Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cobra46 Creative Commons License 2025.02.13 0 0 889

Sziasztok!

 

 

Megane .mk2.  1.5dci.  2005,

 

Kiprobálná valaki az autóján?? És megirná a választ erre a kérdésre:

 

Mauális váltó--kártyás inditás.

 

Sebváltó üresben--se fék-se kupllungpedál nincs benyomva!!! Csak Inditógomb van nyomva!!!

 

 

köszi a válaszokat!

cobra46 Creative Commons License 2025.02.12 0 0 888

Sziasztok!

 

 

Megane .mk2.  1.5dci.  2005,

 

Csak fékbenyomással egyedül  nincs öninditózás-!!!!-és motorelindiulás.

 

Kupplunbenyomással együtt .,van öninditózás és el is indul.

 

Ugy tünik mintha uj-utángyártott  tolatókapcsoló csere után jött bele ez ajelenség..., Lehetséges összefüggés ???

 

Köszi minden segitséget!

Airbag. Creative Commons License 2024.12.03 0 0 887

felső holtpont jeladó tisztítása/cseréje?

 

https://www.youtube.com/watch?v=3Bu-E5HQqjI

Előzmény: Tomi1500 (886)
Tomi1500 Creative Commons License 2024.12.03 0 0 886

Sziasztok

Kellene némi Segítség

Megane2 1.4 16v nem indul

Ami eddig cserélve lett,benzinszivattyu,benzinszűrő,motortéri biztosíték tábla

Üzemanyagcső átfujatva,de mégse jutt elég benzin a motorba és csak forgat.

Nagyszivesen veszem a jó tanácsokat előre is köszönöm

 

kotrós62 Creative Commons License 2024.12.02 0 0 885

Ha rendszeresen ez van, a FH jeladóra gondolok!

Előzmény: Csigbig21 (884)
Csigbig21 Creative Commons License 2024.11.19 0 0 884

Sziasztok,valaki esetleg tudna segíteni? Megane ii 1.4 16v hidegen szépen indul, melegen leejti a fordulatot és leáll. Amint meglököm vagy gurulok vele kicsit már megint jó a fordulatszám. Km óra jól mutat és működik. Esetleg tipp?

kotrós62 Creative Commons License 2024.11.17 0 0 883

Ott az a fekete kör alakú és rajta 3 láb! Azok közül lehet szakadt valamelyik:

 

Előzmény: eger.jeno (882)
eger.jeno Creative Commons License 2024.11.13 0 0 882

Köszönöm. Tehát alá kell rakni.

Előzmény: Airbag. (879)
eger.jeno Creative Commons License 2024.11.13 0 0 881

Köszönöm. Budapest.

Előzmény: Érthető? (880)
Érthető? Creative Commons License 2024.11.12 0 0 880

Nem atomfizika, szinte minden szerelő megoldja, de ha mondasz egy lakóhelyet akkor talán ajánlunk valakit aki ismeri a tipust jobban

 

Előzmény: eger.jeno (878)
Airbag. Creative Commons License 2024.11.12 0 0 879

üdv.

egy kést/étkező/ tegyen be a kártyahelyre,és főlé tolja be a kártyát,

 

Előzmény: eger.jeno (876)
eger.jeno Creative Commons License 2024.11.12 0 0 878

Van olyan szerelő, ahol profi/értő módon kezelik/javítják a hibát?

Előzmény: Érthető? (877)
Érthető? Creative Commons License 2024.11.12 0 0 877

van ilyen

Előzmény: eger.jeno (876)
eger.jeno Creative Commons License 2024.11.12 0 0 876

Nem, sajnos nem old ki a kormányzár...

(ott kellene lennem a kocsinál, mert egy hölgy máshogy gondolkodik mint mi..)

Előzmény: Érthető? (874)
eger.jeno Creative Commons License 2024.11.12 0 0 875

Köszönöm az alapos választ, a fékpedálos indítás üzenetet átadtam..

 

Árnyalni kell a helyzetet - sajnos adagolva kapom az infókat - mert újabb infók a jelenséggel kapcsolatban:

 

a műszerfal 'bekapcsol', de kiirja, hogy nincs kulcs (természetesen angolul)

 

Üdv: Jenő

 

Előzmény: Érthető? (874)
Érthető? Creative Commons License 2024.11.11 -1 0 874

Néhány évtizede van kártyás Renault-m több darab is, nem véletlen volt a kérdések sora, máris kiderült nem kártya vagy olvasó hiba.

Hiszen oldja a kormányzárat ami hibás előbbi eszközök nélkül nem lehetséges. Az indítás ezután következik. Próbálja üresben fékpedállal indítani, kuplung benyomása nélkül,  így kiszűrhető a kuplungérzékelő. Eddig amit írtál nagy valószínűséggel felsőholtponti jeladó a hibás.

