En egy Waresz alol utottem ki a futomuvet hasonlokepp, mindenkivel megesik, ne idegeld magad emiatt. Ha visszakeresel a hozzaszolasaim kozt, talalsz 3 suzuki bontot is, ha olyan alkatresz kell, ami bontobol veheto, egesz olcson meguszhatod. Egy felni kb 4000, de elegge rosszkor keresed, most lehet h nem kapsz. Mindenkeppen menj el SOS futomuvizsgalatra es szolj h nezzek at, mert megutotted. Szinten menj el a gumishoz, majd ott megmondjak, mi a helyzet a gumival.
Én sem ma kezdtem a pörgést, de tegnap reggel rögtön az első kanyarban úgy odavertem az autót, mint még soha.
Gondoltam meló előtt még felvázolok néhány ábrát, de a vasárnapi hó már jegesre volt talposva, és arra esett a friss. Az előző napi tapasztalatokra alapozva rántottam rá a kéziféket, de most a jégen megindult, és hiába próbáltam kihúzni az elejét, kb. 6-8km/h -val odavágtam a jobb hátsót. Utána figyeltem az egyenesfutást, rázza e a seggét, van e látható sérülés, stb. Ma emelőre rakjuk, de pontosat majd csak a futóműves tud mondani. Atomra be tudnak mérni mindent, miliméteres eltéréseket is.
kálmánka: külön köszi a részletes választ. próbálgattam, egyenesben abszolút OK volt, nem húzott félre. Igaz gyorsan sem mertem vele menni a gixer után, nehogy további galibát okozzak.
agi521: belegondoltam: igazad van. Főleg hogy más biztonságáról is szó van.
Attól tartok egy időre átmegyek passzív módba, de beszámolok majd a helyzetről ígérem legkésőbb miután megjöttek apámék ;-)
Ha a kocsi képes egyenesen menni száraz úton, és nem húz semerre sem (sima úton általában kicsit az út széle felé húz a kormány, visszafelé pedig az ellenkező iránYba kell hogy húzzon), a kormány pedig ezalatt egyenesben van, akkor a futóműbölcső sértetlen. Ha nem igy van, hanem valamerre félrehúz akkor egy futóműszervizben meg tudják mondani mekkora a baj. Lehet hogy kis hangolással megoldható a probléma, de lehet hogy lakatos kell. A futóműves vizit kb 500-1500 Ft + futóműállitás (5000 alatt, de változó), a lakatos ha nincsen nagy gáz akkor max 40.000 (Suzuki könnyen alakitható nem fog vele szopni. Felni (ha a gumi tartja a nyomást akkor nincsen nagy baj) új felni ára 15 körül, bontottat (az is hibátlan)megkapod 5-6000-ért + gumi átszerelése 500 körül. A futóműbevizsgálás pár perc, a lakatos pedig pár órát dolgozik rajta majd, ha kell. (első hó után egyébként nagyon tele vannak, igy érdemes sietni az elvitellel!) Hétvégéig van időd nem lesz gáz. A futóművest mindenképp ajánlom, a felnit meg cseréltesd át, jobban jársz mintha javitgatnák neked (felmelegitik, kimegy belőle a szén, elmegy az edzés, stb. nem lesz soha többet az igazi). Gumit is érdemes megvizsgálni, hogy nincs-e rajta dudor, mert ha akad akkor azt is cserélni kell, mert az igen könnye eldurranhat neked akárhol, és egy atópályán az nem a legjobb élmény. Használt gumit is tudsz beszerezni. Ha érdekel nyomj egy emilt!
Remélem kimeritő voltam, ha valamit kihagytam akkor szóljál!
Ne haragudj, de egy Swift tényleg ennyit bír, és ezt nem bántásból mondom.
Futóművest mindenképp ajánlatos meglátogatni szerintem. A pótkereket például felrakathatod (mármint a felnit) ha el akarod titkolni legalább ideiglenesen. Beállítás se lenne rossz mert szinte bizti hogy elállítódott és később kiderül a pitty-putty ha féloldalasan kopik a gumi.. Meg eleve valami hozzáértő +nézi a verdát, nemcsak ez a hüje papa nyomja a marhaságait.:-)))