Keresés

Részletes keresés

'szti Creative Commons License 2021.09.27 -1 0 607

2021 szept 30 előtti foglalás díjmentesen módosítható, utána csak díjfizetéssel

flex szerű ez van:

https://www.ryanair.com/hu/hu/utazas-megtervezese/ha-velunk-repul/flexi-plus

Előzmény: midsomer (606)
midsomer Creative Commons License 2021.09.27 -2 0 606

Ryanairnél hol találok a honlapon wizz flexhez hasonlót? Mondjuk ha mégsem utazom, későbbre átrakható az időpont? Köszönöm, aki tutira tudná.

Sophia01 Creative Commons License 2019.10.16 -1 0 605

Sziasztok! 

Eladnám Ryanair retúr repülőjegyem BUDAPEST - PALERMO 2019.12.30-2020.01.06
jegy ár: 25000 Ft + átírás.
Érdeklődni: zsofi010101@freemail.hu

Üdv: Zsófi

rodnan001 Creative Commons License 2015.06.15 0 0 604

Üdv, mindenkinek !

 

Tanácsot kérnék, hogyan lehet a 12 éves gyermekeim online regisztrációját a Raynairt rendszerében elvégezni ? Sajnos az ügyfélszolgálat nem elérhető. Köszönöm

anitram001 Creative Commons License 2015.05.28 0 0 603

Szeretném megkérdezni, hogy szigorúan nézik a pogyász méretét? 55*40*20??? Vagy az se baj ha kicsit kövérebb a bőrönd? 12-3 cm belefér még? az a 20 cm az nagyon kevés.

Előre is köszönöm a válaszokat!

zithea Creative Commons License 2015.05.08 0 0 602

Köszi a gyors választ. És vajon ha nincs tele a gép, akkor át lehet ülni? Engedi a személyzet? 

Előzmény: 'szti (601)
'szti Creative Commons License 2015.05.08 0 0 601

ryannél nem tudsz utólag venni helyet, csak ha komplett jegyet veszel

Előzmény: zithea (600)
zithea Creative Commons License 2015.05.08 0 0 600

Sziasztok!

Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy ha nem egymás mellé rak minket a véletlenszerű ülésosztás, akkor azon lehet változtatni (pl kifizetem a választott helyeket utólag) vagy már bukott a mutatvány? Ugyanis 2 fő egymás mellé került a gép közepébe, a 3. meg totál külön a gép végére :(

Szerintetek? Köszi előre is!

Charlie2013 Creative Commons License 2014.10.20 0 0 599

Kedves Bozsori és 'szti,

 

köszönöm a válaszokat. Másnap újra próbáltam ugyan azokkal az adatokkal, ugyan azokat az ablakokat töltöttem ki, volt olyan adat, amit fel is dobott, pl. bankszámla adatok és furcsa mód sikerült. Persze aznap már 3000-rel több volt a jegy ára.

Előzmény: 'szti (598)
'szti Creative Commons License 2014.10.17 0 0 598

addig, amíg bármi ilyen hiányos adat ablak felugrik a végén, nincs kész a foglalás. kezdheted újra.

mindent ki kell töltened, amit csak lehet :-)  engem a gond esetén értesítendő személy hiányos kitöltöttsége miatt nem engedett tovább.

Előzmény: Charlie2013 (595)
bozsori Creative Commons License 2014.10.16 0 0 597

Ha már korábban volt egy foglalásod és tudod a foglalási számot:

Foglalás kezelése itt válaszd azt hogy hogy "Foglalástörténet megtekintése".

 

Egyéb esetben, tehát ha ez az első foglalásod, akkor ugyanitt lent a 3. lehetőséget válaszd.

 

Előzmény: Charlie2013 (595)
rodore Creative Commons License 2014.10.16 0 0 596

Én is a szimpatikust választottam, majd online utasfelvételnél nem engedte beírni a születési évemet, mivel 2-16 évesnek értelmezett. Felhívtam őket, megesküdtek, hogy javították, de csak a reptéren kérhetem a beszállókártyát, ingyen, bérmentve. azóta frászban vagyok :-( szombat este utazunk.

Amúgy, ha név változtatást kérsz, ki lehet *-gozni a megszólítást, de az enyémnél nem sikerült :-(

Előzmény: Törölt nick (593)
Charlie2013 Creative Commons License 2014.10.16 0 0 595

Próbáltam foglalni a Ryanair honlapján. Végigmentem, megadtam a személyes és a banki adatokat, az utolsó kattintásnál kiírta egy ablakba, hogy hiányos személyes adatok. Bezártam az ablakot, de mintha törlődött volna az egész foglalás. Visszadobott az elejére.

 

Vissza lehet valahogy keresni az oldalon, hogy sikerült-e a foglalás? Próbáltam, de kéri a foglalás számát is, az pedig nincs, nem kaptam emailt se.

 

Előre is köszönöm a válasz.

attamatta Creative Commons License 2014.08.05 0 0 594

Pedig a pilótafülkei jump-seat egy élmény lenne neki...:))

Előzmény: Krisztina K (589)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.05 0 0 593

Nincs, válaszd amelyik szimpatikus, vagy foglalj az angol változaton, ott már helyesen szerepelnek a név előtagok.

Előzmény: Törölt nick (592)
Krisztina K Creative Commons License 2014.07.07 0 0 591

Köszönöm a választ!

Megoldjuk valahogy - mondjuk az aggaszt, hogy a visszaútra Barcelonában sikerül-e :(

Kisgyereket csak nem választanak szét - legalább az egyik szülő mellette lehet - gondolom.