Előzmény: eger.jeno (873)
eger.jeno Creative Commons License 2024.11.11 0 0 873

Köszönöm a válaszokat.

 

Milyen motorizáció? Mit jelent hogy ritkán nem indul?

   

      Igen, benzines.

      Több hét kihagyás után egyszer csak nem indul 

      Mai eset: fél nap állás után többszöri próbálkozásra nem indul - telefonos segítség kérés/beszélgetés után (pár perc) indul.

 

 

"Kérdés: a kártya érzékelő a kártyatartóhoz képest felül vagy alul van?" nincs ilyen benne, a kártyaolvasó csak kényelmi funkció, az érzékelés "elektromágneses" elven működik.

      

     Szerintem, az elektromágneses jel érzékeléséhez is kell egy érzékelő, ez hol van? Vagy ez egy értelmetlen gondolat, hogy közelebb kerülve az érzékelőhöz nagyobb valószínűséggel indul?

   

 

"Egyébként, van kettő kártyája, és most az új kártyát használta." egyikkel sem indul mindig?

 

     Igen, mind a két kártyával előfordul.

 

Kiegészítő kérdés: mivel nyomni kell a kuplungot indításhoz, nem lehet, hogy a kuplung érzékelője lehet a hibás? 

 

Üdv: Jenő 

 

Előzmény: Érthető? (871)
Airbag. Creative Commons License 2024.11.11 0 0 872

benzines lesz ez...

Előzmény: Érthető? (871)
Érthető? Creative Commons License 2024.11.11 0 0 871

"Ritkán, de előfordul, hogy nem indítja az autót, de többszöri próbálkozás után elindul."

Milyen motorizáció? Mit jelent hogy ritkán nem indul?

 

 

"Kérdés: a kártya érzékelő a kártyatartóhoz képest felül vagy alul van?" nincs ilyen benne, a kártyaolvasó csak kényelmi funkció, az érzékelés "elektromágneses" elven működik.

 

"Egyébként, van kettő kártyája, és most az új kártyát használta." egyikkel sem indul mindig?

 

 

Előzmény: eger.jeno (870)
eger.jeno Creative Commons License 2024.11.11 0 0 870

Sziasztok! 

 

(az autó nem az enyém, egy hölgyé)

Kulcskártya ? probléma: 

Ritkán, de előfordul, hogy nem indítja az autót, de többszöri próbálkozás után elindul.

 

Kérdés: a kártya érzékelő a kártyatartóhoz képest felül vagy alul van? - Azért kérdezem, mert van olyan javaslat, hogy rakjon alá valamit, hogy közelebb legyen az ézékelőhöz / nyilván ez csak akkor helyes, ha az érzékelő felette van..

Egyébként, van kettő kártyája, és most az új kártyát használta.

 

Másik kérdés: jellemzően mi szokta okozni ezt a jelenséget? Tudom, hogy lehet ez is, meg az is, de van olyan ami jellemzőbb?

 

Köszönöm: Jenő

 

 

 

kotrós62 Creative Commons License 2024.05.18 0 0 869

"okoskerék"

 

Előzmény: combi27 (843)
Mohroder Creative Commons License 2024.02.24 0 0 868

az elektromos probléma megfejtve az utastérben lévő biztosítéktáblában lévő relé(vagy a foglalata) a szar.

Előzmény: Mohroder (867)
Mohroder Creative Commons License 2024.02.24 0 0 867

2 hátsó lámpa kiszerelése (csatlakozók rendben voltak, de azért kaptak kontaksprét) - probléma ugyanúgy jelen van, ha pl ventit kapcsolok, klímalámpa/ablakfűtés/óra elmegy, de fék nyomogatására nem csinálja (ebből gondolom nem a féklámpa és a féklámpa-kapcsoló hibája)

 

utastéri biztosítéktábla biztosítékok egyesével kiszed, hátha valamelyiknél nem csinálja, de hiába

 

negatív saru szétszed, megtisztít

 

pozitív saru megtisztítva, rámérek - rövidzár mindegyik biztosítékon még a problémát előidéző terhelésre is.

 

kasztni testkábelek leszed, megtisztít - semmi

 

középkonzol leszed, ventilátor kapcsolója lehúz, de féklámpára ugyanúgy csinálja a problémát - azért csati megtisztítva

 

motortérben összes biztosíték kimérve, mindegyik rövidzár. 

 

 

----------------

 

teljesen más probléma: most volt kormánymű cserélve, és áramló folyadék hang jön a kormányoszlop felől. leginkább a kormányra/dudára ráfülelve hallani. ötlet?

