Keresés

Részletes keresés

-Tamara- Creative Commons License 2010.02.16 0 0 21

Kedves Mindenki!

 

A segítségeteket szeretném kérni. A jövő tanévben OKJ-s szakképzésre szeretnék jelentkezni, de nem tudom hová lenne érdemes a jelentkezésemet elküldeni. Gyöngyös környéki vagyok, és Budára ingázok minden nap az egyetemre, de nagyon szeretnék grafikát tanulni. (költségtérítéses vagyok, így elméletileg ingyenes nappali szakképzésben vehetek részt) A lakhelyem vonzáskörzetében gondolkozom, így Eger és Budapest jöhetne számításba. Nem tudom hol a legjobb a képzés, vagy mindenhol egyformán jó? A Ringről rosszakat hallottam, így azt eleve kilőném.

Nagyon köszönöm a segítségeteket!

szaktanár Creative Commons License 2009.07.18 0 0 20
Kedves szaktanárok!

 

Szeretnék létrehozni egy topikot „szaktanárok egymás között címmel” hogy segíteni tudjuk egymás munkáját. Várhatóan holnapra lesz meg a topiknyitáshoz szükséges 30 hozzászólásom, addig türelmet kérek.

Várok mindenkit szeretettel!

doklar Creative Commons License 2009.03.08 0 0 19
Szia! Pl. CorelDraw vagy Quark vagy Photoshop mindegyik program tud ilyet. Üdv.: egy tördelőszerkesztő :-)
Előzmény: Laci000 (18)
Laci000 Creative Commons License 2009.02.10 0 0 18

Sziasztok,

Lenne egy kérdésem.

Egy kép körül kellene körkörösen körbefuttatnom egy szöveget.

Milyen progival tudom megycsinálni, tudna valaki segíteni?

Mateuszkusz Creative Commons License 2006.07.01 0 0 17

Sziasztok

Nagyon kéne az endorphin program. Valalkinek ninc meg?

dawnzawn Creative Commons License 2006.03.20 0 0 16
Hahó.
Nem tudom megoldódott-e a préselt grafika ügy.
Szerintem konkrét problémára konkrét megoldás kell.
Általában nem tudok ilyen eszközről, bár amúgy is új vagyok a "vizuális" téren.

Viszont ha valamilyen matematikailag kezelhető leírás (modell, 3D pontok, stb.) van a cuccról, biztosan megoldható a transzformáció.

Üdv, ---< d@wn^z@wn >---
Előzmény: Husom74 (15)
Husom74 Creative Commons License 2006.01.31 0 0 15
Szervusztok!

A következő problémám van. Egy vákuumformázott cucc grafikáját kellene betorzítani úgy, hogy a normális alakját a formázás után adja ki. Van valami program vagy módszer, amivel ezt korrektül meg lehet csinálni?

