Kedves Fórumozók! Hátha tud valaki segíteni: az utazás előtti 7 napot tartják szigorúan a Ryanairnál az internetes utasfelvételnél, vagy lehet hamarabb is próbálkozni? Tudom, ha fizetnék, lehetne akár ma is ... de fizetni nem szeretnék. Fizetés nélkül mennyire esélyes, hogy sikerül egy sorba ülnünk hárman? Remélem hárman nem három helyre kerülünk, mert a gyereket nem szeretném a gép másik felében látni :) :(
Igyekeztem minden idei hozzászólást elolvasni a ryanair honlapjával kapcsolatban. Elméletileg november végére foglalnék Párizsba repülőjegyet négy főre, visszafelé pedig december 1-én. A honlapon az szerepel, hogy pontosan a személyigazolványnak megfelelő névnek kell szerepelnie, itt van két kérdésem. Az egyik az lenne, hogy mindenkinek megfelel ha bejelölöm, hogy ifj. vagy ez fontos adat és menjek át az angol oldalra? A másik pedig az, hogy ha magyar oldalon írom a neveket be akkor legyen e ékezetes vagy maradjon ékezet nélkül inkább?
Ha kifizettem akkor emailban jön a jegy. Ennek van valami korlátozása hogy mikor nyomtatom ki, vagy most azonnal meg kell tennem?
Sziasztok! Most kaptam e-mailt, hogy 12 órával előrébb hozták a gép indulását, de csak "elfogadás" és visszafiteés közül lehet választani. Hogy tudnám megoldani, hogy átfoglaljak egy másnapi gépre és ne kerüljön plusz pénzbe?
"As your flight time change is over 2 hours you may cancel your flight and apply for a refund please click on the link below and enter the required details."
Fognak küldeni e-mailt is (nem kapkodják el, lehet, hogy csak pár héttel az indulás előtt), hogy elfogadod-e a változást.
A igen, akkor csak elég visszaigazolnod, ha nem , akkor választhatsz a jegyár visszafizetése, vagy egy kicsit korábbi - kicsit későbbi átfoglalás között. (a wizznél ez -14 és +30 nap, a ryanairnél nem tudom)
Van estleg olyan köztetek akinek egy lefoglalt, visszaigazolt járatának indulási időpontját később megváltoztatták (februári foglalás június elejére)? A változásról semmilyen infót nem küldtek csak a neten látom hogy azon a napon most már más időben indul a gép mint ahogy a foglalásomon áll, konkrétan 2,5 órával később.
Van lehetőség ilyenkor reklamációra, vagy mivel nem lépi túl a 3 órás változtatást semmit nem fognak kompenzálni ha így nekünk már nem jó ez a járat?
""akkor ő elkezd kalkulálni és jaaa ma az eurót 330 ért adom úgyhogy plusz x ezer vagy ilyesmi""
Pontosan!Magam sem feltételeztem, hogy ez lehetséges. A csak hazautat kizárólag euróban adta meg. Így utólag már kapisgálom miért. Nem tudom, hogyan csinálták de tény: repjegy 336,2; transzfer 312,3; egyéb vásárlás 312,4 kb. 3/4 óra leforgása alatt.
"akkor ő elkezd kalkulálni és jaaa ma az eurót 330 ért adom úgyhogy plusz x ezer vagy ilyesmi"
Én ezt nem értem. Ha forintban adja meg neked az összeget, és forintban fizetsz, akkor ott a fizetendő összeg. Ha euróban adja meg a fizetendő összeget, és te forintos számláról fizetsz, akkor az árfolyamod a banktól függ, nem tőlük. Pont ugyanígy történik, ha a légitársaságnál foglalsz közvetlenül.
Hát pont ez az végig vittem és biztosítással együtt nagyon jó az ár :-) Lehet, kicsit túlbonyolítóm én arra gondolok, hogy amikor rányomtam mármint már fizetek akkor ő elkezd kalkulálni és jaaa ma az eurót 330 ért adom úgyhogy plusz x ezer vagy ilyesmi vagy van valami kisbetűs rész amit nem vettem észre. Vagy egyszerűen csak leszerződött a légitársaságokkal egész évre és kap valamennyi kedvezményt? Nekem mindig gyanús, ha valami túl olcsó, de ugyanakkor mimnél, olcsóbb annál jobb :-) :-) Szóval azt nem tudom, hogy megkockáztassam, megéri mert megbízható cég vagy inkább ne garasoskodjak és vegyem a légitársaságnál?
Megint lenne egy kérdés. bravofly van valakinek tapasztalat? azért kérdezném mert valamivel olcsóbb a repjegy náluk mintha közvetlenül a légitársaságnál venném a jegyet ahova közvetítik. A kérdés az lenne hogy ez lehetséges vagy a végén még rátesznek pár plusz költséget és akkor már drágább a jegy?