Kulcsos átcserélte a eredeti cilinderrészt az uj komplett immónélküli gyujtáskulcsba--- ez lett a megoldás.., csak gy. Betétcserére nem találtam vállalkozot....., meglepi de igaz...
Kulcsos szerint mindenképp kell az autó.,tudom több generációs immok chippek vannak.,régebbieket egy mezei aliexpresszes " RedBull-al házilag lehetett másolni..,biztos igaza van
Masik problema: Elektromos részét kikellene cserélni.., de ugy tünik kulcsos szaki lesz a vége ennek is, mert nem tudjuk- nem merjük bevállalni a cserét.. ,mert teljesen eltér a " hagyományos" p, Peuge- Ctroen gyujtaskapcsolóbetét cseréktől!! Eddigi infóim szerint célszerszám és spéci ismeretek szúkséges a cseréhez, mert " szétkellbarmolni" a mechanikát...
Vettúnk egy kompletetett , uj- utángyártottat kb 17.000ft ért..Elektromos betétet kúlön nem lehet kapni ehez!!!, Ezért ebböl gondoltuk át- kiszerelni az elektromos betétet ...,De ennél a müveletnél megakadtunk maximumra...
Ha én ezt a kipantitott Chip- t ( Citr.C5.mk1.2001 ) elviszem egy kulcsmásolo muhelybe.., akkor az autó nélkül is tudnak egy másolatot csinàlni az elvitt chipröl???
Vettem olcsón egy kínai 468 A kulcsmásoló gépet, kaptam hozzá 100db ELZ nevű olcsó nyerskulcsot (elég keménynek tűnik) akarok rendelni hozzá marótárcsát. Csak szórakozásra kell nem fogja visszahozni az árát, ezért nem nézek gyémántot.
Jelenleg 90 fogas kopott tárcsa van benne, és azt akarom hogy az új sokáig jó legyen.
Több órás keresgetés olvasgatás youtube video után sem egyértelmű melyik tárcsa lenne a legmegfelelőbb:
És ha jót akarsz, az olcsó kínai vackokat kerülöd messzire, mert szépeket tudnak ígérni hogy elcsenjék a nehezen megkeresett forintjaidat, de amikor az első autót trailerrel viszik el tőled, akkor indulnak a galibák......
SZia!
AZ Xhorse termékeit is az olcsó kínai kategóriába sorolnád?
Szívhatsz? Erre nem is gondoltam:))) Még az Aranykulcsnál is passzoltak, voltam vagy 6 kulcsmásolónál....Megpróbálom a Kulcskirályt vagy az Kulcslyuk szaküzletet, hátha. Gondoltam hátha van itt szakmabeli, aki rávágja hogy tud másolni és nem kéne 10x próbálkozni másoknál...
En magam is vallom a "nincs ingyen ebed" elvet, illetve azt, hogy az emberek munkajat, koltsegeit ki kell fizetni.
Volt mar olyan is, hogy megcsaltak a megerzeseim.
Ennek ellenere az, hogy egyetlen kulcs elkeszitese vegso soron 150ezerbe keruljon (reszleteztek is melyik mennyibe: 40 kulcstoll, 60 taviranyito, 30 programozas, 25 trailer bevinni az autot) egyszeruen nem tunik kiegyensulyozottnak.
A fajdalmas valosag... koszonom a reszletes valaszodat, igy mar konnyebb tovabbmenni.
Nem lehetetlen, de kell hozzáférés volvo központi adatbázishoz. Azt meg nem adnak csak úgy mindenkinek szíre-szóra. Legolcsóbb megoldás az, ha egy komolyabb kulcsosnál a kulcspengék mellé csináltatsz immo chipeket(vagy legalább egyet az immo gyűrű mellé), akkor legalább mechanikusan zárhatod/indíthatod, de a távok betanítása szerintem komolyabb művelet. Főleg, ha bontottak, nem biztos, hogy sikerül. Távirányítónál még befolyásolhatja a működést a sérült belsö tükör, mert abban van a vevője és az is jó drága. Sajnos itt a szakértelmet, a volvo szerviz fenntartását, a célműszereket, a szerelők képzettségét munkabérét, a felhasznált villanyszámlát egyéb rezsit, az ezeknek az adóit valamint egy kis nyereséget is mind-mind meg kell fizetni, ettől olyan drága a márkaszervizes ár, nem attól, hogy a kínai/koreai 5 dolláros vacakon sokat akarnak fogni.
Néha ebay-en vagy bontóban lehet jutányos áron komplett kulcsok--zárak-táv-motorvezérlő-cem szettet venni. Ezek egymáshoz már összetanított állapotban ugyanabból az ugyanolyan autóból kibontva és mindent átszerelve működhetnek.
Keresek szakit Heves megye- Budapest területén,aki rendelkezik avdi vagy vvdi2 eszközzel. A saját autóm (2014 touran) vdo muszer csoportját kell cserélnem...