nem lenne baj, ha lenne vagy 150 lóerős. (vagy menne úgy)

Előzmény: C20NE (10682)
byo Creative Commons License 2011.09.08 0 0 10683

Finoman akartam, nehogy valaki megsértődjön :D.

Előzmény: C20NE (10682)
C20NE Creative Commons License 2011.09.08 0 0 10682

Az 1.6-ost nehéz 10 liter alatt tartani....mondjuk inkább így :-)

Előzmény: byo (10681)
byo Creative Commons License 2011.09.08 0 0 10681

Abban azért egyet értünk, az 1.4est nehéz 10literig feltornázni, az 1.6ost viszont nem olyan nehéz.

Előzmény: turablog (10679)
byo Creative Commons License 2011.09.08 0 0 10680

Városba kifejezetten jónak gondolom, ami a gyengélye lakotterületen kívül 90-110környékéről előzni (bár a 80-90es tempónál fogyaszt a legjobban).

130tól már jól húz hisz nyomatékcsúcs közelében van olyankor.

 

Az 1.6os biztos hogy városba nem összehasonlítható fogyasztást produkál.

Nekem a 1.4es vegyesbe gyenge szabolcsi benzinnel a rendes kerékmérettel 6.8-7.8 között szokott kevés légkondival.

CSak 90el lehet vele 6 liter közelit csinálni, de pályán nem érdemes a 130at tartani (7.8-8.5) :D.

Ja és valamiért nekem esőben sokkal többet eszik :D

Árdekesség a téli gumim ugyanaz a méret mint a nyári, de ócska, régi Barum elegendő mintával, nyári Dunlop nem eco, kifejezetten biztonságos gumi.

A téli gumival kevesebbet fogyaszt pár decivel, igaz nem is tapad se télen se nyáron vele.

 

Ne felejtsük el hogy ezaz autó akkora kerekkel gördül mint a régebbi V6os mondeó. (nekem legalábbis mondeó felnin van a nyárigumi garnitúra)

Előzmény: turablog (10679)
turablog Creative Commons License 2011.09.08 0 0 10679

Az 1.4-es 7l/100km körül/fölött eszik úgy általában, de ez autópályán, légkondival, "tempósan" (khm.) haladva nyolc és félre simán felszalad. 1-2 emberrel az 1.4-es is képes "harapni", városban bőven elég, amit tud, és autópályán sem kell a külső sávban leragadni :)

 

Előzmény: byo (10678)
byo Creative Commons License 2011.09.08 0 0 10678

Vonóhorgot erre az autóra elég nehéz jól felrakni, szóval nemmindegy ki csinálja és milyet tesz fel, a lökháritót szokták kivágni elhajlítani megymás.

Az 1.6os motorral méginkább meglódulós bólintós az autó, és a városi forgalomba szerintem meglehetősen magas a fogyasztás különbség az 1.4es javára. Autópályán az 1.6 jobb, de ha a kreszt betartod akkor gyakorlatilag mindenütt máshol lényegesen kevesebbet fog enni az 1.4es (tudni kell a felépítményből és a kerékméretből kifolyólag, ezek nem a kifejezetten takarékos autók közé tartoznak, egyik motorral sem, ezért javasolnám az eco gumikat hozzá) Nembeszélve arról hogy az 1.6os árából fiatalabb 1.4est tudsz venni, illetve az 1.4esből a kínálat több mint elég.

 

Ráncfelvarrás előttit legkönyebben a műszerfalról ismered fel, a régebbi ledes szintjelzőkkel van felszerelve, a ráncfelvarrot izléses analóg hatású.

 

 

Előzmény: kristof-25 (10672)
Chewwbacca Creative Commons License 2011.09.08 0 0 10677

faceliftes:

Első verzió:

 

Előzmény: kristof-25 (10676)
kristof-25 Creative Commons License 2011.09.07 0 0 10676

Nincs valahol fotó: ez a régi, akkor ilyet lehetőleg ne; ez az új akkor ilyet. Én így nem tudom eldönteni alapinfó nélkül melyik melyik. Igen, mindenféleképp horog menteset keresek, a horgos előélet bizonytalan főleg akkor a Fruzsi kukplungjára tekintettel. Másik kocsira is sk. szereltem föl a horgot, nem különösen bonyolult, mindent adnak hozzá, külön tekintettel a megfelelő minőségű csavarokra.

