Nah, akkor mesélek: 1-2 évvel ezelőtt Gazdagréten autózgattam, és feltűnt az egyik autótelepen 5-6 teljesen egyforma Bogár. Nafene, mondom, szépen fel vannak újítva az öreg vasak! Megálltam, odabattyogtam a legközelebbihez, és benéztem. Majd' hanyatt estem, ugyanis a kilométerórán 38 (!!!) kilométer volt az addig megtett távolság. Bementem a házikóba, és ott megtudtam: ezek mexikói Bogarak, onnan hozták be, 1600-as injektoros buszmotor (Transporter T3 motor) van bennük, 5 gangos váltó, elöl tárcsafék (mondjuk, ettől nem ájultam el, a panorámaszélvédős, McPhersonos VW 1303-nak is volt, már 1976-ban), szabályozott katalizátor, stb., stb. Azt is mondta a tulaj, hogy a lényeg a Mexikó, mert Brazíliában már 1976 előtt is készült Bogár, de az eredeti hannoveri gépsort Mexikóba vitték, mikor leállították Európában a Bogár gyártását. Ezeket a színre fújt, irányjelzős lökhárítóról, és az egycsövű kipufogóról lehet felismerni, tehát, ha valaki mondjuk egy 1998-as Bogarat akar eladni, lehet, hogy nem füllent...
Még szerencse, hogy nem vagy Boros&Bochkor!
Ma ótóval mentem dógozni, jól elaludtam ezért kivételesen nyomtam neki, csak feltartott egy puntyós meg egy asztmás!:o))
Egyszer nekem is kijár az előzés frenetikus élménye nem?:o)
Bocs! Nem vagyok boros (de Bochkor se!)! ;-)
Inkább a tömény (legalábbis eddig így volt, de szilveszter óta még mindig nem tudok ránézni se a piára - bár ezt valahogy nem is bánom)! :-))
Csuklós busz?? Csuklani én is szoktam, ilyenkor iszom egy pohár vizet. No, meg lavóros kolega, te is szoktál, két nagyfröccs után (össze).
:o)))))))))))))
Szerintem egy eleve halott ötlet volt a farmotor ! Jó egy Porsche az más tészta de iszonyat hogy menniy hátránya van a mellet hogy nincs előnye ! :-))) Emlitették a rakteret , akkor mondhatnám a biztonságot hogy ütközésnél a motor a tehetlensége miatt könnyebben tudna kárt tenni a belsőtérben , vagy baromi nehéz vezethetőség .
Szerintem Te is tudod a lényeget. Az autógyártók a kocsikban egyre nagyobb belső teret és csomagtartót alakítanak ki. Ha hátra kerülne a motor elöl még mindig pazaróan sok helyet foglal el a kormánymű és a két kormányzott kerék + egyebek.
Azonkívül a pakolhatóságról se feledkezz meg... Hosszabb tárgyakat sem tudsz vinni :(
Hmmm, sorry, nem írtam, de én elsősorban teljesen hétköznapi autókra gondoltam, nem mindenféle csemege csodaparipára. (Porsche...Az az AUDI motoros gép?:o))) )
Tényleg, miért nincsenek farmotoros autók manapság?? Jó, jó csomagtér kicsi... De akkor is, ha nekem például ez az elrendezés tetszik, miért nem tudok venni újonnan ilyen autót??
/nem, nem vagyok alkoholos befolyásoltság állapotában:o)))/