Okosok aszongyák, hogy fehér füst porlasztócsúcs-hibára utal. Nem lehet, hogy mégis selejteset vettél?
Másik: nekem az egyik hengeremben kicsit, a másikban nagyon rendetlenkedik a kompresszió, a maradék kettőben normális. Semmi fehér füst, és nekem pont a gyűrű engedi el, szal ez a veszély nem fenyeget.
Azt meg, hogy hfejes a kocsi már észre kellett volna venni a szerelőnek, hisz azt Te is látnád. Nem hajtottad meg a kocsit, mielőtt a hiba jelentkezett?
naaaaa ne keseredj el ennyire!
De csak valami olyan hiba lehet amit mondok, ha télleg egy gödör után jelentkezett egyből.
Kéne méreti egy kompressziót, és az megmutatja hátha az egyik hengered gyengélkedik..
Lehet gyűrűtörés?
:(
Rossz hírek...
Mondjuk hozzá kell tennem, alapvetően nem bízok ebben a szerelőben,úgyh csütörtökre bejelentkeztem egy állítólag dízelspecialistához aki adagolót is beállít...
Kezd ez az egész rémálommá válni.
De ilyen lehetséges?
Előző nap beleteszek 300 Km-ert megy gond nélkül,másnap délutánra 15 perc járás után, + kileheli itt a lelkét?
Még csak nem is hajtottam.
Vazze!
Most hívtam szerelőt asszonta kicserélte beállította motor most szépen forog,nem rakoncátlan,de a fehér füst + maradt! :(((
Lehet télleg hengerfejes lesz???
V elképzelhető,h kipuf rendszer tele van még szutyokkal aztán azért fehér????
áhh....
(még nem furikázott vele,s még üzemmelegre sem járatta)
NNahh minden nap születik valami új...blabla
Köszönöm a segítőkészségeteket!
atiTDI sztem igénybe fogom venni a felajánlott segítséget,ha tényleg kuka lesz ezekből a csúcsokból.Előre is köszönöm!
Gyngyös környékén lakok ,de BP nem távolság.
Mondjuk most kicsit emészt a méreg,h nem tudtam előbb atiTDI akciós ajánlatáról...
dieselDR Kft lehet mégse olyan jó...
Nincs gáz azzal amit vettél, csak a superdiesel és gamma diesel márkáktól kell óvakodni, azok kemény műanyag fóliával vannak csomagolva.
egy 68 lóerős suzuval meg meg fogsz tudni lépést tartani, de a sima d tipo nem is arra való.
Egyébként főleg olasz alkatrészekkel foglakozom ha valami drágább dolog kell nagy nagyobb tétel akkor érdemes felkeresned. Az elérhetőségem az adataimnál vannak..
Milyen csokid!!!! :-))) Szó sincs hajtókar görbülésről, meg víz felszívásról :-)))) na jó, felét megkapod :-)))
ismeros!
Hát nem tudom, anno öcsém is próbált spúrkodni, vett egy ilyen garniturát, de pár nap után a kukában landolt és meg kellett vennie a bosch-t. ilyenen nem szabad spórólni, amúgy meg kizárt, hogy a bosch ilyen drága legyen, rossz boltban jártál.
köszi, nem kell...:))
iszonyat szép a kocsi meg jól is megy de tul öregek már és sok a baj velük. Volt régebben 740i meg 750i-m, sok a kütyü benne ami folyton beszarik, meg a 850hez alkatrészt se találsz csak gyárit. Az e30at meg inkább csak hobbiból épitem Drag racingra
jó a dízel, én szeretem a sok nyomatékot, a szivem szakad meg amikor a szegény benzinest forgathatod tiltásig hogy menjen valamit...
Nekem még megvan az E30, ha nyáron lesz időm akkor belepréselem 5.0 V12-t. Megvan hozzá minden csak rakni kell.
A golfra meg felmegy a spoiler körbe, csavart küszöb, remus dob, nagy intercooler, ilyenek
Én nemrég cseréltem le a bömöst 1.6 GTD GII-re és nagyon kellemesen csalódtam a dízelsárkányban, gyorsul mint a barom, igaz hogy kormol is egy csöppet :) Pedig azthittem hogy minden előzés kész szenvedés lesz, de még pályán sem az.
Tomekkk:
Télleg nem láttál, mert nem voltam..:)
Több oka is van, most készül a járgány, eddig téli szettel jártam (gyári lökösök), meg a turbóm is felrobbant.
3 hét mulva kész a vas és akkor megyek megmutatom mit alkottam..:)
ismeros:
Porlasztó csúcstól ne várj inkább semmit, ha több pacit akarsz akkor tekertess a füstcsavaron. Többet fog enni, de sokkal jobban megy.
Azt csak remélni tudom hogy nem 2500 forintos csúcsokat vettél ilyen vákumozott átlátszó müanyag csomagoláában, mert az már uj korában szar...:)
ismeros. Hát a mostani állapothoz képes lehet telejesítmény növekmény egy jó beállítással. Azért olyan nagyon sokra ne számíts, de azért érezhető lesz.
Szóval vezérlés...akkor kivel is osztozok azon a csokin? :-))))
Nos a füst szagából erősen lehet következtetni az elégtelen égésre!
Elvittem szerelőhöz 1ből azt mondta rá,h vezérlés elmászott.
Ma du.-ra mondta,h + lesz.
Bemérettem a porlasztócsúcsokat 4-ből 3 szar.
Vettem 4-et ezek cserélve lesznek.
Ha az adagolót is belövik,várható valamilyen teljesítménynövekmény?(azért kérdezek ostobaságokat,mert még csak 4 hónapja van dízel autóm)