Keresés

Részletes keresés

gerard Creative Commons License 2019.06.27 -3 2 108938

Igazad van, és amig mindenki így áll hozzájuk, addig így is fognak bánni az utasokkal.

Ez egy oda-vissza játék. Birkák vagyunk, birkaként bánnak velünk,

Mielőtt visszalőnél, én is szoktam birka lenni, meg voltam is... (nem kritika, hanem hozzáállás szemléltetése csak)

Amig az olcsóért mindent elfogadok, addig mindent le is fognak tolni a torkomon.

 

Ez olyan mintha azt mondanám, hogy a BKVra a jegy 350 ft.

Normál villamos.

De van 70 forintos is, ott csak állóhely van,

Nem áll meg a villamos csak lassít..

Ok, ezt elfogadom, akkor a 70 forintossal utazok...

Ja, és néha jön a kalauz és egyeseket fejbe rug.

Már bocs, de 70 forintért mit akarsz????

 

És a többség ezt elfogadja, mert őt még nem rugták fejbe....

 

Amikor egyszer ez elbillen, akkor lesz változás.

Vagy ha egyszer az a büntetés nem 5 millió lesz, hanem 50 millió / eset, akkor hirtelen fontos lesz,

hogy betartsák azokat a szabályokat amelyek rájuk is vonatkoznak.

Értem én hogy olcsó fapados, de azért megnézném hogy mi történne, ha egyszer ez 150 német turistával történne a London - Berlin vonalon.....

Félreértés ne essen, nem a hibázás lehetősége a probléma,

nem is a ki tudom-e fizetni a plusz költséget,

az sem, hogy behajtom-e, egy ilyen esetben,

 

hanem azok a magatartások, amikor valami pár eur-s vocher-ért nyilatkozatot

iratnak alá a jogaid lemondásáról, ami voucher átvételinek tünik (mert ilyen is volt)

Meg amikor leszarják, otthagyják az utast majd bizonyítsd hogy ők voltak a hibásak,

stb. Kiváncsi vagyok, hogy a bécsi járatról lemaradt 30 emberből mennyi tudja ezt érvényesíteni...

Ők 5 helyen engedték az utasokat (azt mondják), akik ott voltak 1 helyen mehettek be.

Bizonyítsd be és szedd be a lefoglalt szállás árát,

a bérelt kocsiét, stb...

 

De persze ez nem ellenreklám, mert pl. amíg neked van állásod, addig nincs munkanélküliség, amikor nincs

állásod akkor a munkanélküliség 100 % elvén, ha egyszer a te családodat hagyják ott, és ugrik egy nyaralás

de a költségei felmerülnek, és a behajtása a költségeknek minimum kétséges, akkor van ennek szerepe.

Amíg a szerencsés többséghez tartozol, addig nincs....

 

 

Előzmény: Grizenstein (108936)
Zs... Creative Commons License 2019.06.27 -1 0 108937

Köszi a választ. Scoot-ot Ausztráliába nézegettem, akkor lélekben felkészülök rá hogy nem lesz egy joyride. De valamit valamiért, más nem nagyon fog 180e Ft-ért elvinni oda (és még ők se mindig). Azt tudod esetleg hogy az ülés legalább dönthető volt-e?

Előzmény: gerard (108924)
Grizenstein Creative Commons License 2019.06.27 -1 0 108936

Az a helyzet, hogy ki van ez számolva és nem éri meg nekik.

Ne gondold, hogyha mindent megoldanának, akkor az vanami nagy pozitiv reklám lenne, a kutya nem írná meg, senki nem tudna róla.

MOst egy ilyen időszak van, minden csapból ez folyik. Fogalmunk nincs róla, hogy tényleg egyre több eset van, vagy csak most ez a menő bulvárhít. 

Én ez utóbbira tippelek.

Én sokat utazom velük, családdal is, megveszem a nagylábteres helyet így kényelmesen elférek, és még nem nagyon volt gondom.

Van a kártyámon megfelelő adag pénz az ilyen esetekre aztán ha előfordulna akkor behajtanám rajtuk.

 

Előzmény: gerard (108935)
gerard Creative Commons License 2019.06.27 -3 1 108935

Azt nem értem, hogy a wizznek van kb negyedévente 600 millió eur bevétele.

Évente 2,5 milliárd eur.

Az kb 800 milliárd forint.

Ebbe hogy nem fér bele az, hogy ebben az esetben, amikor egyértelműen ők a

hunyók (ugye itt nem 10 utas maradt le, nem 30 mint Bécsben, hanem mindenki, és nem időjárás miatt kell Pozsonyban leszállniuk, ezt konkrétan elszúrták, pár évente van ilyen, nem heti-havi probléma) fogják magukat, és egy normális hotelbe elvitetik az utasokat.

