Keresés

Részletes keresés

Peti817172M Creative Commons License 2007.04.09 0 0 6601
jó, jó, de miért kell az utasoknak kiírni, hogy kocsiszínbe megy, ha ugyanott van a végállomása, mint egyébként? Tehát a járaton nem változtat semmit, nem a kijelzésen.
Előzmény: korpi41 (6600)
korpi41 Creative Commons License 2007.04.08 0 0 6600
De változtatott, a viszonylat-idő előtt megjelenítette a "Kocsiszínbe" feliratot mindig.
Előzmény: Peti817172M (6598)
UV3465 Creative Commons License 2007.04.08 0 0 6599
Gondoltam, felteszek néhány képet, úgyis régen volt :-)




Peti817172M Creative Commons License 2007.04.07 0 0 6598
Utóbbinak viszont semmi értelme, mivel nem változtat semmit a járaton, hogy kocsiszínbe megy.
Előzmény: korpi41 (6592)
mk4047 Creative Commons License 2007.04.07 0 0 6597
Ma mindkét szerelvény Kelenföld udvarán állt.
Előzmény: ICS MÁNIÁS (6594)
korpi41 Creative Commons License 2007.04.07 0 0 6596
Nem tudom. A leggyakrabban csak annyit használtam, hogy a törlés-2 kombóval töröltem a táblát, hogy legalább ne mutasson baromságokat. Egy csúcsidei 18-as hajtásába nem fér bele az, hogy még azt a szart bambuljam, hogy épp hol jár, meg a 69. rákezelésre léptessen. Ha az első nógatásra nem reagált, akkor kikapcs és kész. Bájos hangomon úgyis mondom a megállókat...
Előzmény: ICS MÁNIÁS (6595)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2007.04.07 0 0 6595
És csonkákat? Valamint ilyeneket,hogy 1,1A,12,14,24,28,37..
Előzmény: korpi41 (6593)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2007.04.07 0 0 6594
Szerintem 4038-4039 Barossba ment 4167-4232 helyére!
Előzmény: Gianmarco (6590)
korpi41 Creative Commons License 2007.04.07 0 0 6593
" A T5C5 is tud ilyen kocsiszíniket???"

A 18as tud, mind János felől BFre, mind Savoyától SZIre.
Előzmény: ICS MÁNIÁS (6582)
korpi41 Creative Commons License 2007.04.07 0 0 6592
Nincs Csókás kocsiszíni menet. Két gyakorlati lehetőséget használunk:
1, simán 118assal álllunk be
2, elindulunk Csókától 18-assal, a Kosztolányin kiválasztjuk a Savoya - Szépilona kocsiszíni beállót, és elléptetjük a Bocskaiig.
Előzmény: bgabor86 (6578)
bgabor86 Creative Commons License 2007.04.07 0 0 6591
A Budaörsi utat tudja mind Móricz, mind Moszkva irányából.
Előzmény: Gianmarco (6590)
Gianmarco Creative Commons License 2007.04.07 0 0 6590

Tegnapi és mai események:

 

Nem K, de tegnap a 18-ason 4167-4232! Talán összefügg azzal, hogy a 4038-4039-et (szintén tegnap) reggel üres homlokjelzővel láttam a Moszkva téren a János Kórház felé menni, hogy hová tartott, nem tudom.

 

4128-4129 ma ismét együtt, ill. 4105-4343 most ismét együtt vannak.

 

***

 

A 61-es valóban ki tudja írni a Budaörsi utat, gondolom, mindkét irányból, de már nem tudom, honnan láttam egyszer.

mk4047 Creative Commons License 2007.04.07 0 0 6589
Hát nem tudom, jobb, hogy a csonakmeneteket tudja, mintsem ha tudna midenféle vonalat, ahova egyelőre úgyse megy...
Előzmény: bgabor86 (6584)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2007.04.07 0 0 6588
Nagyon köszönöm,hogy elküldted! :-DD
Előzmény: bgabor86 (6584)
bgabor86 Creative Commons License 2007.04.07 0 0 6587
Ha adsz egy mailcímet, szívesen.
Előzmény: T5C5K! (6585)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2007.04.07 0 0 6586

Megtennéd,hogy elküldöd nekem is? E-mail címem az adatlapmon! Köszike! :-DD

Előzmény: bgabor86 (6583)
T5C5K! Creative Commons License 2007.04.07 0 0 6585
Ha szépen megkérlek,átküldöd nekem ezt a táblázatot?? Nagyon megköszönném!
Előzmény: bgabor86 (6583)
bgabor86 Creative Commons License 2007.04.07 0 0 6584
Sajnos igaz, a Kátrák F-GY-jét lebutították a Kátrás vonalak tudására.
Tehát ismerik a 18, 56, 59, 61, 118-ast és ezeknek néhány csonkított verzióját.

