Keresés

Részletes keresés

korpi41 Creative Commons License 2006.09.30 0 0 6231

Igen, csak Budagyöngye után 25nél többel már durva pofont kap a gép, akár a mammerek is borulhatnak, meg ha nem vagyok kitámasztva, akkor esetleg leesek a székről.

 

Egy cimbim fél évig nem volt az 56oson, mikor jött, már nem volt ott a lassújel. Nagyon meg is örült neki, megtolta 40nel, és tényleg majdnem leesett a székről. Nem mert hátranézni, hogy mi van az utastérben:-)

Előzmény: .Wala-kee. (6225)
korpi41 Creative Commons License 2006.09.30 0 0 6230
Az irányhiba a vágány helyes fektetési irányától való eltérés. Pl egy ívben a könyök az irányhiba. A széttartás az nyombővülés, mivel nő a nyomtáv. Irányhiba lehet tökélets nyomtávú vágányon is. Mivel a vilik kereke áltlában szélestalpú, ezért a nyomtávproblémákból nem jellemző, hogy probléma van. A széles keréktalpnak is köszönhető, hogy ilyen trágya állapotú pályán is simán mennek a tuják.
Előzmény: .Wala-kee. (6226)
korpi41 Creative Commons License 2006.09.30 0 0 6229
Gyakorlatilag tépés mint állat, és a tűrés, az a sebességre vonatkozik. Pl 10>14, 14>19, 25>29, 30>36, vagy nagyjából ilyesmi. E felett bünti van.
Előzmény: .Wala-kee. (6227)
.Wala-kee. Creative Commons License 2006.09.30 0 0 6228
Kiegészítés, a félreértések elkerülése végett (valóban lemaradt... :o)):

"Számomra pl. sajnálatos, hogy gyakran és direkt kooperatív/megértő lennék..."

...és mégis sokak számára az ilyenek is részei a "bunkó" utastömegnek.
Előzmény: .Wala-kee. (6224)
.Wala-kee. Creative Commons License 2006.09.30 0 0 6227
Hát azért, ha 17 nem is mindig, de a 18, max 19 perc az esetek többségében tartható volt, illetve lett volna. A vicc az, hogy eddig 17 volt a szabályos, ezután pedig 18 alatt büntetés van, hiszen az 2nél több korai.
Tűréshatár ~ tépés, mint állat?
Előzmény: korpi41 (6223)
.Wala-kee. Creative Commons License 2006.09.30 0 0 6226
Irányhiba alatt pl. széttartó, vagy legalábbis más irányba futó sínszálakra gondolsz?
Előzmény: korpi41 (6222)
.Wala-kee. Creative Commons License 2006.09.30 0 0 6225
Hát igen, Hüviben azt a cuccot meg kellene már csinálni.
Gyöngye után még mindig van? Feltöltötték bazaltkővel egy ideje, és leszedték a lassújelet.
Az Akadémiait meg ugye felrakták...
Előzmény: korpi41 (6221)
.Wala-kee. Creative Commons License 2006.09.30 0 0 6224
Igen, az idióta leszállók a Gyöngyénél (ksz. váltóállítás) is megfigyelhetők, de ez ritkábban jelent problémát. Hősünk esetében nem lett volna keresztezés beálláskor, így ez nem jelenthetett volna problémát.

Megértem, és tudom, hogy sok olyan utas van, aki direkt vagy szándékosan baltázik ki a vezetőkkel. Ebben nem kételkedem. De az utasok nagy részéről is feltételezhető volna, hogy normális ember. Számomra pl. sajnálatos, hogy gyakran és direkt kooperatív/megértő lennék... Vagy: ha nem akar se állítani, se balra nyitni (amire persze mondhatja azt, hogy tilos), akkor használja az az áldott szükségleszállót, ha kérhetném.