Ok, a közeli olcsó hotelekben kaptak néhányan helyet, mások nem.....

Reggel London és Budapest között van 4 járat, 15-ig 8 járat....

Kb hotellel, buszos szállítással (mármint a hotelbe), másnapi átfoglalással 150 utassal számolva

megáll kb 15-20 millióból.  ÉS AKKORA POZITÍV REKLÁMOT KAPNAK, HOGY CSAK NA!

Nagyobbat, mintha vettek volna ennyiért felületet.

Még azt is mondhatnák, hogy ha Mi hibázunk akkor lám ilyen korrektül járunk el, ha más hibázik

(ezt mondják a többi esetre) akkor ugye nem mi vagyunk a felelősök....

 

Csak rajtam buknak kb évi egy-két százezer ft-ot.

Persze ez 91 %-os töltöttség mellett nem bukás mert van ott más jelentkező ugyanarra a jegyre.

De az ilyen hírek hallatán szerintem  sokan elgondolkodnak azon, hogy megéri-e az olcsóbb jegy a stresszt.

Logikusan a 18 éves lányomnak ez nem gond, aludt már Berlini reptéren is...

De amikor 4 gyerekkel foglalunk, akkor én ezek miatt zárom ki a Wizzt. 10-12 éves gyerekkel 6 főnek, ez a buli hotellel kb 2-300 e ft., vagy reptéren alvásos, drága kajálós probléma.

 

Reptéri parkolás, munkahelyi szabi, stb. már csak hab a tortán.

A végén az utasok többsége ráadásul ma már ki tudja követelni a kártérítést.

Régebben a többség erre legyintett volna, de ma elég a web előtt megadni az adataidat

egy-egy komolyabb ezzel foglalkozó cégnek, és többnyire megkapod a lét....

 

Pár éve túltöltöttek egy járatot, amin a sógorom utazott volna.

Odamentek az utasokhoz és feltartottak három papírt (taxi voucher, hotelfoglalás, 250 eur-s vocher repjegyre, még csak nem is pénz!!) és megkérdezték, hogy kinek lenne kedve csak holnap utazni ezekért cserébe. 10 perc múlva meg volt oldva az összes tultöltött hely problémája. Se újsághir, se balhé, sőt valszeg pár utast még meg is nyertek maguknak.....

 

Zserár

 

 

 

Előzmény: giornalista (108934)
giornalista Creative Commons License 2019.06.27 -1 1 108934

ismerőseimet néhány hete Nizzában "felejtette" a Lufthansa. ahogy írod, mindent fizettek, transzfer, (jó) szálloda, automatikus átfoglalás. 

 

érdekes, hogy ugyanazok a jogszabályok vonatkoznak a fapadra meg a legacyra is, mégis csak az egyik tartja fontosnak, hogy be is tartsa őket. 

Előzmény: gerard (108929)
Jahno Creative Commons License 2019.06.27 -1 0 108933

Haveri körben nem teljesen így nézett ki. Aki hetente utazik az általában jobban szokott kijönni. Pedig késett 800ezer forintos csomag is....

Előzmény: Hajra magyarok1 (108932)
Jahno Creative Commons License 2019.06.26 -1 0 108930
Ahhoz azért törzskártya és pár mérföld is kell.
Előzmény: gerard (108929)
gerard Creative Commons License 2019.06.26 -3 3 108929

Azért ez a mai hír engem igazol.

Lehet hogy a lufi otthagy londonban, de hogy fizeti a szállodát, taxit, mindent, majd sűrű bocsánatkérések közepette másnap reggel egy járattal elindulok Budapestre az tuti....

Előzmény: Jahno (108928)
Jahno Creative Commons License 2019.06.26 -1 3 108928
Érdekes dolog az ott hagyás. Közvetlen ismerősök többet utaznak fapadossal, mint mással, de egyelőre Lufi / BA satöbbi vonalon sokak több szopolás volt. Air Francenál meg az a ritka, ha nem hagyják el a csomagot :-)
Előzmény: gerard (108925)
zalan98 Creative Commons License 2019.06.26 -1 0 108927

Nem gondoltam, hogy szükség lenne rá és Kínában elég gyengus volt a net.

Előzmény: Zs... (108921)
gerard Creative Commons License 2019.06.26 -3 1 108926

Ja és fontos, hogy nem ár-érték arányban értékeltem.

Persze én is vettem 3 forintos jegyet Malagába.

Na ott állva is kibírtam volna, ha kell.

