"Tíz utas rekedt a 28-as villamos két kocsijában, miután a X. kerületi Gitár utcai megállónál a péntek délutáni felhőszakadás miatt hirtelen lezúduló víz teljesen ellepte a villamossíneket, és az ajtót nem lehetett kinyitni. Az utasokat a BKV műszaki mentő csoportja szabadították ki - közölte a közlekedési társaság fődiszpécsere az MTI-vel.
Az Új köztemető, Kozma utca és a Blaha Lujza tér között közlekedő villamos a Gitár utcai megállóban állt, amikor a két kocsis szerelvény a hirtelen lezúduló víz miatt nem tudott tovább haladni - mondta Szántó Ferenc fődiszpécser. Hozzátette: az utasokat a BKV szakemberei kimentették.
A budapesti Maglódi út egy szakasza még most is járhatatlan a kora délutáni felhőszakadás miatt, ezért a 28-as és a 37-es villamos nem közlekedik - közölte Szántó Ferenc fődiszpécser, hozzátéve, a villamosforgalom a vonalon szünetel, a 85-ös gyors autóbusz útvonalát pedig megváltoztatták.
Tájékoztatása szerint várhatóan csak kora este indulhat meg a villamosforgalom. Az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság szóvivője elmondta, hogy több autó is elakadt a Maglódi úton a felhőszakadás miatt, a műszaki mentés folyamatban van."ű
4026-4027-et a múlt héten is láttam kétszer szintén paraván nélkül, nem tudom azóta volt-e utasforgalomban, de úgy tűnik az átszerelés nem túl bonyolult, hamar tudnak váltani...
4026-4027 meg ismét tanulózik, paraván nélkül. Vagyis most meg tudtam nézni közelebbről nagyon rövid időre, a paraván alsó fele megvan, csak a felsőt szedték ki.
Úgy alakították ki, hogy a kocsiszínben is bármikor könnyen megoldható legyen az átalakítás vagy mindig a Fehér útra jár ezért?
Ja, valahol mintha a Völgynél szállna fel a csajszi, de nem tuti, viszont ez mekkora hülyeség már, hogy Ilonán száll le! :-D Mondjuk nekem Isten igazából egyik hely sem esett le, sikerült úgy összevágni, hogy kikockázás nélkül nehezen legyen felismerhető. A leszállásjelzőt pedig, hogy őszinte legyek, nem is figyeltem.
De egyébkémnt a reklám legalább három jelenetből van összevágva, mert először bezáródnak az ajtók, és elkezd világítani a leszállásjelző. Utána mennek, de a leszállásjelző már nem világít, utána meg leszállnak, de már a Szépilonában.
Alegtöbb kocsin egyik felén ott a miki, a másikon meg a gégecsövest lehet használni az átkapcsolás után. De ez már asszem régebb óta így van, de hogy miért, az egy jó kérdés...
Azt mindig akarom kérdezni, hogy a fényszórokat direkt cserélték le, mert ha jól emlékszem eredetileg a nem domorodott ki ennyire a fényszoró és mintha manapság az ICSn és UVn alkalmazott domborúbb fényszórok lennének a Tátrán is.
Vazze jobban nem tudom elmagyarázni a különbséget lényeg eredetileg mintha nem ezek a fényszorók lettek volna a Tátrákon érkezésükkor huszon akárhány éve. :))
Kora délután a 18-asok mindkét irányban sorban álltak a Moszkva tér felé, és a Déli felől érkező villamosok a Moszkván visszafogtak. Állítólag egy 405-ös állta el a síneket.