Keresés

Részletes keresés

Gianmarco Creative Commons License 2008.10.09 0 0 6801

Ma délelőtt a 4148 műnénije kicsit megbolondult: nem tudom, hogy hozta össze a következőket, de mindenképpen sürgős kezelésre szorul, ha azóta nem tették meg.


A Körtérről elindulva minden megálló előtt elsorolta a Moszkva téri átszállási lehetőségeket, de valahonnan a közepéről, és nem is akármiket: többek között a 158-as buszt és 118-as villamost... Sőt volt, hogy foszlányokban lehetett hallani az 57-es buszt és a Szentendrei hévet is.
Eközben az utastéri fosgyem folyamatosan "Villányi út" megállót ír ki, hogy ezt honnan vette, nem tudom, mert ilyen nevű megállója sincs tátrás járatnak, ill. ezt váltogatta az idővel, de azt jól mutatta. A homlok fosgyemen pedig az aktualizált Moszkva tér végállomás volt, az M betűvel.

 

Érdekes volt, na...

Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2008.09.18 0 0 6800

Szomorú, hogy lassan egy hónappal a Paraméterkönyv módosításainak bevezetése után még hírértékű egy ilyen "fejlesztés".

 

Ugyanakkor a mai napig nem derül ki a bkv.hu-ról, hogy mi az 59A járat két végállomása, pedig kevés ennél alapvetőbb információra lehet szükség, hogy egy adott járat honnan hova megy. Gyors és udvarias választ kaptam az ezügyben írt (szintén udvarias) levelemre, és hogy továbbítják az illetékeseknek az észrevételt, de egyelőre semmi változás. A sok egyéb apró hibát (pl. 212-es busz helyett még mindig 12-est ír a 61-es villamos) nincs is értelme felsorolni.

Előzmény: Gianmarco (6798)
Peti817172M Creative Commons License 2008.09.17 0 0 6799
Amivel én mentem 18-ason, nem volt frissítve.
Előzmény: Gianmarco (6798)
Gianmarco Creative Commons License 2008.09.17 0 0 6798
Tegnap hallottam először, hogy a Combino után a Kátrán is mondja a műtyúk a hirtelen fékezéses dumát (a 61-esen), ill. ugyanitt is kikerült a fosgyemre a Moszkva tér mellé az M betű.
UV FOREVER Creative Commons License 2008.08.28 0 0 6797
Akkor már megint. Hosszú ideig nem volt az.
Előzmény: Szakadáskapcsoló (6796)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2008.08.28 0 0 6796
Még nem késtél le róla! Ma mentem vele 61-esen, még mindig olyan a hangja.
Előzmény: UV FOREVER (6795)
UV FOREVER Creative Commons License 2008.08.27 0 0 6795
4056 volt sokáig ilyen. sajnos hangfelvételt nem készítettem róla.
Előzmény: Szakadáskapcsoló (6761)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2008.08.27 0 0 6794
Oké, de az honnan derül ki, hogy csak a Moszkva térig?
Előzmény: Airbus A320 (6793)
Airbus A320 Creative Commons License 2008.08.26 0 0 6793

A lap alján a válasz:

 

"

* 59A jelzésű villamos közlekedik."

Előzmény: Szakadáskapcsoló (6792)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2008.08.26 0 0 6792

Legyen szíves árulja el valaki a bkv.hu-n lévő menetrendből, hogy miben különbözik az 59-es és az 59A villamos? Tudom, hogy utóbbi csak a "Moszkva tér M"-ig megy, de ez innen sehogy nem derül ki:

 

http://www.bkv.hu/villamos_aug21/59-59a.html

 

61-es Creative Commons License 2008.08.06 0 0 6791
Ezt kényelmet, csak tán nem egyforma a 2 "szerelvényvég" vezetőállása :)))


Sok apró különbség lehet. A kontrollerek mások (egyik nagyon szar, másik esetleg k*rva jó :) ), az ülések is már tönkremennek lassacskán (a lengéscsillapítója már elég soknak elszállt, az emberke csak pattog, mint kecskeszar a deszkán...). Úgyhogy igenis ki lehet használni az egy vezetőállás adta lehetőségeket!

Pl.: a 4133-at gyűlölöm, mert amikor K-ként visszajött, a vez.ülést kb. 5 cm-rel balra csúsztatva tették bele (valszeg elmérték...). Emiatt baromi kényelmetlen, ill. szokatlan.
Előzmény: DAttis (6789)
Wetya Creative Commons License 2008.08.05 0 0 6790
4314-et ma kezdtékfesteni, de csak a homlokfalat és oldalfalat meg a B végi oldalfalat. Az oldala sajna marad fakó:P.De sztem már ez s valami, jobban fog kinézni :)
DAttis Creative Commons License 2008.08.03 0 0 6789

vagy jv.-i kényelmesség is szerepet játszhat egy Farkasréti visszafogásban. Semmi nem tiltja... Én is szoktam kocsit forgatni, ha pl. nem szeretem azt a felét, amelyikkel megkapom. :)

 

Ezt kényelmet, csak tán nem egyforma a 2 "szerelvényvég" vezetőállása :)))

 

Én csak azt nem értem, hogy ott a farkasréti huroknál a belső "csonkavágányt" miért nem használják, műszaki vagy forgalmi félreállásra, minek kell beállni a hurokba.

