Keresés

Részletes keresés

**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.24 0 0 6455

Mint ahogy az már ki lett fejtve jópárszor, a helyszínen olyan lejtős a vágány, h. külön személyzet kell hozzá.

 

Értem.

 

Egyébként nincs túl nagy utazási igény a ksz. és Budagyöngye közt.

 

Nem ezért tettem fel a kérdést. Azt is megírtam, miért gondoltam erre.

Előzmény: Fzolee (6454)
Fzolee Creative Commons License 2007.01.24 0 0 6454
Mint ahogy az már ki lett fejtve jópárszor, a helyszínen olyan lejtős a vágány, h. külön személyzet kell hozzá.
Egyébként nincs túl nagy utazási igény a ksz. és Budagyöngye közt.
Előzmény: **BPO-700** (6453)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.24 0 0 6453
Még egyvágányú fejvégállomásként sincs?
Előzmény: paca664 (6452)
paca664 Creative Commons License 2007.01.24 0 0 6452
Szépilonánál nincs megfelelő hely a végállomás kialakítására.
Előzmény: **BPO-700** (6450)
M/M Creative Commons License 2007.01.24 0 0 6451
Valóban jó ötlet. Azok a járatok is szállíthatnának utasokat odáig amík éppen kiállnak. (18,56,59,61,118).

4063-4097 ma próbázott, 4114-4115 meg tanulózott.
TanulójáratTanulójárat 2
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.24 0 0 6450

Mi van ha a 118-as villamos végállomását áthelyeznénk Szépilonához?

~ Közelebb lenne a Zugligeti úthoz... :))

~ 22-es buszról jövők itt is átszállhatnak azok, akik tovább utaznának villamossal.

 

Csak egy kérdés volt...

Előzmény: Peti817172M (6415)
Fzolee Creative Commons License 2007.01.22 0 0 6449
Viszont ez itt OFF, mert nem K Tátra. :P
Előzmény: jazzcool1,2 (6448)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2007.01.22 0 0 6448
szanthomaster Creative Commons License 2007.01.15 0 0 6447
ma a 4114-4115-öst láttam tanulni  Kelenföldön
Gianmarco Creative Commons License 2007.01.15 0 0 6446
4105-4141 @ 18
.Wala-kee. Creative Commons License 2007.01.11 0 0 6445
Az egész.
(egyébként általánosan valóban 4026-4027 szokott lenni T)
Előzmény: ICS MÁNIÁS (6440)
.Wala-kee. Creative Commons License 2007.01.11 0 0 6444
Ezt így regulárisan cserélik?? Akkor az előző post visszaszívva...
Előzmény: mk4047 (6438)
.Wala-kee. Creative Commons License 2007.01.11 0 0 6443
Szerintem az előbbi hivatkozás miatt ennek kicsi a valószínűsége.
Előzmény: ICS MÁNIÁS (6437)
.Wala-kee. Creative Commons License 2007.01.11 0 0 6442
Valahogy úgy... :o)
(ld #6346)
Előzmény: szanthomaster (6436)
korpi41 Creative Commons License 2007.01.11 0 0 6441
Egyszer szállj fel rá, és nézd meg. Afülkeajtó nyilván egyszerűen leszedhető, azzal nincs gond. A paravánfal pedig megfelelő helyeken el van vágva, és hevederekkel-csavarokkal van rögzítve, így egy része egyszerűen, pár csavar kiszedése után eltávolítható. A hajtúkapaszkodó az 1-es ajtónál se a szokványos módon van rögzítve, annak a csonkjára szerelhető rá az oktatói szék. Továbbá van még néhány furat a tükörszár alatt, oda lehet felcsavarozni az oktatói tükröket.

Az átalakítás a műszakosok szerint kb. 20 perc. A dolog úgy működik, hogy amikor véget ér egy tanfolyam, és jönnke az újak, akkor az egyiket (többnyire a 26-27et) átalakítják, amikor végeztek a fejenként 20-30 óra vezetéssel, akkor meg visszalakítják.