 

 

 

Előzmény: giornalista (108922)
gerard Creative Commons License 2019.06.26 -3 3 108925

Hát szerintem megválaszoltad a kérdést.

Ezért.

 

Most repültünk vele Kutaisiba (mert ugye más nem repüli).

SOHA TÖBBET. Az új gépeken akkora a lábtér, hogy ha a fenekem nekinyomom

háttámlának, akkor pont befér a lábam. EZ volt minden eddigi utazásom

legszarabbika. És mire visszafele megvettem volna a nagyobb lábteret

(kényszer a 190 centimhez) elfogyott..... Még pénzért sem tudtam jobb helyre ülni...…

 

És még azt is leszarják, ha otthagynak valahol.

 

Én csak akkor repülök velük, ha nincs más.

Még a ryant is szivesebben választom adott útvonalon akár kicsit drágábban is...

 

Sőt, mostanra ott tartok, hogy inkább nem megyek oda, ahova velük kellene, ez a grúz út

egy baráti kör által megálmodott út volt, ahol igazodtam a többiekhez. Ez kivétel, de már meg sem nézem a kínálatukat. Tudod 4 gyerekkel nem vicces ha otthagynak valahol. Ezt a bécsi lekésést is képesek voltak úgy aposztrofálni, hogy ők 5 helyen szállították be az utasokat, csak azok voltak a bénák...… Persze össz vissz 40 utas egyszere béna, amúgy meg szinte senki.

 

Egy légitársaság tévedhet, de ez a pökhendiség a korai ryanes időkre emlékeztet..

 

 

 

 

Előzmény: giornalista (108922)
gerard Creative Commons License 2019.06.26 -3 2 108924

Igen azzal repülik, a scouttal meg az volt a gond, hogy

kicsi a lábtér (na most a 170 centis lányomnak kicsi, nem nekem,,,,)

a karfába volt építve a fülhalgató dugasza olyan módon, hogy ha a melletted ülő azt használja, akkor a karját senki se tudja rátenni.... meg volt még pár....

De lehet hogy a Berlin Szingapúr útvonal 11 órája, meg visszafelé a Szingapúr Athén 11 órája volt sok ebből.....

A lányom szerint (repülte az összes komolyabb európai fapadost) igazi fapados volt. Ülőlap fából rajta valami szövet, de ezt lehet hogy a harag mondatta vele.......…

 

 

Igaz, akkor repült vele a lányom meg az anyósom, amikor a Bali fele tüzhanyo-kitörés volt, és egyedül

a scout szállt fel a Szingapúr - Bali útvonalon..... Egész éjszaka azt néztük, (flightradar) hogy mi van a géppel....

 

A teljes képhez az is hozzátartozik, hogy egy Bp-Berlin-Szingapúr-Bali-Szingapúr- Athén-Budapest sort 150 e ft-ért kihozni csak így lehetett....

 

 

Előzmény: Zs... (108920)
gerard Creative Commons License 2019.06.26 -3 0 108923

Szia.

 

Akkor csak mi nem így tapasztaltuk,,,,, Még csak kétszer repültek vele a lányomék.

Másodjára például egyedül repült, és egyáltalán nem ültette szét... :-)

 

 

Előzmény: zalan98 (108919)
giornalista Creative Commons License 2019.06.26 -1 1 108922

nehéz azért ezt a sorrendet felállítani, vagy nem tudom.

 

nekem a wizzair nem lehet a legrosszabb. igaz, CRL-en engem pont otthagytak és épp megy a kötélhúzás, mert nem akaródznak fizetni. persze remélem, hogy a végén fognak (költségtérítést, nem kártérítést). viszont ettől függetlenül 3-4- ezer forintokért eljutottam izgalmas és jó helyekre, ennél egy Lufthansa minimum 10x drágább. nyilván 25-30 ezerért nem mennék a Wizzel, ha a Lufi 35 ezerért visz ugyanoda. pl. ezért mentem Dublinba a németekkel. 

 

de a filléres jegyekért el kell viselni dolgokat. ezzel nincs is semmi gond, kényelmetlenségek vannak, ez van.

 

csak ne hagyjanak lógva a semmi közepén, éjszaka, segítségnyújtás nélkül :)

Előzmény: gerard (108918)
Zs... Creative Commons License 2019.06.26 -2 2 108921

Nem kotozkodes, de miért nem foglaltal helyet magatoknak?

Előzmény: zalan98 (108919)
Zs... Creative Commons License 2019.06.26 -1 0 108920

Scout-tal mi volt a gond?