 

Előzmény: Count Dooku (590)
Count Dooku Creative Commons License 2014.07.07 0 0 590

Próbálkozni éppen lehet, de nem fog sikerülni. :)

Elég jó eséllyel egymás mellé/közvetlen közelébe fogtok kerülni így is.

Előzmény: Krisztina K (589)
Krisztina K Creative Commons License 2014.07.07 0 0 589

Kedves Fórumozók!
Hátha tud valaki segíteni: az utazás előtti 7 napot tartják szigorúan a Ryanairnál az internetes utasfelvételnél, vagy lehet hamarabb is próbálkozni? Tudom, ha fizetnék, lehetne akár ma is ... de fizetni nem szeretnék. Fizetés nélkül mennyire esélyes, hogy sikerül egy sorba ülnünk hárman? Remélem hárman nem három helyre kerülünk, mert a gyereket nem szeretném a gép másik felében látni :) :(

 

Segítséget előre is köszönöm!

Nori 87 Creative Commons License 2014.06.12 0 0 588

Köszönöm a segítséget Mindenkinek!

Pitta2 Creative Commons License 2014.06.04 0 0 587

Én a foglalás előtt angol nyelvre váltottam, mert ott jól adja a mr-t, stb. Ha jól emlékszem, akkor a beszállókártyán nincs se mr/ms/ifj/özv. :))

Előzmény: Nori 87 (585)
ltlenne Creative Commons License 2014.06.04 0 0 586

A megszólításnak nincsen jelentősége,össze-vissza adja ki magyarul,engem özvenynek titulált:(

Ékezet nélkül írd,ahogy a személyidben van

Indulás előtt 7 nappal(vagy ha előre veszel helyjegyet 30 nappal) tudsz becsekkolni,akkor kell kinyomtatni a jegyet

Előzmény: Nori 87 (585)
Nori 87 Creative Commons License 2014.06.04 0 0 585

Sziasztok!

 

Igyekeztem minden idei hozzászólást elolvasni a ryanair honlapjával kapcsolatban.
Elméletileg november végére foglalnék Párizsba repülőjegyet négy főre, visszafelé pedig december 1-én. A honlapon az szerepel, hogy pontosan a személyigazolványnak megfelelő névnek kell szerepelnie, itt van két kérdésem. Az egyik az lenne, hogy mindenkinek megfelel ha bejelölöm, hogy ifj. vagy ez fontos adat és menjek át az angol oldalra? A másik pedig az, hogy ha magyar oldalon írom a neveket be akkor legyen e ékezetes vagy maradjon ékezet nélkül inkább?

Ha kifizettem akkor emailban jön a jegy. Ennek van valami korlátozása hogy mikor nyomtatom ki, vagy most azonnal meg kell tennem? 

Segítségeteket köszönöm.

zosa777 Creative Commons License 2014.03.20 0 0 584

Sziasztok! Most kaptam e-mailt, hogy 12 órával előrébb hozták a gép indulását, de csak "elfogadás" és visszafiteés közül lehet választani. Hogy tudnám megoldani, hogy átfoglaljak egy másnapi gépre és ne kerüljön plusz pénzbe? 

bozsori Creative Commons License 2014.03.05 0 0 583

Néhány hete kaptam levelet, ebből részlet:

 

"As your flight time change is over 2 hours you may cancel your flight and apply for a refund please click on the link below and enter the required details."

 

Viszont a szabályzatban (9.1.2. pont) tényleg 3 órát írnak: http://www.ryanair.com/en/terms-and-conditions#article9

 

Esetemben 7 órát meghaladó változtatásról volt szó.

Előzmény: szofi762 (582)
szofi762 Creative Commons License 2014.03.05 0 0 582

Köszi, ez jó is lenne! Csak nekem a weboldalukon az jött le hogy ez a lehetőség csak akkor áll fenn ha min. 3 óra eltérés van... 

Előzmény: áim (581)
áim Creative Commons License 2014.03.05 0 0 581

Fognak küldeni e-mailt is (nem kapkodják el, lehet, hogy csak pár héttel az indulás előtt), hogy elfogadod-e a változást.

A igen, akkor csak elég visszaigazolnod, ha nem , akkor választhatsz a jegyár visszafizetése, vagy egy kicsit korábbi - kicsit későbbi átfoglalás között. (a wizznél ez -14 és +30 nap, a ryanairnél nem tudom)

Előzmény: szofi762 (580)
szofi762 Creative Commons License 2014.03.05 0 0 580

Van estleg olyan köztetek akinek egy lefoglalt, visszaigazolt járatának indulási időpontját később megváltoztatták (februári foglalás június elejére)?  A változásról semmilyen infót nem küldtek csak a neten látom hogy azon a napon most már más időben indul a gép mint ahogy a foglalásomon áll, konkrétan 2,5 órával később.

Van lehetőség ilyenkor reklamációra, vagy mivel nem lépi túl a 3 órás változtatást semmit nem fognak kompenzálni ha így nekünk már nem jó ez a járat?

Gyufa1212 Creative Commons License 2014.02.23 0 0 579

Nagyon szépen köszönöm a válaszokat! :-) Akkor marad a légitársaság

mennék Creative Commons License 2014.02.22 0 0 578

Tartottam tőle, hogy valamit benéztem ezért ellenőriztem a bankomnál, ott írták az euró árfolyamot. Dollárról szó sem volt.

Előzmény: leveling (577)
leveling Creative Commons License 2014.02.21 0 0 577

A jó öreg "More information" :)

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=127487067&t=9080771

 

Bár az oldal már nem pont úgy néz ki mint a videóban a lényeg nagyjából ugyanaz.

Előzmény: mennék (576)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!