A sima tátra F-GY-jében nem volt lehetőségem nézelődni.
Előzmény: ICS MÁNIÁS (6582)
bgabor86 Creative Commons License 2007.04.07 0 0 6583
Táblázatba öntöttem, amit találtam. Ha szeretnéd, hogy átküldjem dobj meg egy maillel, mert ugye a tiéd nem publikus.
Előzmény: T5C5K! (6580)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2007.04.07 0 0 6582

És a sima T5C5 FOK-GYEMjében tudsz segíteni?

 

Én ezekről tudok:1

                            1A

                            12

                            14

                            018A

                            018

                            18

                            24

                            28

                            37

                            37A

                            56

                            59

                            61

                            0118

                            118.  A T5C5 is tud ilyen kocsiszíniket???

De 1 éve állítólag a Budai T5C5-ökből kitörölték:1,1A,12,14,24,28,37,37A-t EZ IGAZ??

Előzmény: bgabor86 (6579)
bgabor86 Creative Commons License 2007.04.07 0 0 6581
Arra sajnos nem volt időm, se lehetőségem, hogy végig halgassam.
Most gyakorlunk a KTátrán és csak a kisebb szünetekben végig böngésztem a kódokat, hogy mit takarnak. Nem akarom a csoporttársaimat ezzel megzavarni.
Előzmény: T5C5K! (6580)
T5C5K! Creative Commons License 2007.04.07 0 0 6580
AZ SZÉP!!! Ilyen sok?? Van olyan aminek nincs műnénije?
Előzmény: bgabor86 (6579)
bgabor86 Creative Commons License 2007.04.07 0 0 6579
Csütörtökön és pénteken nézegettem és 18/118-ast ennyit találtam:

018 > Csóka - Szent János
018A > Savoya - Kanizsai
18 > Savoya - Szent János
181 > Kitérő - Bocskai
182 > Kitérő - Döbrentei
183 > Kitérő - Moszkva
184 > Szent János - Döbrentei
185 > Szent János - Bocskai
186 > Szent János - Kitérő
187 > Szent János - Dózsa György
18A > Savoya - Kitérő
18B > Savoya - Budafok KSZ
18S > Savoya - Kitérő
18KB > Szent János - Budafok KSZ
18KS > Savoya - Szépilona KSZ

0118 > Gyöngye - Csóka
118 > Gyöngye - Kitérő
118b > Gyöngye - Kocsiszínbe
1181 > Kitérő - Bocskai
1182 > Kitérő - Döbrentei
1183 > Kitérő - Moszkva
1184 > Gyöngye - Döbrentei
1185 > Gyöngye - Bocskai
1186 > Kitérő - Szent János

Előzmény: T5C5K! (6577)
bgabor86 Creative Commons License 2007.04.07 0 0 6578
1. Én nem találtam Csóka > Szépilona KSZ-t (lehet, hogy csak a kapkodás miatt)
2. Nem tudom, hogy a műtyúk is működik-e a , de kedden kipróbálom. (018A a kódja)

Nálad nem (vagy nem jól) szerepel:
560 > Moszkva-Kelemen ; 561 > Moszkva-Gyöngye ; 562 > Hűvös-Gyöngye
Én csak 1 fajta 59B-t találtam

Van még a KSZ (Kocsiszínbe)
Előzmény: T5C5K! (6577)
T5C5K! Creative Commons License 2007.04.07 0 0 6577

Na megpróbálom összeszedni azt,amit én tudok a FOK-GYEM-ről és ami itt hangzot el:               018   (János kórház - Csóka utca)               
                   18    (János kórház - Savoya park)
                   18/1  (János kórház - Döbrentei tér)
                   18/2  (János kórház - Albertfalva kitérő)
                   18/KB (János kórház - Forgalmi utca)
                   18/KS (Savoya park - Budagyöngye)
                   0118  (Budagyöngye - Csóka utca)
                   118   (Budagyöngye - Albertfalva kitérő)

                                      

                    56    (Moszkva tér - Hűvösvölgy)
                    56/1  (Moszkva tér - Budagyöngye)
                    56/2  (Moszkva tér - Kelemen László utca)
                    56/B  (Hűvösvölgy - Budagyöngye) (Ez 1 kocsiszíní)
                                       