Előzmény: _ZE (10674)
_ZE Creative Commons License 2011.09.07 0 0 10675

Csak a régebbihez van "kósza" TIS CD, ami a gyári angol szervízdoksi :)

Előzmény: kristof-25 (10673)
_ZE Creative Commons License 2011.09.07 0 0 10674

Szélesebb az oldalsó díszléc, és egészen más a műszerfal. Vonóhorog nélkülit érdemes venni, és neked szereltetni rá - egy vonóhorgos autóról nem lehet tudni, hogy mennyire lett megrángatva az élete során.

 

Előzmény: kristof-25 (10672)
kristof-25 Creative Commons License 2011.09.07 0 0 10673

Na akkor nekem ez a kuplung ülni fog, mert ahogy előbb írtam ez föleg városi használat lesz. Nem akarok mindjárt az elején belekutykuruttyolni, de a másik márkánál is az elején voltak alaktrész kontra gyártó minnőségi gondjaink, de kitapasztaltuk a gyártókat az alkatrészekre vonatkozóan. És néha nem is a drágább vált be, lett tartósabb. Itt nem lehet valamit kezdeni márka/gyártó válogatással?

Van valahol vagy van elérhető szerelési utasítás leírás?

köszönöm a választ

Előzmény: turablog (10670)
kristof-25 Creative Commons License 2011.09.07 0 0 10672

- A ráncfelvarrottat miről lehet fölismerni? Jó ez: az első lámpatestekben szines az index? (ezt nem lehet csrélni, így esetleg ezzel svindlizni?)

- Néha kell futót húzni, na nem tonnákat ezért gondoltam az 1,6-osra, mi ami nem teszi ideálissá nem kukacoskodok, csak kérdem

- szíj - szereléstől nem félek, ha meg az ár is jó, akkor ez már a kánaán előszele

- a következő használata lesz: zömmel városban munka - munkába járás + asszony barátnőhőz, tecsó córa stb. Néha egy lakhely - Bp ~ 170 km. évi 1 - 2 távolabbi út max 2 fő: magam és a volt menyasszonyom, aki most a feleségem. akkor ezek szerint így oké

- a többi amit írtál, hát érdekes hibák, de ez van

Köszönöm a válaszod, ha van még jöhet

Előzmény: byo (10669)
kristof-25 Creative Commons License 2011.09.07 0 0 10671

Megyek és regelek. Köszönöm!

Előzmény: Chewwbacca (10668)
turablog Creative Commons License 2011.09.07 0 0 10670

A városi forgalom eszi a kuplungot, de ez minden mai spórolósan tervezett tengelykapcsolóra igaz :( A műanyagelemek közül az oldalajtókon lévő függőleges díszlécek (a B-oszlopnál) szerintem tervezési- vagy anyaghiba miatt (melegragasztó) hajlamosak 6-7 év után lehullani, ez darabonként 7-8E Ft-ba fáj. Nekem egy már cserélve, a többit átmenetileg visszaragasztottam, de azok is csere.

A szíjak 80-90E km tájánkezdtek el nyüszögni, tizenxezer Ft a gyári készlet, amiben benne van a spec. eszköz a szervízdoksi szerinti felrakáshoz - nekem ez a móka még hátra van.

Beltér nem nyöszörgött, 7+ év után az a pici, ami már van nagyon durván hepehupás úton szerintem az elfogadható szinten belül van.

Nekem (kop-kop-kop) nem volt bajom a kocsival ezeken az apróságokon kívül. (Jó, a kuplung nem apróság, de még mindig jobb,mint a Mondeo esetén, ahol lendkerékkel együtt megy a levesbe, ha elkopott, ráadásul ott az egész motort ki kell borítani előre, az autó orrának a totális lebontása után...)