Jó utasként végül is tök mindegy és mióta nem Moszkván végállomásozik 59es mindegy melyik kocsiról szállok le Moszkván

Előzmény: 61-es (6785)
Gianmarco Creative Commons License 2008.08.03 0 0 6788

Visszarendeződtek:

4314-4327 és 4333-4334 @ 59.

 

4314-et asszem ma láthattuk utoljára ilyen fakón, és holnaptól (azaz inkább ma estétől) gondolom, a többség leköltözik Budafokra.

61-es Creative Commons License 2008.08.01 0 0 6787
Sebaj, de legalább normálisabban fog kinézi. Szeretem azt a kocsit, jó vezetni. Csak mivel igényes vok a munkahelyemre nem szívesen ültem már mostanában bele, az ótvar fakósága miatt... De ezzel szerintem egyedül vagyok... :)
Előzmény: Wetya (6786)
Wetya Creative Commons License 2008.08.01 0 0 6786
Hello mindenki! Új vagyok a fórumban, de olvasom egy ideje. Olastam a 4314-esről is az írásokat: újra fogják festeni, de nem a főműhelyben. Nyári munkán Szépilonán vagyok, és a műszaktól tudom, hogy a mostani vágányzár alatt a kocsiszínben fogják újrafesteni. Úgytudom, csak az eredeti, kifakult részeket.
61-es Creative Commons License 2008.07.31 0 0 6785
Nem feltétlenül kell forg. zavar. Műszaki hiba, vagy jv.-i kényelmesség is szerepet játszhat egy Farkasréti visszafogásban. Semmi nem tiltja... Én is szoktam kocsit forgatni, ha pl. nem szeretem azt a felét, amelyikkel megkapom. :)
Előzmény: Gianmarco (6783)
FKU-911 Creative Commons License 2008.07.27 0 0 6784
Mostanában a MÁ. téren láttam hurokban fordulót, meg visszafogót is, úgyhogy nemtudom..))
Előzmény: Gianmarco (6783)
Gianmarco Creative Commons License 2008.07.27 0 0 6783

Igen, ma egyébként lehetett valami fennforgás az 59-esen, mert délelőtt még a fakó 4314 volt elöl, és nekem is feltűnt, hogy délutánra megfordult... És ugye mindkét végállomás hurok...

Vagy esetleg szoktak még visszafogni Farkasréten?

Előzmény: FKU-911 (6782)
FKU-911 Creative Commons License 2008.07.27 0 0 6782

Pont ma fotóztam:

 

Előzmény: pianist (6779)
mk4047 Creative Commons License 2008.07.27 0 0 6781
Persze, hogy nem, mert csak a 4314 kapott kisérleti fényezést.
Előzmény: FKU-911 (6780)
FKU-911 Creative Commons License 2008.07.27 0 0 6780
4333 nem is annyira fakó. Amúgy hamarosan főműhely kéne már nekik...
Előzmény: pianist (6779)
pianist Creative Commons License 2008.07.27 0 0 6779
Így legalább nem lesz annyira feltűnő, h a protóknak eléggé fakó már a fényezése. Vajon más technológiával készültek, mint a több kocsi?
Előzmény: Gianmarco (6778)
Gianmarco Creative Commons License 2008.07.27 0 0 6778

Ismét együtt a protó páros: 4314-4333 @ 59, stílusosan. :-)

4327-4334 is együtt vannak a 18/56-on, ők már kicsit korábban is.

Fzolee Creative Commons License 2008.07.06 0 0 6777
A TATRA T5C5 motorkocsik B oldali helyzetjelző és féklámpáját mióta nem használják.

Amióta csatolva vannak. A csatláson van egy érintkező, ami azért felelős, h. csatolt üzemben kikapcsolja a zárlámpákat. (TW-n is van.) Ha működtek a lámpák, akkor valszeg nem volt tökéletes az érintkezés.
Előzmény: oldtram (6776)
oldtram Creative Commons License 2008.07.06 0 0 6776
Lenne egy kérdésem:

A TATRA T5C5 motorkocsik B oldali helyzetjelző és féklámpáját mióta nem használják. Én még utaztam olyan kocsin a 28-ason 1996 körül ahol még láttam működni a B oldali lámpákat az irányjelző kívül (sőt mintha rémlene B oldali táblatartó is).
ymuh Creative Commons License 2008.07.04 0 0 6775
KTK-393 Creative Commons License 2008.07.02 0 0 6774
Akkor 4114 is kapja már vissza a szoknyácskáját:-)
Előzmény: FKU-911 (6773)
FKU-911 Creative Commons License 2008.07.02 0 0 6773

Jó lenne újra a régi ajtajaival látni.:)))

Előzmény: bgabor86 (6772)
bgabor86 Creative Commons License 2008.07.02 0 0 6772
A 4030-as pályaszámai hosszú idő után összeszedték magukat, és összebújtak.
Talán 1-2 hete lett kész és ismét a régi.
Előzmény: mk4047 (6759)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!