Szeretnék négyütemű Wartburg 1.3-ast motortuningolni ésszerű keretek között (egyenlőre).
Ahogy láttam, itt inkább optikára mentek anno a csoporttagok (nekem most másodlagos lenne) Tud valaki segíteni merre keressek? Vagy tanácsot is szívesen fogadok.
Az alábbi elfekvő, szükségtelen Wartbutg 353 alkatrészeink eladóvá váltek:
2 db motorháztető 8000.-/db 1db új jobb küszöb 2400.- 1db új bal küszöb 2400.- 4db rugó 2000.-/db 2db lengőkar 15000.-/db 3db főtengely 12000.-/db 2db féltengely 5000.-/db 1db homlok lemez, lámpákkal 10000.- 1db hátfal 8000.- 1db hátsó krómozott lökhárító 10000.- 1db első krómozott lökhárító 10000.- db fényszórók 1000.-/db 4db váltó 15000.-/db ajtó üvegek 1000.-/db 1db a képen lévő motor 25000.- 1db főtengely nélküli motor 14000.- szélvédő első 3000.-/db szélvédő hátsó 2000.-/db 2db komplett kerékagy 6000.-/db 1db kormány mű 8000.-/db stb......
Képet nem engedetta rendszer feltenni, de szivesen emailban küldök.
1.3 as warcelomba szeretnék egy 5+1 gangos váltót beépíteni nem tudom h esetleg ez megoldható-e átalakítás nélkül pl egy 1 es vagy 2 es golfból vagy a gyári 4 es átalakítható?
Másrészt szeretnék a futóműbe belepiszkálni kicsit:
-tárcsaféket hátra is
-az első tárcsaféket nagyobbra cserélni
én arra gondoltam h a GTI golf futóművét alépíteni valahogy ehez szeretnék tippeket/tapasztalatokat kérni
A golf váltó +futómű már azért is segítene mert az aktuális gyári váltó+futómű zabálja a balos (rövid féltengelyt), esetleg lehet h az 20mm vastag osztókörmódosítóm a ludas?
Sziasztok kedves hozzászólók,még új belépő vagyok itt de nem véletlenül!!
Éppen szeretnék venni egy Wartburgot 1.3-as 91-es kiadású ma néztem meg mivel két éve lejárt a műszakija de megkímélt állapotban van belsőre és külsőre is csupán egy kis polírt kíván a gép. Ezzel kapcsolatban lenne pár kérdésem mégpedig az hogy mire kell figyelni ezeknél a gépeknél??
Mennyire megbízható járművek? Drága hozzá az alkatrész? Sokat fogyasztanak?
Persze mindezeket a dolgokat általánosságban kérdeztem,kérem ha valaki tud segítsen hogy érdemes e megvenni avagy nem,mert annyira nem ismerem a típust. Várom válaszotokat. Köszönettel:taky
Bizonyára. Van offtopic autóm, az gyárilag ilyen motorú. Viszont két dologra kell figyelni : gyűjtőcsonk alatt kötelező a flexibilis csőszakasz, különben eltörögeti minduntalan a csövet. Úgy kell elvezetni, hogy a kanyar helyzetekben se akadjon össze a féltengelylyel, mert az se hasznos. Szoktak még egy hővédő lemezt is beépíteni, hogy ne kezdje ki a féltengely belső csuklójának gumi porvédőjét a kipufogóról sugárzó hő.
Eladó 1tarku karbi szívóval 10.000ft 27Ekm es motor,bizonyítani nem de ha kipróbálod elhoszed garanciát vállalok rá! 25.000 váltó is van 8500ft egyben 30.000ft. 06702832228
Eladó 1tarku karbi szívóval 10.000ft 27Ekm es motor,bizonyítani nem de ha kipróbálod elhoszed garanciát vállalok rá! 25.000 váltó is van 8500ft egyben 30.000ft.
Szép napot! Szeretném megkérdezni Wartburgosoktól, tudnak-e megbízható szerelőt, aki még hozzá mer nyúlni egy kétütemű Deluxhoz? Megadnák-e a szerelő elérhetőségét a haraz@freemail.hu e-mail címemre? Előre is nagyon köszönöm a választ! Üdv: H. Zsuzsi
Volna egy bal oldali sárvédóm műanyag (ajánlatokat várok)!!!! Akit érdekel 06702832228 skodry@mailbox.hu
1967 es karbi 10K (jegelve 08.17 ig) 1967egy múszerfal 10K (jegelve 08.17 ig) Gyári króm elsőlökős (nem korrodált!!!) (3részes) 13K Esetleg egy Blokk De még tesztelni kell 30.000km körül van benne és több mint 40éves....(30K) Váltók (10K 2db) Bajuszkapcsoló( 1K) (alukilincsek!!! 8K 4db) A többíről késöbb képeket...
Ha van még élet ezen a bolygón, valaki mondja meg nekem, hogy hol jutok 1.3 Wartburg váltóhoz. Illetve, hogy hol lehet felújjítani, vagy másféle váltóval kiváltani (pl. jó hozzá a Wolksvagen váltó?) Előre is köszönöm!
Sziasztok!
Tudna e valaki segíteni? Wartburg 1.3 autóm szívatója legalább 10 perc elteltével kezd visszaállni, amikor a hűtővíz hőmérsékletét jelző műszer már régen a zöld tartományban van. Így a fogyasztás is jelentősen megemelkedett, főleg városi forgalomban. Korábban sokkal rövidebb volt a szívatós üzemidő.
Várom válaszotokat!
Üdv:hferi
Nem akarom reklámmal szétzilálni a topikot, ezért rövid leszek és előre is bocs!
Szóval talán már tudtok róla, hogy lesz egy keleti-nyugati (retro!!!) népautós tali Tökölön május 26-27-én. Lesz profi szlalom, profi negyedmérföldes gyorsulás. Utóbbinak amatőr (széria) és profi része is lesz. Minden induló hivatalos igazolást kap arról, hogy autója miként teljesíti a távot. Ezen kívül lesz egy külön kiállítás rész is, ahol szinte eredeti állapotú népautókat lehet megnézni(csodálni).