Keresés

Részletes keresés

61-es Creative Commons License 2008.08.06 0 0 6791
Ezt kényelmet, csak tán nem egyforma a 2 "szerelvényvég" vezetőállása :)))


Sok apró különbség lehet. A kontrollerek mások (egyik nagyon szar, másik esetleg k*rva jó :) ), az ülések is már tönkremennek lassacskán (a lengéscsillapítója már elég soknak elszállt, az emberke csak pattog, mint kecskeszar a deszkán...). Úgyhogy igenis ki lehet használni az egy vezetőállás adta lehetőségeket!

Pl.: a 4133-at gyűlölöm, mert amikor K-ként visszajött, a vez.ülést kb. 5 cm-rel balra csúsztatva tették bele (valszeg elmérték...). Emiatt baromi kényelmetlen, ill. szokatlan.
Előzmény: DAttis (6789)
Wetya Creative Commons License 2008.08.05 0 0 6790
4314-et ma kezdtékfesteni, de csak a homlokfalat és oldalfalat meg a B végi oldalfalat. Az oldala sajna marad fakó:P.De sztem már ez s valami, jobban fog kinézni :)
DAttis Creative Commons License 2008.08.03 0 0 6789

vagy jv.-i kényelmesség is szerepet játszhat egy Farkasréti visszafogásban. Semmi nem tiltja... Én is szoktam kocsit forgatni, ha pl. nem szeretem azt a felét, amelyikkel megkapom. :)

 

Ezt kényelmet, csak tán nem egyforma a 2 "szerelvényvég" vezetőállása :)))

 

Én csak azt nem értem, hogy ott a farkasréti huroknál a belső "csonkavágányt" miért nem használják, műszaki vagy forgalmi félreállásra, minek kell beállni a hurokba.

Jó utasként végül is tök mindegy és mióta nem Moszkván végállomásozik 59es mindegy melyik kocsiról szállok le Moszkván

Előzmény: 61-es (6785)
Gianmarco Creative Commons License 2008.08.03 0 0 6788

Visszarendeződtek:

4314-4327 és 4333-4334 @ 59.

 

4314-et asszem ma láthattuk utoljára ilyen fakón, és holnaptól (azaz inkább ma estétől) gondolom, a többség leköltözik Budafokra.

61-es Creative Commons License 2008.08.01 0 0 6787
Sebaj, de legalább normálisabban fog kinézi. Szeretem azt a kocsit, jó vezetni. Csak mivel igényes vok a munkahelyemre nem szívesen ültem már mostanában bele, az ótvar fakósága miatt... De ezzel szerintem egyedül vagyok... :)
Előzmény: Wetya (6786)
Wetya Creative Commons License 2008.08.01 0 0 6786
Hello mindenki! Új vagyok a fórumban, de olvasom egy ideje. Olastam a 4314-esről is az írásokat: újra fogják festeni, de nem a főműhelyben. Nyári munkán Szépilonán vagyok, és a műszaktól tudom, hogy a mostani vágányzár alatt a kocsiszínben fogják újrafesteni. Úgytudom, csak az eredeti, kifakult részeket.
61-es Creative Commons License 2008.07.31 0 0 6785
Nem feltétlenül kell forg. zavar. Műszaki hiba, vagy jv.-i kényelmesség is szerepet játszhat egy Farkasréti visszafogásban. Semmi nem tiltja... Én is szoktam kocsit forgatni, ha pl. nem szeretem azt a felét, amelyikkel megkapom. :)
Előzmény: Gianmarco (6783)
FKU-911 Creative Commons License 2008.07.27 0 0 6784
Mostanában a MÁ. téren láttam hurokban fordulót, meg visszafogót is, úgyhogy nemtudom..))
Előzmény: Gianmarco (6783)
Gianmarco Creative Commons License 2008.07.27 0 0 6783

Igen, ma egyébként lehetett valami fennforgás az 59-esen, mert délelőtt még a fakó 4314 volt elöl, és nekem is feltűnt, hogy délutánra megfordult... És ugye mindkét végállomás hurok...

Vagy esetleg szoktak még visszafogni Farkasréten?

Előzmény: FKU-911 (6782)
FKU-911 Creative Commons License 2008.07.27 0 0 6782

Pont ma fotóztam:

 

Előzmény: pianist (6779)
mk4047 Creative Commons License 2008.07.27 0 0 6781
Persze, hogy nem, mert csak a 4314 kapott kisérleti fényezést.
Előzmény: FKU-911 (6780)
FKU-911 Creative Commons License 2008.07.27 0 0 6780
4333 nem is annyira fakó. Amúgy hamarosan főműhely kéne már nekik...
Előzmény: pianist (6779)
pianist Creative Commons License 2008.07.27 0 0 6779
Így legalább nem lesz annyira feltűnő, h a protóknak eléggé fakó már a fényezése. Vajon más technológiával készültek, mint a több kocsi?
Előzmény: Gianmarco (6778)
Gianmarco Creative Commons License 2008.07.27 0 0 6778

Ismét együtt a protó páros: 4314-4333 @ 59, stílusosan. :-)

4327-4334 is együtt vannak a 18/56-on, ők már kicsit korábban is.