A bizber meg valóban feltűnően gyakran rossz. Vezetőket képeznek ki a javításukra? Ez azért már kemény. Aszittem erre külön ember van. Az teljesen érthető, hogy visszafogás közbe nem állnak neki javítani. Ettől függetlenül, amikor "jó" a berendezés, szintén gyakran ad tilosat akár csak egy vágány foglaltsága esetén is, holott a másodikra be lehetne állni. Vagy, ha meg biztosított a bej.jelző, és működik, akkor viszont a váltóállításnak kellene működni nem - biztosított jelző esetén, mivel összeköttetésben kell legyenek, felteszem, ha egyik müxik, akkor a másiknak is kell?

Ezek a 0 ft-os megoldások mik lennének pl?
Előzmény: korpi41 (6220)
korpi41 Creative Commons License 2006.09.30 0 0 6223

Nem fejezném úgy ki, hogy bármelyik kolléga nyújtogatná az időt. 16-17 perc alatt úgy lehet felérni, hogy nincs kavaró 18-118as, nincs nagyon sok utas, és tűréshatáron vezetsz. A tűréshatár senkitől sem követelhető meg, hiszen az szabálytalan, csak még nincs szankcionálva, legfeljebb szóban. Szabálytalanságra senki nem kényszeríthető. Szabályosan tényleg 20 perc, mert két lámpát elbuksz, de akár hármat is, ez a 16-17hez plusz 4 és fél perc. Igazából azt sajnálom, hogy én korábban leszek, ami megint csak bűntethető. Nem baj, legalább a kórházhoz nem kell annyira húzni, az volt eddig a legnecessebb, Kelemen meg már így bukó.

 

A probléma igazából az, hogy nincs szekér, amit ki tudnának adni. Már a tankocsit is alig tudják kiadni a most gyakorló újaknak.

Előzmény: .Wala-kee. (6215)
korpi41 Creative Commons License 2006.09.30 0 0 6222
Az a huppanó egy igen komoly fekszint hiba volt, mely meg volt spékelve utána egy irányhibával. A sín is elgörbült lefelé, ezért azt is cserélték a szükséges pár méter hosszon. De most naggyon pöpec.
Előzmény: .Wala-kee. (6216)
korpi41 Creative Commons License 2006.09.30 0 0 6221
Komolyabb hiba, hosszabb vágányzárat igénylő probléma nincs. Hv ívek egy egyszerű síncserével akár éjszakai vágányzárban orvosolhatók. Van egy iszapzsákos irányhiba az Akadémia - Kelemen között, meg a Budagyöngye után az a durva irányhiba Hv felé. Nem kellene komolyan hozzányúlni.
Előzmény: .Wala-kee. (6212)
korpi41 Creative Commons License 2006.09.30 0 0 6220

Nézd, a kérdés már ott dől el, hogy miért nem működik a berendezés, de erről később.

 

Múltkor délelőtt dolgoztam munkanap. Nem volt jó a biztber. 8 kanyarból 3szor jött úgy ki, hogy lehetett volna állítanom. Meg is tettem. Kinyitottam a jobb egyet, lepattantam, állítottam, visszapattantam, erre elkezdtek leszállni. leszállt 3-4, ezután elengedtem a zárógombot, az ajtó elindult, na akkor le próbált szállni még egy. Az ajtó rá, visszanyit. Megint próbál zárni, megint szállnak le. Végre sikerül becsuknom az ajtót, erre elindul kifelé a másik. El kellett engednem, mert már rá tudott addigra haladni a váltóra. Megvárom míg kijön, és nem nyertünk semmit. Ezt előre nem lehet tudni, hogy problémák lesznek. Egy idő után meg szarni fog az ember az egészre.

 

A járművezetők nem úgy jönnek ki a tanfolyamról, hogy basszunk ki az utasokkal. Csak elfárad abban, hogy tenni próbál, és mégis szopik miattuk, mert van egy réteg, aki képtelen partnerként viselkedni. És erre lehet azt mondani, hogy őértük vagyunk, meg minden. Persze. Csak ők nem partnerek ahhoz, hogy mi őértük legyünk. Én még bírom, egy év után. Nem is akarok változni, de teljesen megértem az egészségesen (nem betegesen) szarunk bele járművezetőket.