Sziasztok!
CGShop Creative Commons License 2005.04.18 0 0 14
A CGShop Solutions (www.cgshop.org) a Manga Rajziskolával (http://mangarajziskola.gportal.hu) karöltve 2005. májusától az országban egyedülálló rajzi tanfolyamot szervez. A tanfolyam célja az alapvető rajz elméleti ismeretek mellett a mindennapi grafikai feladatok elvégzéséhez szükséges gyakorlati tudás átadása is. A korhatár nélküli képzés egyaránt hasznos tudás alapot jelenthet a kezdő és haladó számítógépes grafikusok, 3d szakemberek valamint diákok számára egyaránt. A tanfolyamok időbeosztásának kialakítása során elsődleges szempont volt, hogy képzéseink a napi munkavégzéshez illetve tanuláshoz jól illeszkedjenek. Képzésünk tematikáját tekintve kiemelt hangsúlyt kaptak a mindennapi munkavégzéshez szükséges gyakorlati alapokat biztosító feladatsorok elvégzése így hallgatóink a tanfolyam ideje alatt, elsajátíthatják az általános rajztechnikai alapokat, a perspektivikus ábrázolás elméleti és gyakorlati elemeit valamint az emberábrázolás fő részeit. A 40 órás, 10 modulból álló alapképzést követően hallgatóink számtalan specializáció közül választhatnak, így a további képzések során lakberendezői, rajzfilm készítői, story board rajzolói illetve figuratervezési területeken is folytathatják tanulmányaikat. A tanfolyam időtartama: 40 óra (heti 1×4 óra) A tanfolyam bevezető ára: 36 000,- Ft + Áfa/fő -------------------------------------------------------------------------------- Tanfolyami tematika I. modul Általános rajztechnikai tudnivalók Az egy- és kétpontos perspektíva ismertetése II. modul Egyszerű tárgyak ábrázolása kétpontos perspektívával Egypontos perspektíva a gyakorlatban III. modul Az emberi test anatómiájának alapjai IV. modul Az emberi testtartások helyes ábrázolásának elsajátítása V. modul Az emberi kar VI. modul Az emberi láb VII. modul Az emberi fej megrajzolásának alapjai VIII. modul Az emberi arc I. IX. modul Az emberi arc II. Az emberi arc III. Az emberi arc IV. X. modul Gyakorlás, ismeretek áttekintése, vizsgafeladat Teljes óraszám: 40 óra
zoli_net Creative Commons License 2004.11.21 0 0 13
Sziasztok! Segítségeteket kérném! Keresek egy olyan professzionális programot amiben majdnem egy komplett 3d-s filmet tudnék készíteni. Szóval szeretnénk többen összeállni haverokkal és készítenénk egy rövid filmet a programmal. Csak az a baj, hogy nem tudom melyik program lenne a legjobb. Talán a 3d Studio Max? Kérlek segítsetek!!! Ha lehet akkor a választ az e-mail címemre küldjétek el, mert nem mindig tudom megnézni a fórumot! Előre is köszönöm! zoli_net@freemail.hu Z
krist Creative Commons License 2003.03.24 0 0 12
Helyesbítek, 3 nap se kellene hozzá. Elég mondjuk fél óra egy könyvesboltban, vagy PC-s játékboltban... :-)))
Előzmény: krist (11)
krist Creative Commons License 2003.03.24 0 0 11
No, csökkenő energiaszintemtől azér még kicsikartam egy árlista begépelést.

Ittvan e:

Studio 21 Training center
árlista 2003.

- 3ds max középhaladó - listaár: 76.000,-, azonnali kezdés: 99.000,- (32 óra, 4 nap)
- 3dsmax animáció haladó - listaár: 66.000,-, azonnali kezdés: 86.000,- (16 óra, 2 nap)
- combustion középhaladó - listaár: 76.000,-, azon. kezd.: 99.000,- (32 óra, 4 nap)
- character studio középh. - listaár: 78.000,-, azon. kezd.: 101.000,- (24 óra, 3 nap)
- 3dsmax bevilágítás haladó - listaár: 66.000,-, azon. kezd.: 86.000,- (16 óra, 2 nap)
- combustion 2d, 3d integráció haladó - listaár: 66.000,- azon. kezd.: 86.000,- (16 óra, 2 nap)
- 3dsmax karakter design haladó - listaár: 66.000,- azon. kezd.: 86.000,- (16 óra, 2 nap)
- char. studio haladó - listaár: 66.000,- azon. kezd.: 86.000,- (16 óra, 2 nap)
- photoshop 3d integr. haladó - listaár: 66.000,-, azon. kezd. 86.000,- (16 óra, 2 nap)
- 3dsmax Maxscript haladó - listaár: 66.000,-, azon kezd.: 86.000,- (16 óra, 2 nap)
- 3dsmax játékfejlesztő haladó - listaár: 66.000,- azon. kezd. 86.000,- (16 óra, 2 nap)

szakirányok:

- mesterkurzus listaár: 545.000,- (11 modul, gyakorlat, 4 hónap /216 óra/)
- 3d animátor szakirány listaár: 437.000,- (8 modul, gyakorlat, 3 hónap /152 óra/)
- film és utómunka szakirány listaár: 405.000,- (7 modul, gyakorlat, 3 hónap /152 óra/)
- játékfejlesztő szakirány listaár: 474.000,- (9 modul, gyakorlat, 3 hónap /168 óra/)
- látványtervező szakirány listaár: 193.000,- (3 modul, gyakorlat, 1 hónap /56 óra/)
- számítógépes lakberendezés tanfolyam 122.000,- (3 hónap, 6x12, 72 óra)

Nappalis diákoknak 20-30% kedvezmény.

