Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

A_Feri Creative Commons License 2004.01.04 0 0 1264
pol=pl ....
Előzmény: A_Feri (1263)
A_Feri Creative Commons License 2004.01.04 0 0 1263
hali

HDImi:
Sajna 1 kerdesem van... mennyit szan ra??? mert felesleges valami komoly turbot megvenni, ha nem tud pol 4 porlasztocsucsra 50eftot raszanni... hiba van toltonyomas ha nincs uzemanyag... Szoval mennyi lenne a vege amit bele akar kolteni?

Feri

Előzmény: HDImi (1262)
HDImi Creative Commons License 2004.01.04 0 0 1262
A_Feri
Hát Én nem tudom mi lenne a jo, azt csináljuk ahogyan mondjátok (meg ahogyan pénztárcája engedi a havernak), de remélem azért össze tudunk belöle hozni azért valamit.
Milyen turbot keressünk akkor hozzá? Ez neki az elsö és legfontosabb, mert igen okádja az olajat.
Előzmény: A_Feri (1261)
A_Feri Creative Commons License 2004.01.04 0 0 1261
hali

HDImi:
szoval regi TDi.. annak telleg egy pont vagy vesszo van beutve, es az a jel... (sajna nem mlexem pontosan) Ami szamomra eleg furcsa : elektronikusan akarjatok hagyni a motort???? Mert akkor kibaszik veled mindig az elektronika.. nem tudod a toltonyomast felhuzni, mert letilt, meg csomo mas baj van vele..

Dave:
Van baratnomnek, ikerkarburator urtol akkor kapok es annyi idore amennyire csak akarok, de ha a muhelyben van akkor othon kene, ha otthon van akkor a muhelybe kene... sajna nem tudom magamhoznoveszteni, s ismersz hogy mindig rohannom kell... Sajna erre mar nem tudnek odafigyelni.... Raadasul annyit vesz most ki belolem az uj muhely hogy erre mar nem akarok kolteni... :((

Feri

GTD Creative Commons License 2004.01.04 0 0 1260
rage'

A hengerfejtömítés bizonyult rossznak, kicseréltük most már nem melegszik.
Köszi a tippet

GTD

S135RR Creative Commons License 2004.01.04 0 0 1259
Szia Feri!

Én Karácsonyra kaptam magamtól egy digit fényk. gépet, szóval, ha szeretnéd megörökíteni a motor építés bizonyos fázisait, akkor szólj! Habár lehet, hogy már késő...
Üdv.:
dávid

Előzmény: A_Feri (1252)
szpidro Creative Commons License 2004.01.04 0 0 1258
Nagy rá az esély, hogy a höérzékelő a xar.
Különben le a márkaszervizekkel.
Hozzájuk tartozik az autó, a szerelő sráccal dumálunk. Közlöm vele, hogy van még egy gond, az olajvisszajelző néha felvillan. Ezt meg is mutatom neki.
"Olajat kellene cserélni!"
"Most cseréltetek olajat, alíg 2000Km-t mentünk vele!"
"Ja.. Akkor le van dermedve az olaj!"

ON

Szerintetek érdemes egy Dizelszerelőhöz elvinni? A márkaszervizekről elég erős véleményem van.

szpidro

szpidro Creative Commons License 2004.01.04 0 0 1257
Üzemmelegen persze nem izzít, csak az a fő gond hogy a reggeli hidegindításnál vacakol.

szpidro

Előzmény: HDImi (1256)
HDImi Creative Commons License 2004.01.04 0 0 1256
Tudomásom szerint a VW izzitása hömérséklet függö és elképzelhetö, hogy meleg motornál nem fog izzitani.
Előzmény: szpidro (1254)
szpidro Creative Commons License 2004.01.04 0 0 1255
Elég Murphis és dühítő szituáció; a melóhelyemmel szemben van egy VW hivatalos márkaszervíz. Kimegyek reggel, próbálgatom; 10 percig nem izzít; áthívjuk a szerelő srácot, beül és nála izzít. Ezt már egy tucatszor eljátszottuk. ???

szpidro

Előzmény: szpidro (1254)
szpidro Creative Commons License 2004.01.04 0 0 1254
Sziasztok! Talán tudtok segíteni.

