Keresés

Részletes keresés

Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2008.03.16 0 0 6740

Megnyugodtam :-) Miért voltak megkavarva?

Előzmény: bgabor86 (6737)
bgabor86 Creative Commons License 2008.03.15 0 0 6739
Minap egy érdekes párost vezettem:
ugye az alap páros a 4004-4005 és 4066-4067
De én az 56-osra a 4004-4067 párost kaptam.
bgabor86 Creative Commons License 2008.03.15 0 0 6738
Szerintem ez még Budafok műve.
Előzmény: Gianmarco (6722)
bgabor86 Creative Commons License 2008.03.15 0 0 6737
Villamos téren megoldódtak a gondok, Március 1-jétől újra a régi kódok vannak:
  • 19 ; V3190
  • 41 ; V3410
  • 41A ; V3411
  • 18 ; V3180
  • 56 ; V3560
  • 59 ; V3590
  • 61 ; V3610
  • Előzmény: Peti817172M (6723)
    Intersziti Creative Commons License 2007.12.22 0 0 6736

    "A Késmárki utcánál azért van állítólag lassújel, mert egy oszlop túl közel esik a vágánytengelyhez..."

     

    Nyílván azért, mert ha lassan megy a villamos, akkor még van ideje az oszlopnak félreugrania... :-OOO

     

    Ez olyan, mint az a nyombővülés tavaly vagy mikor az 1-esen a Salgó-Kőbányai között. Gondolták, ha csak 5-tel megy a villamos, akkor majd a kocsik óvatosabban fogják magukat végigkormányozni az ezerötszázakárhány milliméteren... :-O

    Előzmény: mk4047 (6732)
    Peti817172M Creative Commons License 2007.12.22 0 0 6735
    Amikor a vezető kinyitja az első ajtót a lökhárító mögötti gombbal, akkor mindig 1-2 másodperc késleltetéssel nyílik ki az ajtó. Ez direkt van így megcsinálva, vagy egyszerűen lassú az elektronika?
    Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2007.12.12 0 0 6734

    A múltkor kiselőadást tartottam villamostípusokból az egyik kedves ismerősömnek, aki történetesen nő. A Bengáli, Ipari Csuklós, Combino és hasonló kategóriákkal nem volt semmi problémája, de a T5C5K-t valahogy nehezére esett megjegyezni. Épp ezért kitalált egy becenevet a részére: Töcök. Gondolom, az eredete nem szorul különösebb magyarázatra.

     

    Ez a név nekem annyira megtetszett, hogy közzéteszem, és megkérdezem: mit szólnátok, ha ezentúl így hívnánk a topik névadóját? Szerintem jobb, mint a Kátra és hasonlók.

    Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2007.12.05 0 0 6733

    Köszi, meg fogom nézni, hogy mennyire veszélyes, és hogy vajon miért nem tudták a többivel egy vonalba tenni. Gondolom, a kihajoló utasok miatt jelent problémát, mert a villamosnak és az oszlopnak nincs akkora kilengése, hogy ütközzenek. :-)

     

    Egyébként szerintem ugyanott egy sín-rögzítő anyacsavar is ki van lazulva, mintha olyan zörgést hallanék ott minden alkalommal.

    Előzmény: mk4047 (6732)
    mk4047 Creative Commons License 2007.12.05 0 0 6732
    A Késmárki utcánál azért van állítólag lassújel, mert egy oszlop túl közel esik a vágánytengelyhez...
    Előzmény: Szakadáskapcsoló (6731)
    Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2007.12.05 0 0 6731

    Na, hogy életet leheljek a topikba, néhány dolog a 61-esről.

     

    Ma reggel kis híján átfordult a viszonylat. A 7-es forgalmi 5 perccel később indult a Móriczról, hogy kisebb legyen mögötte a lyuk, de így is csak a vonal közepénél (Budaörsi út) jött szembe a követő 2-es forgalmi.

     

    A Csörsz utcánál egyébként két napja nem működik a jelzőlámpa, eléggé szenvednek a villamosok az áthaladással, főleg a Móricz irányába gyakori, hogy buknak egy jelzést.

     

    Mai harmadik morgolódásom tárgya, hogy a Hegyalja úttól mindig elindulnak a villamosok rögtön utascsere után a Budaörsi út irányába 10-15 km/h sebességgel, majd ott a lámpánál várakoznak a megálló előtt. Ehelyett csak elvétve fordul elő, hogy +30 másodpercet várnak a Hegyalja úti megállóban, pedig ezalatt még több gyalogos elérné a villamost, amelyik pontosan ugyanakkor érne a következő megállóba. Ehelyett a megállóból nézik a hoppon maradt utasok a villamos féklámpáját.

     

    Morgolódás Nr. 4: miért van Késmárki utca előtt 20-as lassújel már évek óta? Úgy emlékszem, egyszer a felsővezetékkel volt ott valami gond, talán szakadás, azóta kezdődik ott másik munkavezeték (nem tudom, ezt a "váltást" hogy hívják szakszerűen). A közös szakaszon, ahol két drót van párhuzamosan, ott kell valamiért lassan menniük, gyakran kerül ez is 1 lámpaciklusba a Karolina útnál. Máshol nincs ilyen helyeknél sebességkorlátozás (pl. a Budaörsi út előtt a Móricz felé).

    **BPO-700** Creative Commons License 2007.12.01 0 0 6730
    Rád bízom! :)
    Előzmény: kawirzbácsi (6710)
    Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2007.12.01 0 0 6729

    Tegnap meg tudtam nézni, még mindig V9160 a 61-es DIR számának az eleje, pedig már Szépilona adja, tehát valóban nem a másik kocsiszín miatt volt.

     

    Valaki biztos tudja, hogy miért volt fontos ez az átszámozás...