Biztos baromi jók, csak ha lenne félmillióm másra is el tudnám szórni 3 nap alatt... :-)

gibbon75 Creative Commons License 2003.03.14 0 0 10
megertem :))

Thanks very much :)

Előzmény: krist (9)
krist Creative Commons License 2003.03.13 0 0 9
Már kellően lerohadt a kezem, úgyhogy inkább holnap gépelném be a studio21 árlistáját.
Mára ennyi.
Pá.
krist Creative Commons License 2003.03.13 0 0 8
Nokérlek alássan itt a cikk, forrásul a Design21 c. lap III. évfolyam 1. száma (febr.) szolgált:

3d karrier, avagy karriertanácsok egy változó iparban

"Az internetoldalak és a magazinok, azaz az olvasók egyik legkedveltebb témaköre a piaci és karrierlehetőségek taglalása. De hát ki az, akit ne érdekelne, milyen helyzetben van és milyen lehetőségek előtt áll? A Design21 e források és kapcsolatrendszerén keresztül szerzett információk alapján próbál meg egy kis segítséget adni a döntésekhez.

Bejutási módszerek

Kezdésnek dolgozhatunk egy tv- agy animációs stúdiónál, mint recepciós, technikus, "lóti-futi", vagy egyéb munkatársként csak abból a célból, hogy megismerjük egy ilyen cég életét. Dolgozhatunk közvetlenül a helyi cégképviseletnek vagy fejlesztőnek, ahol meg tudjuk ismerni az alkalmazásokat, mielőtt megjelenik, akár a béta verzió előtt. Így a gyártó kapcsolatrendszerén keresztül könnyen tehetünk szert fontos kapcsolatokra, ismeretségekre vagy akár barátokra.

A nemzetközi kiállítások és pályázatok nagyon jó alkalmak a megmérettetésre és jelentkezésre. A leghíresebb ilyen kiállítás a Siggraph (www.siggraph.org/s2003), ahol külön állásbörze álla látgatók rendelkezésére, és a cégek ilyenkor hivatalosan fogadnak demoreel anyagokat. Hasonló európai rendezvény a 3d Festival - www.3dawards.org.
Tanulj meg hallgatni a kreatív tanácsokra, együttdolgozni csapatban, kritizáld a saját munkádat és hagyd, hogy mások is kritizálhassák. Amint a munkaadó látja, hogy gond nélkül meg tudsz oldani önálló feladatokat, jó úton haladsz a siker felé. A lehetőségek ilyenkor önmaguktól kibomlanak. Ha nyugaton szeretnénk dolgozni, de feledjük, nagy konkurenciával nézünk szembe és ahogy a munkaadó jobban tud válogatni a jelentkezők között, az igényei is emelkednek. Nem ritka, hogy három-öt éves produkciós gyakorlatot kívánnak meg a jelentkezőktől.
Egy oldalirányú bejutási lehetőség – és ez Magyarországra is igaz – a 3d grafika illusztrációs lehetőségei. A grafikai ipar mérete nagyságrendekkel nagyobb a hazai animációs és filmes iparhoz képest, elég csak az újságstandokon végigtekinteni a magazinokon. További fontos lehetőségek: írj cikkeket és gyakorlatokat magazinoknak, vagy keress tanári álláslehetőséget.

