A ryanair az egyik legspórolósabb fapados cég! csak online check-in van nincs másra lehetőség! sőt régebben volt olyan, hogy a wc használatért is pénzt kérnek. A wizz-nél sem ingyenes a reptéri check-in.
Budapest T2 terminálnál is gyalogos beszállást kérnek ezért átszervezik nekik ahogyan kérik ...stb ...
Ryan biztosítás ügyben ugyanazt a kört futottam, mint te. Már majdnem megütött a guta.
A megoldás:
A " Please select the country" menüben Latvia és Lithuania között szerepel a " Don't caver me " lehetőség. Nem a legelején, nem a legvégén. De lehet, hogy időnként változtatják. A következő lapon újra szerepel a biztosítás lehetősége, ott a világos szürke" I take the risk" opciót válaszd.
Nem tudja valaki, hogy ezzel mit kell tenni? Minden helylekérésre ezt adja:
Error - Your session has been locked
We are experiencing some difficulties with the website. Please wait 10 seconds and if you are not redirected back click here.
If you have already submitted payment your new reservation or flight change MAY have been confirmed.
Before starting again please firstly check your email account to see if you have received an email travel itinerary or alternatively you can check to see if your transaction processed by going to Manage Booking section of our website and completing the information required in Option 2.
"Get me Home Guarantee" in the event of airline failure
Passenger 1 4,497.17 HUF Add Travel Insurance PLUS 867.52 HUF Passenger 2 4,497.17 HUF Add Travel Insurance PLUS 867.52 HUF If you are already insured you can select "Don't Cover Me" in the drop down box.
Köszönet "tompus"-nak a remek leírásért! Már a foglalás elején meg kell gondolni, hogy miként szeretnénk becsekkolni a járatunkra. Ez a Ryanair-nél azért is lényeges kérdés, mert van képük a reptéri check-in-ért 5€-t elkérni, ami egy akciós jegynél összemérhető[...] Bővebben!Tovább »
Tud valaki segíteni ryan-es foglalásnál, hogy kikerüljem a bónuszköltségeket? Sürgős lenne, úgyhogy kérlek, e-mail címet, vagy telószámot adj, hogy rögvest kereshesselek! :) Előre is nagyon köszönöm.
Online check-in-nél tudsz helyet foglalni a nagyobb lábterű ülésekre plusz 3400 forintért. Ha csak priority boarding-ot veszel, azzal már nem ülhetsz a nagyobb lábterű helyekre, illetve nyilván ha nem fizetsz érte, akkor akárhogy helyezkedsz a beszállításkor, szintén nem ülhetsz oda.
Ha látják az ügyfélszolgálatosok a rendszerben (vagy akár a honlapon a "Manage my bookings" résznél te is meg tudod nézni), és "Confirmed" a státusza, akkor minden rendben, majd levonják a pénzt (valószínű, hogy már most is zárolásban van). Ha 100%-ra akarsz menni, akkor 3-4 munkanap múlva nézzétek meg újra a neten (vagy az ügyfélszolgálaton kérdezzetek rá), ha valami gond volt a fizetéssel, addigra már biztosan ki fog derülni. De szerintem nem lesz gond.
Te juttottál valamire? Én ugyanígy jártam, ma a öcsém felhívta a ryanair-t, és azt mondták neki, hogy minden ok, látják a foglalást, de még se emailt nem kaptam, se a pénzt nem vonták le. Ilyenkor mi van?
Szia!mikor kiválasztod az időpontot oldalt külön írja a check-in díjat, taxes stb....ha ár fizettél nincs semmi +költség. lehet kiválasztani elsőbbségi beszállást is annak is díja van, aki nem választ ilyen opciót az sorban áll általában érkezési sorrendben állnak be az útasok.
Az online check-in még plusszban fizetős ? Vagy ha már lefoglaltam a jegyet,kifizettem az adott kártyával és fizetési feltétellel,akkor utána már plussz kötelező költség nem várható ugye ?
Pontosan arra a " No, thanks, I will take the risk" szövegre kell kattintani és akkor tudsz továbblépni. Csak ryanre jellemzően úgy tűnik, mint ha nem lenne más választásod :)
Nem akarok tőlük biztosítást, szerintem drága és alig nyújt valamit , de egyszerűen kikerülhetetlen.
Ha máshol vagy biztosítva, írd be : Don't cover me. Beírom. Minden kész, a következő oldalon megint bíztat a biztosításra : Yes, plaese add cover to my booking. Mellette halványan a másik lehetőség : No, thanks, I will take the riske, de azt nem lehet klikkelni, csak az igent, különben nem enged tovább.
Szia , velem is hasonló történt! Hívd fel őket a 0618154429 számon és a hölgy rövid egyeztetés után megmondja, hogyan áll a foglalásod. (foglalási szám, név, email cím, cím)
A segítségetek szeretném kérni, hogy tapasztaltatok-e már vmi hasonlót, illetve tudnátok-e tanácsot adni a következőkben:
Egy hete foglaltam a Ryanair-nél repjegyet, melyet akkor sikeres foglalásként igazolt vissza, de azzal a megjegyzéssel, hogy "Not confirmed until you receive email itinerary"
Azóta emailt nem kaptam, és a repjegy árát sem vonták le a számlámról. Lehetséges, hogy a rendszer túlterhelt, és idővel megérkezik az email, és megtörténik a terhelés is? Nem tudom meddig várjak, hátha confirmed lesz a foglalás, vagy próbálkozzak.e egy új foglalással. Ebben az esetben előfordulhat, hogy pár nap múlva az előző foglalásomat is érvényesítik, vagy kitudja...