 

A biztber mért nem jó. Két-három naponta valami hiba folytán kikapcsol. Eddig oké. Csak nincs ember, aki visszakapcsolja. Van kiképezve kb 5 járművezető. Lehet, hogy egyik se dolgozik, meg lehet, hogy csak visszafogásnyi ideje van. Ekkor nem fog egy 2-3 perces műveletet elvégezni, inkább próblája a menetrendet tartani.

 

A szarunk bele hozzálláshoz meg hozzátartozik, hogy ha 0 ftos, vagy rendkívül olcsó megoldásokkal a jv munkája könnyebb lenne, biztos, hogy máshogy viselkednének.

Előzmény: .Wala-kee. (6214)
FKU-911 Creative Commons License 2006.09.30 0 0 6219
forgalmi kocsiként
Előzmény: FKU-911 (6218)
FKU-911 Creative Commons License 2006.09.30 0 0 6218
nekem tetszik. de egyszer azért megnéznék hármas tatrát a körúton
Előzmény: M41 2143 (6217)
M41 2143 Creative Commons License 2006.09.30 0 0 6217

Ezt a képet már máshova is betettem régebben, most itt is megér egy misét:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A minőségért elnézést, nem tíz pontos, a helyszín a lényeg.

.Wala-kee. Creative Commons License 2006.09.29 0 0 6216
Az a huppanó volt a bibi az átjáró után, vagy mi?

mk4047:
Hát igen, és végtelenített folyamatokról van szó sajnos. :o(
Előzmény: korpi41 (6210)
.Wala-kee. Creative Commons License 2006.09.29 0 0 6215
Nagyszerű. Tehát változás érdemben nincs, csak kevesebb a tartózkodó/visszafogó idő. Nektek is jó lesz. :o) Meg nekünk is. Pár kollega eddig a 17 percet "nyújtogathatta kicsit", mostantól már a 20-szal teheti ugyanezt? Minek? Ha eddig fel lehetett (volna) érni, akkor minek elnyújtani a dolgokat?
Előzmény: korpi41 (6208)
.Wala-kee. Creative Commons License 2006.09.29 0 0 6214
Jaja, azt nem értem: napokban is jövök haza. Vezír kolleginájával beszélget, kómótosan megáll (2 perc késéssel). Tudni kell, hogy egész órakor déltájt 2-3 busz is indul. De ő lusta kiszállni kitérőt állítani. Meg ajtót nyitni. Aztán nagy lassan elindul kifelé a késő kolega. Elindulhatna be, de még a buszt elengedi, majd beáll, és szép lassan ajtót nyit. A buszok meg persze pont akkor mennek, kijelző nem váltott fel, lévén a villamos már rég átjött az érzékelőkön, csak rostokolt a bejáratnál.
Ezt most nem panasztopik címén, csak hogy mi mindenen mehete el az az 1,5 perc, vagy hasonlók. Tehát azért a többi kollegának nem ártana, ha nem félne néha attól, hogy egy állítástól leszakad a keze.
Előzmény: korpi41 (6206)
.Wala-kee. Creative Commons License 2006.09.29 0 0 6213
Hát kb. Azt hallottam, hogy "tudniuk" (~érezniük) kell, mennyivel mennek. Ami 2006-ban valóban elég nonszensz. Mindazonáltal a hátralévő időre már valóban kidobott pénz lenne.
Előzmény: DAttis (6205)
.Wala-kee. Creative Commons License 2006.09.29 0 0 6212
Annyira nem volt vészes. De ezek szerint nem ártana már egy rendesebb pályarekonstrukció. Korábban síncsiszolás címén rengetegszer zártak le Gyöngyétől kifele, egyszer már rendesen meg is lehetne csenálni.
Előzmény: Peti817172M (6204)
.Wala-kee. Creative Commons License 2006.09.29 0 0 6211
Azaz, nem tudtam hirtelen, mire fékezett akkorát, valaki átfutott a (lezárt) hídon, vagy mi? Aztán mire odanéztem, csak annyit láttam, hogy a zöld tárcsa mellett haladunk el... :o)
Előzmény: mk4047 (6203)
korpi41 Creative Commons License 2006.09.28 0 0 6210
Végül is a Kútvölgyi útnél is megcsinálták a pályát, naggyon jó lett. Bízom abban, hogy a városmajori 25öt is kigyomlálják.
Előzmény: mk4047 (6209)
mk4047 Creative Commons License 2006.09.28 0 0 6209
Naigen, ez a vége annak, amikor a pályát már megint lassújelekkel "javítják".
Előzmény: korpi41 (6208)
korpi41 Creative Commons License 2006.09.28 0 0 6208