Rangok és hierarchia

Beszélhetünk "junior" és "senior" titulusról, ami a művészi munka minőségét és a vállalt felelősség mértékét definiálja. A következő lépcsőfok lehet a "lead" jelző, ami egy speciális területen történő jártasságot jelent. Pl. lead animator. A "supervisor" jelző olyan munkakört jelent, ahol fontos kreatív döntéseket kell hozni, különböző területeken dolgozó embereket kell irányítani és kommunikálni a vezetőkkel és akár megrendelőkkel is.
A "technical director" (TD) általános gyűjtőfogalom, amelybe mindenki belefér, akit nem lehet a "programmer", "3d artist" vagy "animator" jelzőkkel illetni. A "lead TD" vezető technikai koordinációs munkáért felel, vagy egy speciális területet lefedő csapatot irányít. Ezek a jelzők sokszor két csoportra oszlanak, ahol az egyik egy projekt során megszerzett jelző lehet (például Episode II lead animator), vagy a kompetenciát leíró munkahelyi titulus.

Milyen karrierre számíthatunk?

El kell döntened – amíg még van lehetőséged változni –, hogy melyik típusú munkavégzés tetszik jobban: szabadúszó állapot, vagy a főállású munkahely? A karrierútvonal nem nevezhető egyenesnek vagy lépcsősnek, mivel a legtöbb munka projektalapú. Továbbá a stabilitás sem túl jellemző, mivel a produkciós cégeknek csak bizonyos munkafolyamatoknál van szüksége adott szakemberekre. Ritka az 1-2 évnél hosszabb stabil produkció. De a Blizzard ellenpélda ebben az esetben, ahol egy fejlesztési ciklus a 4-5 évet is elérheti. Film- és reklámprodukciók esetén jellemző lehet a 3-4 hónapos fizetetlen szabadság, de ez játékfejlesztés grafikusai esetén is előfordulhat. Új irányvonal az iparban, hogy nagy cégeknek is egyre rugalmasabbnak, a változásokra gyorsabban reagálónak kell lenniük. Ez azt jelenti, hogy a munkafelvétel esetén előnyben részesítik a többféle, számukra fontos képességekkel rendelkező jelentkezőket. A munkaerő sokkal értékesebb, ha az a vállalati rendszerben "vízszintesen" is tud mozogni (át lehet helyezni másik technológiai részlegbe).

Demo Reel

Hiába mondjuk, hogy jók vagyunk, amíg a megrendelő ezt nem látja a saját szemével, nehéz dolgunk lesz. Ne feledjük a mondást: annyira vagy jó, amilyen a legrosszabb részlet a demóanyagon.
Mindig alakítsuk úgy a demóanyagot, ahogy az adott vagy kívánt munkához passzol. Ha animátort keresnek, ne mutogassunk modellezett objektumokat és így tovább…A demóanyag ne legyen 2-3 percnél hosszabb és a hangról se feledkezzünk meg. A hangosítás állhat zörejekből vagy egy megfelelő zenéből. Ne korlátozd anyagod zenéjét a saját kedvenc műfajodra, kérd ki akár egy szakember véleményét – a munkaadó nem biztos, hogy Marilyn Manson – vagy Eminem rajongó.

Érdemes az anyag részeit egy-egy leírással kiemelni, hogy az adott produkcióban pontosan mi volt a feladatod, honnan hova jutottál el. A megfelelő demóanyagot a megfelelő embernek kell megmutatni. Foglalkozhatunk a demóanyaggal munka mellett (főleg ha már valamelyik stúdiónál dolgozunk), otthon, vagy egy iskola keretei között. A legfontosabb, hogy saját munkánkat a végsőkig kritizáljuk. A stúdiók munkatársai, akik látni fogják, feltehetően 5-10 éves produkciós tapasztalattal rendelkeznek, így könnyen el tudják dönteni, látnak-e fantáziát a munkánkban. Ne feledjük, előfordulhat az is hogy amit éppen mutatunk, arra éppen nincs szükségük, de ez nem jelenti azt, hogy 1-2 hónap múlva sem kell. Kezeljük rugalmasan a visszautasításokat is.

"Nem kell ahhoz komplexnek lennie a jelenetnek, hogy hatásos legyen. Az egyszerűség elérése a legjobb módszer minden témakörben. Érdemes több időt az ötletek kidolgozására szánni, mint a kivitelezésre."

