Sziasztok! Vettem egy Freelandert 1.8it! Az autó pár napja nem indul. Indítsgátló lámpa kialszik, de az üzemanyag szivattyú nem zúg. Esetleg valaki megtudná mondani mi a baja?
Sziasztok, 1.8-as benzin motor (2001) indítás után erős kattogó hang hallatszik a motorból, ami a fordulatszámmal arányos. Eleinte bemelegedés után eltűnt a hang, most már megvan meleg motornál is. Ebben hirdotőkés a motor? A szerelő nemigen tudott (akart) hozzászólni :( Köszönöm szépen
Sziasztok! Tudna valaki segítséget adni számomra tankfedél nyitás ügyben? Beálltam tankolni egy töltőállomásra és nem tudom kinyitni a fedelet. Max 1cm lehet kifelé húzni. Nem szeretném letörni. A központizárral többször ki-be zártam az autót, de semmi változás.
szintén zenész vagyok. Végigjártam ugyan azt amit te is. A megoldás az 1 -el nagyobb szíj. Ha jól emlékszem 2030 mm hoz hozzá a rendszer és 2060 mm a következő méret. Cseréld ki és jó lesz.
Olyat szeretnék kérdezni aki már cserélt hengerfej tömítést 1.8 as k16 os benzines frreelanderen. Csak szívok és szívok. Pár hete szét ment a kuplunk hidraulikája , megrendeltem 10 nap a szállítás. csöpögött a termosztát és a vízpumpa között, gondoltam van 10 napom így szétkapom megkeresem hol megy el a hűtővíz.(kb 5000km/l ) Még télen megvettem a vízpumpa -vezérlőszíj, termosztát,szívósor tömítést stb, nekiálltam kicserélni mindent. autó kész kuplung munkahenger is megjött, összeraktam pár napig örültem ,ezzel vége is lett. Elkezdett levegősödni a rendszerem. mindegy hányszor hogyan légtelenítettem csak belevegősödött. Nyomás próba,6 órán át nyomás alatt, semmit nem ejtett. (mondjuk első 2 percben meglett 2db régi bilincset kellett kicserélnem, és kész). Megint örül. Pár nap után ismét puffadnak a csöveim , nyomáspróbán semmi, nem csöpög, óra mint a cövek egész nap nem engedte el a nyomást. Itt vettem elő a hengerfej tesztert(az a kék folyadékos) 5 perc és bezöldült.aztán az endoszkóp is látott pár csepp fagyállót a 3-mas hengerben. Rendeltem rendszám alapján tömítést. (külfiben vagyok és itt elviekben minden benne van a gépben) Tömítés csavarok , meg a többi megjött szépen ahogy kell, Amikor lekaptam a hengerfejet akkor derült ki hogy mlf fém van alatta. Ami nekem vastagabbnak tűnik mint amit vettem. Azt tudom hogy berakhatom viszont azt nem miért volt a 4 réteg eddig alatta.Jó lenne tudni a régi milyen vastag újkorában.
Enyém 1.2mm 10070400, a régi lvb0000490 és így hogy szét van hullva kb 1.5 -1.6mm lehet mérni
Találkozott már valaki ennél a motornál számozott hengerfej tömítéssel, értem én ezalatt, 1-es,2 es stb. síkolás utánni vagy olyan már nincs?(régen az én időmben volt). A hengerfelyem kb de(csak kb) 118,6-118,75 (nem szedtem még darabokra azért kb.
118.3 alatt kuka, a gyári új pedig 118,95-119.05.
Szóval 99% hogy lett már síkolva, és nem merem összerakni az egyrétegű tömítéssel.nehogy beleverjen a dugattyú a hengerfejbe. holnap még tudok rendelni másikat ha kell, hétfő kedd itt van. viszont ha berakhatom amit vettem akkor holnap össze tudom szerelni.
Ha valaki jobban vágja ezt a motort mint én kérem szóljon hozzá, eddig kétszer tettem fel ezt a kérdés, egyik: beteheted,a gyártó által meghatározott miniumig okés! A másik: fene tudja Én nem merném,kérdezz meg valakit aki ért ehhez a motorhoz. (két szervizes ismerős)
Köszönöm,keresek valami hozzáértőt,sürgősen,mert ezzel járok dolgozni,olyan helyen lakom,ahol ez elengedhetetlen. Esetleg egy jó szerelőt nem tud valaki Esztergom környékén?
