Elb.ssza a jelet, amit a komp. kap. Az meg többet tol. _SOHA_ nem lesz olyan jó, mint egy rendes (sablon, vagy mért) csip. Ráadásul azt már 100 alatt megkapod.
Nézzétek azért meg a P-box oldalát. Nagyon sokan használják ezt az izét. Egyre több helyről hallok róla. Állítólag ez a "legelfogadottabb" tuning. És a gyártó 100ekm garanciát vállal a motorra!!! És ma vezettem egy ilyen autót. Nem hittem volna, hogy ennyit dob a verdán. Teljesen megtáltosodott. Lényegesen jobban húz, és a meglepően egyenletesen jár tőle a motor. Ráadásul olyan a kütyü, hogy egy utastéri kapcsolóval kiiktathato. Ha kikapcsolom, elkezd zakatolni a motor, ha be kisimul a járása. Egyébként azt mondták a szervízbe (van ott haver)hogy ha érdekel beteszik egy hétre és menjek vele bátran. Ha nem tetszik akkor kiveszik azt szevasz. (Az a baj, hogy már most tudom, hogy tetszeni fog.)
Valaki szakértő nézze meg már ezt az izét, és mondja meg hogy mit csinál ??? (Nem szabályozza a turbónyomást, semmi motor hőmérséklet érzékelő tuning, stb...) Köszi!
Csak a computert dugják rá a szervízcsatlakozóra, semmi chip ki/be szerelés és doboz a motortérben.
Jó tapasztalatom van a superchips-szel, anno 140 bruttóért lett a 90 lovas HDi-ből 107 lovas nagyon jól használható autó!
Szerintem felejtsd el ennyiért, ugyanis 40-70 ezer között bárki megírja a chippedet és a fennmaradó 200K-ból meg veszel 5db gyári Computert, amiket felrakhatsz sorban egymás után a polcodra, hogy szükség esetén (garanciális problémák) színre válogathass közülük.....:)))))) Ennyiért semmiképp ne vegyél ilyen rádugható szarokat.... Én egy Ford Kókuszt próbáltam ki 1.8 tdci motorral, amin ez a rádugható lófasz volt és azt eredményezte, hogy komolyabb igénybevételnél melegedett a hűtővíz.... Lehúztam róla ezt a xart és azóta semmi baja.... No comment... Én a megírt gyári chippet ajánlanám inkább!
Ifjú diesel tulajdonos vagyok (Peugeot 307 110 Hdi). És hát megy, megyeget ez a verda, de azért elkelne bele még némi erő. A kereskedő ahol vettem nagyon ajálgat egy P-box nevű szerkezetet (http://www.pbox-motortuning.com). Már több autóba is tettek, és nagyon kedvező vele a tapasztalat. Rá kell kötni a dobozt a motorvezérlőre, az adagoló fúvókákról a gyári kábelt lehúzni, és ennek a kábeleit rátenni. SZal egyszerűen szerelhető, 10 perc alatt bennt van, és nyomtalanul el lehet távolítani (ez előny a garancia miatt). Ára 235 eFt. Végig futottam a fórumot, de nem találtam semmit róla. Van valakinek tapasztalata, vagy tudja valaki hogy műkszik?
HDImi:
Az elektronikatok nem lenne jo a 110 lovashoz. De en nem is igy gondoltam. A valtotok jo, de ha felhivtok mindent sokkal egyszerubben el tudok magyarazni.
ALL:
Irnek par arat:
1,9 PDTDi 130Le vezerles szett csere (szij, gorgok, vizpumpa) 160eFt. Csak el kell jonni:) (markaszervizben 260eFt...)
1,9 PDTDi egybecsonkos GT17es bajonettes uj turbo 65eFT
1,9 TDi uj legtomegmero (90, 110Le) GolfIV, A3, Bora, Passat, .... 30eFt
1,9 Tdi kuplungszett bontott keveskilometeres 70eFt (uj szett ara 268eFt)
1,9 TDi 90Le nem valtozos bontott turbo, ami a feher hollo :) csonkostol 60eFt B5Passat, A4
1,9 TDi 110Le bontott porlasztocsucs, ha van regi rossz csere akkor 50, ha nincs akkor 60eFt. (csak a tuloketes 108eFt)
GT20, GT17, GT15, K03, K04 uj turbok, uj porlasztocsucsok, es nagyon sok uj es bontott diesel cucc elado!
Illetve golf1, 2, 3-ba, vagy mas, de konszernhű (gy.k.:audi, seat, skoda, vw:)) autoba mechanikus TDi epitest vallalok:)))
20/463-89-78, vagy 20/555-99-60
A_Feri
Még mindig nem láttam a kocsit, és nem tudok mást rola csak azt hogy a blokkot cserélni kell, de a haver azt mondt, ha vesz valamit akkor az már legyen a 110es komplett motor.
A váltonk passzol a 110-eshez is?
Az elektronika?
A vákum nem lenne gond szerintem, az megoldhato, de a többi kérdéses.
HDImi
HDImi:
Nezessetek meg pontosan hogy mi a problema es tuti hogy talalunk ra vmi megoldast. Tudod hogy van mindig minden:)) Es az sem akadaly hogy erosebb legyen :)
A_Feri
Még nem láttam,de a haver tatánál lerobbant vele, és állitolag 120-as temponál leált a motor kelettyelés közepette, eltört gondolom a hajtokar, mert azt mondta ,hogy kilépett a blokkbol valami elöl és hátul is.
Nem tudsz valami motort, vagy blokkot, az sem gond ha nincs papirja, és az se ha 110-es.
HDImi
Ajkán az upsolute is csinál chipet az omegába kb 70eFt. 130-ból 173Le-t ígérnek és 250Nm-ből 320Nm-t.
Csináltattam már ott autót 1-2-t és jó lett.
Nemsokára az 1,9TDi passatomat viszem oda.
Egy barátomnak vásárolt egy dizel Toyota Rav4-et. Gondolkodik egy csip okosításon. Van valakinek tapasztalata ezügyben, illetve kit ajánlanátok e tett elkövetésére?
Kilépett az oldalán a fabrikállt 1.9Tdi golf motorunk.Keresek 1.9 tdi III-as golfhoz motort 90 lovast, de lehet 110-es is. Minden megoldás érdekel. Ajánlatokat emailba kérnék.
HDImi
Fülig ér a szám, mert sikerült lefoglalóznom a 320d-s Bömöst, így most a szeretett Golf GTD Speciálomtól fájó szívvel, de meg kell, hogy váljak :-))) :-(((
Ha valakit érdekel a gép, jelezzen, ha segítetek abban, hogy hogy lehet ide képet berakni, szivesen fel is rakom a fotóit.