Előzmény: ICS MÁNIÁS (6440)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2007.01.11 0 0 6440
De a 4026-4027-nek csak a vezetőfülke ajtaja lett kiszedve? Nem az egész üvegfal?
Sir Rooth Creative Commons License 2007.01.11 0 0 6439
Átalakitható a 4026-4027 es kocsi.Azthiszem a Kátrákra az a hivatalos tanulókocsi bár nem esküdnék meg rá.De igy van egyszerűen kilehet venni a paravánfalat.Direkt ugy van megépitve hogy utasforgalomba is ki tudják adni.
Előzmény: szanthomaster (6436)
mk4047 Creative Commons License 2007.01.11 0 0 6438
A 4026-4027 akkor oktatókocsi, ha kell, különben rendes szolgálatot lát el, persze UV-szék nélkül, zárt fülkével. De nem csak ebből a szerelvény "alakítható" oktatóvá, a 4114-4115 is szerepelt már így.
Előzmény: ICS MÁNIÁS (6437)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2007.01.11 0 0 6437
Pedig pár napja esküszöm láttam utasforgalomban 4026-4027-est.
Előzmény: szanthomaster (6436)
szanthomaster Creative Commons License 2007.01.11 0 0 6436
tegnap és ma is láttam a Bartókon tanulózni a 4026-ost. kivolt szedve belölle az utastér és a fülke közötti fal,é s volt egy UV szék a fülke mögött. ez hogyvan? kell egy oktató kocsi, és akkor gyorsan átépitenek egyett, vagy van külön tanulokocsi?
UV3465 Creative Commons License 2007.01.11 0 0 6435
nem rossz, sőt! ahhoz képest nem szeretem a tátrákat. :p
Előzmény: jazzcool1,2 (6433)
.Wala-kee. Creative Commons License 2007.01.10 0 0 6434
Aha, értem, kösz.
Előzmény: korpi41 (6430)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2007.01.10 0 0 6433
UV3465 Creative Commons License 2007.01.10 0 0 6432

 

Peti817172M Creative Commons License 2007.01.09 0 0 6431
Persze a váltónál várakozó villamosnak nem jutott volna eszébe lenyomni helyzetjelzőre a lámpát, hogy a vele pontosan szembejövő villamos vezetője lásson is valamit a váltóból.
Előzmény: .Wala-kee. (6429)
korpi41 Creative Commons License 2007.01.09 0 0 6430
Akkoriban, mikor ez a Kelemen-Bgy egyvágűnyozás volt, akkor ebből azért nem volt probléma, mert a Bgy-KLu-Bgy táv a visszafogás technológiai idejével 10 perc volt, ha nagyon igyekeztél. Mivel a nagyon igyekezést senkitől nem lehet elvárni, ezért általában csak több volt, tehát a felfelé menő már rég a váltónál várt, mire Te visszaértél. A 41-esen úgy működött a dolog, hogy résen voltunk, mikor jön a szembejövő.

Szabály nincs. Pontosabban farkastörvények vannak. Párszor már megszívtam, hogy az 56ost beengedtem, pedig már rég indulásom lett volna. Ezzel buktam egy lámpát. A következőt meg azzal, hogy a drága 56os a Moszkva bejáratot bukta el, pedig az nagyon lazán elérhető. Még csak a Moszkva téren voltam, és már 3 perc késés. A Bartók Béla úti káoszban aztán sikerült összeszedni még 3*1,5percet. Az összesen 7,5. A Csókánál perontól-peronig van 6 perc a kotta szerint, a technológiai idő kb 4 perc. A 118ason nagyon észnél kell lenni, ha két kör után nem akarsz 15 perces hátrányban lenni magadhoz képest.
Előzmény: .Wala-kee. (6429)
.Wala-kee. Creative Commons License 2007.01.08 0 0 6429
Ez a jelzőbotos valóban olyan hajmeresztő, mint amilyennek elképzelem? Teszem azt rég visszaértél Kelementől Gyöngyéhez, és szépen be kell várd, míg a kövi megérkezik?

Nincs egy olyan szabály, hogy (1)18-asék be kell engedjék az 56-ost, ha épp jön (ilyen átszállási bizé)?

A Hűvösvölgyi ötlet támogattatik, a 61-es összekötéssel (kb?) egyidőben tervezik / tervezték / fogják tervezni (nem tudom most hanyadán áll).
Előzmény: korpi41 (6425)
.Wala-kee. Creative Commons License 2007.01.08 0 0 6428
Úgy is lenne forgalmi vágányon helytelen, a problémán sokat nem gyógyítana, csak csöppet egyszerűbb lenne a dolog annyiból, hogy rögtön a megállóba éll be. De a helytelen kb ugyankkora távon így is fennállna.
Előzmény: Peti817172M (6423)
.Wala-kee. Creative Commons License 2007.01.08 0 0 6427
Na az angolváltó (mégha fél is) tipikusan az a beruházás, ami itt nem éri meg.
Előzmény: Peti817172M (6422)
korpi41 Creative Commons License 2007.01.08 0 0 6426
Ez, meg a másik verzióhoz beruházás kell, elég jelentős összeg a probléma nagyságához viszonyítva.

Egyébként azért sem jó ott várni az időt a Bgynél, mert azért előfordul kocsicsere, amikor útban lenne az ott várakozó 118.
Előzmény: Peti817172M (6423)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!