Elmehetnek a jó k .... annyjukba !!!
A váci utat évek óta mindig felbontják és leaszfaltozzák, egyre szarabb minőségben. Ráadásul a lámpákat is össze vissza hangolták, az újpesti wallis szalonnál meg teljesen el is baszták. DE EZ KURVÁRA NEM ÉRDEKLI az FKF rt.-t.
Ilyen szar munkát csinálni!
Már nyáron ott voltak a lukak éás szarrá volt repedezve az aszfalt! Ennyire nem értenek hozzá, hogy megvárják vele a telet amikor tuti szétfagy ?? Elmehetnek a pcsába, hogy udvarias legyek. Ilyenkor úgy felmegy bennem a pumba! Elhajtanám az egész csapatot libát terelgetni. Képtelenek normális lámpabeállításokat csinálni, képtelenek normális táblákat kitanni és képtelenek biztosítani az utak minőségét. Akkor mégis mi a tüdőt csinálnak????
Most már van egy csúnyább is. A kűlső sávban, újpest felé. Kb 10 centi mély (a közepén talán még durvább), 40-50 centi széles, és vagy 3méter hosszú... figyeljetek rá!
A városban közben elterjedt a hír: az FKF Rt. valójában azért takarta le a 60-as és 70-es táblákat, hogy ne kelljen kártérítést fizetnie a kátyúba hajtó autósoknak. Sok közlekedőnek ugyanis nem tűnik fel, hogy egy úton – akár évtizedek után – egyszer csak megváltozott a sebességhatár. Így, ha a megszokott (korábban megengedett) sebességgel hajtva kárt szenved kocsija egy kátyú miatt, és ezt bejelenti, az esetleírásból többnyire kiderül, hogy túllépte a sebességhatárt. Az FKF Rt.-nél pedig moshatják kezeiket: nem ők felelősek, hanem az autós, aki nem vette figyelembe az új szabályokat. A közterület-fenntartónál határozottan cáfolják, hogy efféle hátsó szándékok mozgatták volna őket. Az viszont tény, hogy a társaság biztosítója csak akkor fizet, ha az autós a szabályokat betartva szenvedett kárt.
De könyörgöm basszákmeg, még ha így is lenne. Ha ezt már tuggyuk, akkor ki lesz az a barom, aki a váciúton fóliázott 70es táblánál egy kátyúban felejti a jobbelső kerekét, beírja a kárjelentésbe, hogy 82-vel ment? Naná hogy 47-tel mentem. Bizonyítsa be, hogy nem annyival mentem, bizonyítsa be, hogy 47-tel a kátyúnak szabad lett volna-e egyáltalán szétverni a futóművemet...
Ezzel csak adtak egy pofont a szarnak, ma jöttem 4 körül a vácin, két német rendszámú autón kívül mindenki 70-80-at ment, ami a megszokott. És a vácin még nincsenek is olyan veszélyes kátyúk. A legdurvább talán az Árdpád Hídnál lévő felüljárón van, viszont a felüljáró elején lévő 70es tábla meg NINCS!!!! lefólizáva. Tényleg ennyire hülyének nézik az autóstársadalmat????
Tokmindegy, az utak katasztrofalisak, szinte kabareba illo allapotok uralkodnak...az autok serulekenyek, javitasuk draga. Az autosoktol adok cimen lesarcolt penzt pedig elkoltik masra, van eleg betomendo lyuk a koltsegvetesben, igy a legolcsobb. Hanyok az egesztol.
Szerintem ha ilyen szakaszon bárkit bemérnek, arra kell hivatkozni, h le volt tépve egy tábláról a fólia, amikor arra ment, és azt hitte, h azon a szakaszon már lehet száguldozni. Bizonyítsák be, h nem igaz! :-)
Sebességkorlátozások a kátyúk miatt
Az FKF Rt. cáfolja, hogy a kártérítéseket akarja megúszni az intézkedéssel
NSZ • 2003. január 25. • Szerző: B. T., T. E. G.
Számos fővárosi főútvonal mentén lefóliázták a 60-as és a 70-es táblákat. Elterjedt a hír, hogy ez az FKF Rt. trükkje: a cég autósokat megtévesztve akarja csökkenteni a kátyúk okozta kártérítések számát. A cég határozottan cáfolja ezt, a sebességkorlátozással a kátyús utak biztonságát akarják javítani – közölték. A társaság jogi irodájában egymás kezébe adják a kilincset a kárbejelentők, és parázs a hangulat; egy reklamáló tegnap életveszélyesen megfenyegette az iroda munkatársnőjét.
