Egyébként ez a jelzős végállomás dolog a Moszkván se működik valami profin (4-6), Egyik kihúzó szabad, a másikon még gyalogol előre a vezető, leszállóhelynél is várakozik egy tuja, de már a kihúzóban levőnek ad zöldet, miközben még épp annyi idő, míg előreér a vezető, hogy a másik villamos be tudna állni a kihúzóba.
Más: mai napi stresszadaggal kapcsolatban valahogy tényleg rá kéne hatni a vezetőkre, hogy használják már azt az istenadta szükségleszállóhelyet, ha vörös van, és mindkét vágány foglalt. Ha meg nem, azt már megbeszéltük. :o) De ez egyre idegelőbb, ami megy, ha épp az orrod elől mén el a busz.
1. Ja, akkor jó, de ezen a vonalon tudtom szerint ilyen nincs, vagy hogy jött ez ide? 2. Hát épp ez az ellentmondás Korpi szerint az utasításban. Egyvágányú, ugyanakkor visszafele (hogy nevezzem, ha ne helytelennek?) korlátozás van.
Eredetileg nem volt benne a KSZ I. -ben a 15 km/h, aztán "újra csinálták" és 15-nél a lett 22,1 km/h lett.Tehát max 21 fér bele.Valahol megvan itt a gépen is KSZ melléklet, csak nem most nem találom:))
Az útátjáró ilyetén fedezője nem biztber, hanem forgalomirányító készülék. A biztbert nem "ilyen" (azaz időalapú, v valami hasonló) program vezérli, hanem a szerelvények közlekedése befolyásolja. Ezért a helytelenben való közlekedést "mint olyat" nem is biztosíthatja, mert semmi köze hozzá. De nem egészen értem a mondottakkal való összefüggést. Mi (ha jól emlékszem Petivel) ugyanis éppen azt mondtuk, hogy teljességgel értelmetlen direkt tovább lassítani a közlekedést a helytelenbeli sebességkorlátozással egyvágányú pályaszakaszon, ha ezt a szakaszt még biztosító berendezés sem védi! Vagyis minél gyorsabban kell a menetet az adott szakaszon teljesíteni, hogy a következő, aki csak a szemére/diszpécserre van hagyatkozva továbbindulhasson.
Felmerül bennem a kérdés, hogy vajon az útátjáró-fedezőjelző biztbernek minősül-e. A behatási pontok telepítése vajon megfelel-e a helytelenben közlekedő járművek biztosítására?
A sebességkorlátozást az útátjárókban és az ívekben lehet esetleg elfogadni. Az előbbinél a korábban említett probléma miatt, az ívekben pedig az egyirányú kopás miatt.
Dehogynem, csak másik vágányon. :o) AMúgy a lassítást ellenirányban én is blődségnek tartom, ahogy azt a biztberek hiánya miatt előttem szólók is helytelenítették. Pár megállóval északabbra ugorva: rozsdás sínszálak tömkelege hever vágányok között, tájékoztató szerint hétvégi vágányzároknak vége, ennek ellenére lassújel még kivár...
Egymásnak ellentmondó definíciók voltak a közlekedési rendre az intézkedési tervben. Le volt benne írva, hogy egyvágányú pálya (oda-vissza 50), illetve két bekezdéssel később a helytelen vágány is (oda 50 - vissza 15).
Kipróbáltam az inga 56-ost. Viszont valamiért helytelen vágányon csak 20-szal mentünk, pedig amikor a 41-es egyvágányozott, akkor helytelenben is teljes gázzal ment. Viszont a staféta-felmosórúd tetszett :))
Rögzítettem bemondásokat is. Oldalamról letölthető (http://bveremiz.tk). Lehet, hogy valamelyik ideíró vezető fel fogja ismerni a hangját.