Referencia

Jó kapcsolatrendszerrel és referenciával kell rendelkeznünk. Egy ismert animátor ajánlatával könnyen a döntéshozó közelébe kerülhetünk. Innentől minden rajtunk és a demóanyagon áll és természetesen nem hozhatunk szégyent az ajánlókra sem. Emellett fontos a személyes professzionális (alázatos!) hozzáállás elfogadása. Lehetünk akármilyen jó animátorok, ha a rendező nem tud velünk dolgozni, más, akár kevésbé képzett, de jól együttműködő munkaerőt fog választani. A technikai felkészülés mellett legalább olyan fontos a személyes kommunikáció is. Sajnos gyakori, hogy aki sok időt tölt a gép előtt, annak személyes kommunikációs képességei jelentősen elsorvadhatnak, főleg ha éjjel-nappal a gépen lóg. De ha ezt tudomásul vesszük, és kritikusan szemléljük magunkat, ez a képesség is gyorsan fejleszthető.

Oktatásról

A hivatalos képzések átsegíthetnek a külföldi munkavállalás procedúráján. Egy diploma sok hivatalos kaput meg tud nyitni, de nem garantál semmit. Természetesen a nagynevű iskolák diákjaira jobban felfigyelnek a HR (human-resources – emberi erőforrás) részleg munkatársai. A hivatalos képzési intézmények segítenek kapcsolatrendszerünk építésében, ami az egyik leghatékonyabb módszer munkát találni. Az oktatások során talán utoljára nyílik lehetőség önálló, saját ötleteken kísérletezni, a munkahelyen csak nagyon ritkán van lehetőség a saját fejünk után menni.

Filmprodukció és VFX

Filmprodukción dolgozni talán minden 3d-kedvelő legnagyobb álma, amihez természetesen hozzájárul, hogy az egyik legjobban megfizetett kategória. Nem véletlen, hogy erre a területre a legnehezebb bejutni. A legmagasabb szinten specializált feladatoknak köszönhetően ide csak sok gyakorlattal és különleges képességekkel lehet pályázni. Ilyen pozíció lehet például a RenderMan programozó, egyéb fejlesztő, vagy magasan képzett karakteranimátor, továbbá előnyös minden nagyobb 3d és renderingalkalmazás ismerete. A bejutásra legnagyobb eséllyel a kutatás és fejlesztés irányából pályázhatunk. Legfontosabb képességek: Maya, XSI, 3ds max, Houdini programozás, kódírás. Érdemes tisztában lenni a celluloid film, digitális film, PAL, NTSC, DV szabványok jellegével és munkafolyamatával. Utómunka-szakemerek belépője lehet a Discreet combustion (nagygépes Discreet rendszerekhez hasonló felülete van, mint Inferno, Flame, Flint). Továbbá Digital Fusion, Final Cut Pro, Avid Xpress DV, Shake (csak Apple Mac gépeken). Hasznos internetcímek: www.cinecite.com, www.3dsource.com, www.cgchannel.com.

3d animátor

A profi animátornak meggyőzően kell érzelmeket közvetítenie, és ez csak kismértékben múlik a technikai felkészültségen. A 3d animátor demóanyag rövid legyen és inkább csak animációs teszteket tartalmazzon. Megfelelő pózok, időzítés és színészi játék, egyszerűen és finoman bemutatva, minimális kameramozgásokkal. Ha karakteranimációs pozícióra jelentkezel, minek vesztegesd az időt modellezéssel és rosszul világított jelenetekkel, amin mindenki csak nevetni fog. Készíts animációt csak csontokkal és alaptestekkel, sok időd marad még a karakteranimáció tökéletesítésére. Jellemzően keresztplatformú IK animációs technikai tudásra van szükség. Alkalmazások: Maya, XSI, 3ds max, character studio.