LH regi jumboi valoban eleg szarok, főleg lábtér tekintetében. Gondolom Bostont is azzal repulik.

Előzmény: gerard (108918)
zalan98 Creative Commons License 2019.06.26 -1 2 108919

Csak egy megjegyzés: bizony a KLM is szétdobál.

Tavaly Peking-Amsterdam kb 10 óra, négyünket négyfelé tettek.

A székezés pedig 3x3-as volt,és  mit ad Isten, mind a négyen középen ültünk, így cserélni sem tudtunk.

Előzmény: gerard (108918)
gerard Creative Commons License 2019.06.26 -3 0 108918

Sziasztok.

 

Nem akartam vitát kelteni, csak jelezni, hogy közelítenek egymáshoz egyes esetekben az árak.

 

A klm-et végül azért választottuk, mert ketten utaztak és a másik fél nem utazott még fapadossal.

A lányom szerint abszolút megérte, a személyzet, a lábtér, és az érzet miatt, hogy nem sz...ják le ha valami baj

van. (lásd az elmúlt hónapok kb 4-5 ilyen híre). 18 éves lány repül egy olyan egyetemre, ahol várják őt, meegszervezett egyetemi bemutakozóval, stb. Na innen elkésni.... Természetes volt, hogy nem kockáztatunk.

 

A klm nem dobálja szét az utasokat.

 

Az elmult egy évben repültem Wizz-el, Ryannel, Levellel, Lufthansával, a család más tagja repült KLm-el, Scouttal. Easyjettel.

 

A beszélgetéseink alapján a sorrend összesítve legrosszabbtól a legjobbig...

 

wizz

scout

ryan

easy

level

Klm

Lufthansa

 

DE!!! lábtér alapján a sorrend

 

wizz

Lufthansa (!)

ryan - scout

easy

KLM

Level (!!)

 

Igen magasan a Levelben volt a legtöbb helyünk

És igen a Lufthansa bostoni járatán nem volt annyi lábterem, mint a ryanen!!!

Persze a Lufi fedélzeti szolgáltatása nekem nagyon bejött (mondjuk swiss-el vagy emirates-el még nem utaztam)

 

A fapados is már csak bizonyos tekintetben fapados (szolgáltatások),

mert a lábtérben már egyformák....

 

Persze nekem 190 cm-el nem mindegy néhány centi...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: henteskeee (108897)
neomedia Creative Commons License 2019.06.25 -1 0 108917

koszi

Előzmény: suirebit (108916)
suirebit Creative Commons License 2019.06.25 -1 0 108916

OTA wizz, csak telefonon 

Előzmény: neomedia (108915)
neomedia Creative Commons License 2019.06.25 -1 0 108915

OTA-n vett jegyhez hozza lehet adni priority-t (wizz, ryanair erdekel)?

rolegy Creative Commons License 2019.06.25 -1 0 108914

De legalább most elég gyorsan kiszűrik a közösséget szándékosan romboló hozzászólót - és így talán a régiek is jobban kitartanak. Legalábbis remélem.

Előzmény: Kenny___ (108913)
Kenny___ Creative Commons License 2019.06.24 -1 5 108913

Az azert eleg szomoru, hogy az elso oldal jelenleg 30 komment, abbol 15 letiltott hozzaszolo (esetunkben raadasul egyetlen szemely). Igy (is) kopnak ki a regi motorosok.

Jahno Creative Commons License 2019.06.24 -1 0 108911
Nem. Sajnos minden balfaszt is elolvasok.
Előzmény: Hajra magyarok1 (108910)
Jahno Creative Commons License 2019.06.24 -1 0 108909
Én szerintem régebb óta követem.
Előzmény: Hajra magyarok1 (108902)
rolegy Creative Commons License 2019.06.24 -1 0 108908

xy (hogy ne kelljen legújabb nicknevén neveznem)  felhasználó hozzászólásainak elrejtése ikon aktiválva! 

Előzmény: jazzcool1,2 (108861)
henteskeee Creative Commons License 2019.06.24 -2 1 108905

Nekem egyébként sincs a fapaddal bajom,tudom mit kapot,mit várhatok tőlük .

Előzmény: Hajra magyarok1 (108904)
PSB fan Creative Commons License 2019.06.24 -2 0 108903

Brühühü. Majd megsajnálom őket, ha lesz egy kis időm. 

Előzmény: BJ (108886)
henteskeee Creative Commons License 2019.06.24 -1 0 108901

Mondjuk az tény ,nem  ültetnek szét.

Az eredeti témához,ha megy ugyanoda legacy ,többször is azt választottuk (5-10K belefér )

Előzmény: Hajra magyarok1 (108899)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!