Fzolee Creative Commons License 2008.07.06 0 0 6777
A TATRA T5C5 motorkocsik B oldali helyzetjelző és féklámpáját mióta nem használják.

Amióta csatolva vannak. A csatláson van egy érintkező, ami azért felelős, h. csatolt üzemben kikapcsolja a zárlámpákat. (TW-n is van.) Ha működtek a lámpák, akkor valszeg nem volt tökéletes az érintkezés.
Előzmény: oldtram (6776)
oldtram Creative Commons License 2008.07.06 0 0 6776
Lenne egy kérdésem:

A TATRA T5C5 motorkocsik B oldali helyzetjelző és féklámpáját mióta nem használják. Én még utaztam olyan kocsin a 28-ason 1996 körül ahol még láttam működni a B oldali lámpákat az irányjelző kívül (sőt mintha rémlene B oldali táblatartó is).
ymuh Creative Commons License 2008.07.04 0 0 6775
KTK-393 Creative Commons License 2008.07.02 0 0 6774
Akkor 4114 is kapja már vissza a szoknyácskáját:-)
Előzmény: FKU-911 (6773)
FKU-911 Creative Commons License 2008.07.02 0 0 6773

Jó lenne újra a régi ajtajaival látni.:)))

Előzmény: bgabor86 (6772)
bgabor86 Creative Commons License 2008.07.02 0 0 6772
A 4030-as pályaszámai hosszú idő után összeszedték magukat, és összebújtak.
Talán 1-2 hete lett kész és ismét a régi.
Előzmény: mk4047 (6759)
mk4047 Creative Commons License 2008.07.02 0 0 6771
Igenigen, én is láttam :D :)
Előzmény: Gianmarco (6770)
Gianmarco Creative Commons License 2008.07.02 0 0 6770

Hosszú hónapok után előkerültek:

 

4114-4115 @ 18 ma.

Peti817172M Creative Commons License 2008.05.31 0 0 6769
Megoldás: ki kell próbálni, hogy mit szólnának egymáshoz :)
Előzmény: Gianmarco (6768)
Gianmarco Creative Commons License 2008.05.30 0 0 6768

Ehhez a részéhez én se nagyon értek, de így is elég biztos vagyok benne, hogy nem csatolhatók "rendesen", csak úgy, hogy az egyik dög, és vontatják.

 

A 4097 szerintem nem beugró volt, asszem már össze volt törve, amikor kijelölték őket. A 4065 volt ilyen, aki a 4000-es helyett került be, de tudtommal volt még egy-két másik "tartalékjelölt" is a 80-on felül...

Előzmény: mk4047 (6767)
mk4047 Creative Commons License 2008.05.30 0 0 6767
Tudtommal nem tudnak együttműködni. A korszerűsítendő kocsikat simán a főműhelyérettség alapján választották ki, kivétel a 4000-est, aki beleesett volna a szórásba, ha múzeumi megőrzés címszó alatt nem törlik a listáról. Azon kívül volt még egy "beugró", (a 4097-es?) akit összetörtek a 28-ason és így került a szerencsés 80 kocsi közé.
Előzmény: DAttis (6766)
DAttis Creative Commons License 2008.05.30 0 0 6766

Hali!

 

Lenne egy olyan jellegű kérdés, csak mert érdekel, hogy a T5C5K és "mezei" T5C5 az csatolható-e egymással? Fizikailag biztos, de technikailag működne az így csatolt vonat?

 

A másik kérdés, hogy milyen rendszer szerint "K-tátásították" a kocsikat és miért maradtak ki "párban" egymás mellett lévő pszú kocsik, mindjárt a legelső a 4000es nem lett korszerűsített, tehát ha pld nem csatolható T5C5K-val akkor a 4001est nem kaphatja "párjául"

abel1988 Creative Commons License 2008.05.27 0 0 6765
én szerintem azért állnak a 18-as és 56-os villamos a Moszkva téren és a körtéren
hogy bevárják a csatlakozást, vagy azért mert hoszú útvonalon mennek és így hozzák be a menetidőt hogy dekkolnak egy kicsit e két helyen
Peti817172M Creative Commons License 2008.05.26 0 0 6764
4133 jobb tompítottja nem világít.
abel1988 Creative Commons License 2008.05.26 0 0 6763
sziasztok!
én itt ebben a fórumban új vagyok még!
nekem ez a kedvenc villamosom, nagyon szeretem
és a 4150 a telefonom háttere
a nyílt nap is tökjó volt a Szépilona kocsiszínben
mindenkinek szép napot kívánok
kawirzbácsi Creative Commons License 2008.05.07 0 0 6762

Talán, grafitizások miatt kellet újra a kocsi számát festeni, mert baleseti nyomok nincsenek.

 

üdv kawirz

Előzmény: Peti817172M (6758)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!