Tv- és reklámfilm

A reklámmegbízások általában nem hosszabbak 2 hónapnál. Sokkal jellemzőbb az iparra a szabadúszók alkalmazása, mint főállású munkaerők használata. A munkák általában rövid határidővel, emiatt sok éjszakázással készülnek. Kreatív ötletekkel inkább a megrendelő (ügynökség) foglalkozik, amit úgy is mondhatnánk, hogy ha nem a főnök, akkor a megrendelő kritizálja a végtelenségig a munkánkat. Maya, XSI, 3dsmax, Lightwave…
A legtöbb helyen senkit nem érdekel miben dolgozol, ha belefér a cég belső rendszerébe (pipeline, workflow). Rendering tekintetében fontos a magasabb szintű filmes képminőség elérése. Mental Ray, RenderMan, Brasil, FinalRender. Hasznos linkek: www.awn.com, www.broadcastnow.co.uk

Játékfejlesztő grafikus

Határozottan fejlődik a játékipar az új Xbox és PS2 rendszerekkel. Nem nehéz megjósolni, hogy továbbra is fejlődni fog. Komplex jelenetek és modellek egyre filmszerűbb környezetben, ami egyre filmszerűbb eszközöket kíván. A játékfejlesztési projektek jellemzően hosszabbak, ezért a munkahely stabilabb. Az ipar méretére jellemző, hogy például az Electronic Arts közel 2 milliárd dolláros cég, és világszerte több, mint 3 800 munkatársat alkalmaz. Jellemző a modellező, textúrázó 3d álláslehetőség. Manapság egyre jobban kiváltják az animátorok munkáját a motion capture (mozgásfelvétel) és egyéb programozott lehetőségek. Filmes bevilágításra itt nagyon ritkán van szükség, ezt is elvégzik az engine-ek (arra való programmodulok). Alkalmazások: szintén Photoshop, 3dsmax, Lightwave és Maya ismeretekre lehet alapozni. Hasznos linkek: www.gamasutra.com, www.gignews.com, www.gamesradar.com.

Illusztráció és nyomtatott grafika

Mint említettem, szintén hatalmas piac. A nagy animációs álláskeresési tolakodásban mindenki elfelejt azon gondolkozni, hogy mekkora szüksége van a nyomtatott sajtóiparnak kiváló minőségű állóképekre. A grafikai stúdiók is csak most kezdik felismerni az új technológia ilyen irányú alkalmazási lehetőségét. 3d illusztrációs munkahelyen a feladat egyszerű: mintegy 3-4 óra alatt kell nagy felbontású, kiváló minőségű állóképet produkálni. Photoshop és 3dsmax ismeretek elengedhetetlenek. Bejutási lehetőséget biztosíthat, ha pl. 3d Word vagy más magazin galéria rovatában vagy netán borítón megjelenik munkánk. Ajánlott linkek: www.computerarts.co.uk, www.3dlinks.com, www.3dtotal.com.

Végezetül néhány ötlet, milyen területeken dolgozhatunk még: az Internet és az ahhoz kapcsolódó interaktív műsorszórás fejlődése szintén komoly, új pozíciókat jelenthet. Dolgozhatunk még építészeti látványterveken, tudományos, CAD, hadászati, orvosi, baleset és közlekedési, formatervező, vidámpark és IMAX mozi projekteken is.
Remélem sikerült sokat segíteni a tájékozódásban, lapunkban továbbra is nagy figyelmet fogunk szentelni a téma részletes kibontására. Sok sikert és fantasztikus 3d karriert kívánok mindenkinek! Természetesen cikkeket, gyakorlatokat a Design21 magazinba is várunk.

3d- karrierfelszerelés

Demo Reel; művészeti ágakban jártasság és gyakorlat (festészet, rajz, szobrászat, film, fotó); művészettörténeti ismeretek; magabiztosság és reális elvárások; határozott érdeklődési irány; gyakorlat; saját kapcsolati háló; angol nyelvtudás; programozási ismeretek. Extra: művészeti, vagy egyéb diploma, szakirányú végzettség, weboldal (multimédia munkakörökhöz kötelező). Segítség: fórumok és kreatív portálok: www.cgtalk.com.