                    59    (Moszkva tér - Márton Áron tér)
                    59/1  (Moszkva tér - Farkasréti temető)
                    59/2  (Farkasréti temető - Márton Áron tér)
                    59/K  (Kiálló: Budagyöngya - Márton Áron tér)
                    59/B1 (Beálló:Farkasrét - Budagyöngye) (A Déinél írja át a táblát) 
                    59/B2 (Bellló:Farkasrét - Budagyöngye) (Farkasréten írja át a táblát)

                                     

                     61    (Moszkva tér - Móricz)
                     61/K  (Kiálló:Budagyöngye - Móricz) 

                     61/B1 (Beálló:Móricz - Budagyöngye)    (A Déinél írja át a táblát)  
                     61/B2 (Beálló:Móricz - Budagyöngye)    (A Móricz-on írja át a táblát)

                                      

                         KÜLÖNJÁRAT
                         PRÓBAJÁRAT
                         TANULÓJÁRAT
                         UTASOKAT NEM SZÁLLIT

 

A legjobb mikor az 59/K program bemondja Bgy.-nél hogy a Farkasréti térre megy,ott meg már Márton Áront mond be.

 

1.Olyan program van,hogy a Csókás 18-as Bgy.-re megy? Tehát a kocsiszínie???

2.A Kanizsai utcás 18A-t tudja a T5C5K??  Műnénistűl??

3.Ha valamit elrontottam,vagy valami hiányzik,nagyon kérlek javítsátok ki!!

Előzmény: korpi41 (6575)
.Wala-kee. Creative Commons License 2007.04.07 0 0 6576
Hö, alapvetően a válasz része a lényeg, az meg érthető... :o)
Előzmény: korpi41 (6573)
korpi41 Creative Commons License 2007.04.07 0 0 6575
59/1 igen
59/2 igen
18/KB Kocsiszínbe: Szent János kórház - Budafok kocsiszín
Szent János: Budafok kocsiszín - Szent János kórház
18/KS Kocsiszínbe: Savoya Park - Szépilona kocsiszín
Savoya: Szépilona kocsiszín - Savoya Park
18A/18S, nem tudom, gyanítom, hogy az egyiknél 18 a másiknál 18A lesz a viszonylatszám, de nem biztos.
Előzmény: bgabor86 (6568)
korpi41 Creative Commons License 2007.04.07 0 0 6574
Nálad a pont...
Előzmény: .Wala-kee. (6570)
korpi41 Creative Commons License 2007.04.07 0 0 6573
A kezelés sorrendjét jól írtad. jól írtad

A szedő csak ott megy fel, ahol a főhenger "V", vezérelt (korábban "1") állásban van, így az általad említett esetben nyilván nem megy fel a szedő.

V és Cs az új állások, mint vezérelt és csatolt. Nagyjából 1989 óta tervezik ezt az átalakítást, legalább is az első ötletek akkor jöttek. Mivel a Tátrák főáramkörében olvadóbiztosító nincsc, ezért ha esetleg a túláramok megszakítására rendelt LS (fő kontaktor) valamely oknál fogva nem tudja az áramkört szakítani (az átfolyó nagy zárlati áram hatására összeég az érintkezője), és a gépház megszakítójának megszólalási értékénél kisebb a zárlati áram, akkor azt semmi nem fogja megszakítani, és esetleg a tuja porrá ég... Ezért: két főáramkörű biztosítót kapott, az egyik a főáramkör felé, a másik a csatlások felé vezető ágban van benne. A főhenger érintkezőit úgy variálták át, hogy "V" állásban az áramszedő felől mindkét biztire engedi az áramot, míg "Cs" állásban a csatlás felől érkező áram közvetlenül a főáramkör felé folyik. Így egy motorkocsi árama mindig csak egy biztin megy át, függetlenül attól, hogy a vezérlet vagy a csatolt. A vezérlő kocsié a saját biztijén, a csatolté pedig az őt tápláló másik kocsi csatlásbiztijén. Ezzel kiküszöbölték azt az UVs problémát, hogy a csatolt kocsi táplálása összesen 3 biztin menjen át (csatlás-csatlás-saját).

Az átalakítást az összes Kátrán elvégezték, illetve saját oldalamról láttam még a 4009-en is, és lehet, hogy a 4036 is ilyen lett. Állítólag Angyalföldön is megjelentek. Amelyik kocsiban a főhenger felirata "V" és "Cs", azokon ez a verzió él.

Ha nem teljesen világos és valakit érdekel szívesen előadom érthetőbben... :-)
Előzmény: .Wala-kee. (6569)
Gianmarco Creative Commons License 2007.04.06 0 0 6572

Úgylátszik, egyre gyakoribb:

 

Ma reggel 4050-4314 és 4118-4201 az 56-oson.

Előzmény: Gianmarco (6523)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!