Adott 1 Volkswagen Caddy SDi. Az auto a hűtővíz hőmérsékletétől függetlenül hol izzít-hol nem. Cserélve volt: gyujtáskapcsoló, izzítógyertyák, izzítórelé, a hőérzékelő a szervíz szerint megfelelően műkszik.
??? valami tipp???

üdv: szpidro

HDImi Creative Commons License 2004.01.04 0 0 1253
Kösz a segitséget elöre is, a motor 94-es évjáratu 90 lovas tdi golf III-as. Mit kellene még tudni rola pontosabban, mert közebbit sajnos én sem tudok.
A vezérmütengely nem kupus, de az a baj, hogy a keréken két beütést is találtam és mindegyik gyárinak tünik, de nem az a legfontosabb, hanem az hogyan álljunk neki a motorépitésnek.
Elöször is milyen turbo kell pontosan és kell-e változtatni a számitogépjén is a cseréhez? Legfontosabb a turbo kérdés, mert azt mindenképpen fel kellene ujitani, és akkor már olyanra lenne cserélve egyszerre amilyen a több lovat adná.
Hol lehet ilyet beszerezni?
Egyenlőre ennyi.
Előzmény: A_Feri (1252)
A_Feri Creative Commons License 2004.01.04 0 0 1252
Hali

Hat buek mindenkinek... :)
HDImi:
A jelek ugy esnek, hogy:
Ha a fotengelyen megtalaltad akkor ok. az adagolonal egy stiftet kell keresztbedugni a kereken. van a kerek mogott 1 furat abba beletalal, es nem fordul el az adagolo. A vezermukereken ha nem talaltal jelolest akor vedd le a szelepdeknit, es a vezermutengely vegen van egy nut, abba jonne 1 szerszam ami parhuzamba alitja a nutot a hengerfejen a szelepdekni felfekvosikjahoz kepest. Ha az parhuzamos akkor a vez.tengely ugy all hogy jelen van:)) de ez csak akkor ok, ha kupos a veztengely kereked. Ha nincs nut a tengely hatuljan akkor keresgess meg egy kis jelet.
Egyebkent sokat segitene ha pontositanad hogy melyik TDi motor is ez:)))

A motorepitessel kapcsolatban sajna 1 db fotot sem csinaltam... kerdezz es en valaszolok, ha tudok.

Feri

HDImi Creative Commons License 2003.12.31 0 0 1251
Boldog Új Évet Mindenkinek
kisqKta Creative Commons License 2003.12.31 0 0 1250
Boldog Új Évet Kívánok minden olajkályha őrültnek! :)
hamvasat (Golf III 1.9TD) Creative Commons License 2003.12.31 0 0 1249
B.U.É.K!!!!!
HDImi Creative Commons License 2003.12.31 0 0 1248
A_Feri
Jol jönne a segitség: képek tanácsok, mert saját kezüleg szeretnénk csinálni.
És még valami: hogyan vannak a jelek a tdi golfon(vezérlés miatt) mert nem megy szépen a motor, az adagolo elforgatására nem reagál az elötöltés. Kerestem rajt de csak a fötengelyen van meg a jel pontosan, ami biztos hogy jo.
A kerekeken is találtam gyári jelet ,(meg ezer utolagos jelet), de hova kell állitani pontosan?
És még valami a turbonyomás menet közben 2000 fordulaton 0,5Bar, igaz padlogáznál 5.-ben huzatva felmegy 1.2-ig is de csak nagyon sokára éri el ,már majdnem a végsebességnél. Hogyan kellene viselkedni a nyomásnak, és hogyan mérjem, ha esetleg valamit rosszul csináltam?
Tegnap csináltunk porlasztovizsgálatot és 170 körül porlasztanak, ha jol tudom 190 kellene lenni a nyomás, legalább is a porlasztoba ez van beütve.
BUÉK
Előzmény: A_Feri (1247)
A_Feri Creative Commons License 2003.12.31 0 0 1247
Hali

