Igaz, a 18-56-oson is mindig mondja, mikor a Móriczról megy ki a Bocskai felé, eddig legalábbis csak ott volt"szerencsém" hallani... Nem látom be, minek kell ennyi fosgyem hízlaló szöveget rájuk pakolni:P
Ki tudja :) Mozgáskorlátozottas szöveg is van benne. Amúgy a legelső verzióban, amikor még a vonalak 90%-át ismerte, akkor a 198-41-en beszélt, igaz átszállásokat nem mondott.
Jó, azt még meg tudom érteni, hogy meghülyült a fosgyem, és ennek következtében kijött belőle a 118-as villamos; az már inkább rejtély, hogy a Szentendrei hév hogy kerül bele egy Kátrába, mint átszállási lehetőség.
Előfordulhat, hogy a fosgyem memóriájának újratöltésénél nem törölték előtte a flash-t, és így adott helyen tárol mondjuk egy ilyen 118-as féle szöveget... Augusztusban még az összes Fosgyemben szerepelt pl ilyen, hogy: 18 Bocskai út, meg 18 Budafok kocsiszínbe, amik még a korábbi vágányzárakból maradtak meg.
Ma délelőtt a 4148 műnénije kicsit megbolondult: nem tudom, hogy hozta össze a következőket, de mindenképpen sürgős kezelésre szorul, ha azóta nem tették meg.
A Körtérről elindulva minden megálló előtt elsorolta a Moszkva téri átszállási lehetőségeket, de valahonnan a közepéről, és nem is akármiket: többek között a 158-as buszt és 118-as villamost... Sőt volt, hogy foszlányokban lehetett hallani az 57-es buszt és a Szentendrei hévet is. Eközben az utastéri fosgyem folyamatosan "Villányi út" megállót ír ki, hogy ezt honnan vette, nem tudom, mert ilyen nevű megállója sincs tátrás járatnak, ill. ezt váltogatta az idővel, de azt jól mutatta. A homlok fosgyemen pedig az aktualizált Moszkva tér végállomás volt, az M betűvel.
Szomorú, hogy lassan egy hónappal a Paraméterkönyv módosításainak bevezetése után még hírértékű egy ilyen "fejlesztés".
Ugyanakkor a mai napig nem derül ki a bkv.hu-ról, hogy mi az 59A járat két végállomása, pedig kevés ennél alapvetőbb információra lehet szükség, hogy egy adott járat honnan hova megy. Gyors és udvarias választ kaptam az ezügyben írt (szintén udvarias) levelemre, és hogy továbbítják az illetékeseknek az észrevételt, de egyelőre semmi változás. A sok egyéb apró hibát (pl. 212-es busz helyett még mindig 12-est ír a 61-es villamos) nincs is értelme felsorolni.
Tegnap hallottam először, hogy a Combino után a Kátrán is mondja a műtyúk a hirtelen fékezéses dumát (a 61-esen), ill. ugyanitt is kikerült a fosgyemre a Moszkva tér mellé az M betű.
Legyen szíves árulja el valaki a bkv.hu-n lévő menetrendből, hogy miben különbözik az 59-es és az 59A villamos? Tudom, hogy utóbbi csak a "Moszkva tér M"-ig megy, de ez innen sehogy nem derül ki:
Ezt kényelmet, csak tán nem egyforma a 2 "szerelvényvég" vezetőállása :)))
Sok apró különbség lehet. A kontrollerek mások (egyik nagyon szar, másik esetleg k*rva jó :) ), az ülések is már tönkremennek lassacskán (a lengéscsillapítója már elég soknak elszállt, az emberke csak pattog, mint kecskeszar a deszkán...). Úgyhogy igenis ki lehet használni az egy vezetőállás adta lehetőségeket!
Pl.: a 4133-at gyűlölöm, mert amikor K-ként visszajött, a vez.ülést kb. 5 cm-rel balra csúsztatva tették bele (valszeg elmérték...). Emiatt baromi kényelmetlen, ill. szokatlan.
4314-et ma kezdtékfesteni, de csak a homlokfalat és oldalfalat meg a B végi oldalfalat. Az oldala sajna marad fakó:P.De sztem már ez s valami, jobban fog kinézni :)
vagy jv.-i kényelmesség is szerepet játszhat egy Farkasréti visszafogásban. Semmi nem tiltja... Én is szoktam kocsit forgatni, ha pl. nem szeretem azt a felét, amelyikkel megkapom. :)
Ezt kényelmet, csak tán nem egyforma a 2 "szerelvényvég" vezetőállása :)))
Én csak azt nem értem, hogy ott a farkasréti huroknál a belső "csonkavágányt" miért nem használják, műszaki vagy forgalmi félreállásra, minek kell beállni a hurokba.
Jó utasként végül is tök mindegy és mióta nem Moszkván végállomásozik 59es mindegy melyik kocsiról szállok le Moszkván
Sebaj, de legalább normálisabban fog kinézi. Szeretem azt a kocsit, jó vezetni. Csak mivel igényes vok a munkahelyemre nem szívesen ültem már mostanában bele, az ótvar fakósága miatt... De ezzel szerintem egyedül vagyok... :)
Hello mindenki! Új vagyok a fórumban, de olvasom egy ideje. Olastam a 4314-esről is az írásokat: újra fogják festeni, de nem a főműhelyben. Nyári munkán Szépilonán vagyok, és a műszaktól tudom, hogy a mostani vágányzár alatt a kocsiszínben fogják újrafesteni. Úgytudom, csak az eredeti, kifakult részeket.
Nem feltétlenül kell forg. zavar. Műszaki hiba, vagy jv.-i kényelmesség is szerepet játszhat egy Farkasréti visszafogásban. Semmi nem tiltja... Én is szoktam kocsit forgatni, ha pl. nem szeretem azt a felét, amelyikkel megkapom. :)