Keresés

Részletes keresés

.Wala-kee. Creative Commons License 2007.02.05 0 0 6496
Na akkor jól tudtam, több forrásban ugyanis 15 szerelvény szerepelt maximuális csúcsidei kiadásként. A délutáni persze más tészta, ott nincs is 3 percezgetés, a kritikus a délelőtti szakasz teljes egyértelműséggel.
Előzmény: korpi41 (6494)
.Wala-kee. Creative Commons License 2007.02.05 0 0 6495
Apropó, 4026-27 ma utasokkal 56.
Előzmény: Fzolee (6491)
korpi41 Creative Commons License 2007.02.05 0 0 6494
Kettőtök közt van az igazság!

Reggeli csúcsban, amikor nem kell plusz kocsi a 118asra, akkor az 56oson 15 gép van kint. Délelőtt beáll 4 kétrészes, meg van 3 kocsicsere kotta szerint, épp a vizsgálatok miatt. A délutáni csúcsra viszont csak 2 kétrészes áll ki, akkor már csak 13 gép megy ki, ebből a különbözetből van fedezve a 118as plusz kocsija.

A hiány egyébként délelőtt szokott adódni, mikor az 56osra már menne ki forgalomba a vizsgált kocsi, amelyikre meg cserélnék az meg még nem ért be, nem hogy átvizsgálták volna. Ha ilyenkor kérsz kocsicserét, az általában sikertelen:-) Illetve ilyenkor, ha nem nagy a baj, akkor esetleg kell még csellózni egy-két kört a rossz géppel. Persze nyilván nem a fékhibás kocsikról van itt szó, hanem a zavaró hibákról.
Előzmény: Gianmarco (6492)
korpi41 Creative Commons License 2007.02.05 0 0 6493
Kelenföld 3-at ad ki.
Előzmény: Peti817172M (6489)
Gianmarco Creative Commons License 2007.02.04 0 0 6492
Az 56-oson 13-an vannak, nem 15-en; így összesen 33 szokott kint lenni eddig.
Előzmény: .Wala-kee. (6490)
Fzolee Creative Commons License 2007.02.04 0 0 6491
Ezzel csak az a baj, h. a főállású jv. tanulók csak hétköznap tanulójáratozhatnak, mert a szerződésükben ez szerepel. Innentől kezdve ki kell adni azt a tanulókocsit.
Előzmény: .Wala-kee. (6490)
.Wala-kee. Creative Commons License 2007.02.04 0 0 6490
A lényeg az, hogy 40 Kátra van, nem kell túlbonyolítani a helyzetet. A legutolsó információm szerint a (1)18-ra ebből 6 megy, plussz 15+6+8, ami szerintem 35. Ha eggyel növelik, az 36 lenne + az oktatószerelvény, bár azt nem számítjuk forgalmi kocsinak, ergo nem kell minden nap közlekedjen, ráér hétvégén, amikor kisebb a kiadás, tehát vegyünk 36 kiadott forgalmi szerelvényt, marad 4 szemlére, tartaléknak, meg miegymásnak. Ehhez ráadásul produkálni kell azt a legalább 90%-os rendelkezésre állást is.
Előzmény: Peti817172M (6489)
Peti817172M Creative Commons License 2007.02.04 0 0 6489
Hát Szépilonának 40+1 szerelvénye van. Ebből ad 36-ot. Kelenföldnek van 4 szerelvénye, ebből legalább 2-t kiad. marad 7, ebből még bőven fussa +1 szerelvényre szerintem.
Előzmény: .Wala-kee. (6486)
.Wala-kee. Creative Commons License 2007.02.04 0 0 6488
Na ez is igaz. 3 meg már télleg elég kevésként hat mind szemlének, mind tartaléknak.
Előzmény: FKU-911 (6487)
FKU-911 Creative Commons License 2007.02.04 0 0 6487
És maradék 4ből 1pedig az oktatónak átalakított.
Előzmény: .Wala-kee. (6486)
.Wala-kee. Creative Commons License 2007.02.04 0 0 6486
Eddig 35 / 40 szerelvény volt kiadva, most lesz még egy? Ez csak a tartózkodási idő miatt? 10% túl kevés lenne tartaléknak / szemlének?
Előzmény: korpi41 (6480)
.Wala-kee. Creative Commons License 2007.02.04 0 0 6485
Lenne ám, legalább széltől védve lennének az utasok, kissebb probléma a felfűtés, mint az ácsorgás, anyázás, a Tátrák fűtése amúgyis elég jó.
Előzmény: korpi41 (6479)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2007.02.04 0 0 6484
fberci Creative Commons License 2007.01.26 0 0 6483
OFF: De, Iparművészetinek hívják (keverem :) ).
Előzmény: .Wala-kee. (6470)
Peti817172M Creative Commons License 2007.01.26 0 0 6482
Bocs, 6473 fölött elsiklottam.
Előzmény: Peti817172M (6481)
Peti817172M Creative Commons License 2007.01.26 0 0 6481
Minek többlettartózkodás, ha így is van ideje megfordulni? A pihenőjét úgyis megkapja.
Előzmény: korpi41 (6480)
korpi41 Creative Commons License 2007.01.26 0 0 6480
Egyébként a probléma megoldódni látszik talán. Ma kaptam az infót, meg hozzá az új február 15től érvényes kottát. 118on +1 kocsi (amit nem tudom honnan bányásznak elő...), így lesz bőven tartózkodás Szépilonán.
Előzmény: .Wala-kee. (6475)
korpi41 Creative Commons License 2007.01.26 0 0 6479
"János kórháznál megáll a hurokban, és ott kivárja az indulást, majd 1 perccel indulás előtt beáll"

