Keresés

Részletes keresés

Jahno Creative Commons License 2019.06.24 -1 0 108900
Láttam, de ebben hol írja a csomagot?
Előzmény: Hajra magyarok1 (108893)
henteskeee Creative Commons License 2019.06.24 -1 0 108897

a múltkor a klm fizettem az ülőhelyért

Előzmény: Hajra magyarok1 (108895)
henteskeee Creative Commons License 2019.06.24 -1 1 108894

Mondjuk a TAP is nem,rég mentem velük nem emlékszem mit láttam a gépen ,én meg szinte mindig csak egy háti ....

Jahno Creative Commons License 2019.06.24 -1 2 108890
Itt úgy szokott lenni, hogy aki állít az indokol.
Előzmény: Hajra magyarok1 (108888)
henteskeee Creative Commons License 2019.06.24 -2 1 108889

De akkor miért linkelsz olyat ami nem jó? 

Előzmény: Hajra magyarok1 (108887)
BJ Creative Commons License 2019.06.24 -1 1 108886

az első nyereséges év után ez a mantra miközben arról senki nem beszél hogy szerencsétlen kanadai nyugdíjasok 10 évig csak tolták be a zsét mert veszteséges volt a reptér.

Előzmény: PSB fan (108856)
BJ Creative Commons License 2019.06.24 -1 0 108885

egyébként pedig a móló magában kicsi lenne a NSCH üzemre

 

mellesleg a móló jobb oldalán az első 2 (3?) kapu swing kapu, amit schengeniként is lehet üzemeltetni ha a helyzet úgy hozza

Előzmény: Kenny___ (108862)
BJ Creative Commons License 2019.06.24 -1 1 108884

Kenny, le vagy maradva, már fel vannak szerelve a hidak a D kapukra

Előzmény: Kenny___ (108862)
henteskeee Creative Commons License 2019.06.24 -2 0 108883

Neked .....

Előzmény: Hajra magyarok1 (108880)
henteskeee Creative Commons License 2019.06.24 -2 0 108882

Húha ,most linkeltél valamit,ahol néhány legacy esetén is nem a válasz....

Előzmény: Hajra magyarok1 (108879)
gambl-R Creative Commons License 2019.06.24 -1 0 108881

Olyan listad is van, amelyik nem alliit hulyesegeket?

Előzmény: Hajra magyarok1 (108877)
henteskeee Creative Commons License 2019.06.24 -1 0 108878

Az ingyenes ?

gambl-R Creative Commons License 2019.06.24 -1 0 108875

A masodik ingyenesen felviheto kezipoggyaszrol.

Előzmény: gambl-R (108874)
gambl-R Creative Commons License 2019.06.24 -2 0 108874

Mutatnal errol egy linket?

Előzmény: Hajra magyarok1 (108871)
Jahno Creative Commons License 2019.06.24 -1 0 108873

Kinek mi a kicsi. Vagy a személyes. Mert övtáska az jobb kifejezés :-D

Előzmény: Hajra magyarok1 (108871)
'szti Creative Commons License 2019.06.24 -1 0 108870

plusz 1 személyes kis valami

Előzmény: gambl-R (108869)
gambl-R Creative Commons License 2019.06.24 -3 0 108869

1 db kézipoggyász van ingyen.

Előzmény: Hajra magyarok1 (108868)
gambl-R Creative Commons License 2019.06.24 -1 1 108867

A feladott poggyász már náluk is szinte mindenhol fizetős.

Előzmény: jazzcool1,2 (108865)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2019.06.24 -1 1 108865

így van, főleg csomaggal utazóknak érdemes megnézni a legacykat is. 

Előzmény: gerard (108864)
gerard Creative Commons License 2019.06.24 -3 1 108864

Nem kell félteni a ryan-wizz párost. A ryan évente 800-900 millió eur-s eredménye lehet hogy lecsökken 500-600-ra, de az még mindig bőven nagyon sok. A wizz meg szerintem tartja ezt a 250 m Eur körüli eredményét. Az hogy a 4. negyedév 2018-ban veszteséges volt a ryannek nem jelent semmit. Eleve az éves eredményének a 10 %.át adta ez az időszak, a wizznek is, akinek meg 0 lett a 4. negyedév.... Az viszont tényleg igaz, hogy akinek van egy kis esze, az ma már nézi a normál légitársaságokat is. A lányom végül KLM-el ment amsterdamba 30 e ft-ért, a 20-ezres fapados jegy helyett... Közelítenek egymáshoz....

