Az 56-oson volt szintén, amikor még vegyes volt, hogy nem egyediztek, ez azt hiszem a 18-ason is így van. Néha persze akad egy-egy vezető, aki él az adottságokkal... :o)
Továbbra is off [:o)]: Mondjuk azután ezen már nem is csodálkozom, hogy a 956-ok rendszerint mindig V9230-ként jelentkeznek be (legalábbis kivételt eddig nem tapasztaltam)... /off
A 99-es is tipikusan olyan, hogy dobálják az egyes területirányítók között. (azt hiszem ált. Csepel és Boráros tér között, de lehet hogy nem) Neves járatoknak is van ilyen kódjuk, pl. az Expo a 100-as (tehát V1000) - mily meglepő, a Rákoskert (ha mégse akkor a Keresztúr) a 97gy.
Meg asszem van még külön olyan is, hogy AGy... talán 6-os?
Lényeg, hogy mivel a villamosok originell 1-69-ig tartanak, 70-től meg a trolik, azt hiszem együtt vannak a 300-as mezőbe sorolva.
Ezért sem jó a 118-as számozás, teljesen kilóg a sorból. Volt ez a valamilyen 8-as villamos című sztori. Bár azóta sem hallottam az egész tervről, nagy a hallgatás az egész témával kapcsolatban.
A kollega úr megmutatta. :o) Arra gondoltam én is (számkódot mondtam, azt hiszem), csak nem emlékeztem rá. Az úr nekem korábban megírta, elkezdtem visszakeresgélni, de a 950 levelet tekintve úgy vélem tűt kerestem a szénakazalban, mégis kitalálta a gondolataimat. :oD