Előzmény: kristof-25 (10666)
byo Creative Commons License 2011.09.07 0 0 10669

Én annyit javasolnék hogy a ráncfelvarrot modellt nézegesd, kevesebb a probléma velük, tehát 2006-2008 közöttieket (A 2008 utániakba már Üzemanyagszűrő sincs asszem).

Az 1.6os motorral lehet nem lessz ideális, a szíjjakkal ne foglalkozz, ritkán kell cserélni, és maga az alkatrész nem drága hozzá.

Ha sokat autópályázol (napi szinten) akkor nem javasolnám ezt a típust, elsősorban vársoban és városkörnyéki munkábajárósnak, évente 1x 2x elemmeni nyaralni , arra jó.

 

Amire sokan panaszkodnak hátsólámpabeázás, és nyiszogó beltér, a kilómteróra fényereje nem állítható (és oldalüvegben este visszatükröződik ami elég zavaró).

 

Előzmény: kristof-25 (10667)
Chewwbacca Creative Commons License 2011.09.07 0 0 10668

ide nézz be, rengeteg válasz van kérdéseidre: www.fusionklub.hu

Előzmény: kristof-25 (10666)
kristof-25 Creative Commons License 2011.09.07 0 0 10667

Bocs, az alapkérdés lemaradt: esetleges típushibák, mire kell figyelni a kiszemelt példány vizsgálatánál?

kristof-25 Creative Commons License 2011.09.07 0 0 10666

Tisztelet, Üdvözlet minden már Ford Fusion tulajdonosnak.

 

F. Fusion vásárlás előtt állok: benzines 1,6-os úgy 5 ~ 7 éves –t keresek. Főleg az állaga és a lekövethető előélete – szervízelése a fő szempont. Egy másik márka aktív  Topikja alapján  gondoltam, megkérlek Titeket is, hogy vásárlás előtt mondjatok el minden jót és esetleg problémás dolgot erről a típusról Nem rettentenek meg az esetleges negatívumok, majd azt megoldom (?) szerelő és hibamegoldó típus vagyok, műhelyháttér van.  Sok hasznos dolgot már visszaolvastam. Így az adódó kérdések: valóban áll a problémás kuplung, a speciális célszerszámokkal szerelhető szíjak, vízszivattyú stb.  stb….? Mi a helyzet a műa. elemekkel, valóban gyengusz a motor – kocsi felépítése, összeszerelése? Én ezt fiam Fiestáján nem tapasztalom, vagy az más? Tehát minden érdekel hideg – meleg jöhet.

Elnézést, ha hosszú voltam.

 

TomAce Creative Commons License 2011.08.22 0 0 10665

Igen, xixka, csak a regi mail cime mar nem el a Kalmarnak meg mar nincs Ford Fusione :(

Előzmény: _ZE (10664)
_ZE Creative Commons License 2011.08.20 0 0 10664

A Kalmár autósiskolánál volt anno egy márka- és topictárs hölgy, ha jól emlékszem...

Előzmény: TomAce (10661)
Triumphator Creative Commons License 2011.08.19 0 0 10662

tegnap 5 és fél év együttélés után megváltam a bébitől. isten óvja a továbbiakban is! hozzám nagyon jó volt.

TomAce Creative Commons License 2011.08.18 0 0 10661

Hivtam oket, azt se tudtak, hogy lehet-e naluk orat venni, nemhogy azt, hogy milyen autojuk van...

Masiknal meg ahol van azt mondtak, hogy hiaba van azon nem lehet orakat venni...

Előzmény: Törölt nick (10660)
TomAce Creative Commons License 2011.08.12 0 0 10658

Tud vki Budapesten Ford Fusionos oktatót?

turablog Creative Commons License 2011.07.16 0 0 10657

Köszi az infót, ideért :)

Előzmény: Törölt nick (10656)
_ZE Creative Commons License 2011.07.16 0 0 10655

Nick: Maj. Stone Brain

Email: nem publikus

 

:) turablog kukac turablog pont com

Előzmény: Törölt nick (10654)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!