Budapest számos útja mentén letakarták az óránkénti ötven kilométeresnél nagyobb sebességet engedélyező KRESZ-táblákat. Az intézkedést a Fővárosi Közterület-fenntartó (FKF) Rt. jegyzi, amely a városháza közlekedési ügyosztályával egyeztetve változtatott a forgalmi renden. A társaság szóvivője, Szegedi Péter érdeklődésünkre közölte: azért fóliázták le – ideiglenesen – a táblákat, mert a szóban forgó utak óránként ötven kilométer sebesség felett balesetveszélyesek, annyi rajtuk az úthiba. A fóliák tehát a közlekedés biztonságát szolgálják, és mindaddig a helyükön maradnak, amíg az utak állapota nem javul. Szegedi hozzátette: folyamatosan dolgoznak az útjavítók, de az időjárás miatt nem olyan intenzitással, mint ahogy a társaság szeretné.
A városban közben elterjedt a hír: az FKF Rt. valójában azért takarta le a 60-as és 70-es táblákat, hogy ne kelljen kártérítést fizetnie a kátyúba hajtó autósoknak. Sok közlekedőnek ugyanis nem tűnik fel, hogy egy úton – akár évtizedek után – egyszer csak megváltozott a sebességhatár. Így, ha a megszokott (korábban megengedett) sebességgel hajtva kárt szenved kocsija egy kátyú miatt, és ezt bejelenti, az esetleírásból többnyire kiderül, hogy túllépte a sebességhatárt. Az FKF Rt.-nél pedig moshatják kezeiket: nem ők felelősek, hanem az autós, aki nem vette figyelembe az új szabályokat. A közterület-fenntartónál határozottan cáfolják, hogy efféle hátsó szándékok mozgatták volna őket. Az viszont tény, hogy a társaság biztosítója csak akkor fizet, ha az autós a szabályokat betartva szenvedett kárt.
Az FKF Rt. útellenőrei szerint a fővárosi tulajdonú, nagyjából ezer kilométeres úthálózaton a hónap elején kétezer kátyú éktelenkedett, szakértők szerint számuk a mostani időjárás hatására jelentősen nőtt. Érzékelhető javulás csak kora tavaszra várható. A cég biztosítója tavaly negyvenmillió forintot fizetett ki kártérítésre (kétszer anynyit, mint egy évvel korábban), és már az idén is rengeteg a bejelentés. Volt olyan nap, amikor ötvenen is felkeresték a jogi osztályt – tudtuk meg az osztályt vezető dr. Somfai Katalintól. Elmondta: megfeszített tempóban dolgoznak, óriási nyomás alatt. Az irodában egyre gyakoribbak a parázs jelenetek, tegnap odáig fajultak a dolgok, hogy egyik munkatársnőjét életveszélyesen megfenyegette egy reklamáló.
Csordás Mihály, a főpolgármesteri hivatal közlekedési ügyosztályának vezetője szintén cáfolta, hogy a sebességkorlátozást anyagi okokból hajtotta volna végre az FKF Rt. Az intézkedésnek inkább figyelemfelhívó jellege, biztonsági oka van, hogy az autósok kikerülhessék a kátyúkat. A sebességkorlátozás addig tart, amíg a helyzet nem normalizálódik.
Szerintem meg nem!! a Váci út annyira nem szar..
És érdekes módon a fóliázást követő napra véletlenül kiküldték a mozgó traffipaxot is, ha jól értesültem...
Nos, a történet valószinűleg a kátyúkról szól. Nemcsak a Váci úton, hanem az összes olyan úton le vannak takarva, ahol lehet 50-nél többel is menni. Ha rutinból haladva 60-nal, 70-nel (ami korábban szabályos volt) belecsattansz egy kátyúba, az önkormányzatot nem terheli felelősség, mert nem a megengedett sebességgel (ami mostmár 50) mentél... ennyi. Olcsóbb a letakarás, mint a kátyúra figyelmeztető táblák legyártása és kihelyezése, hátmég a rendes útburkolat készítése...