Kaiser Péter (Design21)
pkaiser@s21net.com"

krist Creative Commons License 2003.03.10 0 0 7
Hehe, azt nem mondtam hogy melyik hétfőn... :-)))

Pentaschool-nak van honlapja, ime:

http://www.pentaschool.hu

A studio21 általában 3ds max tanfolyamokat (hivatalosat) tart de középhaladótól felfelé és árkategóriában csillagos ég.
A Pentaschool meg gyakorlatilag majdnem mindent oktat, viszonylag megfizethetők csak nincs túl sok jelentkező (ezek szerint).

Hangsúlyozom ezek nem "iskolák", hanem tanfolyamok. Olyan iskolát ahol oktatnak animációkészítést, számítógépes grafikát nemtok így hirtelen. Mintha hallottam volna, hogy a Corvin rajzstúdióban működik valami ilyesmi, de ezt nem tudom, még nem néztem utána.

Hmmm... munkalehetőség az attól függ mit akarsz csinálni... :-)

Szabadúszóként dolgozni mint számítógépes grafikus kezdetben nincs túl sok esély, maradnak a reklámstúdiók, vagy az animációs stúdiók (Varga, Pannónia stb...). Az előbbinél értelemszerűen reklámokat kell gyártani az utóbbinál meg ált. rajzfilmeket.
Vagy esetleg elmész játékkészítőnek az Impériumgalaktikásokhoz vagy ilyesmi. Nemtom, ez olyan dolog ami totálisan tőled, a kitartásodtól és a képességeidtől függ. Mindenesetre engem a játékkészítős része jobban érdekelne...
Ja! Mellesleg juteszembe írtak is egy cikket a Design21 c. havi (kéthavi?) lapban a lehetőségekről, majd megpróbálom ide begépelni de elég hosszú.

Apropó a studio21 honlapja nem működik ne is nézd.
Ez mondjuk eléggé cikis nekik, dehát evva...
Nopá...
:-)

Előzmény: gibbon75 (5)
gibbon75 Creative Commons License 2003.03.08 0 0 6
Pentaschool az milyen?
Van honlapjuk?
Előzmény: krist (4)
gibbon75 Creative Commons License 2003.03.08 0 0 5
Az jo lenne :)

Amugy meg mit oktatnak ezek a sulik?
Na es a suli utan mit lehet kezdeni,mik a lehetosegek?

Előzmény: krist (4)
krist Creative Commons License 2003.02.28 0 0 4
No igen, de csak ha van a zsebedben felesleges félmillió forint... :-)))

Egyébként ők a hivatalos Discreet (gyk. 3d studio max) oktatók, ezér ajánlott, csak nekem nincs rá pénzem.

A legtöbb 3ds max tanfolyamról (amit én is keresek egyébként) annyit tudok, hogy nincs konkrét időpont, a kezdés még szervezés alatt áll.

Egyébként vagy a stúdió21, vagy a Pentaschool közül lehetne válogatni ami elég kevés választék, de inkább az utóbbira szavaznék mert az csak 60.000,- Ft, ellenben még nincs kezdési időpont.

Kértem stúdió 21-éktől ártájékoztatót, ha valakit érdekel hétfőn felnyomom ide.

Na. Ezva.
:-)

Előzmény: csotrog (3)
csotrog Creative Commons License 2003.02.28 0 0 3
Kissé megkésve - ha még aktuális:
s21net.com vagy studio21.hu
(pár hete működik csak)
Előzmény: gibbon75 (2)
gibbon75 Creative Commons License 2002.12.17 0 0 2
koszi

per pillanat az USA-ban vagyok
nem tudsz valami kozelebbit roluk?

Előzmény: csotrog (1)
csotrog Creative Commons License 2002.12.16 0 0 1
Van itt Pesten a Nyugati téren egy cég: Stúdió21
Ha komolyan érdekel, beszélj velük: 359 64 10
Előzmény: gibbon75 (0)
gibbon75 Creative Commons License 2002.12.16 0 0 0
Vagy 0 az eselye?
gibbon75 Creative Commons License 2002.12.16 0 0 topiknyitó
Letezik-e valahol ilyen kicsiny hazankban?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!