A szedő 4 alsó karja közül kettőben (a kép tanulsága szerint a B vég felé esőkben) van egy-egy törőelem. Ha ezek elnyíródnak, akkor a szedő azon oldala lefekszik. Ez is szépen látszik a képen. Azt nem tudom, hogy a lehúzórúd az első vagy a hátsó tengelyre van kötve, ha a hátsóra, akkor nem történik semmi, ha az elsőre, akkor esetleg megpróbálja a két első kart a lehúzott állapotba állítani. Mivel keresztbe is kapott pofont a szerkezet, ezért ez biztos nem sikerült volna.
A vezetőnek esetleg nincs járműszerelési gyakorlata. A vezetőnek esetleg nincs fizikai ereje hozzá. A vezetőnek esetleg nincs munkásruhája. A vezetőnek esetleg nincs képzettsége. A vezetőnek esetleg nincs létrája. A vezetőnek egyébként meg nincs jogosultsága.
teganp az 56-oson 4126 szedőtörést szenvedett, ráadásul pont a visszafogóváltón hüvösvölygybebn. elöször jött egy vonalmüszakos, az felmászott a tetejére egy kötéllel, lekötötte a szedőt, majd egy Schörling meg egy Csepel is megjelent. végül hátsószedővel elment
a sebesség mérő mellett van egy digitális óra szerü valami, ami (mikor én néztem pár hete) mindig 26.3, és ehez hasonló értékeket mutatott. ez tulajdoképpen micsoda?
"Sima tátrán is csak lehúzott szedő mellett illik mozgatni a földelő kapcsolót?"
Nyilván. Az indok ugyanaz.
"A szedő fölvezérlése is csak akkor történik meg, ha a segédhengert 0-tól eltérő állásba tekerted?"
Igen.
"A szedőgomb megnyomása az összes kocsira kihat, vagy csak a sajátra?"
Az összes kocsin felmegy a szedő, ahol a főhenger "I"-ben van. Tehát ha az elhagyottban elfelejtesz hengerelni (velem kétnaponta egyszer előfordul:-) ), akkor felmegy mindkét szedő.