Október 1-től változik a mentrend az 56oson. Állítólag jobb lesz. Ehhez képest gyakorlatilag nem lesz semmi változás. Adnak +2 perc menetidőt, de több kocsit nem, mivel nincs. Így semmi nem történik. Az indulási idők nem változnak elveben, csak a tartózkodást csökkentik. Lesz 2 perc a Moszkván meg Hvben is. Ha jobban utánaszámolok, sok utas mellett egy Hvi visszafogás technológiai ideje kb 3 perc. A Moszkva rét ennél durvább, ott akár 4 perccel is lehet számolni megállástól indulásig csúcsban (a hurok már csak 5-ös). Tehát marad minden a régiben, csak a menetrendet igazítják a késésekhez.

 

Persze azért megnézném azt, aki így megoldotnak látja a problémát, hogy csinálna végig csúcsban zsinórban 6 kanyart (nem is egy ilyen szám van), ami kb 4,5-5 óra kaki-pisi-cigi nélkül...

korpi41 Creative Commons License 2006.09.28 0 0 6207
Cserébe a Kútvölgyi út sarkánál lévő 10es már ismét 30as, így a Budagyöngyét el lehet érni, az új 25tel viszont a Kelement nem.
Előzmény: mk4047 (6203)
korpi41 Creative Commons License 2006.09.28 0 0 6206
Hát igen. Vagy kapaszkodnak és eléri a vili a Kelemen lámpát, vagy egy lámpa bukik, a menetidő nő 1,5 perccel, vagyis 8-10%kal. El lehet dönteni melyiket szeretnénk. És ha ezzel esetleg a 30 percenként járó 63ast késed le Hvben, akkor az elég gázos tud lenni.
Előzmény: Peti817172M (6204)
DAttis Creative Commons License 2006.09.28 0 0 6205
Ja hát igen a germán TeWétől elvárható ilyen legyen, persze más kérdés Bp-en nem igen nyomható ki (normál bp-i közlekedésben a Kresz miatt is) a 70es tempó.

Még jó, hogy ezeken a járműveken ICS Tátra van seb mérő mert UV-val hogy a fenébe tudják a megengedett 50et tartani, érzésre, szal ez kicsit nonszesznek tartom az elmúlt 30 évben nem tudtak egy ilyen "mutatót" felszerelni az UVkra.
Ja hát a 15-30-40 km/ó-ás cammogáshoz nem is kell, amit a Bp-i viszonyok megengednek.
Előzmény: vrobee (6192)
Peti817172M Creative Commons License 2006.09.27 0 0 6204
Mondjuk a rendesebbek eddig is lelassítottak annál az ívnél, hogy ne boruljanak az utasok.
Előzmény: mk4047 (6203)
mk4047 Creative Commons License 2006.09.27 0 0 6203
Az 56-os még egy lépést tett egyébként az ''arany-Gubacsi-út-díj' '06 '' elnyerésére: 25 km/h az ívben az Akadémia és a Kelemen László utca között (Richtung Hűvösvölgy)
Gianmarco Creative Commons License 2006.09.27 0 0 6202
Az érdekes, ezt nem láttam, ma már ismét 4136-4340 (61) és 4330-4331 (59) volt, ill. szintén az 59-esen 4314-4327.
Előzmény: mk4047 (6201)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!