    Előzmény: Peti817172M (6727)
    Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2007.11.20 0 0 6728
    Hát nem tudom. Lehet, hogy tényleg a 916-os éjszakai buszon mentem a melóhelyre, és csak esetleges alkoholos befolyásoltságom miatt láttam sárgának, kétkocsisnak és áramszedősnek. :-))
    Előzmény: Peti817172M (6726)
    Peti817172M Creative Commons License 2007.11.20 0 0 6727
    Nem hinném. A 19-41 nem változtatott kocsiszínt, és azoknál is 9-eses szám van.
    Előzmény: Szakadáskapcsoló (6725)
    Peti817172M Creative Commons License 2007.11.20 0 0 6726
    A V9160 alaplogika szerint 916-os éjszakai busz :))
    Előzmény: Szakadáskapcsoló (6725)
    Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2007.11.20 0 0 6725

    Köszi a pontosítást. Azért más a DIR szám, mert nem a Szépilona adja, egyébként ugye helyes lenne? (IQ-ból írtam, a forgalmi számot is csak a kis táblán láttam.)

     

    És ezek szerint a déli 18-as és 56-os pedig valójában 47-es, az északi összevont 18-56-os meg 49-es? És én meg a 16-os villamoson utaztam? És egyáltalán, van még valaki, aki kiigazodik ezen Rajtad kívül? :-)

     

    Ui.: holnap leellenőrizlek a 61-es vonatkozásában :-)

    Előzmény: Peti817172M (6723)
    Peti817172M Creative Commons License 2007.11.19 0 0 6724
    Én láttam Ilonában ICS-t. Ebből következik, hogy most is ott kell még lennie :))
    Előzmény: Gianmarco (6722)
    Peti817172M Creative Commons License 2007.11.19 0 0 6723
    A DIR szám nem stimmel. Helyesen: V9160 F08

    Csak a teljesség kedvéért:

    18: V3470 F0x,1x
    56: V3470 F5x,6x
    18-56: V3490
    18-56V: V8318
    59: V9190
    61: V9160
    19: V9020
    41: V9030 F0x
    41A: V9030 F1x
    47-49V: V8349
    149V: V9100
    Előzmény: Szakadáskapcsoló (6721)
    Gianmarco Creative Commons License 2007.11.19 0 0 6722

    Megelőztél, én is láttam a 4030-at, szerintem is szörnyen kéz ki. Vajon mi történt vele, hogy újra kellett festeni?

    Korábban, Hűvösvölgyben egy busszal való találkozása után is újra lett festve ugyanott, az is látszott, de az nem lett ilyen ronda.

     

    ***

     

    És megkésett reagálás, de Kátrát nem vittek Kelenföldre, csak hagyományosat.

    ICs-t szerintem nem biztos, hogy vittek Ilonára (asszem láttam az összes budait a vágányzár óta), viszont hagyományosat oda is. A 4038-4039 és 4159-4166 biztos ott van.

    Előzmény: Szakadáskapcsoló (6721)
    Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2007.11.19 0 0 6721

    Még mielőtt elsüllyed a topik...

     

    Ma láttam a 4030-as kocsit (V3610 F08). Az A végére valami borzalmas módon van felfestve a pályaszám egy citromsárga téglalapba, kb. így:

     

    4   0   3   0

     

    (hatalmas szünetek a számjegyek között)

    BPO-005 Creative Commons License 2007.10.30 0 0 6720

    Remélem megfelel a topicnak...

    T5C5K

    Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2007.10.23 0 0 6719

    Köszi! Titkon abban bíztam, hogy ICS-zhetek a 61-esen, de azért ez sem rossz megoldás.

    Előzmény: Peti817172M (6718)
    Peti817172M Creative Commons License 2007.10.23 0 0 6718
    Átvittek kátrát budafokra meg kelenföldre, és hogy legyen hely, vittek ics-t meg uv-t szépilonába.
    Előzmény: Szakadáskapcsoló (6717)
    Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2007.10.23 0 0 6717

    Sziasztok!

    Nem tudjátok véletlenül, hogy miként fognak a T5C5K-k kiszabadulni a Szilágyi Erzsébet fasori vágányzár ideje alatt a Szépilonkából? Konkrétan az 59-esre és a 61-esre gondolok. Lehet, hogy ismét Tatra Classic fog járni ezeken a vonalakon egy hónapig más kocsiszínből? Vagy a 61-es ismét ICS lesz Kelenföldről? Vagy átvittek Tatra K-kat más kocsiszínbe? Vagy egy vágányon lesz kocsiszíni forgalom a Moszkva tér - Budagyöngye között?

     

    Nincs más ötletem...

     

    Köszi előre is!

    04-22 Creative Commons License 2007.10.22 0 0 6716
    Sziasztok!
    Nincs vkinek a műszerfalról képe??!!Ha igen annak előre is köszönöm!:)
    Gianmarco Creative Commons License 2007.10.15 0 0 6715
    Ma meg az 56-oson 4201-4324.
    Előzmény: Gianmarco (6713)
    Peti817172M Creative Commons License 2007.10.15 0 0 6714
    Ma reggel láttam a kocsiszínben egy 18-56 BUDAGYÖNGYE feliratú Kátrát. De csak az egyik végén írta ezt, a másik vége sötét volt.
    Gianmarco Creative Commons License 2007.10.14 0 0 6713

    Na, megpróbálok egy kis életet lehelni ebbe a topikba:

     

    59-esen 4003-4064.

    FVV-1100 Creative Commons License 2007.08.25 0 0 6712
    Jól tudod!
    Előzmény: vue (6675)
    jazzcool1,2 Creative Commons License 2007.08.22 0 0 6711

    Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!