Lenne egy kérdésem (ez csak úgy felmerült a minap bennem)
Nos ugyi a legalacsonyabb psz-u T5C5-ök "K-sításíg" Szépilona ksz-ben volt, nos némelyik elkerült a korszerűsítési programba, viszont mostanában "rengeteg" eddig számomra nem ismert pszú T5C5K futkároznak a Szépilonából kiadott vonalakon (magas pályaszámú)
Nos a kérdés itt jön, hogy a jelenleg itt kiadott kocsik már "állomásítva" vannak Szépilonán vagy csak átmenetileg vannak itt, vagy esetleg visszacsere lesz.
Ez csak abból a szempontból érdekel, hogy minden "Tátrát tartó" kocsiszín gondolom pályaszám szerint tartja számon a kocsikat és ha volt nagy csere (Szépilona esetében) szép kis adminisztráció volt :)
jó, jó, de miért kell az utasoknak kiírni, hogy kocsiszínbe megy, ha ugyanott van a végállomása, mint egyébként? Tehát a járaton nem változtat semmit, nem a kijelzésen.
Nem tudom. A leggyakrabban csak annyit használtam, hogy a törlés-2 kombóval töröltem a táblát, hogy legalább ne mutasson baromságokat. Egy csúcsidei 18-as hajtásába nem fér bele az, hogy még azt a szart bambuljam, hogy épp hol jár, meg a 69. rákezelésre léptessen. Ha az első nógatásra nem reagált, akkor kikapcs és kész. Bájos hangomon úgyis mondom a megállókat...
Nincs Csókás kocsiszíni menet. Két gyakorlati lehetőséget használunk: 1, simán 118assal álllunk be 2, elindulunk Csókától 18-assal, a Kosztolányin kiválasztjuk a Savoya - Szépilona kocsiszíni beállót, és elléptetjük a Bocskaiig.
Nem K, de tegnap a 18-ason 4167-4232! Talán összefügg azzal, hogy a 4038-4039-et (szintén tegnap) reggel üres homlokjelzővel láttam a Moszkva téren a János Kórház felé menni, hogy hová tartott, nem tudom.
4128-4129 ma ismét együtt, ill. 4105-4343 most ismét együtt vannak.
***
A 61-es valóban ki tudja írni a Budaörsi utat, gondolom, mindkét irányból, de már nem tudom, honnan láttam egyszer.
Arra sajnos nem volt időm, se lehetőségem, hogy végig halgassam. Most gyakorlunk a KTátrán és csak a kisebb szünetekben végig böngésztem a kódokat, hogy mit takarnak. Nem akarom a csoporttársaimat ezzel megzavarni.