Na ebből lenne ám a tömegverekedés...
Előzmény: Peti817172M (6477)
Gianmarco Creative Commons License 2007.01.26 0 0 6478

Budán, Tátrával nem emlékszem ilyenre:

 

reggel 4105-4119 @ 61, késő délután 4118-4119 @ 56.

:-)

Peti817172M Creative Commons License 2007.01.26 0 0 6477
Hát valóban nincs. De mondjuk ha elmegy, akkor a kövi 56-ossal a Jánosig, és ott a kövi 18-assal. Ha sietek valahová, akkor 7.5 perc késés, ha nem, akkor eggyel több átszállás. És persze fagyoskodás a 18-ason mert 10 percet áll nyitott ajtókkal a végállomásokon. Ezért is szeretem jobban a 118-at, mert mindkét végállomáson a fordulóban van hosszabb tartózkodás, így nem kell hosszabb ideig nyitvatartani az ajtót, ergo melegebb van. Mondjuk mindkét végállomásnál megoldható, hogy ne legyen nyitva. János kórháznál megáll a hurokban, és ott kivárja az indulást, majd 1 perccel indulás előtt beáll --> az utasoknak csak a várakozás ideje alatt kell fagyoskodniuk, cserébe jó meleg villamoson utazhatnak. Savoyánál meg amúgyis üresen áll be a felszállóhelyre --> 1 perccel indulás előtt nyit ajtót --> lásd János körháznál a megjegyzést a nyíl után.
Előzmény: paca664 (6476)
paca664 Creative Commons License 2007.01.26 0 0 6476

Napközben - főleg csúcsban - jellemző követésnél nincs sok értelme csatlakozást várni. Ha el akarod érni, érjél oda előbb.

 

de szerintem 1 utast is érdemes megvárni

 

200 másik utas ellenében nem hiszem.

Előzmény: Peti817172M (6468)
.Wala-kee. Creative Commons License 2007.01.26 0 0 6475
(OFF: ne tessék pánikolni, ha nem küldi el elsőre... :o)))

Hát, ilyen részletes háttérinformációknak nem voltam birtokában, ezért direkt csak csodálkoztam, nem vontam kétségbe, remélvén, hogy elmagyarázod. ;o)
Így már nagyjából értem, kösz.
Előzmény: korpi41 (6473)
korpi41 Creative Commons License 2007.01.26 0 0 6474
Nem a zavarérzékenység miatt, hanem a fordulóidők miatt.

Eddig a 118nak volt 7-8 perc a Kitérőnél Budagyöngyénél 15. 18nak 7 a Jánosnál, 4 Savoyaban. A Savoyai technológia idő ha sok az utas alapból 4-5 perc. A vonalközi eltérések abból adódtak, hogy ki elé került be saját hullámjába egy másik viszonylat (erre azért elég nagy az esély).