 

Köszi

 

 

 

 

Előzmény: R2003 (866)
R2003 Creative Commons License 2024.02.21 0 0 866

Multiplex rendszer. Minden összefügg mindennel. 

Előzmény: Mohroder (865)
Mohroder Creative Commons License 2024.02.21 0 0 865

Akkor csak azt nem értem, hogy miért csinálja a hibát venti bekapcsolására, szivargyújtó benyomására, ablakmosó használatára is. Továbbá ha rábaszok egy nagyot a műszerfalra a ventikapcsolónál, ugyanúgy elmegy a középkonzol mögötti világítás, aztán következőnél visszajön.

Múltkor mikor írtam, hazafelé kátyuba mentem, és megjavult pár órára. Később megint elment.

 

Testhiba, kontakthiba, oké. De mi lehet az, ami összefügg a féklámpával, szivartyújtóval, ventivel és ablakmosóval? Hol vannak ezek összekapcsolva? Mert pl más elektromos dolog használatával (tompított, ablaktörlő) nem történik ez.

Na de majd ránézek.

Előzmény: R2003 (864)
R2003 Creative Commons License 2024.02.20 0 0 864

Csak a szokásos féklámpa kapcsoló hiba. Nem több, nem kevesebb.

Előzmény: Mohroder (860)
Airbag. Creative Commons License 2024.02.19 -1 0 863

vedd le pár órára az egyik aksi sarut.

ill az aksi negativ/test/ kábelét ellenőrizd le,

plegy bika kábelt tegyél az aksira és a váltó fém részére,és ugy próbáld ki...

Előzmény: Mohroder (862)
Mohroder Creative Commons License 2024.02.19 -1 0 862

Bocsánat, még 1 dolog eszembe jutott ezzel az ipari hulladékkal kapcsolatban - a fényszóró magasságállítás valamelyik állásában a lámpa folyamatosan fel-le jár. Nem mindig ugyanabban az állásban. Múltkor asszem 0 2 4 állásban mozgott folyamatosan, 1-es 3-as jó volt. Most 1-esben fel-le jár, 0-ásban jó. Talán ez is közelebb vihet a megoldáshoz, vagy teljesen független a másik hibától.

Előzmény: Mohroder (861)
Mohroder Creative Commons License 2024.02.19 0 0 861

JA, leállítani csak a START/STOP gomb kétszeri megnyomására lehet, és a kormányzár nem záródik, kis is írja ezt. ABS sincs természetesen.

A féktárcsa/betét cserének lehet ehhez köze?

Előzmény: Mohroder (860)
Mohroder Creative Commons License 2024.02.19 0 0 860

Üdv.

 

Megane 2 2004 electronic fault.

Hibajelenség (nem állandó, múltkor meg akartam mutatni szerelőnek, erre megjavult és napokig jó volt, most megint csinálja) - Motor megy, ABS lámpa ég (pár hónapja féktárcsa, betét csere), Service/STOP ég - ha rátekerem a ventilátort, nyomom a fékpedált, használnám az ablakmosót, akkor elalszik a klíma lámpa és a hátsó ablakfűtés (ha be vannak kapcsolva), elmegy a rádió, elmegy az óra. Amint felengedem a pedált vagy ablakmosót/kikapcsolom a ventit, visszajön egyből. Nincs féklámpa, nincs ventilátor, nincs ablakmosó, nincs szivargyújtó.

 

Az egész mintha akkor kezdődött volna, amikor tavaly ősszel használtam egy 1000 éves szivargyújtós kompresszort kereket fújni, aminek ilyen körbe-körbe forgó kapcsolója van, ami kicsit kontaktos. Forgattam körbe-körbe, de egy idő után már el se indult. Azt hittem a kompresszor ment tönkre, csak az elindulás után pár perccel vettem észre, hogy se klíma, se ablakmosó. Kicseréltem egy 15A-s biztosítékot az utastérben, azután jó volt, aztán most pár hete előjött ez a hiba. Pár napig jelen volt, majd elmúlt, majd megint itt van. Nem tudom időjáráshoz kötni, hogy eső után jönne-e elő.

 

Hétvégén kiszedtem minden biztosítékot az utastérben és a motortérben, széthúztam minden csatlakozót, kiszedtem a biztosítékpanelt, szétszedtem, belülről teljesen épnek tűnt. Mindent befújtam kontaksprével, minden biztosítékot kicsit megcsiholtam, és végül szétszedtem a pozitív sarut darabjaira és ott is megcsiszoltam és lefújtam mindent, de semmi.

 

Kollégám szerint testhiba. Most kivettem az ABS, a ventillátor és a rádió biztosítékát, de nem változott semmi.

 

Ötlet?

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!