HDImi:
Sajna 1 kerdesem van... mennyit szan ra??? mert felesleges valami komoly turbot megvenni, ha nem tud pol 4 porlasztocsucsra 50eftot raszanni... hiba van toltonyomas ha nincs uzemanyag... Szoval mennyi lenne a vege amit bele akar kolteni?
A_Feri
Hát Én nem tudom mi lenne a jo, azt csináljuk ahogyan mondjátok (meg ahogyan pénztárcája engedi a havernak), de remélem azért össze tudunk belöle hozni azért valamit.
Milyen turbot keressünk akkor hozzá? Ez neki az elsö és legfontosabb, mert igen okádja az olajat.
HDImi:
szoval regi TDi.. annak telleg egy pont vagy vesszo van beutve, es az a jel... (sajna nem mlexem pontosan) Ami szamomra eleg furcsa : elektronikusan akarjatok hagyni a motort???? Mert akkor kibaszik veled mindig az elektronika.. nem tudod a toltonyomast felhuzni, mert letilt, meg csomo mas baj van vele..
Dave:
Van baratnomnek, ikerkarburator urtol akkor kapok es annyi idore amennyire csak akarok, de ha a muhelyben van akkor othon kene, ha otthon van akkor a muhelybe kene... sajna nem tudom magamhoznoveszteni, s ismersz hogy mindig rohannom kell... Sajna erre mar nem tudnek odafigyelni.... Raadasul annyit vesz most ki belolem az uj muhely hogy erre mar nem akarok kolteni... :((
Én Karácsonyra kaptam magamtól egy digit fényk. gépet, szóval, ha szeretnéd megörökíteni a motor építés bizonyos fázisait, akkor szólj! Habár lehet, hogy már késő...
Üdv.:
dávid
Nagy rá az esély, hogy a höérzékelő a xar.
Különben le a márkaszervizekkel.
Hozzájuk tartozik az autó, a szerelő sráccal dumálunk. Közlöm vele, hogy van még egy gond, az olajvisszajelző néha felvillan. Ezt meg is mutatom neki.
"Olajat kellene cserélni!"
"Most cseréltetek olajat, alíg 2000Km-t mentünk vele!"
"Ja.. Akkor le van dermedve az olaj!"
ON
Szerintetek érdemes egy Dizelszerelőhöz elvinni? A márkaszervizekről elég erős véleményem van.
Elég Murphis és dühítő szituáció; a melóhelyemmel szemben van egy VW hivatalos márkaszervíz. Kimegyek reggel, próbálgatom; 10 percig nem izzít; áthívjuk a szerelő srácot, beül és nála izzít. Ezt már egy tucatszor eljátszottuk. ???
Adott 1 Volkswagen Caddy SDi. Az auto a hűtővíz hőmérsékletétől függetlenül hol izzít-hol nem. Cserélve volt: gyujtáskapcsoló, izzítógyertyák, izzítórelé, a hőérzékelő a szervíz szerint megfelelően műkszik.
??? valami tipp???
Kösz a segitséget elöre is, a motor 94-es évjáratu 90 lovas tdi golf III-as. Mit kellene még tudni rola pontosabban, mert közebbit sajnos én sem tudok.
A vezérmütengely nem kupus, de az a baj, hogy a keréken két beütést is találtam és mindegyik gyárinak tünik, de nem az a legfontosabb, hanem az hogyan álljunk neki a motorépitésnek.
Elöször is milyen turbo kell pontosan és kell-e változtatni a számitogépjén is a cseréhez? Legfontosabb a turbo kérdés, mert azt mindenképpen fel kellene ujitani, és akkor már olyanra lenne cserélve egyszerre amilyen a több lovat adná.
Hol lehet ilyet beszerezni?
Egyenlőre ennyi.
Hat buek mindenkinek... :)
HDImi:
A jelek ugy esnek, hogy:
Ha a fotengelyen megtalaltad akkor ok. az adagolonal egy stiftet kell keresztbedugni a kereken. van a kerek mogott 1 furat abba beletalal, es nem fordul el az adagolo. A vezermukereken ha nem talaltal jelolest akor vedd le a szelepdeknit, es a vezermutengely vegen van egy nut, abba jonne 1 szerszam ami parhuzamba alitja a nutot a hengerfejen a szelepdekni felfekvosikjahoz kepest. Ha az parhuzamos akkor a vez.tengely ugy all hogy jelen van:)) de ez csak akkor ok, ha kupos a veztengely kereked. Ha nincs nut a tengely hatuljan akkor keresgess meg egy kis jelet.
Egyebkent sokat segitene ha pontositanad hogy melyik TDi motor is ez:)))
A motorepitessel kapcsolatban sajna 1 db fotot sem csinaltam... kerdezz es en valaszolok, ha tudok.
A_Feri
Jol jönne a segitség: képek tanácsok, mert saját kezüleg szeretnénk csinálni.
És még valami: hogyan vannak a jelek a tdi golfon(vezérlés miatt) mert nem megy szépen a motor, az adagolo elforgatására nem reagál az elötöltés. Kerestem rajt de csak a fötengelyen van meg a jel pontosan, ami biztos hogy jo.
A kerekeken is találtam gyári jelet ,(meg ezer utolagos jelet), de hova kell állitani pontosan?
És még valami a turbonyomás menet közben 2000 fordulaton 0,5Bar, igaz padlogáznál 5.-ben huzatva felmegy 1.2-ig is de csak nagyon sokára éri el ,már majdnem a végsebességnél. Hogyan kellene viselkedni a nyomásnak, és hogyan mérjem, ha esetleg valamit rosszul csináltam?
Tegnap csináltunk porlasztovizsgálatot és 170 körül porlasztanak, ha jol tudom 190 kellene lenni a nyomás, legalább is a porlasztoba ez van beütve.
BUÉK
Aszongya a komputer, hogy baj van. :)
Ki kéne olvasni a hibakódokat, hátha okosabbak lesztek.
(Nálam is az izzítás lámpa jelezné a bajt, ha lenne...)
Ez a "fékpedálra eltűnik" valamiféle varázslat lehet amúgy. ;)
Volt hasonlo tapasztalatom.A hengerfejtömités lehet a hibás.Nekem keményedtek a csövek is.Nekem az 1es hengernél pumpálta ki a gázt befele nem ment viz.Nekem úgy melegedett keményen,hogy mentem olyan 140körül és szép lassan vánszorgott fel a vizhöfok.
Egy nagy problémám volna
Adott egy Golf 1-es GTD ami a következőket teszi úgy 2 napja
- melegszik, nem túl vészesen csak tovább mint alapból (nyáron a legnagyobb melegben max félig ment a vízhőfok most -10-ben majdnem elhasal)
- huzamosabb gázadás után a kiegyenlítőbe szakaszosan érkezik a víz, kicsit habzik is
- kinyomja a vizet a kiegyenlítőből(valószínű a habosodás miatt)
A víz nem olajos, az olaj nem habos nem vizes.
Na ez vajon mi?
Hengerfejes, hengerfej tömítés, esetleg termosztát vagy valami más?
Valakinek ötlete?
Hidegben izzit rendesen, azzal nincs gond, de ugy kezdödött, hogy elöször csak menet közben egy jo 10 perc után villogni kezdett a visszajelzö, de mos már folyamatosan világit, hozzáteszem ,hogy amikor izzitania kell akkor izzit rendesen.
Amikor menet közben kigyullad a viszzajelzö akkor nem ad ki áramot a gyertyákra ez biztos.