Sebaj, de legalább normálisabban fog kinézi. Szeretem azt a kocsit, jó vezetni. Csak mivel igényes vok a munkahelyemre nem szívesen ültem már mostanában bele, az ótvar fakósága miatt... De ezzel szerintem egyedül vagyok... :)
Hello mindenki! Új vagyok a fórumban, de olvasom egy ideje. Olastam a 4314-esről is az írásokat: újra fogják festeni, de nem a főműhelyben. Nyári munkán Szépilonán vagyok, és a műszaktól tudom, hogy a mostani vágányzár alatt a kocsiszínben fogják újrafesteni. Úgytudom, csak az eredeti, kifakult részeket.
Nem feltétlenül kell forg. zavar. Műszaki hiba, vagy jv.-i kényelmesség is szerepet játszhat egy Farkasréti visszafogásban. Semmi nem tiltja... Én is szoktam kocsit forgatni, ha pl. nem szeretem azt a felét, amelyikkel megkapom. :)
Igen, ma egyébként lehetett valami fennforgás az 59-esen, mert délelőtt még a fakó 4314 volt elöl, és nekem is feltűnt, hogy délutánra megfordult... És ugye mindkét végállomás hurok...
A TATRA T5C5 motorkocsik B oldali helyzetjelző és féklámpáját mióta nem használják.
Amióta csatolva vannak. A csatláson van egy érintkező, ami azért felelős, h. csatolt üzemben kikapcsolja a zárlámpákat. (TW-n is van.) Ha működtek a lámpák, akkor valszeg nem volt tökéletes az érintkezés.
A TATRA T5C5 motorkocsik B oldali helyzetjelző és féklámpáját mióta nem használják. Én még utaztam olyan kocsin a 28-ason 1996 körül ahol még láttam működni a B oldali lámpákat az irányjelző kívül (sőt mintha rémlene B oldali táblatartó is).
Ehhez a részéhez én se nagyon értek, de így is elég biztos vagyok benne, hogy nem csatolhatók "rendesen", csak úgy, hogy az egyik dög, és vontatják.
A 4097 szerintem nem beugró volt, asszem már össze volt törve, amikor kijelölték őket. A 4065 volt ilyen, aki a 4000-es helyett került be, de tudtommal volt még egy-két másik "tartalékjelölt" is a 80-on felül...
Tudtommal nem tudnak együttműködni. A korszerűsítendő kocsikat simán a főműhelyérettség alapján választották ki, kivétel a 4000-est, aki beleesett volna a szórásba, ha múzeumi megőrzés címszó alatt nem törlik a listáról. Azon kívül volt még egy "beugró", (a 4097-es?) akit összetörtek a 28-ason és így került a szerencsés 80 kocsi közé.
Lenne egy olyan jellegű kérdés, csak mert érdekel, hogy a T5C5K és "mezei" T5C5 az csatolható-e egymással? Fizikailag biztos, de technikailag működne az így csatolt vonat?
A másik kérdés, hogy milyen rendszer szerint "K-tátásították" a kocsikat és miért maradtak ki "párban" egymás mellett lévő pszú kocsik, mindjárt a legelső a 4000es nem lett korszerűsített, tehát ha pld nem csatolható T5C5K-val akkor a 4001est nem kaphatja "párjául"
én szerintem azért állnak a 18-as és 56-os villamos a Moszkva téren és a körtéren hogy bevárják a csatlakozást, vagy azért mert hoszú útvonalon mennek és így hozzák be a menetidőt hogy dekkolnak egy kicsit e két helyen
sziasztok! én itt ebben a fórumban új vagyok még! nekem ez a kedvenc villamosom, nagyon szeretem és a 4150 a telefonom háttere a nyílt nap is tökjó volt a Szépilona kocsiszínben mindenkinek szép napot kívánok