Segitséget szeretnék kérni. Mit okoz a lejtmenet aszisztens meghibásodása? Az autóm menet közben rángat,álló helyzetben szépen jár a motor. A narancssárga lejtmenet jel néha világít,viszont nem működik. Menéztem a szoknya alá lógnak a kábelek. Rángathat az autó ez miatt???
1.8 benzines autó, pár hetente után kellett tölteni a hűtővíznek. Mint kiderült megrepedt az egyik gumitömlő, és ott szivárgott. Ki lett cserélve az összes gumitömlő újra. Ezután meg a vízpumpa mellett kezdte eregetni a vizet. Ki lett cserélve a vízpumpa is. Most meg pár km után már megy felfelé a vízhőfok mutatója a piros irányába. El is indulnak a ventillátorok a hűtőnél. Eddig a közép állásnál nem ment feljebb a mutató. Termosztát új, ha már a gumicsövek lettek cserélve azt is cseréltük. Ami még érdekes, hogy egy csepp víz sem fogy el rendszerből. De azért +4 fokban nem így kéne működnie. Indításnál hallani hogy bugyborékol kicsit. De nem jön sehol levegő, egyik légtelenítő csavarnál sem. Fűtés ráadva légtelenítésnél, a kis visszafolyó csőnél is a szelep ki lett nyitva, hogy ne maradjon ott se levegő. Ilyenkor mikor fent van a mutató (még nem a pirosban, addig nem ment el egyszer sem) a kiegyenlítő tartályban a víz kb. 1 centivel van a max felett, nem bugyog, nem folydogál utána, a csövek se kemények.
Pár napja egy freelander 2002 es 2.0d td4 tulajdonosa lettem. Lenne pár kérdésem világitás terén. Középső konzolon a ventillátor hőfok illetve a levegőirány? Szabályzók mögött nincs világitás izzókat kellene cserélnem. Odáig jutottam hogy a három tekerentyűt kivettem a két szélső csavart kivettem majd levettem a fekete keretet. Alatta volt 4 csavar kivettem de nem tudok mögényúlni hogy kivehessem a három t5 foglalatos izzót. Hogyan férek hozzájuk? Ezen kívül ha nyitom az ajtókat nem kapcsol be a belső fény sem ezt hol lehet kapcsolni? Ha a térképolvasók közötti lámpát benyomom az nem alszik ki sosem. Vagy nem az lenne az ajtónyitásos lámpa? Csomagtérvilágításom se jó pedig az izzó jó nem égett ki. Köszönöm a válaszokat előre is.
Sziasztok! Freelander tulaj lettem...olajakat szeretnék cserelni benne,mindenhol ahol olaj van!Mondjátok el ki hogy jart milyen olajat töltötték bele?Főleg a 4*4 es érdekel...!!
Szeretnék egy kis segitséget kérni ! Van egy freelander 2.5v6 benzinesem . Hollandiábol hoztam 2 honapja. Úgy tudom ugyanaz a motor van benne mint a roverben.Van egy olyan gondom ,hogy miután kicserélték a vezérlést és a termosztátot egy fémházasra csatoltam a képet. Mégis olyan mintha levegős lenne pedig mentem vele azota kb 1500km ert. A hőfok mérő középen áll nem megy feljebb. Csatoltam a videot hogy mit csinál egy hosszabb ut után. Még annyi ,hogy a vadonat uj vizpumpa is meg-meg szolal néha hidegen pedig gyári Rover. Lehet hogy kezdödö hengerfej probléma vagy légtelenités.
Szeretnék egy kis segitséget kérni ! Van egy freelander 2.5v6 benzinesem . Hollandiábol hoztam 2 honapja. Úgy tudom ugyanaz a motor van benne mint a roverben.Van egy olyan gondom ,hogy miután kicserélték a vezérlést és a termosztátot egy fémházasra csatoltam a képet. Mégis olyan mintha levegős lenne pedig mentem vele azota kb 1500km ert. A hőfok mérő középen áll nem megy feljebb. Csatoltam a videot hogy mit csinál egy hosszabb ut után. Még annyi ,hogy a vadonat uj vizpumpa is meg-meg szolal néha hidegen pedig gyári Rover. Lehet hogy kezdödö hengerfej probléma vagy légtelenités.