Előzmény: Hajra magyarok1 (108847)
Matuska1985 Creative Commons License 2019.06.23 -2 3 108863

en a Frei kavezot sajnalom nagyon. Nem vagyok nagy kaves, de tudnek inni minden indulas elott egyet...

Kenny___ Creative Commons License 2019.06.23 -1 0 108862

En mar a megnyitaskor (elso LOT jaratra varakozas kozben) azon gondolkoztam, minert nem lehet az utlevelvizsgalatot attenni a B-C hatarra (gyakorlatilag a molo elejere), es a B kapukat "Schengenizalni".. Nyilvan ehhez az kellene, hogy a D kapukon is legyen hid, az meg penzbe kerulne.

Előzmény: PSB fan (108855)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2019.06.22 -1 1 108861

hm, az anakinját :-) 

Előzmény: Grizenstein (108860)
Grizenstein Creative Commons License 2019.06.22 -2 3 108860

Most mindenki gondolkodjon el, hogy ki volt az egy évvel ezelőtt, aki folyamatosan temette a fapadosokat itt, aztán kivágták innen. Aztán olvassa el a mostani vészmadár hozzászólásait különös tekintettel a "Megkérdeztük a polmodit" topicba beírt hozzászólását és aztán egyértelmú lesz, hogy kár vele vitatkozni.

jazzcool1,2 Creative Commons License 2019.06.22 -1 1 108859

azért nem a nyuggerek a fő tulajdonosok...  a 2A terminál bővítése, pontosabban az új 3-as terminál sajnos még tervezési fázisban van, miközben a forgalom évről évre gyorsan növekszik. a terminál előtti parkoló pedig úgy tűnik, hogy még évekig használhatatlan lesz. azaz belátható időn belül marad a mosdók csinosítása... meg egyéb látszattevékenység.

Előzmény: PSB fan (108856)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2019.06.22 -2 2 108858

egészen pontosan 60% a fapadosok aránya, és a teljes BUD-forgalmon belül a wizz és a ryan együtt kb 50%.

Előzmény: PSB fan (108855)
giornalista Creative Commons License 2019.06.22 -2 1 108857

köszi a tippeket. az Italót nem ismertem, pedig azt hittem, rutinos utazó vagyok :) igaz, vonatozni nem sokat szoktam. jó tipp! 

 

a vonatjegyek árait figyeltük, és előre valóban olcsóbb lett volna, de egyrészt csak az utolsó napokban konkretizálódtak a tervek (szállást is csak akkor foglaltunk), ezért nem tudtuk, mikor hová megyünk. másodsorban a legolcsóbb jegyek általában nem flexik, ezért egy késés esetén elvesztettük volna őket, ezt sem akartuk megkockáztatni. 

Előzmény: mestska (108820)
PSB fan Creative Commons License 2019.06.22 -1 2 108856

Az 50%-os haszonkulccsal dolgozó reptérnek talán beleférhetne egy kicsit "gazdaságtalan" működés is, bár szegény kanadai nyugdíjasoknak akkor meg kellene elégedniük 45%-kal.

Előzmény: jazzcool1,2 (108854)
PSB fan Creative Commons License 2019.06.22 -1 1 108855

Ferihegy forgalmának a felét a fapadosok adják. Fele forgalmat nem bírna el az 1-es terminál. Amúgy meg balfasz módon újították fel annak idején, aki emlékszik rá hogy néz ki, az tudja, hogy a 10 kapu mission impossible, hogy egyszerre működjön, kb. 4 kapu a realitás, de már akkor is tömve van a terminál.

Kiegészítésként persze működhetne mondjuk ryanair terminálként, azt a forgalmat még talán elbírná, viszont akkor joggal háboroghatna a többi légitársaság, hogy nekik miért kell a drágább terminált használni.

Az átmeneti megoldás az lehetne, hogy a C-t megnyitnák non-schengenként is, mert jelenleg eléggé kong az ürességtől. Az meg, hogy az MGH-nak nincs elég busza nem kifogás, vegyenek. 

Viszont nem lesz semmi, hacsak a kormány valóban nem keményít be, mert a reptérnek egy a fontos, minél több pénzt kilapátolni belőle. 

Előzmény: Hajra magyarok1 (108852)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2019.06.22 -1 1 108854

nagyon kicsi a kapacitása, technikailag elavult, gazdaságtalan lenne a működtetése. 

Előzmény: Hajra magyarok1 (108852)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!