Golf III GTD Spec.
Ha lesz vmi uj akkor ugy is ti tudjatok meg eloszor:))

HDImi
Ha gondolod akkor a golfal kapcsolatban segithetek... :))

Feri
Boldog uj evet kivanok mindenkinek

mgy Creative Commons License 2003.12.30 0 0 1246
Aszongya a komputer, hogy baj van. :)
Ki kéne olvasni a hibakódokat, hátha okosabbak lesztek.
(Nálam is az izzítás lámpa jelezné a bajt, ha lenne...)
Ez a "fékpedálra eltűnik" valamiféle varázslat lehet amúgy. ;)
Előzmény: HDImi (1240)
GTD Creative Commons License 2003.12.30 0 0 1245
Köszi rage

Ez így kicsit megnyugtatóbb

Szilveszteri hengerfejtömítéscsere rulez:)

Előzmény: rage. (1244)
rage. Creative Commons License 2003.12.30 0 0 1244
Volt hasonlo tapasztalatom.A hengerfejtömités lehet a hibás.Nekem keményedtek a csövek is.Nekem az 1es hengernél pumpálta ki a gázt befele nem ment viz.Nekem úgy melegedett keményen,hogy mentem olyan 140körül és szép lassan vánszorgott fel a vizhöfok.
Előzmény: GTD (1243)
GTD Creative Commons License 2003.12.30 0 0 1243
Sziasztok

Egy nagy problémám volna
Adott egy Golf 1-es GTD ami a következőket teszi úgy 2 napja

- melegszik, nem túl vészesen csak tovább mint alapból (nyáron a legnagyobb melegben max félig ment a vízhőfok most -10-ben majdnem elhasal)
- huzamosabb gázadás után a kiegyenlítőbe szakaszosan érkezik a víz, kicsit habzik is
- kinyomja a vizet a kiegyenlítőből(valószínű a habosodás miatt)

A víz nem olajos, az olaj nem habos nem vizes.

Na ez vajon mi?

Hengerfejes, hengerfej tömítés, esetleg termosztát vagy valami más?
Valakinek ötlete?

Köszi
GTD

HDImi Creative Commons License 2003.12.30 0 0 1242
Ha megnyomjuk a féket akkor elalszik az izzitojel.
Előzmény: Pugfan (1241)
Pugfan Creative Commons License 2003.12.30 0 0 1241
Viszont létezik egy utánizzító elektronika, ami meghibásodhat, és lehet, hogy ezt jelzi a omputer a lámpával!
Előzmény: HDImi (1238)
HDImi Creative Commons License 2003.12.30 0 0 1240
És az mi?
mgy Creative Commons License 2003.12.30 0 0 1239
Nem ez a Check Engine lámpa?
HDImi Creative Commons License 2003.12.30 0 0 1238
Hidegben izzit rendesen, azzal nincs gond, de ugy kezdödött, hogy elöször csak menet közben egy jo 10 perc után villogni kezdett a visszajelzö, de mos már folyamatosan világit, hozzáteszem ,hogy amikor izzitania kell akkor izzit rendesen.
Amikor menet közben kigyullad a viszzajelzö akkor nem ad ki áramot a gyertyákra ez biztos.
Előzmény: Pugfan (1237)
Pugfan Creative Commons License 2003.12.30 0 0 1237
?izzítórelé (elektronika) behalt (utánizzítás vége lehet az a 10 perc...)

Pugfan, a laikus :)

Előzmény: HDImi (1234)
HDImi Creative Commons License 2003.12.30 0 0 1236
Nem megy a csere ezt akarja élezni tovább!
Előzmény: baal (1235)
baal Creative Commons License 2003.12.29 0 0 1235
autócsere?:DDD
Előzmény: HDImi (1234)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!