Most Csókánál egységesen 6 perc, Jánosnál 15, Budagyöngyén 10. Ehhez jön még a Bartók szűk átbocsáltóképessége és a Moszkva - János szakasz lassújelei. Ha a Csókánál időben vissza tudsz indulni akkor már örülhetsz, a másik végén meg kevés a 10 perc a kiegyenlítésre, mert még a kocsiszínt is meg kell járni.

így is fura?
Előzmény: .Wala-kee. (6471)
korpi41 Creative Commons License 2007.01.26 0 0 6473
Nem a zavarérzékenység miatt, hanem a fordulóidők miatt.

Eddig a 118nak volt 7-8 perc a Kitérőnél Budagyöngyénél 15. 18nak 7 a Jánosnál, 4 Savoyaban. A Savoyai technológia idő ha sok az utas alapból 4-5 perc. A vonalközi eltérések abból adódtak, hogy ki elé került be saját hullámjába egy másik viszonylat (erre azért elég nagy az esély).

Most Csókánál egységesen 6 perc, Jánosnál 15, Budagyöngyén 10. Ehhez jön még a Bartók szűk átbocsáltóképessége és a Moszkva - János szakasz lassújelei. Ha a Csókánál időben vissza tudsz indulni akkor már örülhetsz, a másik végén meg kevés a 10 perc a kiegyenlítésre, mert még a kocsiszínt is meg kell járni.

így is fura?

Előzmény: .Wala-kee. (6471)
.Wala-kee. Creative Commons License 2007.01.25 0 0 6472
Azért egy 22-eshez hangolni egy 118-ast elég merész vállalkozás lenne. Nem is érdemes, és nem is lehetséges szvsz...
Előzmény: Peti817172M (6468)
.Wala-kee. Creative Commons License 2007.01.25 0 0 6471
Azért ez ebben a formában kicsit furcsa lenne. A délbudai végállomás módosulása, hogyhogy így megfordítja a kettőt? A kettő véleményem szerint nagyjából egyként kezelendő kissé/meglehetősen ingatag, de kétség kívül zavarérzékenyként.
Előzmény: korpi41 (6467)
.Wala-kee. Creative Commons License 2007.01.25 0 0 6470
Egy megálló, és nem az hűdenagy távolság. Ez persze csak egy dolog.
OFF (csak hogy jól tudom-e): nem az iparművészeti van ott?
Előzmény: fberci (6464)
korpi41 Creative Commons License 2007.01.25 0 0 6469
És honnan tudom, hogy a busz már elment, vagy várnom kell rá? Örülni kell, ha indulásra leér az ember a Budagyöngyéhez, és éppen nem jön 56os és lehet menni.

Egyszer már voltam nagyon rendes, és indulásomkor még szépen vártam 1 percet, mert akkor érkezett meg a Budagyöngye lámpához (nem a megállóhoz) az 56os, aztán a Moszkván már volt 5 perc késésem. És hol voltam még a Bartók Béla úti forgatagtól. Jelenleg a 118as nem az a viszonylat, ahol ilyen dolgok beleférnek a menetidőbe. Mondjuk a tükörből a mellém érkező 56ost nem lehet látni, nem hogy a buszmegállót.

Meg lehet, hogy megvárom ott azt az egy utast, aztán meg 50 fog anyázni, hogy már megint késik a nyavalyás 18as.
Előzmény: Peti817172M (6468)
Peti817172M Creative Commons License 2007.01.25 0 0 6468
Ha már 22-es meg 118-as. A 22GY pár perccel előb ér gyöngyéhez, mint ahogy a 118 indul. Ha a busz nem késik, kényelmesen át lehet szállni, de ha késik, akkor elmegy az orrom előtt a villamos. Nem lehetne olyat, hogy ha indulna a villamos, de késik a busz, viszont már látótávolságban van, akkor megvárja az onnan átszálló utasokat (mondjuk általában csak én szoktam átszállni, de szerintem 1 utast is érdemes megvárni)?
Előzmény: fberci (6466)
korpi41 Creative Commons License 2007.01.25 0 0 6467
Azért írtam, hogy a jelenlegi körülmények között. A vágányzár előtt a 18as volt a sztochasztikus a 118as meg a determinisztikus, most ez pont megfordult.
Előzmény: fberci (6466)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!